مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 

صاحب نظر    عناصر کلیدی
براون (2000)    استراتژی کسب و کار، درک پیش بینی و اداره نیازهای مشتریان بالقوه و جاری سازمان
هاندن (2000)    کسب، حفظ و افزایش مشتریان سودآور، ایجاد ارزش برای مشتریان، ایجاد وفاداری در مشتریان
هریس(1999)    اندازه گیری و تخصیص منابع انسانی به فعالیت های اثرگذار بر رابطه مشتریان سودآور
نیکولیت، اندرن و گیلبرت (2000)    استراتژی کسب و کار، بهینه کردن سودآوری، درآمد و رضایت مشتری، سازماندهی سرمایه گذاری پیرامون بخش های مشتری، پرورش رفتارهای مبتنی بر رضایت مشتریان و ارتباط قرایندها از مشتری به تامین کنندگان

 

 

بر اساس تعریف سوئیفت  (2002)، مدیریت ارتباط با مشتري یک رویکرد سازمانی براي درك و تحت تاثیر قراردادن رفتار مشتري از طریق ارتباطات معنادار به منظور بهبود فرایند کسب، نگهداري، وفاداري و سودآوري مشتریان می باشد.

 

 

 

 

ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری

با توجه با نوسانات شدید تقاضا و افزایش رقابت در بازارها، بسیاری از سازمانها سعی دارند راهبردی را خلق کنند که تمام اجزای یک سازمان را یکپارچه کرده، اطلاعات را در بین تمام کاربران به اشتراک بگذارد و مانع از تکرار بیهوده کارها شود. این فلسفه فضایی را در سازمان ایجاد میکند که در آن اطلاعات به اشتراک گذاشته شده تا در زمان لازم در اختیار افرادی که به آن نیاز دارند قرار گیرد، یعنی همه کارکنان و همه چیز به یکدیگر مرتبط و متصل هستند و خروج یک نفر از سازمان باعث از هم پاشیدن هیچ چیز در سازمان نخواهد شد. مدیریت ارتباط با مشتری، علاوه بر مدیریت روابط با مشتریان و تصمیم گیری در خصوص اطلاعات بدست آمده برای راهبرد شرکت، دانش مشتریان را در شرکت به اشتراک می گذارد.تا چند سال اخیر بیشتر فعالیتهای واحدهای فروش، خدمات، پشتیبانی و بازاریابی در سازمانها به صورت ایزوله و در دپارتمانهای مجزا انجام می گرفت، اما امروزه نیاز به یکپارچه سازی این دپارتمانها به منظور برآوردن نیازهای دنیای اقتصادی کنونی (دنیایی که بر پاسخگویی سریع به مشتری، به اشتراک نهادن دانش ایجاد شده در سازمان و تمرکز بر مشتری به عنوان یکی از عوامل توانگری سازمان برای رسیدن به موفقیت تاکید دارد) وجود دارد.

 

 

 مدیریت ارتباط با مشتری CRM راهبردی است که به کمک فن آوری به اجرا درآمده است؛ البته باید توجه داشت که CRM تنها یک ابزار نرم افزاری نیست که باعث شود کارها بهتر انجام شود، CRM فلسفه ای است که سعی دارد راهبردی در همین راستا خلق کند. ضرورت کسب و کار الکترونیک و تغییرات فرهنگی، واحدهای مختلف سازمانها را به سوی تمرکز بر مشتری سوق میدهد. سازمانها باید دریابند که مشتریان بهترین دارایی هر سازمان هستند و در نتیجه باید اهمیت داشتن استراتژی مشتری محور را که بر اساس دانش نسبت به مشتری شکل می گیرد درک کنند(کموا،2001).در دنیای رقابتی امروز، هیچ سازمانی نمی تواند از طریق سرآمدی در عملیات و یا نوآوری در محصولات خود را از سایر سازمان ها متمایز کند، مگر اینکه نیازها و خواسته های مشتریان خود را عمیقا درک کرده باشد. مهمترین چالش های اساسی که در دنیای رقابتی فعلی برای تجارت وجود دارد، شامل جذب مشتری و نگهداشتن او، وفاداری مشتری و افزایش سودآوری و مشتری است. برای رفع موفقیت آمیز این چالش ها، نقش مدیریت ارتباط با مشتری پر رنگ و نیاز ایجاد و برقراری آن در سازمانها، بیش از پیش جدی می شود (وکیلی فرد و همکاران،1387).

 

 

موارد ذیل دلایل اهمیت و توجه به مدیریت ارتباط با مشتری را بیان می کند:
1-    ارائه صرفه جویی و کاهش هزینه ها
2-    ارائه بهبود خدمات و ارزش افزوده
3-    ارائه مزایای راهبردی و غیر عینی (از قبیل یاری رساندن به مسئولان در تامین اهداف دولت الکترونیک) (طالقانی و فروغی فر،1386)

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری 

فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 4
2-1- مقدمه 5
2-2- مدیریت ارتباط با مشتری 6
2-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 7
جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 10
2-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 13
2-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 14
2-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 17
2-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 17
2-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 19
جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 20
2-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 21
2-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 22
جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 24
2-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 26
2-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 27
2-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 29
2-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 31
2-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 31
2-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 32
2-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 35
2-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 36
2-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 39
شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 41
2-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 42
شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 43
2-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 43
2-3-19- مدل های CRM 44
جدول(2-8 )- مدل های CRM 46
2-4-1- مدیریت منابع انسانی 47
2-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 51
2-4-3- ساختار سازمانی 52
2-4-3-1- ساختار نظری 53
الف – ساختار مكانیكی 53
ب – ساختار ارگانیكی 53
2-4-3-2- ساختار عملی 54
ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 54
ب – ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 55
جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 58
2-5- چهارچوب نظری 60
شکل (2 – 14) – مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 64
2-6- پیشینه تحقیق 64
2-6-1- پژوهش های خارجی 65
جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 67
2-6-2- پژوهش های داخلی 68
فهرست منابع 74
منابع لاتین : 76

 

 

 

  • پاورپوینت استفاده از روشهای داده كاوی در تشخیص نفوذ به شبكه های كامپیوتری

    پاورپوینت استفاده از روشهای داده كاوی در تشخیص نفوذ به شبكه های كامپیوتری داده كاوی و كاربرد آن در كشف نفوذ سیستم های تشخیص نفوذ ( IDS ) دانلود پاورپوینت استفاده از روشهای داده كاوی در تشخیص نفوذ به شبكه…

  • دانلود تحقیق دانشگاه تربیت مدرس با فرمت ورد

    دانلود تحقیق دانشگاه تربیت مدرس با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی دانشگاه تربیت مدرس با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • پاورپوینت فصل پنجم درس چالش های نظام اداری با عنوان مدیریت بهره وری صفحات 134 تا 142

    پاورپوینت فصل پنجم درس چالش های نظام اداری با عنوان مدیریت بهره وری صفحات 134 تا 142 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل پنجم درس چالش های نظام اداری با عنوان مدیریت بهره وری صفحات 134 تا 142 جهت…

  • پاورپوینت مراحل تحلیل محتوا

    پاورپوینت مراحل تحلیل محتوا پاورپوینت روش تحلیل محتوای کیفی pdf پاورپوینت نمونه ای از تحلیل محتوای کیفی پاورپوینت پاورپوینت تحلیل محتوای کیفی پاورپوینت کدگذاری در تحلیل محتوای کیفی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مراحل تحلیل محتوا جهت رشته ادبیات در…

  • پاورپوینت ماشین آلات راهسازی

    پاورپوینت ماشین آلات راهسازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ماشین آلات راهسازی جهت رشته ی عمران در قالب 80 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تراکتورازمهمترین ماشین الات…

  • ابعاد و مولفه های تست شخصیتی 5 عاملی کاستا و مک گری

    ابعاد و مولفه های تست شخصیتی 5 عاملی کاستا و مک گری رویکردهای شخصیت مدل پنج عاملی شخصیت انواع نظریه های شخصیت ابعاد و مولفه های شخصیت رویکردهای روانشناسی شخصیت رويکردهاي مختلف به مطالعه شخصيت مدل های مبتنی بر بر…

  • پاورپوينت مدیریت رفتار ، موفقیت و ارتباط

    پاورپوينت مدیریت رفتار ، موفقیت و ارتباط رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت مدیریت رفتار ، موفقیت و ارتباط  جهت رشته مديريت قالب 45 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش      …

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی فناوری در آموزش

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی فناوری در آموزش فصل دوم پایان نامه فناوری در آموزش مبانی نظری فناوری در آموزش پیشینه تحقیق فناوری در آموزش پیشینه داخلی فناوری در آموزش پیشینه خارجی فناوری در آموزش پیشینه پژوهش فناوری در آموزش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد و کارایی اطلاعاتی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد و کارایی اطلاعاتی مبانی نظری عملکرد و کارایی اطلاعاتی دانلود مبانی نظری عملکرد و کارایی اطلاعاتی پیشینه تحقیق عملکرد و کارایی اطلاعاتی ادبیات نظری عملکرد و کارایی اطلاعاتی فصل دوم پایان نامه عملکرد و…

  • دانلود پاورپوینت اختلالات تجزیه ای

    دانلود پاورپوینت اختلالات تجزیه ای پاورپوینت اختلالات تجزیه ای پاورپوینت اختلالات تجزیه ای در روانشناسی پاورپوینت اختلال تجزیه ای پتورپوینت اختلال تجزیه ای هویت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اختلالات تجزیه ای جهت رشته روانشناسی  در قالب 15 اسلاید…

  • دانلود تحقیق در مورد رابطه جنسی و مولفه های آن  docx

    دانلود تحقیق در مورد رابطه جنسی و مولفه های آن  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رابطه جنسی و مولفه های آن با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • افزایش بازدهی انرژی مصرفی شبکه های CRN با مخابرات مشارکتی

    افزایش بازدهی انرژی مصرفی شبکه های CRN با مخابرات مشارکتی رادیوی شناختگر شبکه های عصبی شبکه های رادیو شناختی بیشینه گذردهی شبکه ثانویه دست به دست شدن فرکانسی افزایش بازدهی انرژی مصرفی شبکه های CRN با مخابرات مشارکتی افزایش راندمان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حجاب در مذهب

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حجاب در مذهب مبانی نظری حجاب در مذهب پیشینه تحقیق حجاب در مذهب مبانی نظری و پیشینه تحقیق حجاب در مذهب پیشینه پژوهش حجاب در مذهب ادبیات نظری تحقیق حجاب در مذهب دانلود مبانی نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی 51 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی 51 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه یادگیری الکترونیکی مبانی نظری یادگیری الکترونیکی پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی پیشینه داخلی یادگیری الکترونیکی پیشینه خارجی یادگیری الکترونیکی پیشینه پژوهش یادگیری الکترونیکی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 مطالعات اجتماعی هشتم - تعاون 1

    پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 مطالعات اجتماعی هشتم - تعاون 1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 مطالعات اجتماعی هشتم - تعاون 1 به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 11 اسلاید و با…

  • پاورپوینت آموزش سیستم های هزینه یابی

    پاورپوینت آموزش سیستم های هزینه یابی دانلود پاورپوینت آموزش سیستم های هزینه یابی پاورپوینت در مورد آموزش سیستم های هزینه یابی دانلود پاورپوینت سیستم های هزینه یابی پاورپوینت در مورد سیستم های هزینه یابی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت فناوري اطلاعات و مديريت دانش

    پاورپوینت فناوري اطلاعات و مديريت دانش پاورپوینت مدیریت دانش پاورپوینت مديريت مستندات الکترونيکي پاورپوینت توزيع دانش پاورپوینت آموزش مدیریت منابع انسانی با دانش مدیریت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فناوري اطلاعات و مديريت دانش جهت رشته کامپیوتر و IT در…

  • بررسی و تشریح کامل شبکه های عصبی مصنوعی

    بررسی و تشریح کامل شبکه های عصبی مصنوعی شبکه های عصبی مصنوعی شبكه هاي عصبي مصنوعي چيست مبانی شبکه های عصبی مصنوعی ساختارها، الگوریتم ها و کاربردها پایان نامه شبکه های عصبی مصنوعی doc پایان نامه شبکه های عصبی مصنوعی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده کلمات کلیدی : مبانی نظری رفتار مصرف کننده ادبیات نظری رفتار مصرف کننده چارچوب نظری رفتار مصرف کننده فصل دوم پایان نامه رفتار مصرف کننده دانلود مبانی نظری رفتار مصرف کننده پیشینه…

  • دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی بازاریابی

    دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی بازاریابی فصل دوم پایان نامه بازاریابی مبانی نظری بازاریابی پیشینه تحقیق بازاریابی پیشینه داخلی بازاریابی پیشینه خارجی بازاریابی پیشینه پژوهش بازاریابی پیشینه نظری بازاریابی ادبیات نظری بازاریابی چارچوب نظری بازاریابی رفتن به سايت اصلي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت تاریخچه سیستم اطلاعات مدیریت تاریخچه پیدایش سیستم اطلاعات مدیریت تاریخچه سیستم های اطلاعات مدیریت مبانی نظری سیستم اطلاعات مدیریت مبانی نظری طراحی سیستم اطلاعات مدیریت پیشینه تحقیق طراحی سیستم اطلاعات…

  • پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات در بهداشت

    پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات در بهداشت پاورپوینت کاربردهای فناوری نانو در بهداشت و محیط زیست پاورپوینت فناوری اطلاعات در بهداشت پاورپوینت فناوری اطلاعات در بهداشت و درمان پاورپوینت فناوری بهداشت پاورپوینت فناوری محیط زیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقش…

  • بررسی رابطه بین سرمایه فکری ومیزان کارایی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در سال 91-90

    بررسی رابطه بین سرمایه فکری ومیزان کارایی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در سال 91-90 سرمایه فکری کارایی سرمایه انسانی سرمایه ساختاری سرمایه رابطه ای رابطه بین سرمایه فکری ومیزان کارایی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در سال 9190 دانلود مقاله…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد کارکنان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد کارکنان مبانی نظری عملکرد کارکنان دانلود مبانی نظری عملکرد کارکنان پیشینه تحقیق عملکرد کارکنان ادبیات نظری عملکرد کارکنان فصل دوم پایان نامه عملکرد کارکنان مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد کارکنان ادبیات و مبانی…

  • پروپوزال ارزیابی میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان

    پروپوزال ارزیابی میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان پروپوزال مدیریت دانش اثربخشی مدیریت دانش سنجش اثربخشی مدیریت دانش محاسبه اثربخشی مدیریت دانش با تکنیک فرآیند تحلیل شبکه ای سنجش اثربخشی مدیریت دانش در دانشگاه پروپوزال میزان اثربخشی مدیریت دانش…

  • پاورپوینت بررسی آثار و اندیشه های هادی میرمیران

    پاورپوینت بررسی آثار و اندیشه های هادی میرمیران دانلود پاورپوینت هادی میرمیران پاورپوینت سید هادی میرمیران پاورپوینت هادی میرمیران پاورپوینت درباره هادی میرمیران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی آثار و انديشه های هادی میرمیران جهت رشته بیوگرافی در…

  • بررسی رابطه ابعاد ساختاری با تعهد سازمانی

    بررسی رابطه ابعاد ساختاری با تعهد سازمانی ساختار سازمانی ابعاد سازمانی تعهد سازمانی بررسی رابطه ابعاد ساختاری با تعهد سازمانی دانلود مقالات کارشناسی ارشد مدیریت دانلود مقالات ارشد مدیریت دانلود مقالات مدیریت رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله کارشناسی ارشد…

  • پایان نامه یادگیری الکترونیکی 98 صفحه

    پایان نامه یادگیری الکترونیکی 98 صفحه پایان نامه آموزش مجازی پایان نامه آموزش الکترونیکی پایان نامه آموزش از راه دوره پایان نامه درباره یادگیری الکترونیکی پایان نامه در مورد یادگیری الکترونیکی رفتن به سايت اصلي هدف از این پایان نامه…

  • دانلودکار آموزی مکانیک خودرو 78 ص

    دانلودکار آموزی مکانیک خودرو 78 ص کلمات کلیدی : دانلودکار آموزی مکانیک خودرو 78 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کار آموزی مکانیک خودرو 78 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 87 حجم : 2 مگابایت مقدمه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد بازرگانی 48 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد بازرگانی 48 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری عملکرد بازرگانی دانلود مبانی نظری عملکرد بازرگانی پیشینه تحقیق عملکرد بازرگانی ادبیات نظری عملکرد بازرگانی فصل دوم پایان نامه عملکرد بازرگانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت خانه‌های هوشمند

    پاورپوینت خانه‌های هوشمند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خانه‌های هوشمند جهت رشته ی معماری در قالب 35 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       خانه هوشمند معمولاً یک خانه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای معرفت شناختی 72 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای معرفت شناختی 72 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه باورهای معرفت شناختی مبانی نظری باورهای معرفت شناختی پیشینه تحقیق باورهای معرفت شناختی پیشینه داخلی باورهای معرفت شناختی پیشینه خارجی باورهای معرفت شناختی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال بدشکلی بدن 190 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال بدشکلی بدن 190 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال بدشکلی بدن مبانی نظری اختلال بدشکلی بدن پیشینه تحقیق اختلال بدشکلی بدن پیشینه داخلی اختلال بدشکلی بدن پیشینه خارجی اختلال بدشکلی بدن…

  • دانلود پاورپوینت فضاهای لازم در فرهنگ سرا

    دانلود پاورپوینت فضاهای لازم در فرهنگ سرا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فضاهای لازم در فرهنگ سرا جهت رشته معماری در 47 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       عوامل…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد راهبردی سازمان

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد راهبردی سازمان مبانی نظری ارزیابی عملکرد مدیران مبانی نظری استراتژی های منابع انسانی مبانی نظری ارزیابی عملکرد مدیران شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران روشهای ارزیابی عملکرد مدیران مولفه های استراتژی های منابع انسانی استراتژی های منابع…