پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

 

 

 

 

هدف از این پژوهش پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه می باشد.
 

 

 

تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

مدیریت ارتباط با مشتریان به‌طور عمده نشات گرفته از بازاریابی رابطه‌ای (RM ) می‌باشد. بازاریابی رابطه‌ای بیانگر جذب، حفظ و توسعه ارتباطات با مشتریان می‌باشد. از آنجاکه این مفهوم، موضوعی نسبتاً جدید می‌باشد لذا در خصوص تعریف آن اجماعی وجود ندارد و اندیشمندان و متخصصان هر یک از منظر خود به تبیین آن پرداخته‌اند. 

 

 

مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی تلفن همراه را می‌توان به صورت ذیل تعریف نمود (Camponovo et al., 2005):
مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در سازمان‌ها به دنبال؛ 
•    توسعه ارتباطات و تعاملات با مشتریان، جذب و نگهداری مشتریان
•    پشتیبانی از بازاریابی، فروش یا فرآیندهای خدمات‌رسانی
•    بکارگیری شبکه‌های بی‌سیم به‌عنوان بستر ارتباطی جهت ارائه خدمات به مشتریانمی‌باشد.

 

 

سینیسالو و همکارانش (2007) بیان داشته‌اند که اگرچه این تعریف کاربردی و سودمند است؛ ولیکن از دو جنبه چالش‌پذیر می‌باشد. نخست، در این تعریف به اهمیت و ضرورت ارتباطات رودررو در شکل‌دهی و حفظ تعاملات سودمند با مشتریان به نحو قابل قبولی پرداخته نشده است. در حقیقت، بعد ارتباطات مستقیم با مشتریان به جهت تکنولوژی‌محور شدن سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان دستخوش چالش‌هایی گردیده است. از این‌رو، در مفهوم‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، تاکید و توجه غالب می‌بایست معطوف به مقوله چگونگی شکل‌دهی ارتباطات و تعاملات با مشتریان باشد. دوم، از طرفی دیگر در خصوص مفهوم تلفن همراه و سیستم‌های بی‌سیم و همچنین نحوه و چگونگی بکارگیری این قبیل سیستم‌ها، ابهاماتی وجود دارد. از این‌رو، می‌بایست در تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، ابعاد تکنولوژیکی آن شامل مفاهیم سیار بودن، شبکه‌ها و تکنولوژی‌های بی‌سیم و چگونگی برقراری ارتباطات بواسطه این گونه از تکنولوژی‌ها به‌طور روشن و شفاف تشریح گردد.

 

 

درنهایت سینیسالو و همکارانش (2007) مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه را چنین تعریف می‌کنند: 
” استفاده از رسانه موبایل (تلفن همراه، تلفن هوشمند یاPDA ) برای مدیریت ارتباط و فعالیت مشتریان و به‌منظور شروع گفتگو با شرکت از طریق رسانه موبایل. آنها بیان داشته‌اند که مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، ارتباطات یک‌طرفه یا تعاملی دوطرفه است که در ارتباط با فروش، بازاریابی و فعالیت‌های خدمت به مشتری از طریق رسانه موبایل برقرار می‌شود و هدف آن ایجاد وحفظ ارتباط با مشتری است” (Sinisalo et al., 2007). به‌طور خلاصه می‌توان بیان داشت که مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، پشتیبانی و اجرای فعالیت‌ها و فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتریان از طریق مسیر موبایل است و مبین هر نوع فعالیت و فرآیندی است که یک طرف آن شرکت و طرف دیگر آن مشتری و وسیله ارتباطی بین آنها تلفن همراه است (شاهین و تیموری، 1389).

 

 

مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان

برخی از عمده‌ترین مزایای بکارگیری تلفن همراه در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان به شرح ذیل می‌باشد (شاهین و تیموری، 1389):
همه‌جایی یا انعطاف‌پذیری در ارتباط: یکی از ویژگی‌های تلفن همراه، دسترسی به کاربران آن تقریباً در همه‌جا و همه زمان‌هاست. شبکه تلفن همراه امکان دسترسی به افراد در همه زمان‌ها و مکان‌ها را فراهم می‌آورد. این ویژگی، رسانه تلفن همراه را نسبت به شبکه اینترنت در موقعیت بهتری قرار می‌دهد. شخصی‌شدگی: یک ویژگی شاخص تلفن همراه این است که با مشتری مورد نظر ارتباط برقرار می‌کند. پیامی که ارسال می‌شود معمولاً به شخص مورد نظر می‌رسد.

 

 

فرستادن یک پیام درست به تعداد کمتری از افراد، نسبت به زمانی که یک پیام نادرست به افراد زیادی ارسال می‌گردد، برگشت بیشتری دارد. این ویژگی می‌تواند مشتریان را وفادارتر کند و حتی امکان برقراری ارتباطات عاطفی بیشتری را با مشتری فراهم آورد.

 

 

ارتباطات دوطرفه (تعاملی): شبکه تلفن همراه امکان برقراری ارتباطات دو طرفه بین شرکت و مشتری را فراهم می‌آورد. مطالعات زیادی در مورد تعاملی بودن تلفن همراه به‌عنوان یکی از مهمترین خصوصیات بی‌نظیر رسانه تلفن همراه انجام شده است. تلفن همراه همه خصوصیات ضروری و مهم را برای یک گفتگوی مستقیم و اثربخش بین مشتری و شرکت فراهم می‌آورد.

 

 

 

راحتی و آشنایی: برای انجام کارهای خاصی استفاده از تلفن همراه، سادگی و راحتی بیشتری نسبت به کامپیوترهای خانگی و دستی و همچنین شبکه اینترنت دارد؛ البته عیب عمده آن این است که با استفاده از مسیر تلفن همراه نمی‌توان کارهای پیچیده‌تری انجام داد. به هر حال، کاربران بسیاری با سطح تحصیلات و سنین مختلفی می‌توانند از جنبه‌های گوناگون تلفن همراه همچون صدا، متن و دفترچه تلفن استفاده کنند.

 

 

چند رسانه‌ای بودن: تکنولوژی‌های تلفن همراه دارای وظایف چندرسانه‌ای همچون دوربین دیجیتال، ارسال و دریافت عکس، فیلم و …. می‌باشند؛ گرچه در حال حاضر در فرآیندهای CRM بیشتر از قابلیت متن آن استفاده می‌شود.

 

 

حساسیت: این مفهوم شامل شناسایی کاربران و موقعیت جغرافیایی و محیط فیزیکی آنها می‌شود.به‌طور کلی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه امکان برقراری ارتباطات نزدیک‌تر با مشتریان را برای سازمان‌ها فراهم می‌آورد. به‌عبارتی، دسترس‌پذیری کانال‌های متعدد تلفن همراه سازمان‌ها را قادر به برقراری تعاملات کارآمدتر و اثربخش‌تر با مشتریان می‌سازد. تحرک‌پذیری و سیالیت امکان ارائه اطلاعات مورد نیاز مشتریان در زمان و مکان مورد نظر آنها را مسیر می‌نماید. امری که در سایر رسانه‌های غیر موبایلی بسیار دشوار و ناممکن است. در مجموع، مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه اثربخشی ارتباطات سازمان با مشتریانش را بهبود و ارتقاء می‌بخشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه    3
2- مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-2 اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان    5
2-2-3 تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریان    6
2-2-4 مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-2-5 ویژگیهای کاربردی مدیریت ارتباط با مشتریان    11
2-2-6 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    12
2-2-7 ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان    13
2-2-8 انواع سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)    14
2-2-9 مولفههای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان    15
2-2-9-1 فرآیندها    15
2-2-9-2 عامل انسانی    17
2-2-9-3 تکنولوژی    18
2-2-10 فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان    21
2-2-11 مراحل ارائه خدمات در مدیریت ارتباط با مشتری    22
2-2-12 عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM    24
2-2-13 شرح فاکتورهای ریسک (کرامتی و همکاران، 1388)    30
2-2-14 فرآیند پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان    38
2-2-14-1 مدل نظری پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان    39
2-2-15 مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك (eCRM)    43
2-3 مبنای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-2 تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    53
2-3-3 اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    54
2-3-4 مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان    55
2-3-5 مولفه های موثر بر پذیرش خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    57
2-3-6 کاربرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف    59
2-4 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    62
2-4-1 مدلهای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    63
2-6 پیشینه تحقیق    68
2-7 مزایای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    73
2-8 محدودیتهای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    75

فهرست منابع    78
منابع فارسی    78
منابع لاتین    79

  • شناسایی رابطه احزاب با توسعه سیاسی و امنیت ملی

    شناسایی رابطه احزاب با توسعه سیاسی و امنیت ملی امنیت ملی احزاب سیاسی توسعه سیاسی نقش احزاب در امنیت ملی نقش احزاب در توسعه سیاسی شناسایی رابطه احزاب با توسعه سیاسی و امنیت ملی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله…

  • ابعاد انگیزش و نقش آن در سازمانها و نگرش اسلامی به آن

    ابعاد انگیزش و نقش آن در سازمانها و نگرش اسلامی به آن ابعاد انگیزش ابعاد انگیزش شغلی ابعاد انگیزشی پایان نامه انگیزش پایان نامه انگیزش شغلی پایان نامه انگیزش کارکنان پایان نامه انگیزه پایان نامه در مورد انگیزش نقش انگیزش…

  • بررسی تاثیرات منفی تربیتی پدر و مادر بر عزت نفس کودکان و نوجوانان در مدرسه

    بررسی تاثیرات منفی تربیتی پدر و مادر بر عزت نفس کودکان و نوجوانان در مدرسه تاثیرات منفی تربیتی والدین بر عزت نفس فرزندان تاثیرات تربیتی والدین بر عزت نفس نوجوانان تاثیرات تربیتی والدین بر عزت نفس کودکان تاثیرات منفی تربیتی…

  • فصل دوم پایان نامه نظریه های امنیت عاطفی

    فصل دوم پایان نامه نظریه های امنیت عاطفی فصل دوم پایان نامه نظریه های امنیت عاطفی مبانی نظری نظریه های امنیت عاطفی پیشینه تحقیق نظریه های امنیت عاطفی پیشینه پژوهش نظریه های امنیت عاطفی پیشینه نظری نظریه های امنیت عاطفی…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری توسعه منابع انسانی

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری توسعه منابع انسانی کلمات کلیدی : مبانی نظری آموزش و توسعه منابع انسانی مبانی نظری توسعه منابع انسانی فصل دوم پایان نامه توسعه منابع انسانی دانلود مبانی نظری توسعه منابع انسانی پیشینه تحقیق توسعه منابع…

  • پاورپوینت بیماریهای تنفسی ناشی از کار

    پاورپوینت بیماریهای تنفسی ناشی از کار پاورپوینت بیماریهای تنفسی ناشی از کار بیماریهای تنفسی ناشی از کار تحقیق بیماریهای تنفسی ناشی از کار مقاله بیماریهای تنفسی ناشی از کار رسوب ذرات در دستگاه تنفسی بیماریهای مجاری تنفسی فوقانی رینیت الرژیک…

  • پاورپوینت آشنایی با تکنیکهای ایمنی آنالیز درخت خطا

    پاورپوینت آشنایی با تکنیکهای ایمنی آنالیز درخت خطا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تکنیکهای ایمنی آنالیز درخت خطا جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت آشنایی و بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم

    پاورپوینت آشنایی و بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم پاورپوینت آشنایی و بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم آشنایی و بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم مدار مرتبه اول چيست…

  • پاورپوینت موزه هنری میلواکی و مشخصات سازه ای عناصر تشکیل دهنده موزه

    پاورپوینت موزه هنری میلواکی و مشخصات سازه ای عناصر تشکیل دهنده موزه پاورپوینت کانسپت موزه هنر پاورپوینت تحلیل معماری موزه هنر میلواکی پاورپوینت موزه هنر میلواکی پاورپوینت موزه هنرهای معاصر میلواکی پاورپوینت بررسی معماری موزه هنر میلواکی رفتن به سايت اصلي…

  • دانلود تحقیق سازگاری و ناسازگاری زناشویی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سازگاری و ناسازگاری زناشویی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سازگاری و ناسازگاری زناشویی با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان

    بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان رضایت شغلی آثار بالقوه رضایت شغلی ویژگی‌های فردی رضایت شغلی سنجش و اندازه گیری رضایت شغلی دانلود مقاله رضایت شغلی دانلود مقاله رضایت شغلی کارکنان بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان دانلود…

  • سورگوم ( sorghum bicolor)

    سورگوم ( sorghum bicolor) سورگوم اصلاح سورگوم منشا ، گونه ها و نژاد سورگوم دانلود مقاله سورگوم ( sorghum bicolor) سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه…

  • پاورپوینت آشنایی با اصول و مهارت های مشاوره تحصیلی

    پاورپوینت آشنایی با اصول و مهارت های مشاوره تحصیلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با اصول و مهارت های مشاوره تحصیلی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 56 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • دانلود پاورپوینت حجاز تا کربلا

    دانلود پاورپوینت حجاز تا کربلا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حجاز تا کربلا جهت رشته مذهبی در 28 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فلسفه قيام ابي عبدالله الحسين…

  • دانلود تحقیق بیمه و انواع بیمه آتش سوزی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق بیمه و انواع بیمه آتش سوزی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بیمه و انواع بیمه آتش سوزی با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • عوامل تشدید کننده اعتیاد و بررسی عوامل مختلف در پیشگیری از اعتیاد با تاکید بر مذهب

    عوامل تشدید کننده اعتیاد و بررسی عوامل مختلف در پیشگیری از اعتیاد با تاکید بر مذهب کلمات کلیدی : پایان نامه علل گرایش به اعتیاد علل گرایش جوانان و نوجوانان به اعتیاد علل و عوامل گرایش به اعتیاد عوامل تشدید…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد با ترکیب DEA و ANN

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد با ترکیب DEA و ANN مبانی نظری ارزیابی عملکرد با DEA و ANN دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد با DEA و ANN دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد با DEA و ANN پیشینه تحقیق…

  • بررسی فقهی و حقوقی ارتداد

    بررسی فقهی و حقوقی ارتداد ارتداد در اسلام پایان نامه ارتداد بررسی فقهی ارتداد بررسی حقوقی ارتداد ارتداد در فقه اهل سنت ارتداد در فقه امامیه حکم فقهی ارتداد در قرآن ارتداد از دیدگاه حقوق ایران رفتن به سایت اصلی…

  • پایان نامه رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان شبكه های بی سیم و امنیت در آن همراه با 92 صفحه اسلاید

    پایان نامه رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان شبكه های بی سیم و امنیت در آن همراه با 92 صفحه اسلاید PAN پایان نامه رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان شبكه های بی سیم و امنیت در آن شبکه بلوتوث پایان نامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امید 78 صفحه کامل و جامع

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق امید 78 صفحه کامل و جامع کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه امید مبانی نظری امید پیشینه تحقیق امید پیشینه داخلی امید پیشینه خارجی امید پیشینه پژوهش امید پیشینه نظری امید ادبیات نظری امید…

  • دانلود تحقیق سیستم اطلاعاتی بازاریابی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سیستم اطلاعاتی بازاریابی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سیستم اطلاعاتی بازاریابی با فرمت docx در قالب 59 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • کاربرد نانو تکنولوژی در ازدیاد برداشت نفت و گاز

    کاربرد نانو تکنولوژی در ازدیاد برداشت نفت و گاز ازدیاد برداشت نفت و گاز روشهای ازدیاد برداشت ازدیاد برداشت مخازن روشهای ازدیاد برداشت نفت کاربرد نانوفناوری در ازدیاد برداشت نفت و گاز روشهای ازدیاد برداشت از مخازن نفتی دانلود مقاله…

  • پاورپوینت مراحل یکسان سازی منطقی (RUP)

    پاورپوینت مراحل یکسان سازی منطقی (RUP) پاورپوینت مراحل یکسان سازی منطقی پاورپوینت اصول یکسان سازی منطقی پاورپوینت مراحل یکسان سازی پاورپوینت اصول یکسان سازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مراحل یکسان سازی منطقی (RUP) جهت رشته IT در قالب…

  • پاورپوينت درس مدیریت رفتار سازمانی

    پاورپوينت درس مدیریت رفتار سازمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت درس مدیریت رفتار سازمانی جهت رشته مدیریت و رهبری قالب  306 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش         مدیریت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق غرور 96 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق غرور 96 صفحه فصل دوم پایان نامه غرور مبانی نظری غرور پیشینه تحقیق غرور پیشینه داخلی غرور پیشینه خارجی غرور پیشینه پژوهش غرور پیشینه نظری غرور ادبیات نظری غرور چارچوب نظری غرور رفتن به سايت…

  • پاورپوینت مروری بر تئوریهای مدیریت

    پاورپوینت مروری بر تئوریهای مدیریت دانلود رایگان پاورپوینت مروری بر تئوریهای مدیریت پاورپوینت مروری بر تئوریهای مدیریت مروری بر تئوریهای مدیریت سیر توسعه مکاتب مدیریت مکتب کلاسیک (رهیافت سنتی) مکتب نئوکلاسیک (رهیافت منابع انسانی) مکتب سیستمی (رهیافت سیستمی) مکتب اقتضایی…

  • دانلود پاورپوینت روش های تحلیل طراحی سازه

    دانلود پاورپوینت روش های تحلیل طراحی سازه پاورپوینت روش های تحلیل سازه پاورپوینت تحلیل طراحی سازه ها پاورپوینت برای درس تحلیل سازه ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های تحلیل طراحی سازه جهت رشته عمران در 20 اسلاید…

  • پاورپوینت آبیاری بارانی

    پاورپوینت آبیاری بارانی پاورپوینت هزینه یک هکتار ابیاری بارانی پاورپوینت آموزش آبیاری بارانی پاورپوینت ابياري باراني پاورپوینت سیستم ابیاری بارانی رفتن به سايت اصلي   دانلود پاورپوینت آبیاری بارانی جهت رشته علوم پایه در قالب 18 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری مالی تألیف ویلیام اسکات ترجمه دکتر علی پارسائیان

    پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری مالی تألیف ویلیام اسکات ترجمه دکتر علی پارسائیان کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری مالی تألیف ویلیام اسکات ترجمه دکتر علی پارسائیان پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری مالی تألیف ویلیام…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی خودپنداره جسمانی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی خودپنداره جسمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خودپنداره جسمانی مبانی نظری خودپنداره جسمانی پیشینه تحقیق خودپنداره جسمانی پیشینه داخلی خودپنداره جسمانی پیشینه خارجی خودپنداره جسمانی پیشینه پژوهش خودپنداره جسمانی پیشینه نظری خودپنداره جسمانی…

  • دانلود تحقیق والدین و پیشرفت تحصیلی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق والدین و پیشرفت تحصیلی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی والدین و پیشرفت تحصیلی با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت بدنی در اوقات فراغت 62 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت بدنی در اوقات فراغت 62 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری فعالیت بدنی در اوقات فراغت پیشینه تحقیق فعالیت بدنی در اوقات فراغت پیشینه پژوهش فعالیت بدنی در اوقات فراغت پیشینه نظری فعالیت بدنی…

  • مبانی نظری شناسایی نظام اخلاقی نخبگان علمی کشور و علل تاثیرگذار بر آن و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن

    مبانی نظری شناسایی نظام اخلاقی نخبگان علمی کشور و علل تاثیرگذار بر آن و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن شاخص اخلاق عملی نظریه های علمی اخلاق مبانی نظری نظام اخلاقی نخبگان علمی مبانی نظری نظام ‌های اخلاقی دینی و دنیوی…

  • پاورپوينت مشارکت و تعلیم و تربیت

    پاورپوينت مشارکت و تعلیم و تربیت پاورپوينت مشارکت پاورپوينت تعلیم و تربیت پاورپوينت مشارکت و تعلیم و تربیت پاورپوينت در مورد مشارکت و تعلیم و تربیت دانلود پاورپوينت در مورد مشارکت و تعلیم و تربیت دانلود پاورپوينت مشارکت و تعلیم…

  • پاورپوينت درس دوم فارسی هشتم ابتدايی مبحث خوب جهان را ببين

    پاورپوينت درس دوم فارسی هشتم ابتدايی مبحث خوب جهان را ببين رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت درس دوم فارسی هشتم ابتدايی مبحث خوب جهان را ببين در قالب 6 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…