مدلی تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان

مدلی تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان

ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی
کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان
رضایت سنجی خدمات الکترونیکی
کیفیت سنجی بانکداری الکترونیکی
خدمات بانکداری الکترونیکی
دانلود مقاله کارشناسی ارشد مدیریت

رفتن به سایت اصلی

 مدلی تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان

 

 

 

 

چکیده

خدمات بانکداری الکترونیکی در بازار رقابتی ،چنانچه مسیری مستمر به سوی ارتقاء و تکامل را نپیماید،در پی از دست دادن ارزش و مزیت رقابتی و صرفه های اقتصادی(در مواجهه با انتظارات روز افزون مشتریان در سیمای میزان رضایت اعلانی و اظهاری آنها) به روایت سامانه های ثبت ماوقع بکارگیری خدمات، محکوم به زوال( در اثر کاهش ثمربخشی و میزان بکارگیری) است.

 

در این مقاله برای حل این مشکل، مدل بلوغی هفت لایه برای ارتقاء مستمر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی پیشنهاد گردیده است که از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و میزان رضایت مشتریان در استفاده از آنها و فاصله سنجی،بکمک راه حلهای بهبود طلبی که تحقق آنها قابل ردیابی است، مسیری تکاملی و رو به ارتقاء برای این خدمات را به دست میدهد.

 

از جنبه های نوآورانه این مدل تلفیق مدل بلوغ و مدلهای کیفیت سنجی ، فاصله سنجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان،پیشنهاد یک مدل کیفیت سنجی ابعاد خدماتی از طریق تعمیم مدل کارائی سنجی در معماری اطلاعات سازمان، استفاده از سبد های راه حلهای بهبود طلب به شکل تلفیقی و تجمیعی از سبدهای راه حل خبرگان، مجریان، راه حلهای بهبود و ارتقاء شالوده و راه حلهای ارتقاء مدلهای کیفیت،رضایت و فاصله سنجی  است.

 

 

در مطالعات نظری وکتابخانه ای از  بهترین تجارب موجود و تحقیقات خبرگانی نظیر :

” پاراسورامان”،”بولتون”،”منتزر”،”کرونین”،”لی” و “سورا شاندار” و مدل رضایت سنجی “کانو” استفاده گردیده است.

نمونه ای عملی و مناسب سازی شده از این مدل در قالب یک پروژه تحقیق کاربردی پیشتاز ، متشکل از سامانه ای نرم افزاری در سال جاری در بانک اقتصاد نوین پیاده سازی شده است.در این پروژه از گونه پنج لایه مدل بلوغ استفاده شده است که بهمراه یک سامانه ثبت ماوقع خدمات بانکداری الکترونیکی و واکشی اطلاعات از درون پایگاه های اطلاعاتی سامانه های ارائه کننده انواع خدمات بانکداری الکترونیکی ،گزارشات مفصل کیفیت سنجی برای مدیران تولید میکند . در این سامانه نتایج رضایت سنجی مشتریان درج و گزارشات فاصله سنجی تولید میگردد تا راهنمای اتخاذ راه حلهای بهبود طلب و ارزیابی میزان توفیق این راه حلها به شکل مستمر  در بازه های زمانی شش ماهه باشد.

 

 

 

 

کلید واژه ها:

مدل بلوغ کیفی خدمات

رضایت سنجی خدمات الکترونیکی

کیفیت سنجی بانکداری الکترونیکی

فاصله سنجی کیفیت و رضایت

راه حلهای بهبود طلب

ردیابی توفیق راه حلها

 

 

 

 

 

مقدمه

 

برنامه خودکارسازی رایانه ای فعالیت های سازمانی، در تلفیق با ضرورت های مشتری محوری و خدمت محوری سازمانی از منظری نوگرایانه، دیگر برنامه ای مقطعی و زمان دار نیست. آغاز این برنامه از لحظه تصمیم ناگزیر سازمانی (در محیط رقابتی پرتحول) شروع می شود اما پایان آن تنها در پایان عمر سازمان متصور است. در این چرخه، همراه با تکامل فناوریهای تخصصی و رایانه‏ای، ارائه گونه های متنوع، واجد کیفیت و روزآمد خدمات و محصولات، فرصتی است که هیچ سازمان پایائی نمی تواند از ارائه آنها چشم بپوشد.

 

در این رقص تغییر، تکامل خدمات فناوری اطلاعات در جدیدترین صورت خود، در قالب “تضمین کیفی خدمات و محصولات” متجلی می شود که مشتریان و کاربران سازمانی را با اطمینان اعتبارسنجی شده‏ای، قانع می سازد که از خدمات واجد صرفه اقتصادی سازمان با اطمینان بهره گیرند. تضمین کیفیت اعتبارسنجی شده خدمات مستلزم ارزش گذاری ویژه به مفهوم کیفیت خدمت در سازمان و اعلام غیرقابل عرضه بودن سطوح نازل کیفیت خدماتی (از منظر راهبردهای سازمانی) از سوی مدیران ارشد است.

 

کیفیت، حاصل بهبود جزئی و مستمر فرآیندهای کاری سازمان و فرآورده آن است که در نگاهی واقع گرایانه یک باره محقق نمی شود. مدیریت تکاملی کیفیت خدمات الکترونیکی، براساس یک مدل کیفیت سنجی شالوده ای برای ارتقاء کیفی خدمات، در قالب یک مدل لایه ای است. این مدل بلوغ از سطحی کمینه به سطحی مناسب و قابل قبول گذر می‏کند و به سطحی بیشینه ارتقاء می یابد. مبنای این مدل اخذ نیازهای ذینفعان خدمات الکترونیکی در درون و برون سازمان و تحقق میزان ممکن خواسته های آنهاست. تکامل کیفی این مدل بمعنی کاهش شکاف کیفی خدمات در گونه ها و لایه های متفاوت است. 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

کلید واژه ها 2

مقدمه 2

مشخصات الگوی مدیریت تکاملی کیفیت خدمات 3

فرآیند و گامهای مدیریت تکاملی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 3

توصیف ساختار مفهومی چرخه مدیریت تکاملی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 3

شناسائی مشکلات و بهبود کیفیت تکاملی خدمات بانکداری الکترونیکی 4

ابعادی از كیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 4

ابعاد رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 5

کیفیت پایه (Basic Quality): 5

کیفیت کارائی (Performance Quality): 5

کیفیت انگیزشی (Excitement Quality): 5

معیارها و شاخص های کیفیت سنجی خدمات 6

مدل تحلیل شکاف کیفی خدمات (Quality Gap Analysis Model) 7

سطوح شکافهای مدل پاراسورامان عبارتند از: 7

شکاف(1) انتظار مشتری- درک مدیریت 7

شکاف(2) مشخصات کیفیت خدمات 7

شکاف (3)  ارائه خدمت  : 7

شکاف (4) ارتباطات خارجی  : 7

شکاف (5) خدمت مورد انتظار– خدمت درک شده  : 8

خروجی‏ها، ورودی‏ها و گردش کار سامانه مدیریت تکاملی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 8

مدل بلوغ، راه حل مدیریت تکاملی خدمات بانکداری الکترونیکی 9

سطوح و لایه های مدل بلوغ کیفی خدمات بانکداری  الکترونیکی 10

ویژگی‏های لایه های هفت بلوغ در مدل مذکور به شرح زیر است: 11

لایه آغازین (برپائی): 11

لایه بلوغ کمینه (تکرارپذیر): 11

لایه بلوغ مدون شده (استانداردسازی): 11

لایه بلوغ مدیریت شده (افزایش کارائی): 11

لایه بلوغ برنامه ریزی شده (واجد ارزش رقابتی): 12

لایه بلوغ تکامل یافته (واجد مزیت رقابتی): 12

لایه بلوغ بهینه شده(تضمین خدمات): 12

ورودی های سامانه مدیریت تکاملی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از ذینفعان 13

جمع بندی و نتیجه گیری 13

منابع و مراجع 15

 

 

 

 

 

 

  • دانلود کارآموزی شبکه های کامپیوتری و پیاده سازی دایرکتوری

    دانلود کارآموزی شبکه های کامپیوتری و پیاده سازی دایرکتوری دانلود کارآموزی شبکه های بی سیم دانلود کارآموزی شبکه های کامپیوتری دانلود کارآموزی پیاده سازی سرویسهای دایرکتوری دانلود کارآموزی شبکه های کامپیوتری و پیاده سازی دایرکتوری دانلود کارآموزی رشته کامپیوتر دانلود…

  • پاورپوینت آموزشی چکیده کتاب عقلانیت و توسعه‌ یافتگی ایران

    پاورپوینت آموزشی چکیده کتاب عقلانیت و توسعه‌ یافتگی ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی چکیده کتاب عقلانیت و توسعه‌ یافتگی ایران جهت رشته علوم سیاسی در قالب 133 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت خشم در كودكان و واکنش صحیح والدین

    پاورپوینت خشم در كودكان و واکنش صحیح والدین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خشم در كودكان و واکنش صحیح والدین جهت رشته روانشناسی در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند مبانی نظری وفاداری مشتری به برند دانلود مبانی نظری وفاداری مشتری به برند پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند ادبیات نظری وفاداری مشتری به برند فصل دوم پایان نامه وفاداری مشتری…

  • پاورپوینت بازاریابی خدمات با تأکید بر خدمات بانکی

    پاورپوینت بازاریابی خدمات با تأکید بر خدمات بانکی کلمات کلیدی : پاورپوینت بازاریابی خدمات با تأکید بر خدمات بانکی تحقیق بازاریابی خدمات با تأکید بر خدمات بانکی بازاریابی خدمات بانکی تعریف بازاریابی تعریف خدمت و خدمات انواع بازاریابی بازاریابی خدمات…

  • پاورپوینت آشنایی با سیستم گرمایش کفی

    پاورپوینت آشنایی با سیستم گرمایش کفی پاورپوینت سیستم گرمایشی پاورپوینت گرمایش از کف پاورپوینت سیستم گرمایشی از کف پاورپوینت آشنایی با سیستم گرمایشی پاورپوینت گرمایش کفی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم گرمایش کفی جهت رشته مکانیک…

  • پاورپوینت نحوه ارائه داراييهای جاری و بدهيهای جاری

    پاورپوینت نحوه ارائه داراييهای جاری و بدهيهای جاری پاورپوینت داراييهای جاری پاورپوینت ارائه داراييهای جاری پاورپوینت نحوه ارائه داراييهای جاری پاورپوینت بدهيهای جاری پاورپوینت ارائه بدهيهای جاری پاورپوینت نحوه بدهيهای جاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نحوه ارائه داراييهای…

  • پاورپوینت گزارشگری مالی اینترنتی و زبان توسعه پذیر گزارشگری تجاری و زبان توسعه پذیر گزارشگری اطمینان بخشی

    پاورپوینت گزارشگری مالی اینترنتی و زبان توسعه پذیر گزارشگری تجاری و زبان توسعه پذیر گزارشگری اطمینان بخشی کلمات کلیدی : پاورپوینت گزارشگری مالی اینترنتی و زبان توسعه پذیر گزارشگری تجاری و زبان توسعه پذیر گزارشگری اطمینان بخشی رفتن به سایت…

  • کارتحقیقی معاملات صغیر در حقوق ایران

    کارتحقیقی معاملات صغیر در حقوق ایران کارتحقیقی،معاملات،صغیر،حقوق ایران رفتن به سایت اصلی نتیجه گیری هرچند در مورد صحت و بطلان اعمال حقوقی صغیر ممیز اختلاف نظر های فراوانی در فقه و قانون مدنی دیده می شود اما با توجه به…

  • پاورپوینت کتاب آیین زندگی(فصل چهارم)

    پاورپوینت کتاب آیین زندگی(فصل چهارم) اخلاق معیشتکتابپاورپوینتدانلود رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب آیین زندگی فصل چهارم(اخلاق معیشت) فهرست مطالب:کار در سیره اولیای دین,رابطه ی اخلاق و معیشت,نقش کار در تربیت و بهداشت روانی,اهمیت و جایگاه,کار و احساس شخصیت,نقش نیت…

  • پاورپوینت کتاب و درس شبکه آموزشی پژوهشی دانشجویان ایران

    پاورپوینت کتاب و درس شبکه آموزشی پژوهشی دانشجویان ایران پاورپوینت مادسیج، شبکه آموزشی پژوهشی دانشجویان ایران پاورپوینت شبکه آموزشی پژوهشی مادسیج پاورپوینت شبکه آموزشی پژوهشی ایران پاورپوینت نظریه رشد نگر یا شناخت شناسی تکوینی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • تئوری های تسهیم دانش و عوامل موثر بر آن در سازمان بر تاکید بر الگوی وانگ

    تئوری های تسهیم دانش و عوامل موثر بر آن در سازمان بر تاکید بر الگوی وانگ تئوری های تسهیم دانش تسهیم دانش در سازمان روش های تسهیم دانش عوامل موثر بر تسهیم دانش عوامل انسانی موثر بر تسهیم دانش در…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری رفتار دینی والدین

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری رفتار دینی والدین کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتار دینی والدین مبانی نظری رفتار دینی والدین پیشینه تحقیق رفتار دینی والدین پیشینه داخلی رفتار دینی والدین پیشینه خارجی رفتار دینی والدین…

  • ابعاد معنویت سازمانی و دیدگاههای معنویت و معنویت در محیط کار

    ابعاد معنویت سازمانی و دیدگاههای معنویت و معنویت در محیط کار کلمات کلیدی : دیدگاههای معنویت ابعاد معنویت سازمانی مولفه های معنویت سازمانی سطوح معنویت در سازمان دیدگاههای معنویت در محیط کار ضرورت معنویت در زندگی کاری ضرورت معنویت در…

  • دانلود پاورپوینت قنات

    دانلود پاورپوینت قنات پاورپوینت در مورد قنات پاورپوینت مزایا و معایب قنات پاورپوینت ابزارهای احداث قنات پاورپوینت نحو احداث قنات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قنات جهت رشته منابع طبیعی در 41 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه عمل جراحی زیبایی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه عمل جراحی زیبایی فصل دوم پایان نامه عمل جراحی زیبایی مبانی نظری عمل جراحی زیبایی پیشینه تحقیق عمل جراحی زیبایی پیشینه داخلی عمل جراحی زیبایی پیشینه خارجی عمل جراحی زیبایی پیشینه پژوهش عمل…

  • پاورپوینت آشنایی اجمالی با روابط موفق

    پاورپوینت آشنایی اجمالی با روابط موفق رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی اجمالی با روابط موفق جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پرسشنامه ارائه یک مدل جهت اندازه گیری پایداری زنجیره تامین

    پرسشنامه ارائه یک مدل جهت اندازه گیری پایداری زنجیره تامین پرسشنامه توانمندسازهای زنجیره تامین پرسشنامه شاخص های عملکرد زنجیره تامین پرسشنامه پایداری زنجیره تامین پرسشنامه پایداری زنجیره تامین پرسشنامه اهمیت شاخص‌های ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین پرسشنامه اهمیت توانمندسازهای زنجیره تأمین…

  • پاورپوینت اكاليپتـوس و خـواص درمانی

    پاورپوینت اكاليپتـوس و خـواص درمانی پاورپوینت خواص اکالیپتوس برای پوست پاورپوینت خواص بخور اکالیپتوس برای ریه پاورپوینت خواص اکالیپتوس برای سینوزیت پاورپوینت خواص بخور اکالیپتوس برای سرفه پاورپوینت خواص عصاره اکالیپتوس برای پوست پاورپوینت خواص کریستال اکالیپتوس پاورپوینت خواص سوزاندن…

  • تاثیر آرد سویا و دماهای متفاوت بر کیفیت طبخ ماکارونی

    تاثیر آرد سویا و دماهای متفاوت بر کیفیت طبخ ماکارونی پایان نامه تولید ماکارونی پایان نامه کیفیت طبخ ماکارونی پایان نامه تکنولوژی تولید ماکارونی پایان نامه تاثیر آرد سویا بر کیفیت طبخ ماکارونی پایان نامه تاثیر دماهای متفاوت بر کیفیت…

  • دانلود تحقیق در مورد سازگاری روان شناختی  docx

    دانلود تحقیق در مورد سازگاری روان شناختی  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سازگاری روان شناختی با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • مقاله ترجمه شده رشته مهندسی فناوری اطلاعات و کامپیوتر با عنوان سیستم تشخیص و اجتناب از تهاجم در رایانش ابری

    مقاله ترجمه شده رشته مهندسی فناوری اطلاعات و کامپیوتر با عنوان سیستم تشخیص و اجتناب از تهاجم در رایانش ابری عنوان سیستم تشخیص و اجتناب از تهاجم در رایانش ابری مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده رشته آی تی مقاله…

  • دانلود پاورپوینت کوه خواجه در سیستان

    دانلود پاورپوینت کوه خواجه در سیستان پاورپوینت کوه خواجه پاورپوینت درمورد کوه خواجه در سیستان پاورپوینت تحلیل کوه خواجه در سیستان از نظر معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کوه خواجه در سیستان در قالب 23 اسلاید و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های مقابله ای

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های مقابله ای کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مهارت های مقابله ای مبانی نظری مهارت های مقابله ای پیشینه تحقیق مهارت های مقابله ای پیشینه داخلی مهارت های مقابله ای پیشینه خارجی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی عزت نفس دانش آموزان

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی عزت نفس دانش آموزان کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه عزت نفس دانش آموزان مبانی نظری عزت نفس دانش آموزان پیشینه تحقیق عزت نفس دانش آموزان پیشینه داخلی عزت نفس دانش آموزان پیشینه خارجی…

  • پاورپوینت ویروس اچ آی وی و بیماری ایدز

    پاورپوینت ویروس اچ آی وی و بیماری ایدز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ویروس اچ آی وی و بیماری ایدز جهت رشته پزشکی در قالب 41 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • ارزیابی ارتباط الگوهای فرزند پروری با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

    ارزیابی ارتباط الگوهای فرزند پروری با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایان نامه ﻣﻜﺘﺐ ﻫﺎی ﻓﺮزﻧﺪ ﭘﺮوری ﺳﻼﻣﺖ رواﻧﻲ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ پایان نامه الگوهای فرزند پروری راﺑﻄﻪ ﻣﻜﺘﺐ ﻫﺎی ﻓﺮزﻧﺪ ﭘﺮوری ﺑﺎ ﺳﻼﻣﺖ رواﻧﻲ راﺑﻄﻪ ﻣﻜﺘﺐ ﻫﺎی ﻓﺮزﻧﺪ…

  • پاورپوینت اشکال بالینی فلج اطفال

    پاورپوینت اشکال بالینی فلج اطفال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اشکال بالینی فلج اطفال جهت رشته پزشکی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پوليوميلت يك بيماري…

  • پاورپوینت كنترل كيفي آزمايشگاه ميكروب شناسي

    پاورپوینت كنترل كيفي آزمايشگاه ميكروب شناسي پاورپوینت كنترل كيفي آزمايشگاه ميكروب شناسي كنترل كيفي آزمايشگاه ميكروب شناسي آزمايشگاه ميكروب شناسي ميكروب شناسي بررسی كنترل كيفي آزمايشگاه ميكروب شناسي محيط کشت استريليزاسيون کنترلی کیفی اتوکلاو پتری دیش محیط مولر هینتون آگار…

  • طراحی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان بر مبنای الگوی شایستگیها

    طراحی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان بر مبنای الگوی شایستگیها دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته مدیریت طراحی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان بر مبنای الگوی شایستگیها شایستگی ارزیابی عملکرد آنتروپی شانون دانلودمقالات کارشناسی ارشد مدیریت دانلو دمقالات ارشد رشته مدیریت دانلود مقالات…

  • پاورپوینت عملیات داشت در زراعت عمومی

    پاورپوینت عملیات داشت در زراعت عمومی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت با موضوع عملیات داشت در زراعت عمومی، در قالب ppt و در 53 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:   تعریف عملیات داشت آبیاری زمان آبیاری مهم‌ترین عوامل موثر بر…

  • پاورپوینت آشنایی با توسعه یا چپاول پیتر اوانز

    پاورپوینت آشنایی با توسعه یا چپاول پیتر اوانز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با توسعه یا چپاول پیتر اوانز جهت رشته علوم سیاسی در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • دانلود پاورپوینت روش تحقیق و پایان نامه نویسی جلسه دهم

    دانلود پاورپوینت روش تحقیق و پایان نامه نویسی جلسه دهم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش تحقیق و پایان نامه نویسی جلسه دهم  جهت رشته علوم پایه در 22 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت منابع انسانی و مدیریت آن

    پاورپوینت منابع انسانی و مدیریت آن پاورپوینت ابزارهای توسعه و توانمند سازی منابع انسانی پاورپوینت آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی پاورپوینت راهکارهای توانمندسازی نیروی انسانی پاورپوینت توانمند سازی نیروی انسانی پاورپوینت توانمندسازی+pdf رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت منابع انسانی…

  • پاورپوینت بررسی فصل دهم حقوق اساسی با موضوع قوه مجریه

    پاورپوینت بررسی فصل دهم حقوق اساسی با موضوع قوه مجریه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی فصل دهم حقوق اساسی با موضوع قوه مجریه جهت رشته حقوق در قالب 42 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…