مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
شاید بتوان تاریخچه ظهور مباحث مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری را در سه دوره زیر خلاصه کرد: (فرضی،1386،27)

 

الف) دوره انقلاب صنعتی: ابتکار فورد در به کارگیری روش تولید انبوه به جای روش تولید دستی، یکی از مهمترین شاخص های این دوره است. هر چند تغییر شیوه تولید باعث شد محدوده انتخاب مشتریان از نظر مشخصه های محصول کاهش یابد (نسبت به تولیدات صنایع دستی)، اما محصولات تولید شده به روش جدید از قیمت تمام شده پایین تری برخوردار شدند. به عبارتی دیگر، در انتخاب روش تولید انبوه از سوی شرکت فورد، افزایش کارایی و صرفه اقتصادی، مهمترین اهداف پیش بینی شده بودند.

 

ب) دوره انقلاب کیفیت: این دوره همزمان با ابتکار شرکت ژاپنی مبنی بر بهبود مستمر فرایند آغاز شد. این امر به نوبه خود به تولید کم هزینه تر و با کیفیت تر محصولات منجر شد. این دوره با مطرح شدن روش های نوین مدیریت کیفیت مانند مدیریت کیفیت جامع ، به اوج خود رسید. اما با افزایش تعداد شرکت های حاضر در عرصه رقابتی و گسترش فرهنگ حفظ و بهبود کیفیت محصول (از طریق ابزارهای مختلف کیفیتی)، دیگر این مزیت رقابتی برای شرکت های پیشرو کارساز نبود و ضرورت یافتن راه های جدیدی برای حفظ مزیت رقابتی احساس می شد.

 

ج) دوره انقلاب مشتری: در این دوره با توجه به افزایش توقع مشتریان، تولید کنندگان ملزم شدند محصولات خود را با هزینه کم، کیفیت بالا و تنوع زیاد تولید کنند؛ به معنای دیگر، تولید کنندگان مجبور بودند توجه خود را از تولید صرف به یافتن راه هایی برای جلب رضایت و حفظ مشتریان قبلی خود معطوف کنند.

 

با استفاده گسترده از فناوری اطلاعات، سازمان ها می توانند برای افزایش آگاهی از نیازهای مشتریان و درک بهتر آنها، از دانش فنی همراه با مهارت های لازم بهره مند شوند. در طول دهه 1990، فرایندهای تعاملی مدیریت مشتری مبتنی بر فناوری اطلاعات که در انتهای فرایند کسب و کار و در ارتباط با مشتری است، مهندسی مجدد شد که این موضوع امروزه با عنوان «مدیریت ارتباط با مشتری» شناخته می شود.

مدیریت ارتباط با مشتری شامل کلیه اقداماتی است که یک سازمان برای ایجاد و تثبیت ازتباطات سودمند با مشتری انجام می دهد و در قالب کار گروهی لازم برای حصول اطمینان از رضایت مشتری تعریف می شود. در بیشتر مواقع این گونه فعالیت ها تحت عنوان فروش، بازاریابی و خدمات تخصصی انجام می پذیرند. نیروی پیش برنده و حمایت کننده مدیریت ارتباط با مشتری، وجود این حقیقت است که مشتریان حفظ شده (قبلی) سودمندتر از مشتریان جدید هستند. 

 

 

 

 

 ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری مفهومی است که ریشه در فناوری اتوماسیون فروش و عملیات مرکز فراخوان دارد و از اواسط دهه 1990 وجود داشته است. در آن زمان، مدیریت ارتباط با مشتری از ادغام داده های مشتری از طریق قسمت فروش با تعاملات مرکز فراخوان بوجود آمد که منجر به تعاملات غیر رسمی بیشتری با مشتری گردید. این مفهوم، بوسیله سازمان های استفاده کننده و ادغام های سریع انتشار یافت و موجب برانگیختن فروشندگان نرم افزار شد که همگی مدعی بودند یک مجموعه منسجم از توانایی هایی دارند که به عنوان مدیریت ارتباط با مشتری شناخته شد.

 

 

پیش از این، بازاریابی رابطه مند در صدد بود که اطلاعاتی را در مورد ترجیحات و علایق مشتریان که در پایگاه های داده ای ذخیره شده بود به دست بیاورد. این موضوع به شکل بازاریابی «نفر به نفر»3 پدیدار شد که اشاره به فرآیند و تعاملات از طریق شرکت هایی که به ایجاد پیشنهادات همسوتر با خواسته مشتریان می پرداختند داشت. از این رو مدیریت ارتباط با مشتری به منظور برقراری امنیت و مدیریت روابط نفر به نفر و ایجاد یک رابطه سودمند و بلند مدت با مشتریان توسعه پیدا کرد. در مجرایی موازی، ابزارهای مبتنی بر اینترنت مانند بازرگانی الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی و ارتباطات نفر به نفر به وجود آمده  و رشد کردند. با دارا بودن این تکنولوژی های جدید، این محصولات، خارج حوزه مدیریت ارتباط با مشتری به رقابت برخیزیدند و به بازرگانی الکترونیکی رسیدند.

 

 

هنگامی که مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری و بازرگانی الکترونیکی با یکدیگر ادغام شدند باعث شد در مدت زمان کوتاهی، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر سر زبان ها بیفتد. به طور مشابه، سيستم مديريت تجاري يكپارچه  تشخیص دادند که در دیدگاه 360 درجه ای به مشتری (یعنی دیدگاهی جامع) مجبورند که انتقال داده ها را در نظر بگیرند، بنابراین آنها یک بسته کامل نرم افزاری با توانایی های مدیریت ارتباط با مشتری را توسعه دادند. از دیدگاه تکنولوژیکی، مدیریت ارتباط با مشتری شامل مجموعه ای از کاربردها است که خواسته ها و نیازهای نقش های مواجه با مشتری را مورد توجه قرار می دهد که منجر به تغذیه یک پایگاه داده ای همگانی و مشترک که بوسیله ابزارهای تجزیه و تحلیل تجاری مورد حمایت قرار می گیرد می شود.( اوسرانکو و بنانی   143،2007)

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری 2-14- تعاریف، مفاهیم و مباحث مدیریت ارتباط با مشتری، ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    2
2-14-1- مقدمه    2
2-14-2- دلایل حرکت سازمان ها به سوی مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-14-3- مفهوم مشتری    4
2-14-3-چرخه زندگی مشتری    6
2-14-4-روند های ارتباط با مشتریان    6
2-14-5- پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-14-6- ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    10
2-14-7- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    11
2-14-8- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه اندیشمندان    11
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه بارنت    11
2-14-9- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر نول    12
2-14-10- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر سویفت    13
2-14-11- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه گالبریث و راجرز    13
2-14-12- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون    15
2-15- تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای مدیریت ارتباط با مشتری    15
2-15-1- اصول مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-15-2- عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری    18
2-15-3- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-15-4- مدل چرخه حیات مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-15-5- فرایند مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-15-2-1- بینش مشتری    21
2-15-2-2- مرحله ارزش مشتری    21
2-15-2-3- مرحله برنامه ریزی بازاریابی    22
2-15-2-4- تعامل با مشتری    22
2-15-2-5- تجزیه و تحلیل و پالایش    22
2-15-3- نیازهای مشتری    22
2-16- چالش های اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    24
2-17- مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری    25
2-18- محرک های توجه به مدیریت ارتباط با مشتری    27
2-19- انواع فن آوری مدیریت ارتباط با مشتری    28
2-19-1- مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    28
2-19-2- بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    30
2-19-3- فروش و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    31
2-19-4- خدمات مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    33
2-20-مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی    35
2-20-1- مدیریت ارتباط با مشتری تعاملی    37
2-21- مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-21-1- مدل واینر    38
2-21-2- مدل تسریع کننده ساپ    40
2-21-2-1- چهارچوب مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس نوع اطلاعات مشتریان    42
2-22-3-مدل بلوک های مدیریت ارتباط با مشتری    42
2-22-4- مدل مدیریت ارتباط با مشتری- ایریش    44
2-24- پیشینه تحقیق:    51
2-25- مدل مفهومی :    55فهرست منابع 74
 

 

 

 

  • دانلود تحقیق رفتار خریداران با فرمت ورد

    دانلود تحقیق رفتار خریداران با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رفتار خریداران با فرمت docx در قالب 100 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب…

  • پروپوزال ارزیابی بنگاه های اقتصادی براساس الگوی ترکیبی  DEA و EFQM

    پروپوزال ارزیابی بنگاه های اقتصادی براساس الگوی ترکیبی  DEA و EFQM پروپوزال ارزیابی عملکرد سازمان ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی روش های ارزیابی عملکرد سازمان شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها انواع مدل های ارزیابی عملکرد سازمان پروپوزال طراحی مدل…

  • آزمایش رشته فیزیک با عنوان پذیرفتاری پارامغناطیس،تعیین گشتاور مغناطیسی مؤثر یون منگنز (Mn++)

    آزمایش رشته فیزیک با عنوان پذیرفتاری پارامغناطیس،تعیین گشتاور مغناطیسی مؤثر یون منگنز (Mn++) یون منگنز پذیرفتاری پارامغناطیس گشتاور مغناطیسی مؤثر یون منگنز دانلود آزمایش رشته فیزیک با عنوان پذیرفتاری پارامغناطیس،تعیین گشتاور مغناطیسی مؤثر یون منگنز (Mn) خرید آزمایش رشته فیزیک…

  • پاورپوینت آموزشی سیر تکامل برنامه ریزی

    پاورپوینت آموزشی سیر تکامل برنامه ریزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی سیر تکامل برنامه ریزی جهت رشته مدیریت در قالب 99 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت جامع بررسی حقوق و دستمزد اقشار مختلف جامعه

    پاورپوینت جامع بررسی حقوق و دستمزد اقشار مختلف جامعه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جامع بررسی حقوق و دستمزد اقشار مختلف جامعه جهت رشته علوم اجتماعی در قالب 131 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوينت شینه بندی استاد مراد خانی

    پاورپوينت شینه بندی استاد مراد خانی پاورپوینت شینه بندی پاورپوینت انواع شینه بندی انواع شینه بندی ها پاورپوینت در مورد شینه بندی دانلود پاورپوینت در مورد شینه بندی دانلود پاورپوینت شینه بندی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت شینه بندی…

  • پاورپوینت آمادگی برای ورود به دنیای کسب و کار

    پاورپوینت آمادگی برای ورود به دنیای کسب و کار پاورپوینت آمادگی برای ورود به دنیای کسب و کار زندگی شغلی خوداشتغالی کارآفرینی موانع فردی کارآفرینی مقایسه ویژگیهای کارآفرینان،خوداشتغالان و مستخدمین انتخاب شغل دسته بندی مشاغل بر اساس علائق تقسیم بندی…

  • پاورپوینت تیم و کارآفرینی

    پاورپوینت تیم و کارآفرینی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت با موضوع تیم و کارآفرینی، در قالب pptx و در حجم 28 اسلاید، قایل ویرایش، شامل: مقدمه تیم و فرآبند کارآفرینانه تیم سازی کارآفرینانه مسائل عمده ای پیش روی کارآفرینان…

  • پاورپوینت نوسان سازها

    پاورپوینت نوسان سازها پاورپوینت نوسان سازها دانلود پاورپوینت نوسان سازها پاورپوینت نوسان پاورپوینت سازها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نوسان سازها در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش      …

  • جزوه درس روابط خارجی ایران تالیف دكتر سید علیرضا ازغندی

    جزوه درس روابط خارجی ایران تالیف دكتر سید علیرضا ازغندی جزوه درس روابط خارجی ایران تالیف دكتر سید علیرضا ازغندی رفتن به سایت اصلی جزوه درس روابط خارجی ایران تالیف دكتر سید علیرضا ازغندی به صورت پاورپوینت به تعداد 370…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری روانشناختی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری روانشناختی مبانی نظری تاب آوری روانشناختی پیشینه تاب آوری روانشناختی دانلود مبانی نظری تاب آوری روانشناختی پیشینه تحقیق تاب آوری روانشناختی ادبیات نظری تاب آوری روانشناختی فصل دوم پایان نامه تاب آوری روانشناختی…

  • پاورپوینت نقشه راه بهینه سازی مصرف انرژی در صنعت آهن و فولاد

    پاورپوینت نقشه راه بهینه سازی مصرف انرژی در صنعت آهن و فولاد پاورپوینت بهینه سازی پاورپوینت انرژی پاورپوینت مصرف انرژی پاورپوینت آهن پاورپوینت صنعت آهن پاورپوینت صنعت فولاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقشه راه بهینه سازی مصرف انرژی…

  • پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع ستارگان هدایت

    پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع ستارگان هدایت پاورپوینت کودکان با موضوع ستارگان هدایت دانلو پاورپوینت کودکان با موضوع ستارگان هدایت پاورپوینت درباره کودکان با موضوع ستارگان هدایت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع ستارگان…

  • پروپوزال اثربخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی سازمان و برنامه های آن

    پروپوزال اثربخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی سازمان و برنامه های آن کارکردهای رسانه اثربخشی در رسانه اثربخشی برنامه های فرهنگی مدل های اثربخشی سازمانی الگوی مدیریت رسانه صدا و سیما عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان رابطه بین اثربخشی…

  • بررسی مهمترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی

    بررسی مهمترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی کلمات کلیدی : تعریف مفهومی هویت سازمانی تعریف عملیاتی هویت سازمانی ساخت مستمر هویت سازمانی شکل گیری هویت سازمانی تحقیق کامل در مورد هویت سازمانی عوامل موثر بر…

  • پاورپوينت فصل ششم علوم هشتم ابتدايی مبحث تنظيم هورمونی

    پاورپوينت فصل ششم علوم هشتم ابتدايی مبحث تنظيم هورمونی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فصل ششم علوم هشتم ابتدايی مبحث تنظيم هورمونی در قالب 7 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت اجتماعی دانشجو 109

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت اجتماعی دانشجو 109 کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت اجتماعی دانشجو مبانی نظری هویت اجتماعی دانشجو پیشینه تحقیق هویت اجتماعی دانشجو پیشینه داخلی هویت اجتماعی دانشجو پیشینه خارجی هویت اجتماعی دانشجو پیشینه…

  • پاورپوینت تاریخ معماری رومانسک (رومی وار)

    پاورپوینت تاریخ معماری رومانسک (رومی وار) پاورپوینت تاریخ معماری رومانسک (رومی وار) پیشینه تاریخی معماری رومانسک معماری رومانسک (رومی وار) سبک رومانسک در فرانسه سبک رومانسک در ایتالیا معماری رومانسک در انگلستان سبک های معماری رومانسک سبک نرماندی رفتن به…

  • پاورپوینت سمینار مسائل مالی با موضوع صندوق های بازنشستگی

    پاورپوینت سمینار مسائل مالی با موضوع صندوق های بازنشستگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سمینار مسائل مالی با موضوع صندوق های بازنشستگی جهت رشته حسابداری در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • بررسی تاریخی جشن نوروز در ایران باستان و عوامل ماندگاری آن

    بررسی تاریخی جشن نوروز در ایران باستان و عوامل ماندگاری آن جشن نوروز فرهنگ و تمدن ایران باستان عوامل ماندگاری جشن نوروز دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد رشته تاریخ بررسی تاریخی جشن نوروز در ایران باستان و عوامل ماندگاری آن…

  • ویژگی ها و مولفه های هوش معنوی از نظر روانشناسان و صاحبنظران مشهور

    ویژگی ها و مولفه های هوش معنوی از نظر روانشناسان و صاحبنظران مشهور کلمات کلیدی : اجزا هوش معنوی هوش معنوی کینگ هوش معنوی در سازمان پایان نامه هوش معنوی هوش معنوی و سلامت روان ویژگی ها و مولفه های…

  • دانلود پاورپوینت معرفی انواع میراگر در سازه

    دانلود پاورپوینت معرفی انواع میراگر در سازه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی انواع میراگر در سازه جهت رشته عمران در 46 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       میراگر…

  • تجزیه و تحلیل و بهبود سیستم آدیت فرآیند در شركت ایران خودرو

    تجزیه و تحلیل و بهبود سیستم آدیت فرآیند در شركت ایران خودرو دانلود گزارش کارآموزی مهندسی صنایع تجزیه و تحلیل و بهبود سیستم آدیت فرآیند در شركت ایران خودرو كنترل كیفیت سیستم آدیت فرآیند ارزشیابی خودرو (Audit) خرید گزارش کارآموزی…

  • ماهیت و انواع سرمایه اجتماعی و بررسی ابعاد آن

    ماهیت و انواع سرمایه اجتماعی و بررسی ابعاد آن کلمات کلیدی : ابعاد سرمایه اجتماعی مدل های سرمایه اجتماعی نظریه های سرمایه اجتماعی سرمایه اجتماعی از دیدگاه اسلام سرمایه اجتماعی از دیدگاه بوردیو نظریه سرمایه اجتماعی جیمز کلمن عناصر و…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رویکرد شناختی رفتاری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رویکرد شناختی رفتاری فصل دوم پایان نامه رویکرد شناختی رفتاری مبانی نظری رویکرد شناختی رفتاری پیشینه تحقیق رویکرد شناختی رفتاری پیشینه داخلی رویکرد شناختی رفتاری پیشینه خارجی رویکرد شناختی رفتاری پیشینه پژوهش رویکرد شناختی رفتاری…

  • پاورپوینت کتاب مدیریت مالی 2 از مهدی تقوی

    پاورپوینت کتاب مدیریت مالی 2 از مهدی تقوی پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت مالی 2 مهدی تقوی پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت مالی 2 پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت مالی 2 پیام نور پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت مالی 2 مهدی تقوی پاورپوینت کتاب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی 35 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی 35 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری کمال گرایی ادبیات نظری کمال گرایی چارچوب نظری کمال گرایی فصل دوم پایان نامه کمال گرایی دانلود مبانی نظری کمال گرایی پیشینه کمال گرایی پیشینه تحقیق…

  • پیشینه پژوهش و چارچوب نظری اضطراب امتحان

    پیشینه پژوهش و چارچوب نظری اضطراب امتحان فصل دوم پایان نامه اضطراب امتحان مبانی نظری اضطراب امتحان پیشینه تحقیق اضطراب امتحان پیشینه داخلی اضطراب امتحان پیشینه خارجی اضطراب امتحان پیشینه پژوهش اضطراب امتحان پیشینه نظری اضطراب امتحان ادبیات نظری اضطراب…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی اشتراک دانش

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی اشتراک دانش کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اشتراک دانش مبانی نظری اشتراک دانش پیشینه تحقیق اشتراک دانش پیشینه داخلی اشتراک دانش پیشینه خارجی اشتراک دانش پیشینه پژوهش اشتراک دانش پیشینه نظری اشتراک دانش…

  • پاورپوینت بحران آب در نیروگاه اصفهان

    پاورپوینت بحران آب در نیروگاه اصفهان پاورپوینت آب پاورپوینت بحران پاورپوینت بحران آب پاورپوینت نیروگاه پاورپوینت نیروگاه اصفهان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بحران آب در نیروگاه اصفهان جهت رشته مهندسی آب در قالب 45 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوينت طرح جامع پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی خرافه گرایی

    پاورپوينت طرح جامع پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی خرافه گرایی پاورپوینت خرافه گرایی پاورپوینت پیشگیری از جرائم خرافه گرایی پاورپوینت پیشگیری از آسیب های خرافه گرایی پاورپوینت در مورد خرافه گرایی دانلود پاورپوینت خرافه گرایی خرافه گرایی ppt…

  • پاورپوینت آشنایی با نرم افزار SPSS قسمت اول

    پاورپوینت آشنایی با نرم افزار SPSS قسمت اول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نرم افزار SPSS قسمت اول جهت رشته کامپیوتر در قالب 28 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • مدل پویا درایوهای موتور القایی با رویکرد تابع انتقال با استفاده از متغیرهای DQ

    مدل پویا درایوهای موتور القایی با رویکرد تابع انتقال با استفاده از متغیرهای DQ تابع انتقال متغیرهای DQ درایوهای موتور القایی مدل پویا درایوهای موتور القایی مدل پویا درایوهای موتور القایی با رویکرد تابع انتقال با استفاده از متغیرهای DQ…

  • پاورپوینت تولید آمونیاک

    پاورپوینت تولید آمونیاک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تولید آمونیاک جهت رشته ی شیمی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       به علت گسترش کاربرهای آمونیاک…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری مادام العمر 71 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری مادام العمر 71 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه یادگیری مادام العمر مبانی نظری یادگیری مادام العمر پیشینه تحقیق یادگیری مادام العمر پیشینه داخلی یادگیری مادام العمر پیشینه خارجی یادگیری مادام العمر…