مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری محور
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری محور
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری محور
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری محور
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری محور
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری محور
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور  بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری محور :

 

مقدمه
امروزه با پيشرفت فناوري اطلاعات، سیستم‌های نويني تولیدشده است كه می‌تواند توان سازمان را در كاهش هزینه‌های داخلي، تعامل بهتر با محيط و درنهایت به دست آوردن سود، ياري رساند  يكي از اين ابزارها، “مديريت ارتباط با مشتري” است  مديريت ارتباط با مشتري اصطلاحي است كه براي توصيف چگونگي تعامل با مشتري و مديريت بر فعالیت‌هایی كه براي برقراري ارتباط پايدار و اثربخش با مشتري صورت می‌گیرد، تعریف‌شده است. منطق مديريت ارتباط با مشتري، “تحت نظر قرار دادن” و “مديريت بر تمام پروسه‌ی خدمت‌رسانی به مشتري” است  

 

 

يعني پيش از شروع آشنايي با مشتري تا پايان ارائه سرويس يا محصول، بايد بدانيم كه چگونه عمل كنيم تا زمينه حضور مجدد مشتري در سازمان را فراهم آوريم  بسيار مهم است كه مديريت ارتباط با مشتري به‌عنوان يك سيستم در نظر گرفته شود، سيستمي كه مشخص می‌کند چگونه با مشتريانمان کارکنیم، چگونه مشكلاتشان را حل كنيم، آنها را به خريد محصولات و خدمات شركتمان ترغيب كنيم و با آنها تعاملات مالي داشته باشيم به عبارت ديگر CRM شامل كليه جنبه‌های ارتباطات و تعاملات با مشتريان و كاربران است البته بايد به اين نكته توجه داشت كه ارتباط با مشتري مختص سازمان‌های تجاري نيست، بلكه واژه‌های معادل اين بحث را در سازمان‌های دولتي می‌توان ارباب رجوع  (مشتري (، خدمت‌رسانی  (بازاريابي (، طرح تكريم ارباب رجوع  (مديريت ارتباط با مشتري) و مشروعيت و بقاء ( سودآوري (و نيز در موسسات خدماتي، سرويس گيرنده  ).مشتري(، ارائه خدمات  (كالا (عنوان كرد (قروزنده دهکردی، عامل اردستانی، یزدانیان،1390 ، ص 5).

 

 

بی شک می توان گفت مهمترین دارایی اغلب سازمان ها مشتریان آن ها هستند   مشتریان به خاطر ارتباط مستقیمی که با اقدامات یک سازمان دارند ، منبع ارزشمندي براي فرصت ها، تهدیدات و سوالات عملیاتی مرتبط با صنعت مربوطه می باشند.  امروزه براي رشد و بقا در عرصه رقابت اقتصادي ، شرکت ها و سازمان ها باید به مشتري مداري اهمیت ویژه اي داده و ارتباط خود را با خریداران کالا بیش از پیش افزایش دهند   در روندهاي کسب و کاري جدید، به دست آوردن رضایت مشتریان جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف شرکت ها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشد به خوبی می دانند موفقیت آن ها در راه رسیدن به اهداف کلان بنگاه ، در گرو جلب رضایت مشتریان است  از سوي دیگر نمی توان گفت همه مشتریان به یک اندازه در موفقیت شرکت نقش دارند  بنابراین جلب رضایت مشتریان کلیدي، حساسیت بیشتري خواهد داشت (عباسی و ترکمنی،1389، ص 20 ).

 

 

امروزه، مشتريان كليدي به‌عنوان يك دارايي ارزشمند و يك منبع مهم نوآوري در خلق ايدههايي براي توليد كالاها و خدمات جديد به حساب ميآيند كه مستلزم تمركز زيادي بر آنهاست. بنابراين شركتها سعي ميكنند از استراتژي منحصر به فردي براي حفظ مشتريان فعلي و وفادار خود به جاي كسب مشتريان جديد كه مستلزم سرمايه گذاري بيشتري هستند استفاده كنند. افزايش رقابت و كاهش وفاداري منجر به ظهور مفاهيمي با تمركز بر توسعه روابط با مشتريان شده است(دلوي ,كدخدايي اليادراني ،1391، ص 99)

 

 

نگرش شركتها و مؤسسات به لحاظ گسترش فضاي رقابتي به ناگزير بر جلب هر چه بيشتر رضايت مشتري براي فروش وكسب سود بيشتر متمركز شده است  با گذر از اقتصاد سنتي و شدت يافتن رقابت درابعاد نوين، مشتري به صورت ركن اصلي و محور تمام فعاليتهاي سازمانها درآمده است؛ به نحوي كه ازديدگاه رقابتي، بقا وتداوم حيات سازمانها درگرو شناسايي وجذب مشتريان جديد وحفظ مشتريان موجود است (طاهرپور کلانتری و طیبی طلوع،1389، ص 112 ).
اگر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به خوبی طراحی و اجرا گردد به شناخت کامل و جامعی از مشتری منجر خواهد شد  CRM به بنگاه ها اجازه می دهد تا به آسانی مشتریان سودمتد را شناسایی نموده و تلاش های بازاریابی را بر مشتریانی که از بنگاه خرید می نمایند، متمرکز کنند  درک بهتر مشتری کنونی به بنگاه اجازه می دهد تا با تعامل ، پاسخ گویی و ارتباط مؤثر با آنها ، نرخ حفظ مشتریان را به طور چشمگیری افزایش دهد  (امیری،1388، ص 46 ).

 

 

CRM از سه بخش اصلی تشکیل شده است مشتری، روابط، مدیریت، منظور از مشتری و مصرف کننده نهایی است که در روابط ارزش آفرین نقش حمایت کننده را دارا می باشد منظور از روابط ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمندتر از طریق ارتباطی یاد گیرنده می باشد و مدیریت عبارت است از خلاقیت و هدایت یک فرایند کسب و کار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرایندها و تجارب سازمان امروز در سازمانها به مدیریت ارتباط با مشتری اهمیتی استراتژیک داده شده است  در شرایط دشوار رقابت ارتباط به هنگام و سازمان یافته با مشتریان مناسب ترین راه افزایش رضایت مشتری، افزایش فروش و در عین حال کاهش هزینه ها ست با توجه به این مسایل مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان ها نوعی استراتژی تجاری به شمار می رود(آقا داود،1385 ).

 

 

 متخصصان و نظریه پردازان هرکدام تعاریف مختلفی از مدیریت روابط مشتریان ارائه می دهند که می توان انها را در چهار گروه کلی (به‌عنوان استراتژی،فناوری،فرایند و سیستم اطلاعاتی ). طبقه بندی کرد(الهی و حیدری، 1387 ، ص 25). اگر از سه متخصص CRM این سوال پرسیده شود که CRM چیست؟ می توان به 4 پاسخ مختلف دست یافت گروهی CRM را استراتژی برخی فناوری و بعضی فرآیند و دسته ای دیگر آن را سیستم اطلاعاتی به شمار می آورند(Oztaysi et al. , 2011 ,p 9789)اگر از سه متخصص CRM پرسيده شود كه CRM چيست ؟می‌توان به پنج پاسخ مختلف دست يافت  گروهي CRM را استراتژي ،برخي فناوري،بعضي فرايند و دسته اي ديگر آن را سيستم اطلاعاتي به شمار مي آورند در اينجا چند مورد از تعاريف CRM ارائه ميشود.  

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: 
سیستم مدیریت مشتری محور    
2-2-مقدمه    
2-2-1-تعریف مشتری    
2-2-2-تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-3-تعریف مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM ).    
2-2-4- مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری (ICRM ).    
2-2-5-تاریخچه سیر تکاملی مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-6- ابعاد وعناصر CRM    55
2-2-7- اهداف CRM از دیدگاههای مختلف    56
2-2-7-1 اهداف CRM از دیدگاه بارنت    57
2-2-7-2 اهداف CRM از نقطه نظر نول    
2-2-7-3 اهداف CRM از نظر سویفت2    
2-2-7-4 اهدف CRM از دیدگاه گالبریث و راجرز1    
2-2-7-5- اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون 2 :    
2-2-8-فرایند CRM    
2-2-8-1 ارتباط فروشنده-خریدار    
2-2-9-دیدگاهای مختلف در مورد مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-9-1- دیدگاه اول : تلقی CRM به‌عنوان یک فرآیند    
2-2-9-2 دیدگاه دوم: تلقی CRM به‌عنوان یک استراتژی    
2-2-9-3 دیدگاه سوم: تلقی CRM به‌عنوان یک فلسفه    
2-2-9-4 دیدگاه چهارم: تلقی CRM به‌عنوان یک توانمندی    
2-2-9-5 دیدگاه پنجم: تلقی CRM به‌عنوان تکنولوژی    
2-2-10- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-11-مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتري    
2-2-12- اجرای CRM    
2-2-13-مدل نظري اجراي CRM    
2-2-14-ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-14-1 بعد فکري  CRM    
2-2-14-2-بعد فناوري اطلاعات CRM    
2-2-14-3 بعد اجتماعی CRM    
2-2-15-چالش های اجرایی CRM   
28-چرخه تجاري مديريت ارتباط با مشتري (CRM)    
2-2-16-درك نياز هاي مشتريان و تمايز بر مبناي مشتريان    

2-3پیشینه پژوهش    

منابع

 

 

  • مبانی نظری ترویج و توسعه کشاورزی از طریق نظام مشارکت محلی

    مبانی نظری ترویج و توسعه کشاورزی از طریق نظام مشارکت محلی ترویج فعالیتهای کشاورزی توسعه فعالیتهای کشاورزی ترویج و توسعه کشاورزی در ایران نقش شوراهای روستایی در ترویج و توسعه کشاورزی مشارکت مردمی در ترویج و توسعه فعالیتهای کشاورزی مبانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 7

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 7 مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی پیشینه داخلی…

  • پیش بینی درماندگی مالی شرکتهای بورس با الگوی جریانهای نقدی

    پیش بینی درماندگی مالی شرکتهای بورس با الگوی جریانهای نقدی مدلهای پیش بینی درماندگی مالی پیش بینی بحران مالی شرکتها پیش بینی درماندگی مالی الگوهای جریانهای نقدی پیش بینی درماندگی مالی شرکتهای بورس با الگوی جریانهای نقدی دانلود مقالات کارشناسی…

  • پاورپوینت آشنایی با اخلاق زیستی

    پاورپوینت آشنایی با اخلاق زیستی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با اخلاق زیستی جهت رشته زیست در قالب 22 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اخلاق زیستی…

  • پاورپوینت شناخت مواد مخدر

    پاورپوینت شناخت مواد مخدر پاورپوینت در مورد شناخت مواد مخدر دانلود پاورپوینت شناخت مواد مخدر پاورپوینت مواد مخدر و معتادان پاورپوینت مواد مخدر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مواد مخدر جهت رشته پزشکی در قالب 37 اسلاید و با…

  • پاورپوینت آشنایی با هرم غذایی

    پاورپوینت آشنایی با هرم غذایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با هرم غذایی جهت رشته تغذیه در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اهمیت شناخت…

  • پاورپوینت سیستم عامل پیشرفته ارتباطات در سيستم‌ هاي توزيع شده

    پاورپوینت سیستم عامل پیشرفته ارتباطات در سيستم‌ هاي توزيع شده پاورپوینت ارتباطات در سیستم های توضیع شده پاورپوینت سیستم عامل پیشرفته پاورپوینت سیستم عامل پیشرفته در سیستم های توزیع شده پاورپوینت سیستم عامل پیشرفته ارتباطات در سيستم‌ هاي توزيع شده…

  • بررسی اقوال و نظرات مختلف در مورد مرور زمان

    بررسی اقوال و نظرات مختلف در مورد مرور زمان تعریف مرور زمان مرور زمان چیست مرور زمان‌ كیفری‌ در حقوق ایران‌ نقد مرور زمان‌ كیفری‌ مرور زمان در فقه‌ سنت مرور زمان کیفری در فقه‌ امامیه دانلود پایان نامه مرور…

  • پاورپوینت تحلیل و آنالیز مجتمع تجاری تیراژه به صورت کامل

    پاورپوینت تحلیل و آنالیز مجتمع تجاری تیراژه به صورت کامل پاورپوینت مجتمع تجاری خارجی پاورپوینت مجتمع تجاری اداری پاورپوینت مجتمع تجاری تیراژه پاورپوینت در مورد مجتمع تجاری پاورپوینت مطالعات مجتمع تجاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحلیل و آنالیز…

  • پاورپوینت گل تیره نخود چیست

    پاورپوینت گل تیره نخود چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت گل تیره نخود چیست جهت رشته گوناگون در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقدمه : (Leguminosae)تیره…

  • پاورپوينت مبانی کامپیوتر

    پاورپوينت مبانی کامپیوتر پاورپوینت در باره مبانی کامپیوتر پاورپوینت کامپیوتر پاورپوینت مبانی کامپیوتر پاورپوینت الگوریتم پاورپوینت فلوچارت پاورپوینت حلقه ها پاورپوینت در مورد مبانی کامپیوتر پاورپوینت در مورد کامپیوتر پاورپوینت در مورد الگوریتم دانلود پاورپوینت مبانی کامپیوتر دانلود پاورپوینت کامپیوتر…

  • پاورپوينت ساختار و انواع برگ

    پاورپوينت ساختار و انواع برگ پاورپوینت برگ پاورپوینت برگ گیاهان پاورپوینت در مورد برگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت ساختار و انواع برگ جهت رشته زیست شناسی در قالب 34 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • پاورپوینت زلزله و ایمنی در برابر آن

    پاورپوینت زلزله و ایمنی در برابر آن پاورپوینت ایمنی در برابر زلزله پاورپوینت راه های ایمنی در برابر زلزله چیست پاورپوینت درباره ایمنی در برابر زمین لرزه پاورپوینت راه های ایمنی برای آمادگی در برابر زمین لرزه پاورپوینت در مورد…

  • پروپوزال بررسی رابطه ویژگی های شغلی با تعهد سازمانی کارکنان

    پروپوزال بررسی رابطه ویژگی های شغلی با تعهد سازمانی کارکنان عوامل شغلی ویژگیهای شغلی تعهد سازمانی کارکنان پروپوزال رابطه عوامل شغلی با تعهد سازمانی رابطه ویژگیهای شغلی و تعهد سازمانی کارکنان مدل ویژگی های شغلی مدل ویژگیهای شغلی اولدهام و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان فصل دوم پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان مبانی نظری خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان پیشینه تحقیق خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان پیشینه پژوهش خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان پیشینه نظری خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان ادبیات نظری خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان…

  • پاورپوینت سرمایه در گردش

    پاورپوینت سرمایه در گردش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سرمایه در گردش جهت رشته ی حسابداری در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       خالص سرمایه گذاریهای…

  • پاورپوینت معماری مدرنیسم

    پاورپوینت معماری مدرنیسم دانلود پاورپوینت مدرنیسم پاورپوینت معماری مدرنیسم پاورپوینت در مورد مدرنیسم دانلود پاورپوینت سبک مدرنیسم پاورپوینت انواع سبک های معماری مدرن پاورپوینت معماران معروف سبک مدرن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری مدرنیسم جهت رشته معماری در…

  • جزوه تکنیک تحلیل محتوا

    جزوه تکنیک تحلیل محتوا رفتن به سايت اصلي جزوه تکنیک تحلیل محتوا استاد بخشی به تعداد 44 صفحه pdf مناسب مرور سریع و آمادگی امتحانات پایان ترم   شامل موضوعات : مروری بر تحلیل محتوا تاریخچه تحلیل محتوا فنون تحلیل…

  • دانلود پاورپوینت کتاب مبانی فناوری اطلاعات از کریم زادگان

    دانلود پاورپوینت کتاب مبانی فناوری اطلاعات از کریم زادگان پاورپوینت کتاب مبانی فناوری اطلاعات از کریم زادگان پاورپوینت مبانی فناوری اطلاعات امیرهوشنگ تاجفر پاورپوینت کتاب مبانی فناوری اطلاعات پیام نور پاورپوینت جزوه مبانی فناوری اطلاعات رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • مدیریت منابع در دسترس شبکه به منظور بهبود کارایی شبکه های مشارکتی

    مدیریت منابع در دسترس شبکه به منظور بهبود کارایی شبکه های مشارکتی شبکه های مشارکتی شبکه های مبتنی بر شناخت سیستم های بیسیم مشارکتی تخصیص منابع در شبکه های مشارکتی مدیریت منابع در دسترس شبکه به منظور بهبود کارایی شبکه…

  • ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز

    ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند سبز مبانی نظری ارزش ویژه برند مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند…

  • پاورپوینت سخت افزار و حافظه ها

    پاورپوینت سخت افزار و حافظه ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت Mental workload جهت رشته کامپیوتر در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       انواع حافظه:که خود شامل…

  • دانلود تحقيق در مورد بازخورد docx

    دانلود تحقيق در مورد بازخورد docx رفتن به سايت اصلي هدف از اين تحقيق بررسي بازخورد  با فرمت docx در قالب 58 صفحه ورد word بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش مي باشد.       بازخورد  در هرنظام آموزشی…

  • تفاوت حق کسب و پیشه و سرقفلی با تکیه بر قوانین مربوطه

    تفاوت حق کسب و پیشه و سرقفلی با تکیه بر قوانین مربوطه سرقفلی حق كسب و پیشه و تجارت تفاوت حق سر قفلی با حق كسب و پیشه و تجارت قلمرو زمانی حق كسب و پیشه و تجارت قلمرو مكانی…

  • فرمان اتومبیل

    فرمان اتومبیل انواع فرمان سیستم فرمان فرمانهای power steering فرمان اتومبیل سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مکانیک دانلود مقاله و تحقیق مکانیک رفتن به سایت اصلی فرمان…

  • پاورپوینت کتاب اصول بهداشت و کمکهای اولیه از دل پیشه

    پاورپوینت کتاب اصول بهداشت و کمکهای اولیه از دل پیشه پاورپوینت کتاب اصول بهداشت و کمکهای اولیه پیام نور پاورپوینت جزوه اصول بهداشت و کمکهای اولیه پاورپوینت کتاب اصول بهداشت از دل پیشه پاورپوینت کتاب اصول بهداشت پیام نور رفتن…

  • مبانی نظری تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی سال اول دبیرستان

    مبانی نظری تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی سال اول دبیرستان مبانی نظری تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی تحلیل محتوای کتاب درسی دین و زندگی مبانی نظری تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی 1 مبانی نظریتحلیل محتوای کتاب دین…

  • بررسی تاثیرات نحوه مدیریت بر عملكرد کارمندان (آپدیت شده)

    بررسی تاثیرات نحوه مدیریت بر عملكرد کارمندان (آپدیت شده) تعهد سازمانی افزایش بهبود سازمانی تاثیر چگونگی مدیریت بر عملكرد كاركنان بررسی تاثیرات نحوه مدیریت بر عملكرد کارمندان بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر آن بر عملكرد كاركنان دانلود پایان نامه مدیریت…

  • پروپوزال و طرح تفصیلی تاثیر استقرار مدیریت دانش در صنعت فرش ایران

    پروپوزال و طرح تفصیلی تاثیر استقرار مدیریت دانش در صنعت فرش ایران پروپوزال مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش پیاده سازی سیستم مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در صنعت فرش پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان نقش پیاده سازی…

  • پاورپوینت معماری دیکانستراکشن یا ساختار شکن

    پاورپوینت معماری دیکانستراکشن یا ساختار شکن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری دیکانستراکشن جهت رشته معماری در 28 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       معماری دی کانستراکش یا ساختار…

  • پاورپوینت آموزشی درس مديريت تحول

    پاورپوینت آموزشی درس مديريت تحول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی درس مديريت تحول جهت رشته مدیریت در قالب 346 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پژوهشهاي انجام…

  • پاورپوینت آموزه های الهی درس نوزدهم اهمیت تلاش و کوشش

    پاورپوینت آموزه های الهی درس نوزدهم اهمیت تلاش و کوشش پاورپوینت درس نوزدهم اهمیت تلاش و کوشش دانلود پاورپوینت درس نوزدهم اهمیت تلاش و کوشش پاورپوینت درباره درس نوزدهم اهمیت تلاش و کوشش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزه…

  • دانلود تحقیق امنیت تجارت الکترونیک با فرمت ورد

    دانلود تحقیق امنیت تجارت الکترونیک با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی امنیت تجارت الکترونیک با فرمت docx در قالب 10 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد   فهرست…

  • پاورپوینت تحلیل و طراحی سیستم قسمت معماری فناوری اطلاعات

    پاورپوینت تحلیل و طراحی سیستم قسمت معماری فناوری اطلاعات پاورپوینت تحلیل و طراحی سیستم ها پاورپوینت تحلیل و طراحی سیستم های اطلاعاتی پاورپوینت معماری فناوری اطلاعات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحلیل و طراحی سیستم قسمت معماری فناوری اطلاعات …

  • پاورپوینت آشنایی با لوله های u-pvc

    پاورپوینت آشنایی با لوله های u-pvc پاورپوینت کاتالوگ لوله و اتصالات upvc پاورپوینت لوله upvc استخر پاورپوینت لوله یو پی وی سی فشار قوی پاورپوینت نحوه اتصال لوله های upvc رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با لوله های…