مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع هفدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یك عبارت نوین در اواسط دهه 1990 رواج یافت. اگرچه  سی آر ام به عنوان یكی از مهمترین مباحث تجارت الكترونیك است، اما هیچ تعریف مشترك و واضحی از آن وجود ندارد.

 

 

 

بعضی از تعاریف  سی آر ام از زبان متخصصان و تحلیلگران به شرح زیر می باشد:كودول  در سال 1998،  سی آر ام را تحت عنوان تركیب فرآیندها و تكنولوژی های كاری در مورد مشتری تعریف می كند. كالا كَُوتا و رابینسون  در سال 2000، سی آر ام را به عنوان یكپارچگی استراتژی های فروش، بازاریابی و خدمات معرفی نموده و آن را عاملی برای جلوگیری از ایجاد دید تك بعدی درباره مشتریان می دانند و به نقش یكپارچگی فرآیندها و دپارتمان های مختلف در اجرای  سی آر ام با هدف افزایش خدمات به مشتری، اشاره دارند(نگای  ، 2005، 582). 

 

 

دودس  در سال 2001، بیان می دارد كه  سی آر ام درباره ارایه خدمات بهتر به مشتریان در همه سطوح سازمانی است. سویفدر ، در سال 2001، سی آر ام را به عنوان رویكرد سازمانی برای فهم و تأثیر رفتار مشتری در ارتباطات وی با سازمان، به منظور بهبود در جذب، حفظ، وفاداری و سودآوری مشتری تعریف كرده است. شت و پارواتیار  در سال 2001، سی آر ام را به عنوان «استراتژی جامع و فرآیند جذب، حفظ و مشاركت با مشتری كه شامل یكپارچگی بخش های بازاریابی، فروش، خدمات مشتری و زنجیره تأمین سازمان برای دستیابی به كارآیی بیشتر و مؤثر در ارایه ارزش به مشتری است» تعریف كرده اند(نگای ، 2005، 583). آرم استرانگ  در سال 2004، سی آر ام را به این صورت توصیف می كند: «فرآیند كلی ایجاد و نگهداری رابطه با مشتریان سودآور از طریق ارایه ارزش بیشتر به مشتریان و جلب رضایت بیشتر آنان. »(پاین  ، 2004، 527)

 

 

 

 

 

عوامل مؤثر در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یك ضرورت استراتژیك برای تمامی سازمان ها می باشد. چرا كه اجرای مؤثر آن می تواند سبب افزایش رضایت مشتری، وفاداری و جذب آنها و در نتیجه فروش بیشتر و تكرار خرید گردد) پاپاسولومو ، 2002، 62). بعضی از سازمان ها در اجرای آن مشكل دارند چرا كه نگرش آنها به این مقوله صرفاً تكنولوژیكی است. یعنی استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری را با تكنولوژی سی آر ام یكی می دانند، در حالی كه سی آر ام یك مسئله تكنولوژیكی نیست بلكه مسئله ای كاری است كه ابزار تكنولوژی اطلاعات باید به آن اختصاص داده شود، طراحی شود و با عملیات ها و استراتژی های كاری هماهنگ شود)نگای ، 2005، 584 ).

 

 

 

نرخ شكست پروژه های سی آر ام بیش از شصت و پنج درصد می باشد. پر واضح است كه توقف یا  شكست این پروژه ها اغلب در نتیجه عدم فهم این مطلب است كه برای اجرای سی آر ام چه فعالیت هایی لازم است(آبلا و دیگران  ، 2004، 603). سیگالا در سال 2005، عدم وجود چارچوبی برای اجرای مؤثر مدیریت ارتباط با مشتری را باعث به وجود آمدن چنین شكست هایی می داند (نگای ، 2005، 584). مدیریت ارتباط با مشتری معانی و مفاهیم مختلفی را به ذهن افراد مختلف متبادر می کند. علیرغم اینکه مفهوم ارتباط با مشتری در ظاهر ساده و واضح به نظر می رسد اما برسر تعریف آن توافق کمی وجود  دارد. به عنوان مثال زابلالیش، چهل تعریف متمایز از مدیریت ارتباط با مشتری را در ادبیات مشخص نموده است(ایساکسون ، 2005). لوین مدیریت ارتباط با مشتری را استفاده از اطلاعات و دانش مربوط به مشتری به منظور تحویل کالا و خدمات به مشتری می داند(بال ، 2003 ).

 

 

 

 

 تامسون در سال 2002، سی آر ام را یک فرهنگ و فلسفه کاری مشتری محور بیان می کند که به طور مؤثرتری فرآیندهای سرویس دهی، فروش و بازاریابی را پشتیبانی می کند. کین کید در سال 2003، سی آر ام را به عنوان کاربرد استراتژیک اطلاعات، فرآیند، تکنولوژی اطلاعات و افراد برای مدیریت رابطه مشتری با سازمان بیان نموده است. او همچنین مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان فلسفه تجاری با منفعت در بخش های شناسایی شده موجود و مشتری احتمالی تعریف می کند “سی آر ام فرآیند ارتقاء یافته تکنولوژی اطلاعات است که صلاحیت مختلف هر مشتری ها را شناسایی نموده و توسعه و ادغام می کند و بر آن تأکید می کند به این قصد که ارزش برتر برای مشتری ارایه دهد” (ویکستروم، 2003). سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری روابط بین سازمان با مشتریان، شرکای تجاری، تأمین کنندگان، کارکنان و سایر سازمان ها را تسهیل می کنند. بر این اساس هدف از این رویکرد درک اهمیت فعالیت های مردم گرا در جهت شناخت بهتر از آنها و برقراری ارتباط مثمرثمر تر با آنهاست(ایساکسون ، 2005). 

 

 

همانطور كه قبلاٌ هم اشاره شد، مشتریان بهترین دارائی یك سازمان هستند وتعداد روبه افزایش سازمان ها، اهمیت مشتری محور شدن را در دنیای رقابتی امروز نشان می دهد. همچنین سازمان ها باید دانایی درباره مشتریان، محصولات و خدمات را به صورت درون سازمانی (وظایف مختلف سازمان) و به صورت بیرونی (نقاط تماس با مشتریان) ایجاد كنند. بنابراین، مدیران سازمان به سمت آگاهی یافتن نسبت به فاكتورهای مهم موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان خود كشیده می شوند (گرینبرگ ، 2002). گامسون در سال 2002، سی آر ام را به عنوان یك قاعده ضروری برای سازمان هایی كه نیازمند توسعه و پیشرفت بیشتری است، قلمداد می كند و در این زمینه، شناسایی ابعاد كلیدی  سی آر ام را بسیار مهم می داند (پاین ، 2004،  527). 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3مدیریت ارتباط با مشتری
2-1-1) مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری11
2-1 -2) چگونگی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری14
2-1-3)  عوامل مؤثر در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری16
2 – 1- 4 ) مفهوم مشتری و رضایت مندی مشتریان 20
2 – 1- 5 ) فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان 21     
2 – 1- 6 ) اهداف مدیریت ارتباط با مشتری23
202 – 1 – 7 ) ابعاد وعناصر  سی آر ام30
2 – 1- 8 ) فرآیند پیاده سازی  سی آر ام  31
2  -1 – 9 ) مراحل ارایه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری32
2 – 1- 10 ) عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی  سی آر ام 34
2 – 1- 11 )چالش های اجرایی سی آر ام 34
2- 1- 12 ) تکنولوژی سی آر ام  و الگوهای های عملکردی 35 
2-1- 13 ) الگوهای سی آر ام  37
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

  • پاورپوینت معماری در خیابان جرج سیدنی استرالیا

    پاورپوینت معماری در خیابان جرج سیدنی استرالیا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری در خیابان جرج سیدنی استرالیا جهت رشته ی معماری و برنامه ریزی شهری در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • دانلود تحقیق سیستم اطلاعاتی بازاریابی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سیستم اطلاعاتی بازاریابی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سیستم اطلاعاتی بازاریابی با فرمت docx در قالب 59 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی

    پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی پرسشنامه بازاریابی داخلی پرسشنامه بازاریابی داخلی بانک پرسشنامه بازارگرایی پرسشنامه بازارگرایی بانک پرسشنامه تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازار گرایی (مطالعه…

  • پاورپوینت فصل سیزدهم مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع تجزیه تحلیل اقتصاد/ بازار (ویرایش جدید)

    پاورپوینت فصل سیزدهم مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع تجزیه تحلیل اقتصاد/ بازار (ویرایش جدید) دانلود پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف چارلز پی جونز ترجمه دکتر تهرانی و دکتر نوربخش با موضوع تجزیه…

  • دانلود فصل پنجم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی با عنوان جایگاه نظریه در مدیریت آموزشی

    دانلود فصل پنجم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی با عنوان جایگاه نظریه در مدیریت آموزشی پاورپوینت مدیریت آموزشی پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی پاورپوینت جایگاه نظریه در مدیریت آموزشی فصل پنجم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی رفتن به سايت اصلي دانلود فصل پنجم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی…

  • دانلود پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت QFD

    دانلود پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت QFD دانلود پاورپوینت qfd پاورپوینت رایگان qfd دانلود رایگان پاورپوینت qfd پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت دانلود پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت جهت رشته مدیریت در 34 اسلاید…

  • فرآیند بازیافت دی اتانول آمین از فاضلاب های صنعتی و محلولهای آلوده

    فرآیند بازیافت دی اتانول آمین از فاضلاب های صنعتی و محلولهای آلوده بازیافت DEA حلالهای جاذب پساب های صنعتی بازیافت دی اتانول آمین دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مهندسی شیمی دانلود پایان نامه شیمی خرید پایان نامه شیمی سیستم همکاری…

  • پرسشنامه ناسازگاری زناشویی اسپانیر با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه ناسازگاری زناشویی اسپانیر با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه ناسازگاری زناشویی دانلود پرسشنامه ناسازگاری زناشویی پرسشنامه ناسازگاری زناشویی اسپینر پرسشنامه ناسازگاری زن و شوهر پرسشنامه ناسازگاری زناشویی اسپانیر پرسشنامه ناسازگاري زناشويي اسپانير (das) پرسشنامه ناسازگاری…

  • دانلود پاورپوینت برج تقطیر

    دانلود پاورپوینت برج تقطیر پاورپوینت در مورد برج تقطیر پاورپوینت درباره برج تقطیر پاورپوینت تحلیل برج تقطیر پاورپوینت معماری برج تقطیر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برج تقطیر در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • آثار تحریم بر اجرای قراردادهای بازرگانی بین المللی از دیدگاه قوه قاهره

    آثار تحریم بر اجرای قراردادهای بازرگانی بین المللی از دیدگاه قوه قاهره تحقیق در مورد قوه ی قاهره قوه قاهره در حقوق ایران فورس ماژور در حقوق ایران اثر فورس ماژور بر قرارداد آثار قوه قاهره و انتفای قرارداد فورس…

  • بررسی رابطه ابعاد ساختاری با تعهد سازمانی

    بررسی رابطه ابعاد ساختاری با تعهد سازمانی ساختار سازمانی ابعاد سازمانی تعهد سازمانی بررسی رابطه ابعاد ساختاری با تعهد سازمانی دانلود مقالات کارشناسی ارشد مدیریت دانلود مقالات ارشد مدیریت دانلود مقالات مدیریت رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله کارشناسی ارشد…

  • دانلود تحقیق شخصیت و جنبه های توصیفی آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق شخصیت و جنبه های توصیفی آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی شخصیت و جنبه های توصیفی آن با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت بتابلوکرها یا مسدودکننده گیرنده آدرنرژیک بتا

    پاورپوینت بتابلوکرها یا مسدودکننده گیرنده آدرنرژیک بتا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بتابلوکرها جهت رشته ی پزشکی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فارماکوکینتیک این…

  • ارزیابی مستندات حجاب

    ارزیابی مستندات حجاب ارزیابی مستندات حجاب بررسی مستندات حجاب دانلود تحقیق مستندات حجاب تفسیر آیه حجاب حجاب در قرآن حجاب در روایات اهمیت حجاب در نظر حضرت فاطمه حجاب با رویکرد عقلایی و علمی رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق…

  • پاورپوينت مقدمات مدیریت آموزشی

    پاورپوينت مقدمات مدیریت آموزشی پاورپوینت درس مقدمات مدیریت آموزشی پاورپوینت در مورد مقدمات مدیریت آموزشی دانلود پاورپوینت مقدمات مدیریت آموزشی مقدمات مدیریت آموزشی ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت مقدمات مدیریت آموزشی جهت رشته علوم تربیتی قالب 247 اسلايد…

  • پاورپوینت آموزش فرهنگ ترافیک، اصول و عوامل تشکیل آن

    پاورپوینت آموزش فرهنگ ترافیک، اصول و عوامل تشکیل آن پاورپوینت درمورد ترافیک پاورپوینت آماده فرهنگ ترافیک پاورپوینت ترافیک شهری پاورپوینت مهندسی ترافیک پاورپوینت فرهنگ ترافیک پاورپوینت در مورد ترافیک دانلود پاورپوینت درباره آموزش فرهنگ ترافیک رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوینت مراحل روش تدریس مكاشفه ای

    پاورپوینت مراحل روش تدریس مكاشفه ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مراحل روش تدریس مكاشفه ای جهت رشته روانشناسی در قالب 7 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       رويكرد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اوقات فراغت معلمین

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اوقات فراغت معلمین کلمات کلیدی : مبانی نظری اوقات فراغت معلمین دانلود مبانی نظری اوقات فراغت معلمین پیشینه تحقیق اوقات فراغت معلمین دانلود پیشینه تحقیق اوقات فراغت معلمین پیشینه داخلی اوقات فراغت معلمین پیشینه خارجی…

  • پرسشنامه میزان گرایش به اعتیاد

    پرسشنامه میزان گرایش به اعتیاد پرسشنامه گرایش به اعتیاد پرسشنامه ی گرایش به اعتیاد پرسشنامه گرایش به اعتیاد پرسشنامه گرایش به اعتیاد زرگر پرسشنامه استاندارد اعتیاد به مواد مخدر دانلود پرسشنامه گرایش به مصرف مواد پرسشنامه گرایش به مصرف مواد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • پاورپوینت بررسی نسل های مختلف سیستم عامل 

    پاورپوینت بررسی نسل های مختلف سیستم عامل  دانلود پاورپوينت سیستم عامل  دانلود پاورپوينت درمورد سیستم عامل  رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت سیستم عامل  جهت رشته نرم افزار  در قالب 24 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • دانلود تحقیق بانکداری الکترونیک و اجزای آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق بانکداری الکترونیک و اجزای آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بانکداری الکترونیک و اجزای آن با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت سنجش پارامتر های زیست محیطی

    پاورپوینت سنجش پارامتر های زیست محیطی پاورپوینت لیست آزمایشگاههای معتمد محیط زیست تهران پاورپوینت شرکت اندازه گیری آلاینده های زیست محیطی پاورپوینت تعرفه خدمات آزمایشگاهی محیط زیست پاورپوینت آزمایشگاه معتمد محیط زیست کرج رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سنجش…

  • مبانی نظری ارزیابی بهره مندی از مدیریت دانش در تصمیم گیران مدیران

    مبانی نظری ارزیابی بهره مندی از مدیریت دانش در تصمیم گیران مدیران نقش مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس مبانی نظری جایگاه مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس رابطه مدیریت دانش و تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس…

  • پاورپوینت سقف کرمیت و مزایای آن

    پاورپوینت سقف کرمیت و مزایای آن پاورپوینت علت لرزش سقف کرومیت پاورپوینت سقف کرومیت پاورپوینت نحوه ساخت تیرچه کرومیت پاورپوینت سقف کرمیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سقف کرمیت و مزایای آن جهت رشته عمران در قالب 89 اسلاید…

  • پرسشنامه مقیاس خطرپذیری نوجوانان ایرانی (iars)

    پرسشنامه مقیاس خطرپذیری نوجوانان ایرانی (iars) کلمات کلیدی : مقیاس خطرپذیری نوجوانان ایرانی (iars) مقیاس خطرپذیری نوجوانان ایرانی مقیاس خطرپذیری جوانان ایرانی مقیاس خطرپذیری جوانان پرسشنامه خطرپذیری جوانان پرسشنامه خطرپذیری شغلی پرسشنامه خطرپذیری نوجوانان ایرانی پرسشنامه خطرپذیری نوجوانان رفتن به…

  • دانلود پاورپوینت سنگ شناسی رسوبی

    دانلود پاورپوینت سنگ شناسی رسوبی دانلود پاورپوینت سنگ شناسی رسوبی پاورپوینت سنگ شناسی رسوبی دانلود پاورپوینت سنگ شناسی  دانلود پاورپوینت سنگ رسوبی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سنگ شناسی رسوبی در قالب 242 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با…

  • تشریح کامل ترکیبات و مراحل تولید نوشابه های گازدار

    تشریح کامل ترکیبات و مراحل تولید نوشابه های گازدار نوشابه های گازدار نوشابه های گازدار غیر الکلی ترکیبات نوشابه های گازدار مراحل تولید نوشابه های گازدار تشریح کامل ترکیبات و مراحل تولید نوشابه های گازدار دانلود پایان نامه نوشابه های…

  • دانلود تحقیق درباره رفتار شهروندی سازمانی  word

    دانلود تحقیق درباره رفتار شهروندی سازمانی  word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رفتار شهروندی سازمانی با فرمت docx در قالب 36 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی 6

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی 6 مبانی نظری فرهنگ سازمانی چارچوب نظری فرهنگ سازمانی پیشینه فرهنگ سازمانی پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی پیشینه خارجی فرهنگ سازمانی پیشینه داخلی فرهنگ سازمانی تاريخچه فرهنگ سازماني تاریخچه فرهنگ…

  • دانلود پاورپوینت بتن و انواع آن

    دانلود پاورپوینت بتن و انواع آن پاورپوینت انواع بتن پاورپوینت درباره بتن و انواع آن پاورپوینت آشنایی با انواع بتن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بتن و انواع آن جهت رشته عمران در 60 اسلاید و با فرمت pptx …

  • پاورپوینت مزایا و معایب امضا دیجیتالی

    پاورپوینت مزایا و معایب امضا دیجیتالی پاورپوینت امضای دیجیتال چیست پاورپوینت امضای دیجیتالی پاورپوینت امضا دیجیتال پاورپوینت امضا دیجیتال ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مزایا و معایب امضا دیجیتالی جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب ایکس اسلاید و…

  • دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان جرایم رسانه ای

    دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان جرایم رسانه ای جرم مطبوعاتی جرایم رسانه ای اصول اخلاقی روزنامه نگاری دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانلود پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی دانلود پایان نامه علوم ارتباطات دانلود…

  • پاورپوینت بودجه بندی سنتی و نوین

    پاورپوینت بودجه بندی سنتی و نوین پاورپوینت بودجه بندی اصولی پاورپوینت بودجه بندی نوین پاورپوینت بودجه بندی سنتی پاورپوینت مدیریت بودجه پاورپوینت روشهای مدیریت بودجه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بودجه بندی سنتی و نوین جهت رشته اقتصاد  در قالب…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد تنظیم هیجان

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد تنظیم هیجان فصل دوم پایان نامه تنظیم هیجان مبانی نظری تنظیم هیجان پیشینه تحقیق تنظیم هیجان پیشینه داخلی تنظیم هیجان پیشینه خارجی تنظیم هیجان پیشینه پژوهش تنظیم هیجان پیشینه نظری تنظیم هیجان ادبیات…