مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 10

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 10

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 10

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع دهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

تاريخچه مدیریت ارتباط با مشتری

در طي 50 سال گذشته، تغييرات چشمگيري در بازارهاي هدف ، تنوع خواسته‏هاي مشتريان و پيشرفت در رويكردهاي بازاريابي اتفاق افتاده است. شايد بتوان تاريخچه ظهور مباحث مرتبط با  CRM را درسه دوره زير خلاصه نمود:

بازاريابي انبوه (ارتباط يك با چندنفر): در ابتدا بازاريابي انبوه (ارتباط يك با چندنفر) وجود داشت. در عصر تولید انبوه  دیگر سفارشی سازی امکان پذیر نبود. در سال 1915 هنری فورد  تعداد 355276 خودرو مدل T فروخت و جالب اینکه تمامی مشتریان رنگ سیاه را انتخاب کردند. در واقع نداشتن تنوع برای مشتریان کاملأ پذیرفته شده بود.(حاج زمانعلی، 1383، ص9). 

 

در عصر تولید انبوه كه وفاداري مشتري بعلاوه حفظ مشتري تنها در صورتي که سهم بازاركمتر مي شد، مي توانست اتفاق بيفتد، زيرا برقراري ارتباط بطور همزمان با جمعيت بالايي از مشتريان به هيچ عنوان به صرفه نبود و اين درحالي بود كه داشتن سهم بالاتر در بازار در اولويت اهداف شركتها قرار داشت.

 

بازاريابي هدف (ارتباط يك نفر با گروه هدف): در اوايل دهه 80 رويكرد بازاريابي از راه دور از طريق ايميل مستقيم و ارتباط مستقيم با گروهي از مشتريان قابل اجرا گرديد .بازاريابي بر مبناي پايگاه‏هاي اطلاعاتي مربوط به مشتريان به هدفمند تر شدن بازاريابي و سوق دادن آن  به سمت مشتريان بالقوه گشت اما بازاريابي به شكل تصادفي نتايج متوسطي را نيز به همراه دارد.

 

 

ارتباط تك به تك (مديريت ارتباط با مشتري) :در دهه 90 مطالعات نشان داد كه حفظ يك مشتري 6 برابر ارزانتر از بدست آوردن يك مشتري جديد مي باشد .آمارهايی از این قبیل صنايع را به سمت دانايي و نزديكي با مشتريان سوق داد.از طرفي افزايش وفاداري مشتريان سودمند ،كاهش نارضايتي مشتريان ، ارائه قيمت پيشنهادها و محصولات متفاوت به مشتريان مختلف و… مواردي هستند كه مي بايست در نظر گرفته شوند. در عصر كنوني مديريت ارتباط با مشتري، جز ضروريات تمام صنايع اصلي شده است، كه اين مهم منجر به انتفال پاراديم ها و الگوها از تمركز بر كسب وكار به تمركز بر مشتري گرديده است .فورستر و گارتنر پيش بيني كرده‏‏اند كه بطور متوسط، شركتها در سالهاي آتي 11بيليون دلار به منظور راه اندازي CRM پـرداخت مي‏نمايند.

 

تعاريف بسياري از عنوان استراتژي كسب وكار كه شامل تمركز بر فرآيند كسب وكار مبتني بر دانش و ساختارهاي سازماني اطراف مشتريان و گستره چشم انداز  سازماني مي باشد، معرفي شده است.به ميزاني كه ارتباط با مشتريان بيشتر الكترونيكي مي شود، به شكل طبيعي مشتريان مايلند نوآورتر، با ذكاوت بيشتر و راحتي بيشتر خريد و فروش خود را انجام دهند .بنابراين پاراديم ديگري كه تغيير يافته ارتباطات موثر الكترونيكي با مشتريان مي باشد كه فراهم كننده قابليت مكالمه و ارتباطات يكپارچه با هريك از مشتريان است (موسوی و همکاران،1386، صص 5-6) .

 

 

 

 

 

 مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری یک مفهوم جدید نیست، اما با توجه به پیشرفتهای صورت گرفته در فناوری اطلاعات شکل عملی یافته است.  CRM در ادبیات اغلب به عنوان بازاریابی یک به یک  شناخته شده است. در گذشته، ابزارهای اتوماسیون کادر فروش (SFA)  گسترش زیادی یافته است. نرم افزارهای SFA کارهای تکراری نظیر ثبت معاملات مشتری و پیش بینی را برعهده داشته-اند.

 

 

SFA به کادر فروش امکان می‏دهد تا بیشتر بر فروش متمرکز شوند و به وظایف اداری کمتر توجه نمایند. باید توجه داشت که   CRM رویکردهای خود را در بازاریابی رابطه-ای دنبال می کند و به دنبال سودآوری بلندمدت با تغییر نگرش از بازاریابی تعاملی به حفظ مشتریان از طریق مدیریت ارتباط با مشتری می باشد .بنابراین  CRM ابزاری مدرن و توسعه یافته برای داده کاوی  از اطلاعات مشتریان است که با استفاده از نقاط ارتباطی مختلف، در سیستم، تغذیه می گردد و یک دیدگاه جامع از مشتری خلق می نماید. فناوری، ثبت و تحلیل رفتار مشتریان به بنگاه ها اجازه می دهد تا به آسانی مشتریان خوب را شناسایی نموده و تلاشهای بازاریابی را بر مشتریانی که از بنگاه خرید می نمایند، متمرکز نمایند. درک بهتر مشتری کنونی به بنگاه اجازه می دهد تا با تعامل، پاسخگویی و ارتباط موثر با آنها، نرخ حفظ مشتریان را به طور چشمگیری افزایش دهد. 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقيق    12
2-1) مقدمه    13
2-2) تعريف مشتري    13
2-2-1 ) انواع مشتريان    14
2-3) تاريخچه مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-3-1) مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-4) زمينه هاي ظهور مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-5) مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-6) اصول مدیت ارتباط با مشتری    22
2-7) مفروضات اساسي مديريت ارتباط با مشتري    23
2-8) مراحل و فرآيندهاي مديريت ارتباط با مشتري    24
2-8-1 ) اجراي CRM    24
2-8-2 ) بهبود CRM    28
2-8-3) بهينه سازي كانالهاي ارتباطي    30
2-9) مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    32
2-10) ابعاد تکنولوژیک مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-10-1 ) CRM عملیاتی    37
2-10-2 )  CRMتحلیلی    38
2-10-3 ) CRM مشارکتی    38
2-11) پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتری    38
2-12) مزاياي پياده سازي نظام مدیریت ارتباط با مشتری    39
2-13) عوامل مهم در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري    41
2-14) الگوهای موجود در زمینه عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM    41
2-14-1 ) مديريت دانش    46
2-14-2) تكنولوژي اطلاعات    47
2-14-3 ) نقش مديريت ارشد    48
2-14-4 ) پرسنل    49
2-14-5 ) استراتژی    50
2-14-6 ) فرهنگ    51
2-14-7) مدیریت تغییر    53
2-15) مدیریت ارتباطات    53
2-16) حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد    53
2-17)  مدلهاي موجود در زمينه آمادگي مديريت ارتباط با مشتري    54
2-18) تصميم‌گيري با معيارهاي چندگانه    55
2-18-1 ) فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    56
2-18-1-1) اصول فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-18-1-2) مدل فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-19)روش تحليل شبکه (ANP)    62
2-19-1 )تفاوت‌هاي روش تحليل شبکه وروش تحليل سلسله‌مراتبي    67
2-19-2 ) مراحل روش تحليل شبکه    68

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

فهرست منابع   
منابع فارسی   
منابع لاتین    

 

 

 

فهرست جداول
جدول 2-1: برخی تعاریف ارائه شده از مدیریت ارتباط با مشتری    18
جدول 2-2: عوامل کلیدی موفقیت CRM از دیدگاه مندوزا و همکاران    44
جدول 2-3: عوامل توفیق مدیریت ارتباط با مشتری    45
جدول 2-4: ارزش گذاري شاخص‌ها نسبت به هم    59
جدول 2-5: شاخص تصادفي بودن RI    62
جدول 2-6: شاخص تصادفي بودن RI تا 15 معيار    62
جدول 2-7: مهم ترين کاربردهای روش تحليل شبکه    65
جدول 3-1- مقياس امتيازدهي نه درجه ساعتي    82

 

 

 

فهرست اشكال
شکل 1-1: مدل مفهومي تحقيق    9
شکل 2-1: هرم مشتري    15
شکل 2-2: اجزاي CRM    21
شکل 2-3: مثلث اجراي CRM    25
شکل 2-4: CRM در رسانه هاي چند گانه    26
شکل 2-5: مدل اجرائي CRM در سازمانها    32
شکل 2-6: نمايش گسترده فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    58
شکل 7-۲: ساختار سلسله‌مراتبي AHP و شبکه‌اي ANP    63
شکل 2-8: روش تحليل سلسله‌مراتبي وتحليل شبکه    67
شکل 2-9: روند نماي تصميم‌گيري در روش تحليل شبکه    68

 

 

 

 

  • پاورپوینت جنبش ها و گرایشات معماری اوایل قرن بیستم

    پاورپوینت جنبش ها و گرایشات معماری اوایل قرن بیستم پاورپوینت معماری معماری ارگانیک ppt پاورپوینت معماری ارگانیک پاورپوینت تاریخ معماری جهان دانلود پاورپوینت معماری دانلود پاورپوینت معماری جهان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جنبش ها و گرایشات معماری اوایل…

  • شکل گیری برند و جايگاه‌ آن در جهان امروز و ضرورت استفاده آن 

    شکل گیری برند و جايگاه‌ آن در جهان امروز و ضرورت استفاده آن  کلمات کلیدی : پایان نامه برند پایان نامه مدیریت برند وظایف مدیریت برند نحوه شکل گیری برند رویکردهای مدیریت برند جايگاه‌ برند در جهان امروز جایگاه مدیریت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شادکامی نوجوانان 61 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شادکامی نوجوانان 61 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شادکامی نوجوانان مبانی نظری شادکامی نوجوانان پیشینه تحقیق شادکامی نوجوانان پیشینه داخلی شادکامی نوجوانان پیشینه خارجی شادکامی نوجوانان پیشینه پژوهش شادکامی نوجوانان پیشینه نظری…

  • پاورپوینت حسابداری و فرآیند سیاسی

    پاورپوینت حسابداری و فرآیند سیاسی کلمات کلیدی : پاورپوینت حسابداری و فرآیند سیاسی حسابداری و فرآیند سیاسی مقایسه فرآیند‌های سیاسی و بازار تاثیر فرآیند‌های سیاسی بر روش‌های حسابداری فرضیه اندازه نظریه های قاعده گذاری در فرآیند سیاسی تئوري منافع عمومي…

  • اثر شمع فداشونده با حضور شکاف و طوق در کاهش عمق آبشستگی موضعی پایه پل

    اثر شمع فداشونده با حضور شکاف و طوق در کاهش عمق آبشستگی موضعی پایه پل بررسی آبشستگی موضعی اطراف پایه پل کاهش عمق آبشستگی موضعی پایه پل روشهای کاهش آبشستگی پایه پل روشهایی نوین کاهش آبشستگی کاهش عمق آبشستگی موضعی…

  • پاورپوینت سازه های فضایی در 22 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر ‬‎

    پاورپوینت سازه های فضایی در 22 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر ‬‎ پروژه پاورپوینت سازه های فضایی ‬‎ رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت سازه های فضایی در 22 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آسیب بینایی 31 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق آسیب بینایی 31 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه آسیب بینایی مبانی نظری آسیب بینایی پیشینه تحقیق آسیب بینایی پیشینه داخلی آسیب بینایی پیشینه خارجی آسیب بینایی پیشینه پژوهش آسیب بینایی پیشینه نظری…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سرطان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سرطان فصل دوم پایان نامه سرطان مبانی نظری سرطان پیشینه تحقیق سرطان پیشینه داخلی سرطان پیشینه خارجی سرطان پیشینه پژوهش سرطان پیشینه نظری سرطان ادبیات نظری سرطان چارچوب نظری سرطان رفتن به سايت اصلي چارچوب…

  • نقش دیوان بین المللی دادگستری در توسعه حقوق بشر

    نقش دیوان بین المللی دادگستری در توسعه حقوق بشر حقوق بشر دیوان بین المللی دادگستری حقوق بین الملل سازمان ملل متحد توسعه حقوق بشر نقش دیوان بین المللی دادگستری در توسعه حقوق بشر دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق بین…

  • پاورپوینت ایمنی در معادن

    پاورپوینت ایمنی در معادن پاورپوینت معدن پاورپوینت ایمنی پاورپوینت ایمنی در معدن پاورپوینت معادن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ایمنی در معادن جهت رشته معدن در قالب 22 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • بررسی اجزای سرمایه فکری و شاخص های تشکیل دهنده توسعه انسانی

    بررسی اجزای سرمایه فکری و شاخص های تشکیل دهنده توسعه انسانی اجزای سرمایه فکری شاخص های تشکیل دهنده توسعه انسانی رابطه سرمایه فکری و توسعه انسانی تاثیر سرمایه فکری بر شاخص توسعه انسانی رابطه سرمایه فکری و توسعه انسانی در…

  • دانلود تحقیق اهمیت و ضرورت مدیریت دانش با فرمت ورد

    دانلود تحقیق اهمیت و ضرورت مدیریت دانش با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اهمیت و ضرورت مدیریت دانش با فرمت docx در قالب 42 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • ​​​​​​​فصل دوم پایان نامه و پیشینه تحقیق در مورد خلاقیت و نوآوری

    ​​​​​​​فصل دوم پایان نامه و پیشینه تحقیق در مورد خلاقیت و نوآوری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خلاقیت و نوآوری مبانی نظری خلاقیت و نوآوری پیشینه تحقیق خلاقیت و نوآوری پیشینه داخلی خلاقیت و نوآوری پیشینه خارجی خلاقیت…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با مقاله و مقاله نویسی

    دانلود پاورپوینت آشنایی با مقاله و مقاله نویسی پاورپوینت آموزش مقاله نویسی پاورپوینت درمورد مقاله پاورپوینت آشنایی با مقاله نویسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مقاله و مقاله نویسی جهت رشته علوم پایه در 40 اسلاید و…

  • دانلود پاورپوینت اقلیم گرم و خشک یزد

    دانلود پاورپوینت اقلیم گرم و خشک یزد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اقلیم گرم و خشک یزد جهت رشته معماری در 26 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شهر…

  • انواع سبک های مقابله ای و عوامل موثر بر انتخاب آنها

    انواع سبک های مقابله ای و عوامل موثر بر انتخاب آنها کلمات کلیدی : انواع سبكهاي مقابله نظریه های سبكهاي مقابله پایان نامه سبكهاي مقابله عوامل مؤثر بر انتخاب سبكهاي مقابله سبكهاي مقابله و نقش آن در بروز بيماريها ويژگيهاي…

  • بررسی انواع الگوهای ارتباطی والد و کودک

    بررسی انواع الگوهای ارتباطی والد و کودک انواع الگوهای ارتباطی الگوهای ارتباطی والد و کودک  ایجاد دلبستگی ایمن والد و کودک چرخه ایمن در در ارتباطات والد و کودک چرخه اضطرابی در در ارتباطات والد و کودک پایان نامه الگوهای…

  • دانلود پاورپوینت کتاب شیوه ارائه مطالب علمی فنی از رانکوهی

    دانلود پاورپوینت کتاب شیوه ارائه مطالب علمی فنی از رانکوهی پاورپوینت کتاب شیوه ارائه مطالب علمی و فنی از رانکوهی پاورپوینت خلاصه شیوه ارائه مطالب علمی و فنی پاورپوینت کتاب شیوه ارائه مطالب علمی و فنی رشته کامپیوتر رفتن به…

  • پاورپوينت درس 24 مطالعات اجتماعی هفتم ابتدايی مبحث دانش و هنر در ایران باستان

    پاورپوينت درس 24 مطالعات اجتماعی هفتم ابتدايی مبحث دانش و هنر در ایران باستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت درس 24 مطالعات اجتماعی هفتم ابتدايی مبحث دانش و هنر در ایران باستان در قالب 30 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت آشنایی با پروتکل های اینترنت

    پاورپوینت آشنایی با پروتکل های اینترنت پاورپوینت پروتکل های اینترنت دانلود پاورپوینت پروتکل های اینترنت پاورپوینت درباره پروتکل های اینترنت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با پروتکل های اینترنت جهت رشته وب و برنامه نویسی در قالب 15…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سرمایه اجتماعی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سرمایه اجتماعی مبانی نظری سرمایه اجتماعی دانلود مبانی نظری سرمایه اجتماعی پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی ادبیات نظری سرمایه اجتماعی فصل دوم پایان نامه سرمایه اجتماعی مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی ادبیات و مبانی…

  • طراحی و ساخت مدار محافظ وسایل برقی

    طراحی و ساخت مدار محافظ وسایل برقی کارکرد مدار محافظ مدار محافظ وسایل برقی طراحی و ساخت مدار محافظ طراحی و ساخت مدار محافظ وسایل برقی دانلود پروژه رشته مهندسی برق دانلود پایان نامه رشته مهندسی برق دانلود پایان نامه…

  • كاربرد شبكه‌های عصبی در طراحی مدل رتبه بندی اعتباری مشتریان بانك سامان (328 صفحه)

    كاربرد شبكه‌های عصبی در طراحی مدل رتبه بندی اعتباری مشتریان بانك سامان (328 صفحه) دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی طراحی مدل رتبه بندی اعتباری مشتریان بانك سامان با استفاده از شبكه‌های عصبی تسهیلات شبكه عصبی رتبه بندی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رایانش ابری 77 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رایانش ابری 77 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رایانش ابری مبانی نظری رایانش ابری پیشینه تحقیق رایانش ابری پیشینه داخلی رایانش ابری پیشینه خارجی رایانش ابری پیشینه پژوهش رایانش ابری پیشینه نظری…

  • پاورپوینت استراتژی های مربوط به خلق ارزش و بهبود عملکرد

    پاورپوینت استراتژی های مربوط به خلق ارزش و بهبود عملکرد کلمات کلیدی : استراتژی های مربوط به خلق ارزش و بهبود عملکرد تحلیل SWOT مفاهیم کلیدی قابلیت استراتژیک منابع استراتژیک صلاحیت متمایز زنجیره ی ارزشی شبکه ارزش گزینه های استراتژیک…

  • پاورپوینت بررسی افسردگی در سالمندان

    پاورپوینت بررسی افسردگی در سالمندان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی افسردگی در سالمندان جهت رشته روانشناسی در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     افسردگی یک حالت خلقی شامل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنویت در كار 53 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنویت در كار 53 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه معنويت در كار مبانی نظری معنويت در كار پیشینه تحقیق معنويت در كار پیشینه داخلی معنويت در كار پیشینه خارجی معنويت در كار…

  • مقاله روستای لالان (لالون)

    مقاله روستای لالان (لالون) روستای لالان (لالون) منابع درآمد روستای لالون جاذبه های گردشگری روستای لالان امکانات آموزشی و فرهنگی روستای لالان دانلود مقاله روستای لالان (لالون) سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

  • پاورپوينت کتابخانه دکتر شریعتی نیشابور دانشگاه پیام نور

    پاورپوينت کتابخانه دکتر شریعتی نیشابور دانشگاه پیام نور پاورپوینت کتابخانه پاورپوینت دکتر شعریتی نیشابور پاورپوينت کتابخانه دکتر شریعتی نیشابور دانلود پاورپوينت کتابخانه پاورپوینت در مورد کتابخانه پاورپوينت در مورد کتابخانه دکتر شریعتی نیشابور دانلود پاورپوينت کتابخانه دکتر شریعتی نیشابور رفتن…

  • پاورپوینت ناهنجاری های مادرزادی مهره ها

    پاورپوینت ناهنجاری های مادرزادی مهره ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ناهنجاری های مادرزادی مهره ها جهت رشته ی پزشکی در قالب 86 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت ماشینكاری وایركات

    پاورپوینت ماشینكاری وایركات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ماشینكاری وایركات جهت رشته ی مهندسی در قالب 90 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       ماشینكاری وایركات، فرآیند براده‌برداری است…

  • پایان نامه کارشناسی رشته الکترونیک با عنوان سنسور دما

    پایان نامه کارشناسی رشته الکترونیک با عنوان سنسور دما سنسور دما سنسورهای مقاومتی فلزی سیستم یك وایر باس سیگنال های وایر سیگنال های هشدار دهنده و اپراتوری خصوصیات ‏DC‏ الكتریكی دانلود پایان نامه مهندسی الکترونیک دانلود پایان نامه الکترونیک رفتن…

  • دانلود تحقیق برند و ارزش ویژه برند با فرمت ورد

    دانلود تحقیق برند و ارزش ویژه برند با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی برند و ارزش ویژه برند با فرمت docx در قالب 62 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت آشنایی با تربیت جنسی آگاهانه و موثر

    پاورپوینت آشنایی با تربیت جنسی آگاهانه و موثر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تربیت جنسی آگاهانه و موثر جهت رشته روانشاسی و علوم تربیتی در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت حسابداری و جریان وجه نقد

    پاورپوینت حسابداری و جریان وجه نقد تحقیق راجب پاورپوینت حسابداری و جریان وجه نقد پاورپوینت حسابداری و جریان وجه نقد دانلود پاورپوینت آموزش حسابداری و جریان وجه نقد پاورپوینت حسابداری شماره 2 و جریان وجه نقد رفتن به سايت اصلي…