مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع شانزدهمین  مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

مروری بر تاریخچه تفکر و ایده مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

تفکر مديريت ارتباطات با مشتری ، ايده جديدی نيست. از زمان انسان‌های غارنشين، اين انتخاب در پيش روی مشتريان قرار داشته که تير و کمان‌های خود را از کدام فروشنده خريداری نمايند. اين انتخاب به تجربه مشتريان از روابط قبلی با فروشندگان مختلف بستگی دارد. به طور طبيعی، فروشنده‌ای انتخاب می‌شود که روابط بهتری با مشتريان داشته و تعاملات قبل، حين و پس از فروش را به نحو مطلوب‌تری با مشتريان به انجام برساند. از نظر تاريخي، تا قبل از انقلاب صنعتي، تجارت و بازرگاني بيشتر، رابطه محور بوده است (واینر  2001). پس از انقلاب صنعتي زماني كه توليد انبوه با روش‌هاي جديد به سرعت رشد كرد و مصرف انبوه رخ نماياند، واسطه ها در زنجيره توزيع قدرتمندتر شده، رابطه سنتي بين توليدكنندگان و مشتريان از هم گسسته شد. در نتيجه توزيع در سطح گسترده جغرافيايي پديدار شد كه خود نياز به توزيع و بازاريابي انبوه را به همراه داشت. اين روند در شرايطي كه تقاضا بيش از عرضه بود، ضامن سودآوري بسياري از شركت‌ها تلقي مي شد. 

 

 

بر اساس ديدگاه بازاريابي مبادله، صرفنظر از اينكه مشتري قديمي‌باشد يا جديد برنامه‌هاي بازاريابي به گونه اي طراحي مي شدندكه بتوانند مبادله توليدات و كالاها را تسهيل كنند. همه اين عوامل دست به دست هم دادند، تا بيشترين تمركز بر بحث مبادله اعمال شود. در نتيجه، تمام تلاش‌ها در جهت افزايش دفعات و مقدار خريد مشتري بود، كه اين امر موجب صرف بودجه بسيار اندكي براي ايجاد رابطه پايدار و با ثبات با مشتريان قديمي شده بود. در اين مقطع قيمت به عنوان يك بحث مهم جلوه گر شده، و بازاريابان سعي مي‌كردند به طور متوالي خريداران را به خريد مجدد تشويق كنند. بدون توجه به اينكه آيا هر يك از خريداران از قبل خريدي انجام داده است يا خير. در اين وضعيت، رقابت اصلي بر حفظ ارائه خدمات و توسعه محصول به مشتري و تسهيل خريد مشتري بود نه حفظ و نگهداري رابطه با مشتريان موجود. 

 

 

با شدت گرفتن رقابت، امروزه شاهد پيشي گرفتن تمركز بر روي روابط به جاي تمركز بر روي مبادله هستيم (کاتلر  1999). در وضعيت جديد بازاريابي انبوه كارايي چنداني نداشته و از سودآوري كمتري برخوردار است. در شرايطي كه ميزان عرضه زياد است و بيشتر بازارها در مرحله بلوغ به سر مي برند، مشتريان جديد به سختي يافت مي شوند. علاوه بر اين اعلام شده است كه كسب يك مشتري جديد حدود 6 الي 9 برابر حفظ مشتريان قبلي هزينه در بر خواهد داشت (پیپرز و روگرس  1993). بنابراين، نياز مبرم به نگهداري مشتريان فعلي بشدت در شركت‌ها و بنگاه‌ها احساس مي‌شود. بر اساس ديدگاه بازاريابي ارتباط با مشتري، رابطه بين طرفين مبادله، هسته اصلي پديده بازاريابي قرار مي‌گيرد. در اين ديدگاه خريدهاي مستمر و فرصت‌هاي فروش مجدد، از طريق مديريت مناسب روابط پيگيري می‌شود (ریچلد و ریگبوی  2002). 

 

 

 

 

مدل‌های استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

اصولاً طراحی و پیاده سازی CRM نیازمند ملاحظات متعددی است که موارد زیر برخی از مهمترین آنهاست. 

    یکپارچه نمودن سیستم‌های front-end با فرآیند داده کاوی back- office به منظور رسیدن به دیدگاه مشتری. 

 

    ایجاد یک انبار داده مرکزی برای داده‌های جدید و قدیم، داده کاوی و تجزیه و تحلیل آن، ایجاد مدل‌های داده متفاوت برای ارائه راه کار، استاندارد نمودن فرمت داده‌ها برای کاهش پیچیدگی و استفاده نمودن از داده‌های با کیفیت بالا

 

    اتوماسیون فرآیند تصمیم گیری، نظارت واریانس‌ها در رفتار مشتری. 

 

    استفاده از تجزیه و تحلیل خوشه ای برای کشف چشم اندازهای مشتریان جدید

 

    ساخت، آزمایش و بکارگیری مدل‌های تحلیل

 

•    تعریف روشن و قابل اندازه گیری از اهداف کسب و کار برای هر مرحله•    سنجش رضایت مشتری
•    تجزیه و تحلیل پایگاه داده مشتری
•    ترفیع وفاداری مشتری برای افزایش سودآوری و تعیین نیازها و فرصت‌های مشتری
•    پیشنهاد سطح خدمت رسانی مشابه به مشتری از طریق کانال‌ها (تامپسون 2006). 

 

اما استفاده از همه این ملاحظات در طراحی و پیاده سازی سیستم‌ها زمانی ممکن است که فعالیت طراحی در بستر یک مدل مفهومی انجام شود. در واقع این مدل‌ها شکل انتزاعی از واقعیت تعامل و ارتباط بین مؤلفه‌های مختلف استراتژی، فرآیند یا فلسفه CRM در یک سازمان می‌باشد. در این قسمت برخی از مدل‌های مفهومی مطرح را بررسی می کنیم. 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    32-2- مدیریت ارتباط با مشتری    5
2-2-1- مروری بر تاریخچه تفکر و ایده CRM    5
2-2-2- فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری    6
2-2-3- مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری    7
2-2-4- اهداف CRM    10
جدول 2-1- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف    11
2-2-5- مزایاي ارتباط با مشتري    12
جدول 2-2- مزایاي مدیریت ارتباط با مشتري    12
2-2-6- مزایای مشتریان از ایجاد ارتباط با سازمان    13
2-2-7- انواع سیستم‌هاي CRM    13
2-2-8- CRM عملیاتی    14
جدول 2-3- ابعاد فن آوریهای CRM عملیاتی در بخشهای سازمانی    15
2-2-9- CRM تحلیلی    16
2-2-10- CRM تعاملی    18
شکل 2-1- مدل ارتباط انواع CRM از دیدگاه فن آوری فیلیپس و بالتزان    19
2-2-11- مدل‌های استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-2-11-1- مدل تعالی شرکتهای برتر (LIC)    20
شکل 2-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری LIC    21
2-2-11-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    21
شکل 2-3- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    22
2-2-11-3- مدل استراتژی CRM    22
شکل 2-4- مدل استراتژی CRM    23
2-2-11-4- مدل چرخه حیات CRM    23
جدول 2-4- مراحل CRM مطابق مدل چرخه حیات CRM    23
2-2-11-5- مدل سوئیفت    24
2-2-12- عوامل مؤثر در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان    25
2-2-12-1- فرآیندها    25
2-2-12-2- عامل انسانی    26
2-2-12-3- تکنولوژی    29
2-3- کیفیت ارتباط    33
2-3-1- تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری    33
2-3-2- اندازه گیری کیفیت ارتباط    33
2-3-3- نتایج حاصل از کیفیت ارتباط با مشتری    35
2-3-3-1- ميزان خريد    35
2-3-3-2- ارتباط مستمر    36
2-3-3-3- گفتههاي شفاهي (گفتههاي مردم كوچه و بازار)     36
2-3-4- انواع مشتری    38
2-3-4-1- انواع مشتری از جنبه میزان رضایتمندی آنها    38
2-3-4-2- انواع مشتری از نظر رفتار    40
2-3-4-3- انواع مشتری از نظر قدمت    40
2-3-4-5- انواع مشتری از نظر میزان درآمد و سودآوری    41
2-3-5- بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط    42
2-4- ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-1-  مدیریت ارتباط با مشتری و ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-2- طول عمر مشتری    43
2-4-3- مدیریت طول عمر مشتری    44
2-4-4- ارزش طول عمر مشتری    45
2-4-5- کاربردهای ارزش طول عمر مشتری    46
2-4-6- روش‌های متداول محاسبه CLV    46
2-4-7- محاسبه CLV از دید مشتری    49
2-4-8- ارتباط بین RQ و CLV    50

 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

  • پاورپوینت اهداف و اصول درمان اعتیاد و شیوع آن در بعضی کشورها

    پاورپوینت اهداف و اصول درمان اعتیاد و شیوع آن در بعضی کشورها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اهداف و اصول درمان اعتیاد و شیوع آن در بعضی کشور ها جهت رشته روانشناسی در قالب 59 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت تحليل گري مالي مبتني بر ارزش ( ویژه اارئه کلاسی درس حسابداری مدیریت)

    پاورپوینت تحليل گري مالي مبتني بر ارزش ( ویژه اارئه کلاسی درس حسابداری مدیریت) کلمات کلیدی : پاورپوینت تحليل گري مالي مبتني بر ارزش تحليل گري مالي مبتني بر ارزش تحقیق تحليل گري مالي مبتني بر ارزش مقاله تحليل گري…

  • پاورپوینت کتاب و درس جامعه شناسي سازمانها

    پاورپوینت کتاب و درس جامعه شناسي سازمانها پاورپوینت جزوه جامعه شناسی سازمانها آرین قلی پور پاورپوینت کتاب جامعه شناسی سازمان ها pdf پاورپوینت تحقیق درباره جامعه شناسی سازمانها پاورپوینت کتاب جامعه شناسی سازمانها آرین قلی پور pdf رفتن به سايت…

  • بررسی مشترکات طلاق در فقه امامیه و حنفی و قانون مدنی ایران

    بررسی مشترکات طلاق در فقه امامیه و حنفی و قانون مدنی ایران طلاق در قانون مدنی ایران حق طلاق در قانون مدنی طلاق در فقه امامیه طلاق در فقه شیعه طلاق در فقه حنفیه طلاق فقه حنفی تحقیق در مورد…

  • راه های شیخ طوسی برای رسیدن به احکام واقعی الهی در تفسیر التبیان

    راه های شیخ طوسی برای رسیدن به احکام واقعی الهی در تفسیر التبیان روشهای شیخ طوسی در تفسیر التبیان احکام واقعی الهی در تفسیر التبیان روشهای تفسیری شیخ طوسی روش تفسیری طوسی در التیبان رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل های استرس

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل های استرس کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مدل های استرس مبانی نظری مدل های استرس پیشینه تحقیق مدل های استرس پیشینه داخلی مدل های استرس پیشینه خارجی مدل های استرس پیشینه پژوهش…

  • دانلود تحقیق شایسته سالاری با فرمت ورد

    دانلود تحقیق شایسته سالاری با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی شایسته سالاری با فرمت docx در قالب 42 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب…

  • پاورپوينت تاثیر حجامت بر روح و روان

    پاورپوينت تاثیر حجامت بر روح و روان پاورپوينت حجامت دانلود پاورپوينت حجامت پاورپوينت تاثیر حجامت بر روح پاورپوينت تاثیر حجامت بر روان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت تاثیر حجامت بر روح و روان جهت رشته طب کار و ایمنی…

  • پاورپوینت تشخيص عنبيه با استفاده از خصايص wavelet

    پاورپوینت تشخيص عنبيه با استفاده از خصايص wavelet پاورپوینت موجک دابیشز پاورپوینت تبدیل موجک در پردازش سیگنال پاورپوینت تبدیل موجک در پردازش تصویر پاورپوینت تابع تبدیل موجک در متلب پاورپوینت تبدیل موجک در پردازش تصویر چیست پاورپوینت مقاله تشخیص هویت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی 47 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی 47 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه راهبردهای یادگیری شناختی مبانی نظری راهبردهای یادگیری شناختی پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی پیشینه داخلی راهبردهای یادگیری شناختی پیشینه خارجی راهبردهای یادگیری شناختی…

  • دانلود پاورپوینت نگرش معناگرا

    دانلود پاورپوینت نگرش معناگرا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نگرش معناگرا جهت رشته معماری در 35 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مشکل حل بحران موجود در هنر و…

  • پرسشنامه کمال گرایی هیل و همکاران با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه کمال گرایی هیل و همکاران با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه کمال گرایی پرسشنامه کمالگرایی هیل پرسشنامه کمال گرایی هیل و همکاران تفسیر پرسشنامه کمال گرایی هیل دانلود پرسشنامه کمال گرایی دانلود پرسشنامه کمال گرایی…

  • پاورپوینت بهداشت در بلایا و سوانح

    پاورپوینت بهداشت در بلایا و سوانح رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهداشت در بلایا و سوانح جهت رشته ی پزشکی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت تناسبات بصری و مراحل طراحی برای رسیدن به کیفیت مناسب بصری

    پاورپوینت تناسبات بصری و مراحل طراحی برای رسیدن به کیفیت مناسب بصری پاورپوینت تناسبات بصری پاورپوینت کیفیت مناسب بصری پاورپوینت معماری پاورپوینت تناسب بصری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تناسبات بصری و مراحل طراحی برای رسیدن به کیفیت مناسب…

  • دانلود پاورپوینت درس مهندسی مبارزه با ناقلين 78 اسلاید

    دانلود پاورپوینت درس مهندسی مبارزه با ناقلين 78 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس مهندسی مبارزه با ناقلين 78 اسلاید جهت رشته پزشکی در قالب 78 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت رابطه سرمایه اجتماعی با عملکرد منابع انسانی

    پاورپوینت رابطه سرمایه اجتماعی با عملکرد منابع انسانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی رابطه میزان سرمایه اجتماعی با عملکرد منابع انسانی سازمانهای رفاهی سازمان تامین اجتماعی جهت رشته مدیریت در قالب 44 اسلاید و با فرمت ppt به…

  • عوامل موثر بر تاب آوری

    عوامل موثر بر تاب آوری تحقیق درباره تاب آوری ویژگی های افراد تاب آور مدل های تاب آوری روانشناختی عوامل موثر بر تاب آوری pdf اهمیت تاب آوری در دوره نوجوانی راهکارهای عملی برای افزایش تاب آوری رفتن به سايت…

  • پاورپوینت کنترل و قدرت

    پاورپوینت کنترل و قدرت دانلود رایگان پاورپوینت کنترل و قدرت پاورپوینت کنترل و قدرت کنترل و قدرت تعریف قدرت مسیرهای دست یابی به قدرت تعریف کنترل انواع کنترل دو نظریه در زمینه کنترل قدرت - کنترل پیش فرض های دیدگاه…

  • پاورپوینت مصرف دارو ها در بارداری

    پاورپوینت مصرف دارو ها در بارداری دانلود پاورپوینت مصرف داروها در بارداری پاورپوینت مصرف داروها در بارداری و عوارض جانبی پاورپوینت مصرف داروها در بارداری تاثیر بر روی جنین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مصرف دارو ها در بارداری…

  • مبانی نظری ارائه الگوی تدوین استراتژی با روش ماتریس سوات و RBV در جهت کسب مزیت رقابتی پایدار

    مبانی نظری ارائه الگوی تدوین استراتژی با روش ماتریس سوات و RBV در جهت کسب مزیت رقابتی پایدار مبانی نظری تدوین استراتژی تدوین استراتژی swot تدوین استراتژی به روش swot نمونه استراتژی تدوین شده تدوین استراتژی سازمان و شرکت تدوین استراتژی…

  • پاورپوینت آشنایی با شبیه سازی و رسم فلوچارت

    پاورپوینت آشنایی با شبیه سازی و رسم فلوچارت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با شبیه سازی و رسم فلوچارت جهت رشته مهندسی نرم افزار و آی تی در قالب 30 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل…

  • دانلود تحقیق درباره خودپنداره و اجزا و عناصر آن word

    دانلود تحقیق درباره خودپنداره و اجزا و عناصر آن word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی خودپنداره و اجزا و عناصر آن با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • ادبیات و پیشینه پژوهش مدلهای استراتژیک مدیریت دانش 93 صفحه

    ادبیات و پیشینه پژوهش مدلهای استراتژیک مدیریت دانش 93 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مدلهای استراتژیک مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدلهای استراتژیک مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدلهای استراتژیک مدیریت دانش ادبیات نظری مدلهای استراتژیک مدیریت دانش فصل دوم…

  • ابزارهای اعتباری بانک برای اعطای تسهیلات به مشتریان و فرآیند نظارتی بر آنها

    ابزارهای اعتباری بانک برای اعطای تسهیلات به مشتریان و فرآیند نظارتی بر آنها مطالبات معوق پیشینه مطالبات معوق در ایران روشهای پیشنهادی برای وصول مطالبات معوق عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق مطالبات معوق بانکی از نگاه مشتریان علل افزایش…

  • پاورپوینت اقلام بهای تمام شده

    پاورپوینت اقلام بهای تمام شده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اقلام بهای تمام شده جهت رشته ی حسابداری در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بدست آوردن…

  • پروپوزال ترویج و توسعه کشاورزی از طریق نظام مشارکت محلی

    پروپوزال ترویج و توسعه کشاورزی از طریق نظام مشارکت محلی فرآیند توسعه كشاورزی توسعه کشاورزی در ایران ترویج و توسعه کشاورزی در ایران نحوه توسعه کشاورزی در ایران توسعه فعالیتهای کشاورزی ترویج فعالیتهای کشاورزی نمونه پروپوزال کشاورزی دانلود نمونه پروپوزال…

  • بررسی تحولات و طرحهای شهری در شهر ری با نگاهی به کاربریهای ارضی و توسعه آن

    بررسی تحولات و طرحهای شهری در شهر ری با نگاهی به کاربریهای ارضی و توسعه آن ویژگیهای كالبدی شهر ری بافت و عناصر كالبدی شهر ری كلیات كاربری ارضی در شهر ری تقسیمات شهرداری شهر ری محدودیتها و موانع توسعه…

  • دانلود پاورپوینت معرفی کاخ هشت بهشت و عمارت عالی قاپو و بازار قیصریه

    دانلود پاورپوینت معرفی کاخ هشت بهشت و عمارت عالی قاپو و بازار قیصریه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی کاخ هشت بهشت و عمارت عالی قاپو و بازار قیصریه جهت رشته گردشگری در 16 اسلاید و با فرمت pptx …

  • پاورپوینت بررسی کارآفرینی از دیدگاه روانشناسی، جامعه شناسی و اقتصادی

    پاورپوینت بررسی کارآفرینی از دیدگاه روانشناسی، جامعه شناسی و اقتصادی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی کارآفرینی از دیدگاه روانشناسی ، جامعه شناسی و اقتصادی جهت رشته کاریابی و کارآفرینی در قالب 132 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • دانلود تحقیق مدیریت دانش و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مدیریت دانش و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مدیریت دانش و عوامل موثر بر آن با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت تاثیر ارتباطات سازمانی و منابع قدرت بر مدیران

    پاورپوینت تاثیر ارتباطات سازمانی و منابع قدرت بر مدیران پاورپوینت عوامل موثر بر ارتباطات پاورپوینت ارتباطات سازمانی پاورپوینت عوامل موثر در ارتباط اثربخش مدیران پاورپوینت منابع قدرت مدیران دانلود پاورپوینت ارتباطات سازمانی رفتن به سايت اصلي    دانلود پاورپوینت تاثیر ارتباطات سازمانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سنجش ارزش ویژه برند

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سنجش ارزش ویژه برند مبانی نظری سنجش ارزش ویژه برند دانلود مبانی نظری سنجش ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق سنجش ارزش ویژه برند ادبیات نظری سنجش ارزش ویژه برند فصل دوم پایان نامه سنجش ارزش…

  • دانلود تحقیق ازدواج و آثار و فواید آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ازدواج و آثار و فواید آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ازدواج و آثار و فواید آن با فرمت docx در قالب 11 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • بررسی فقهی و قانونی بغی در قانون جدید

    بررسی فقهی و قانونی بغی در قانون جدید بغی در قانون مجازات اسلامی بغی در قانون مجازات جدید بغی در حقوق بغی در فقه اسلامی بغی در فقه امامیه بغی در حقوق ایران بررسی فقهی و قانونی بغی در قانون…

  • پایان نامه کارشناسی رشته کامپیوتر با عنوان وب سایت همایشهای صدا و سیما

    پایان نامه کارشناسی رشته کامپیوتر با عنوان وب سایت همایشهای صدا و سیما دانلود پایان نامه کارشناسی رشته کامپیوتر با عنوان وب سایت همایشهای صدا و سیما معماری UML آشنایی با SQL طراحی وبسایت آشنایی با زبان VB سیستم همکاری…