مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 19

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 19

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 19

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع نوزدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان

مديريت ارتباط با مشتري (CRM)واژه CRM مخفف Management Customer Relationship) ) يا مديريت ارتباط با مشتري است. در حقيقت اين سيستم راهبردي است براي جمع آوري نيازها و رفتارهاي تجاري مشتريان تا به ايجاد روابط قويتر با آنها منجر شود. در نهايت، رابطه قوي با مشتريان رمز موفقيت هر کسب و کار است. CRM را مي توان مانند فرايندي دانست که به ما کمک مي کند تا اطلاعات مختلفي از مشتريان، فروش، اثربخشي فعاليت هاي بازاريابي، سرعت عمل در پاسخگويي به مشتري و نيز تمايلات بازار را به شکل يک جا جمع آوري کنيم ThuyUyen, 2007: 103)). مديريت ارتباط با مشتري رويكردي استراتژيك است كه در ارتباط با بهبود ارزش ذينفع از طريق توسعه ارتباطات مناسب با مشتريان و بخش هاي مشتري كليدي است.

 

 

مديريت ارتباط با مشتري قابليت هاي بالقوه استراتژيهاي بازاريابي ارتباط و تكنولوژي اطلاعات را در جهت ايجاد روابط بلندمدت سود ده با مشتريان و ساير ذينفعان كليدي پيوند مي دهد. مديريت ارتباط با مشتري فرصت هاي بسياري براي به كارگيري داده ها و اطلاعات در جهت شناخت مشتريان و خلق ارزش مشترك ايجاد مي كند. اين امر مستلزم ادغام چند كاركردي از فرايندها، افراد، عمليات ها، قابليت هاي بازاريابي است كه از طريق اطلاعات، تكنولوژي و برنامه ها ميسر مي گردد Adrian, 2005: 170)).

 

 

 

 

عناصر اصلي مديريت ارتباط با مشتري

محتواي استراتژي CRM شامل شش شاخص به هم پيوسته مي باشد که توسط اتول و دونالدسون  در سال (2002) مطرح شد که عبارتند از (Osrenkoe & Bennani, 2007: 144).:

1)    تاکيد روي کيفيت: خدمات ضعيف، دليل اصلي شکست کسب و کار مي باشد. محصول به تنهايي کافي نمي باشد و کيفيت خدمات به عنوان کليد اصلي موفقيت يک کسب و کار محسوب مي شود.

 

2)    اندازه گيري رضايت مشتري و مديريت خدمات به مشتري: اين موضوع اشاره به درک کردن و مشخص نمودن مزاياي مختلفي دارد که قبل از خريد مشتري براي آن وجود دارد. هم چنين بايد فاصله بين انتظارات و عملکرد پس از فرايند خريد مديريت شود. 

 

3)    سرمايه گذاري روي کارکنان: روابط داخلي نيز به اندازه روابط خارجي مهم هستند. اجراي رابطه گرايي تنها مي تواند از افرادي که در سازمان، اهداف و استانداردهاي تعيين شده را درک کنند حاصل آيد. 

 

4)    حفظ گفتگو با مشتريان: ايجاد روابط بلند مدت به عنوان يک موضوع کليدي در CRM به شمار مي رود. شرکتهايي که به ترجيحات تک تک مشتريان گوش فرا مي دهند، تمايل بيشتري به حفظ و تبديل آنها به مشتريان وفادار دارند. 

 

5)    تعيين اهداف واقعي و عملکرد هاي قابل حصول: سازمان ها بايد تا حد ممکن به نحوه ادراک و برداشت مشتريان از عناصر مختلف پيشنهادي به آنها پي ببرند.

 

6)    مواجهات مبتني بر روابط: اين موضوع به معني در دسترس بودن هر دو گروه از مشتريان داخلي و خارجي به منظور داشتن رفتار منعطف و واکنش پذير مي باشد. در عمل همواره فاصله اي بين آنچه شرکت انجام مي دهد و آنچه بايد انجام دهد و مطلوبترين چيزي که بايد انجام مي داد وجود دارد. با کمک رابطه گرايي مي توان با نيازهاي هريک از مشتريان سازگاري پيدا نمود.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3

شکل 1-1) مدل تحقیق    6
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    10
2-1-1) مقدمه    11
2-1-2) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    11
2-1-3) ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    13
2-1-4) عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری    13
2-1-5) اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    14
2-1-6) مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    15
2-1-7) اجزای مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-1-8) انواع سیستم های CRM    16
2-1-9) مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    17
2-1-1) مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری    18
2-1-2) مدل استراتژیک CRM    19
2-1-3) رابطه CRM و ساختار سازمانی    20
2-1-10) روندهای ارتباط با مشتریان    23
2-1-11) توسعه مدیریت ارتباط با مشتری    25
2-1-12) فرایند مدیریت امور مشتری    26
2-1-4) فرایند کلی مدیریت امور مشتریان    26
2-1-5) رابطه CRM با عملکرد بازاریابی    27
2-1-13) رابطه CRM و عملکرد    2

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

  • پایان نامه کارشناسی روانشناسی و علوم اجتماعی با عنوان بزهکاری جوانان

    پایان نامه کارشناسی روانشناسی و علوم اجتماعی با عنوان بزهکاری جوانان بزهکاری وضعیت اطفال بزهكار در سیستم جزایی فعلی در ایران بزهکاری اطفال و جوانان پاشیدگی كانون خانواده دانلود پایان نامه کارشناسی روانشناسی و علوم اجتماعی با عنوان بزهکاری جوانان…

  • مفهوم و ماهیت فقر در اسلام و بررسی انواع آن

    مفهوم و ماهیت فقر در اسلام و بررسی انواع آن کلمات کلیدی : جایگاه فقر در اسلام تعریف فقر در اسلام تحقیق درباره فقر تحقیق درمورد فقر فقر از ديدگاه احاديث فقر از ديدگاه سرمايه داری مقاله کامل در مورد…

  • پروپوزال درونمایه مرگ و شهادت در شعر شاعران دفاع مقدس

    پروپوزال درونمایه مرگ و شهادت در شعر شاعران دفاع مقدس مضمون مرگ در شعر دفاع مقدس مضمون شهادت در شعر دفاع مقدس مرگ و شهادت در اشعار دفاع مقدس درون مایه مرگ و شهادت در شعر شاعران دفاع مقدس بازتاب…

  • پاورپوینت ارزیابی خون ریزی های مغزی در MRI

    پاورپوینت ارزیابی خون ریزی های مغزی در MRI رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارزیابی خون ریزی های مغزی در MRI جهت رشته ی پزشکی در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت فعالیت بدنی و سلامت

    پاورپوینت فعالیت بدنی و سلامت پاورپوینت فعالیت بدنی و سلامت دانلود پاورپوینت فعالیت بدنی و سلامت تحقیق در مورد پاورپوینت فعالیت بدنی و سلامت پاورپوینت فعالیت بدنی و سلامت و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فعالیت بدنی…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هویت سازمانی 73 صفحه

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هویت سازمانی 73 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت سازمانی مبانی نظری هویت سازمانی پیشینه تحقیق هویت سازمانی پیشینه داخلی هویت سازمانی پیشینه خارجی هویت سازمانی پیشینه پژوهش هویت سازمانی…

  • پاورپوینت فصل اول کتاب تکامل موجودات زنده با موضوع  کلیات تکامل موجودات

    پاورپوینت فصل اول کتاب تکامل موجودات زنده با موضوع  کلیات تکامل موجودات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب تکامل موجودات زنده با موضوع  کلیات تکامل موجودات جهت رشته زیست در قالب 46 اسلاید و با فرمت ppt…

  • پاورپوینت قیمت گذای در بازارهای بین المللی

    پاورپوینت قیمت گذای در بازارهای بین المللی کلمات کلیدی : پاورپوینت قیمت گذای در بازارهای بین المللی تحقیق قیمت گذای در بازارهای بین المللی قیمت گذای در بازارهای بین المللی اصول قیمت گذاری تعریف قیمت‌گذاری اهداف قیمت گذاری قیمت گذاری…

  • ویژگی های شخصیتی و بررسی انواع نظریه های شخصیت

    ویژگی های شخصیتی و بررسی انواع نظریه های شخصیت نظریه های شخصیت نظریه های سنخ شناختی شخصیت رویکرد روانکاوی شخصیت، نظریه فروید رویکرد روانشناسی فردی،  نظریه آدلر رويکرد شناختي شخصيت، نظريه جورج کلي دیدگاه کتل درباره صفات شخصیت دیدگاه آیزنک…

  • پاورپوینت بررسی قیر و آسفالت در مهندسی نفت

    پاورپوینت بررسی قیر و آسفالت در مهندسی نفت پاورپوینت بررسی قیر و آسفالت در مهندسی نفت بررسی قیر و آسفالت در مهندسی نفت تحقیق قیر و آسفالت در مهندسی نفت مقدمات مهندسی نفت قیر مشخصات و ويژگي هاي قير ها…

  • پاورپوینت پوکی استخوان

    پاورپوینت پوکی استخوان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پوکی استخوان جهت رشته ی پزشکی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       استئوپروزيس نوعی بيماری است که…

  • پاورپوینت بخش 1 دستگاه گردش خون علوم چهارم ابتدایی

    پاورپوینت بخش 1 دستگاه گردش خون علوم چهارم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث بخش 1 دستگاه گردش خون در قالب 10 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار اکسل

    دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار اکسل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار اکسل  جهت رشته کامپیوتر در26 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         مایکروسافت اکسل (به…

  • مبانی نظری ارزیابی علل ایجاد مطالبات سررسید گذشته و معوق انواع بانکها و راه حلهای مناسب وصول

    مبانی نظری ارزیابی علل ایجاد مطالبات سررسید گذشته و معوق انواع بانکها و راه حلهای مناسب وصول مطالبات معوق پیشینه مطالبات معوق در ایران راه حل های مناسب وصول مطالبات معوق عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق مبانی نظری مطالبات…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدارس هوشمند 49 صفحه

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدارس هوشمند 49 صفحه فصل دوم پایان نامه مدارس هوشمند مبانی نظری مدارس هوشمند پیشینه تحقیق مدارس هوشمند پیشینه داخلی مدارس هوشمند پیشینه خارجی مدارس هوشمند پیشینه پژوهش مدارس هوشمند پیشینه نظری مدارس هوشمند ادبیات…

  • دانلود تحقیق کیفیت زندگی و شاخص های آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق کیفیت زندگی و شاخص های آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کیفیت زندگی و شاخص های آن با فرمت docx در قالب 65 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • دانلود پاورپوینت کتاب مانیتورینگ بیهوشی 140 اسلاید

    دانلود پاورپوینت کتاب مانیتورینگ بیهوشی 140 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب مانیتورینگ بیهوشی 140 اسلاید جهت رشته پزشکی در قالب 140 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • Segmentation سریع تصویر با استفاده از شبكه فازی هاپفیلد

    Segmentation سریع تصویر با استفاده از شبكه فازی هاپفیلد تصویر Segmentation خوشه بندی فازی Cمیانگین فازی شبكه عصبی هاپفیلد رفتن به سایت اصلی

  • بررسی نحوه رفع ابهام از اوصاف و مقدار از مورد معامله

    بررسی نحوه رفع ابهام از اوصاف و مقدار از مورد معامله ابهام در معامله ابهام در مورد معامله رفع ابهام از مورد معامله نحوه رفع ابهام از مورد معامله روشهای رفع ابهام از مورد معامله دانلود پایان نامه ابهام در…

  • پاورپوینت روش اتصال به اینترنت جهانی

    پاورپوینت روش اتصال به اینترنت جهانی پاورپوینت روش وصل شدن به اینترنت پاورپوینت تنظیمات کامپیوتر برای اتصال به اینترنت پاورپوینت دسترسی به اینترنت در ایران پاورپوینت نحوه اتصال به اینترنت جهانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش اتصال به…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی وابسته به سایر شرایط پزشکی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی وابسته به سایر شرایط پزشکی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال اضطرابی وابسته به سایر شرایط پزشکی مبانی نظری اختلال اضطرابی وابسته به سایر شرایط پزشکی پیشینه تحقیق اختلال…

  • پاورپوینت آشنایی با مفهوم هشیاری

    پاورپوینت آشنایی با مفهوم هشیاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم هشیاری جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 10 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • نحوه تبیین نظام اخلاقی و بررسی ارتباط آن با دین و حقوق

    نحوه تبیین نظام اخلاقی و بررسی ارتباط آن با دین و حقوق تبیین نظام اخلاقی انواع نظام های اخلاقی شیوه تبیین نظام اخلاقی تئوری‌ها و مکاتب اخلاق طبقه‌بندی علم اخلاق تعریف اصطلاحی اخلاق علم اخلاق از دیدگاه اندیشمندان اسلامی علم…

  • پاورپوینت طراحی زیبایی محصول با استفاده از مهندسی ارزش

    پاورپوینت طراحی زیبایی محصول با استفاده از مهندسی ارزش پاورپوینت طراحی زیبا پاورپوینت طراحی محصول پاورپوینت مهندسی ارزش پاورپوینت در مورد طراحی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی زیبایی محصول با استفاده از مهندسی ارزش جهت رشته مدیریت در…

  • دانلود تحقیق هوش هیجانی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق هوش هیجانی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی هوش هیجانی با فرمت docx در قالب 78 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب…

  • دانلود تحقیق توانمندسازی و نظریه های مرتبط با آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق توانمندسازی و نظریه های مرتبط با آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی توانمندسازی و نظریه های مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • بررسی تاثیر جنسیت دانشجویان در انگیزش و پیشرفت تحصیلی

    بررسی تاثیر جنسیت دانشجویان در انگیزش و پیشرفت تحصیلی جنسیت انگیزش تحصیلی پیشرفت تحصیلی دانلود پایان نامه رشته روانشناسی دانلود پایان نامه روانشناسی دانلود پایان نامه بررسی تاثیر جنسیت دانشجویان در انگیزش و پیشرفت تحصیلی تفاوتهای جنسیتی در انگیزش و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی رضایت شغلی 62 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی رضایت شغلی 62 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق برند و وفاداری به آن

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق برند و وفاداری به آن کلمات کلیدی : مبانی نظری وفاداری به برند فصل دوم پایان نامه وفاداری به برند دانلود مبانی نظری وفاداری به برند پیشینه وفاداری به برند پیشینه تحقیق وفاداری به برند…

  • مشخصه ها و مدل های اندازه گیری سلامت روانی

    مشخصه ها و مدل های اندازه گیری سلامت روانی کلمات کلیدی : تحقیق سلامت روانی پایان نامه سلامت روانی متغیرهای سلامت روان فاکتورهای سلامت روان نظريه هاي سلامت رواني نظریه های سلامت روان نظریه های بهداشت روانی عوامل موثر در…

  • تحلیل مضمونی ترانه های محلی لری و ترکی با تاکید بر مقام زن

    تحلیل مضمونی ترانه های محلی لری و ترکی با تاکید بر مقام زن تحلیل مضمونی ترانه های محلی مقام زن در ترانه های محلی لری مقام زن در ترانه های محلی ترکی تحلیل مقوله های فرهنگی مقام زن در ترانه…

  • دانلود پاورپوینت داروهای پرکاربرد و عوارض آن

    دانلود پاورپوینت داروهای پرکاربرد و عوارض آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت داروهای پرکاربرد و عوارض آن جهت رشته پزشکی در 67 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       امروزه…

  • پاورپوینت شاخص قیمت و کاربرد آن ( همراه با مثالهای تشریحی)

    پاورپوینت شاخص قیمت و کاربرد آن ( همراه با مثالهای تشریحی) کلمات کلیدی : پاورپوینت شاخص قیمت و کاربرد آن پاورپوینت شاخص قیمت روشهای محاسبۀ شاخص روش لاسپیرز روش پاشه روش فیشر روش مارشال محاسبۀ شاخص قیمت در عمل کاربرد…

  • پیشینه پژوهش و چارچوب نظری هوش معنوی

    پیشینه پژوهش و چارچوب نظری هوش معنوی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش معنوی مبانی نظری هوش معنوی پیشینه تحقیق هوش معنوی پیشینه داخلی هوش معنوی پیشینه خارجی هوش معنوی پیشینه پژوهش هوش معنوی پیشینه نظری هوش معنوی…

  • پاورپوينت اصول مدیریت جامع کیفیت

    پاورپوينت اصول مدیریت جامع کیفیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت اصول مدیریت جامع کیفیت جهت رشته مديريت قالب 93 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       مديريت جامع کيفيت فرايندي…