مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک

مبانی نظری بانکداری الکترونیک
دانلود مبانی نظری بانکداری الکترونیک
دانلود پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک
پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک
ادبیات نظری بانکداری الکترونیک
فصل دوم پایان نامه بانکداری الکترونیک
ادبیات و مبانی نظری بانکداری الکترونیک

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

بانکداری الکترونیک
به طور کلی اگر بخواهیم تعریف عمومی از بانکداری الکترونیکی داشته باشیم، می توان چنین بیان کرد که بانکداری الکترونیک عبارت است از ارائه خدمات بانکی از طریق یک شبکه رایانه ی عمومی قابل دسترس اینترنت یا اینترانت که از امنیت بالایی برخودار است ( الهیاری فرد، 1384، ص31 ).واژه بانکداری الکترونیکی به دو صورت تعریف می شود. یکی از ارائه خدمات بانکی با استفاده از سیستم الکترونیکی و دیگری خدمات الکترونیکی بانکی. اگر تعریف اول را در نظر بگیریم بحث قدیمی را پیگیری می کنیم. مثل استفاده از تلکس و تلگرام که از قبل در بانک ها بود و دارا بودن آن برای بانک ها مزیتی به شمار نمی آمد. اما در تعریف دوم بانکداری الکترونیکی خدمات الکترونیک را ارائه می دهد، یعنی اگر قرار باشد که رایانه در شعب، فقط کار حساب جبری کارمند شعبه را انجام دهد، به بانکداری الکترونیک دست نیافته ایم.در واقع بانکداری الکترونیک شامل کلیه کانال های الکترونیکی است که مشتریان برای دسترسی به حساب هایشان و انتقال پول یا پرداخت صورت حساب هایشان از آن استفاده می کنند. این کانال ها عبارتند از تلفن، اینترنت، موبایل و تلویزیون دیجیتال (Karjaluoto & Mattila, 2002, p. 46  ).

 

 

 تاریخچه بانکداری الکترونیک
تحول الگوهای اساسی تکنولوژی در صنعت بانکداری در چهار دوره رخ داده است که هریک از دوره ها درذیل تشریح می گردد:

 

دوره اول: اتوماسیون پشت باجه
این نخستین دوره کاربرد کامپیوتر در صنعت بانکداری بود. با استفاده از کامپیوترهای مرکزی، اطلاعات و اسناد کاغذی تولید شده در شعب به صورت بسته بندی شده به مرکز ارسال و پردازش شبانه انجام می شود. در این دوره کاربرد اصلی کامپیوتر محدود به ثبت دفاتر و تبدیل کاغذ به فایل های کامپیوتری است. تکنولوژی اتوماسیون پشت باجه که در دهه 1960 رواج داشت این امکان را فراهم نمود تا دفاتر و کارت ها از شعب حذف و گردش روزانه حساب ها در پایان وقت هر روز به کامپیوترهای مرکزی برای به روز شدن ارسال گردد. پیشرفت اتوماسیون پشت باجه در دهه 1970 باعث شد به جای ارسال اسناد کاغذی به مرکز، عملیات روزانه شعب از طریق ثبت آن ها بر روی محیط های مغناطیسی به مرکز ارسال گردد و پردازش اطلاعات و به روز رسانی حساب ها کماکان در اتاق های کامپیوتر مرکزی صورت می گرفت. در این دوره عملیات اتوماسیون تاثیری در جهت رفاه مشتریان بانک ها ایجاد ننمود و تاثیر رقابتی نیز در بانک ها بر جای نگذاشت. تنها تاثیر اتوماسیون در این دوره ایجاد دقت و سرعت موازنه حساب ها و حذف دفاتر و کارتهای حساب از شعب بانک ها بود.

 

دوره دوم – اتوماسیون جلوی باجه
این دوره از زمانی آغاز می شود که کارمند شعبه در حضور مشتری عملیات بانکی را به صورت الکترونیکی ثبت و دنبال می کند. از اواخر دهه 1970 امکان انتقال برخط از طریق به کارگیری ترمینال ها در جلوی باجه فراهم آمد. این ترمینال ها به ظاهر شبیه به کامپیوترهای شخصی امروزی بودند، از طریق خطوط مخابراتی به کامپیوترهای بزرگ مرکزی متصل بودند و امکان انتقال اطلاعات به طور موثر در بین شبکه های بزرگ کامپیوتری و ترمینال های ورودی و خروجی به وجود آمد. در این دوره کارمندان شعب قادر شدند به صورت لحظه ای به حساب های جاری دسترسی داشته باشند. به طور مثال نات وست یکی از بانک های انگلیس با بکارگیری ترمینال های نصب شده در جلوی باجه ارائه سرویس های لحظه ای به مشتریان حساب های جاری خود را آغاز نمود.

 

اما کماکان به روز رسانی حساب ها و تهیه گزارش های مربوط توسط پردازش گرهای مرکزی، شبانه انجام می شد. در این دوره بانک ها مجبور بودند برای نیل به اتوماسیون جلوی باجه، شبکه های مخابراتی اختصاصی را داشته باشند در حالیکه شبکه های مخابراتی موجود در اختیار و انحصار شرکت های دولتی بود و استفاده از آن ها نه تنها از نظر تکنولوژیکی محدودبود، بلکه بسیار گران و پرهزینه بود. این شبکه ها اطلاعات ترمینال های بانکی را به مراکز کامپیوتری ثبت باجه مرتبط و متصل می ساخت. در این دوره یعنی در دهه 1980 بدون شک سرعت دسترسی کارکنان بانک ها به حساب های مشتربان و سرعت انتقال اطلاعات افزایش یافت و ارائه خدمت به مشتریان بهبود یافت. در حال حاضر اثرات اقتصادی و رقابتی این شیوه خدمت رسانی محدود شده است. در این دوره هنوز تمایل به استفاده از اسناد کاغذی وجود دارد. اگرچه ترمینال ها امکان جستجو و پردازش را سهولت بخشیده، لکن هنوز تمامی کارها توسط کارمندان بانک و از طریق ورود اطلاعات و گردش حساب ها به ترمینال ها صورت می گیرد و فقط نیاز به استفاده انبوه از اسناد کاغذی تا حدودی برطرف می شود. در این دوره نمی توان کارکنان بانک ها را کاهش داد، چراکه هنوز نیاز به افرادی که پاسخگوی مراجعین به بانک ها باشند وجود دارد. نرم افزارهایی که در این دوره به کار گرفته می شوند کماکان غیریکپارچه و جزیره ای است. علیرغم امکان دسترسی لحظه ای بانک ها به حساب مشتریان، محصولات مختلف بانکی شامل انواع حساب های بانکی، وام ها، سرویس های بیمه ای و نقل انتقال وجوه مستلزم مراجعه مشتری به شعب بانک هاست و یکپارچگی و پیوستگی بین نرم افزارهای تولید شده وجود ندارد.

 

 

دوره سوم: متصل کردن مشتریان به حساب ها
در این دوره که از اواسط دهه ی 80  آغاز شد امکان دسترسی مشتریان به حساب هایشان فراهم می گردد. یعنی مشتری از طریق تلفن یا مراجعه به دستگاه خودپرداز و استفاده از کارت هوشمند یا کارت مغناطیسی یا کامپیوتر شخصی به حسابش دسترسی پیدا می کند و ضمن انجام عملیات دریافت و پرداخت، نقل و انتقال وجه را به صورت الکترونیکی انجام می دهد. سالن بانک ها به مرور خالی از صف طولانی مراجعین می شود. آن دسته از کارکنانی که در جلوی باجه به امور دریافت و پرداخت از حساب ها اشتغال دارند، به بخش های دیگر نظیر بازاریابی و خدمات مشتریان منتقل می شوند.خطوط هوایی مثل ماهواره ماکروویو، مودم های بدون سیم حجم زیادی از کار را پیش می برد ولی نه همه ی آن را. به طور کلی می توان گفت در این دوره وجود نیروی انسانی در شعب بانک ها هنوز الزام است و مشتریان احساس می کنند که خدمات بهتری را دریافت می کنند. زیرا خود شاهد کار خود هستند. پول کاغذی هنوز در جریان است و این رو دریافت پول یکی از فشارهای کاری است. سیستم های تلفنی امکان استفاده 24 ساعته مشتریان را فراهم می سازند و محدودیت ساعت کار بانک ها تنگنای جدی مشتریان نیست. متصل شدن مشتریان به حساب های بانکی خودشان همانقدر که برای مشتریان سودمند است، برای بانک ها نیز مفید است. زیرا حذف کاغذ و صرفه جویی در کارکنان امکان پذیر می باشد.در این دوره مشتری کماکان برای دریافت دیگر خدمات بانکی مثل وام و خدمات بیمه ای و غیره باید به شعب مراجعه کند و فقط عملیات بانکداری شعبه ای، شامل دریافت های مشتریان بدون مراجعه به بانک انجام می شود.

 

 

از مهم ترین ویژگی های دوره سوم که آن را از دوره های قبل و بعد متمایز می سازد عبارتند از:

توسعه جزیره ای سیستم های مکانیزه در جلوی باجه و پشت باجه و همچنین توسعه ی سیستم های ارتباطی مشتریان با حساب هایشان مثل پایانه خودپرداز و تلفن بانک و فاکس بانک. در دوره ی سوم هنوزنیروی انسانی در ارائه ی خدمات مؤثر است و بخشی از نیروی انسانی وظیفه ی ایجاد هماهنگی بین سیستم های جزیره ای و نیازهای مختلف مشتریان را بر عهده دارد. کارت اعتباری و هوشمند به معنای واقعی و به صورت کاملاً  الکترونیکی نشده و به عبارت دیگر بخشی از فرایند الکترونیک وارد عملیات بانکی و سیستم های مکانیزه شده است.می توان گفت در این دوره، عملیات بانکی نیمه¬الکترونیکی شده است. دو شکل اساسی در این دوره به¬چشم می خورد، یکی از عدم یکپارچگی سیستم های مکانیزه، جزیره ای بودن آنها و ناهماهنگی آنها برای ارائه خدمات به مشتریان و دیگر عدم وجود و تکامل خطوط مخابراتی مطمئن و پروتکل های ارتباطی مربوط به متصل نمودن مشتری به شعب و شعب بانک ها به یکدیگر.

 

 

 

فهرست مطالب

2-1) بانکداری الکترونیک    3
انواع خدمات بانکداری الکترونیکی    3
شبکه های مدیریت یافته    4
اینترنت با رایانه های شخصی    4
بانکداری تلفنی    4
ماشین های خودپرداز    4
بانکداری موبایلی    5
بانکداری دفتری    5
خدمات بانکی مبتنی بر تلویزیون    6
صفحات وب    6
بانکداری خانگی    7
2-2) تاریخچه بانکداری الکترونیک    7
دوره اول: اتوماسیون پشت باجه    7
دوره دوم – اتوماسیون جلوی باجه    8
دوره سوم: متصل کردن مشتریان به حساب ها    9
دوره چهارم – یکپارچه سازی سیستم ها    11
2-3) اجزای بانکداری الکترونیک در ایران    13
انواع کارت ها    13
شبکه شتاب    13
سیستم تسویه بین بانکی مبادلات ارزی    13
شبکه سوئیچ عملیات خرد بانکی و بین بانکی    13
شبکه مرکزی سوئیفت    14
2-4) کارت های اعتباری    14
تعریف كارت های اعتباری (بانكی)    14
تاریخچه كارت های اعتباری    16
شاید بتوان از آمریكا به عنوان اولین كشور  ارائه دهنده كارت های اعتباری  نام برد. پدید آمدن ایده كارت    16
انواع كارت های اعتباری    18
انواع كارت از لحاظ شیوه تسویه    18
انواع كارت از لحاظ فناوری ساخت    21
انواع كارت به لحاظ گسترده جغرافیایی كاربرد    23
مزایای استفاده از كارت های اعتباری    25
2-15) پیشینه تحقیق    27
پیشینه های داخلی    27
پیشینه های خارجی    31
جدول 2-2) پيشينه تحقيق    34
منابع و مآخذ    44

 

 

 

 

توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
تولید شده انحصاری در:فروشگاه ساز فایلینا

 

  • پروپوزال طراحی پلان آزاد در محیط های اداری و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان

    پروپوزال طراحی پلان آزاد در محیط های اداری و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان طراحی پلان آزاد رضایتمندی محیطی طراحی پلان آزاد در محیط های اداری استفاده از پلان آزاد در طراحی محیط های اداری تاثیر طراحی پلان آزاد…

  • پاورپوینت مبانی مهندسی اینترنت

    پاورپوینت مبانی مهندسی اینترنت پاورپوینت مبانی مهندسی اینترنت مبانی مهندسی اینترنت مهندسی اینترنت اصول مهندسی اینترنت تحقیق مهندسی اینترنت مقاله مهندسی اینترنت بررسی مهندسی اینترنت انواع خطا در شبكه‌هاي كامپيوتري معايب پروتكل SLIP قالب فريم پروتكل PPP قالب فريم پروتكل…

  • تحول مشارکت و شکل گیری سینمای زنان با تحلیل محتوای فمنیستی فیلمهای ایرانی

    تحول مشارکت و شکل گیری سینمای زنان با تحلیل محتوای فمنیستی فیلمهای ایرانی پایان نامه مشاركت‌ زنان‌ ایرانی تحول مشارکت زنان در سینمای ایران شکل گیری سینمای زنان تحلیل محتوای فمنیستی فیلمهای ایرانی نقش زنان ایرانی بعد از انقلاب اسلامی…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بهزیستی ذهنی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بهزیستی ذهنی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بهزیستی ذهنی مبانی نظری بهزیستی ذهنی پیشینه تحقیق بهزیستی ذهنی پیشینه داخلی بهزیستی ذهنی پیشینه خارجی بهزیستی ذهنی پیشینه پژوهش بهزیستی ذهنی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت پپتیدهای زیست فعال و اثرات آنها بر سلامتی

    پاورپوینت پپتیدهای زیست فعال و اثرات آنها بر سلامتی پاورپوینت پپتيدهاي زيست فعال پاورپوینت درباره پپتیدهای زیست فعال دانلود پاورپوینت پپتیدهای زیست فعال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پپتید های زیست فعال جهت رشته پیراپزشکی در قالب 54 اسلايد…

  • پاورپوینت لامپ های کم مصرف

    پاورپوینت لامپ های کم مصرف پاورپوینت لامپ های کم مصرف پاورپوینت در مورد لامپ های کم مصرف پاورپوینت لامپ ها دانلود پاورپوینت لامپ های کم مصرف شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت لامپ های کم مصرف جهت رشته برق…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با سی تی اسکن

    دانلود پاورپوینت آشنایی با سی تی اسکن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سی تی اسکن جهت رشته پزشکی در 31 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقطع‌نگاری…

  • دانلود پاورپوینت کتاب اصول کامپیوتر 2 از دکتر مقدم

    دانلود پاورپوینت کتاب اصول کامپیوتر 2 از دکتر مقدم پاورپوینت کتاب اصول کامپیوتر 2 از دکتر مقدم پاورپوینت اصول میکرو کامپیوتر پاورپوینت کتاب اصول برنامه نویسی کامپیوتر پاورپوینت اصول کامپیوتر 2 کریم زادگان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب…

  • دانلود تحقیق مفاهیم کارآفرینی و تعریف فرد کارآفرین با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مفاهیم کارآفرینی و تعریف فرد کارآفرین با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مفاهیم کارآفرینی و تعریف فرد کارآفرین با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت آموزشی مبانی مديريت زنجيره تامين

    پاورپوینت آموزشی مبانی مديريت زنجيره تامين رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مبانی مديريت زنجيره تامين جهت رشته مدیریت در قالب 19 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت بررسی اوراق مشارکت رهنی به عنوان ابزاری نوین در تأمین مالی بانک ها

    پاورپوینت بررسی اوراق مشارکت رهنی به عنوان ابزاری نوین در تأمین مالی بانک ها کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی اوراق مشارکت رهنی به عنوان ابزاری نوین در تأمین مالی بانک ها بررسی اوراق مشارکت رهنی تحقیق اوراق مشارکت رهنی مقاله…

  • انواع اوراق بهادار و بررسی قابلیت وقف در آنها

    انواع اوراق بهادار و بررسی قابلیت وقف در آنها وقف اوراق بهادار پایان نامه وقف سهام امکان سنجی وقف اوراق بهادار بررسی قابلیت وقف اوراق بهادار دانلود پایان نامه وقف اوراق بهادار امکان سنجی وقف صکوک اجاره امکان سنجی وقف…

  • پرسشنامه عوامل موثر بر حفظ مشتریان (رضایت،تعهد و اعتماد مشتریان)

    پرسشنامه عوامل موثر بر حفظ مشتریان (رضایت،تعهد و اعتماد مشتریان) پرسشنامه حفظ مشتریان پرسشنامه عوامل موثر بر حفظ مشتریان دانلود پرسشنامه عوامل موثر بر حفظ مشتریان پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر حفظ مشتریان پرسشنامه رضایت مشتریان پرسشنامه تعهد مشتریان پرسشنامه…

  • پاورپوینت هنر درمانی و شیوه های اجرایی

    پاورپوینت هنر درمانی و شیوه های اجرایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هنر درمانی و شیوه های اجرایی جهت رشته روانشناسی در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت معرفی بناهای رومی

    پاورپوینت معرفی بناهای رومی پاورپوینت مقاله در مورد معماری روم پاورپوینت معماری یونان دانلود پاورپوینت معماری روم باستان پاورپوینت معماری روم در دوره جمهوری پاورپوینت معماری روم رفتن به سايت اصلي  دانلود پاورپوینت معرفی بناهای رومی جهت رشته تاریخ و ادبیات در…

  • پاورپوینت زیست شناسی سلولی و مولکولی

    پاورپوینت زیست شناسی سلولی و مولکولی پاورپوینت زیست شناسی سلولی و مولکولی زیست شناسی سلولی و مولکولی تحقیق زیست شناسی سلولی و مولکولی مقاله زیست شناسی سلولی و مولکولی واکوئول ها آلورون راه های به دام انداختن مواد در واکوئول…

  • دانلود تحقیق درباره فرزندپروری و راه های انتخاب روش های تربیتی  word

    دانلود تحقیق درباره فرزندپروری و راه های انتخاب روش های تربیتی  word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی فرزندپروری و راه های انتخاب روش های تربیتی با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد بصورت کامل و…

  • پاورپوینت مهارت مديريت خشم

    پاورپوینت مهارت مديريت خشم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهارت مديريت خشم جهت رشته ی روان شناسی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       خشم احساسی…

  • پاورپوینت آشنايي با مدل تعالی سازمانی

    پاورپوینت آشنايي با مدل تعالی سازمانی کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنايي با مدل تعالی سازمانی مدل تعالی سازمانی تحقیق مدل تعالی سازمانی مقاله مدل تعالی سازمانی مدلEFQM مدلهاي سرآمـدي سازماني ارزشها و مفاهيم سرآمـدي و معيارهاي ارزيابي مدلEFQM سيستم امتيـازدهي…

  • پرسشنامه بررسی ارتباط رهبری در تیم با تعهد اعضاء به تیم و عملكرد تیمی

    پرسشنامه بررسی ارتباط رهبری در تیم با تعهد اعضاء به تیم و عملكرد تیمی پرسشنامه حمایت از تیم پرسشنامه ارتقاء و توسعه تیم پرسشنامه تعهد اعضاء به تیم پرسشنامه عملكرد تیم پرسشنامه رهبری در تیم پرسشنامه عملكرد تیمی رفتن به…

  • آنالیز، طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت کاربران دانشگاه مجازی

    آنالیز، طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت کاربران دانشگاه مجازی معماری OKI دانشگاه مجازی سیستم مدیریت کاربران سیستم های آموزش مجازی استانداردهای یادگیری و آموزش الکترونیکی پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار با عنوان آنالیز، طراحی و پیاده سازی…

  • نقش شخصیت مرتکب در تعیین کیفرهای تعزیری با تاکید بر قانون مجازات اسلامی جدید

    نقش شخصیت مرتکب در تعیین کیفرهای تعزیری با تاکید بر قانون مجازات اسلامی جدید اقسام خصوصیات تعزیر فردی کردن تقنینی مجازات ها تعزیر در قانون مجازات اسلامی مصادیق تعزیر در قانون مجازات جدید تعامل کیفرهای تعزیری با شخصیت مرتکب بررسی…

  • پاورپوینت بررسی جایگاه بازار سرمایه در بانکداری تجاری

    پاورپوینت بررسی جایگاه بازار سرمایه در بانکداری تجاری کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی جایگاه بازار سرمایه در بانکداری تجاری تحقیق جایگاه بازار سرمایه در بانکداری تجاری تعریف کسادی و رکود ویژگی‌های دوران رکود افزایش جذابیت سرمایه‌گذاری ویژگی‌های سرمایه‌گذاران در دوران…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کتابخانه های عمومی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کتابخانه های عمومی مبانی نظری کتابخانه های عمومی دانلود مبانی نظری کتابخانه های عمومی پیشینه تحقیق کتابخانه های عمومی ادبیات نظری کتابخانه های عمومی فصل دوم پایان نامه کتابخانه های عمومی مبانی نظری و پیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مطالبات معوق در ایران 58 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مطالبات معوق در ایران 58 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مطالبات معوق پیشینه تحقیق مطالبات معوق مبانی نظری مطالبات معوق در ایران چارچوب نظری مطالبات معوق در ایران فصل دوم پایان نامه مطالبات معوق…

  • پاورپوینت سقف کرمیت و مزایای آن

    پاورپوینت سقف کرمیت و مزایای آن پاورپوینت علت لرزش سقف کرومیت پاورپوینت سقف کرومیت پاورپوینت نحوه ساخت تیرچه کرومیت پاورپوینت سقف کرمیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سقف کرمیت و مزایای آن جهت رشته عمران در قالب 89 اسلاید…

  • مفهوم شناسی و مقایسه علت، سبب و شرط و تفکیک مفهوم تسبیب از معاونت

    مفهوم شناسی و مقایسه علت، سبب و شرط و تفکیک مفهوم تسبیب از معاونت مفهوم شناسی علت مفهوم شناسی سبب مفهوم شناسی شرط علت در اصطلاح فقهی سبب در اصطلاح فقهی شرط در اصطلاح فقهی تفکیک مفهوم تسبیب از معاونت…

  • کانال های یونی به عنوان هدف برای درمان سرطان

    کانال های یونی به عنوان هدف برای درمان سرطان کانال های یونی به عنوان هدف برای درمان سرطان رفتن به سایت اصلی نمونه مقاله چکیده: سرطان یکی از علل اصلی مرگ و میر در جهان است. درمانهای مرسوم، عوارض جانبی…

  • پرسشنامه ارزیابی تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر عملكرد سازمان

    پرسشنامه ارزیابی تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر عملكرد سازمان پرسشنامه مدیریت زنجیره تامین پرسشنامه عملكرد سازمان پرسشنامه تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر عملكرد سازمان پرسشنامه تاثیر زنجیره تامین بر عملكرد سازمان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت پرسشنامه ارزیابی تاثیر…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 5 زبان انگلیسی هشتم

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 5 زبان انگلیسی هشتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 5 زبان انگلیسی هشتم به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر دو عامل انگیزشی آموزش و تشویق و تنبیه در افزایش بهره وری از نیروی انسانی

    پرسشنامه بررسی تاثیر دو عامل انگیزشی آموزش و تشویق و تنبیه در افزایش بهره وری از نیروی انسانی پرسشنامه بهره وری از نیروی انسانی پرسشنامه بهره وری از نیروی انسانی پرسشنامه افزایش بهره وری از نیروی انسانی پرسشنامه تاثیر انگیزش…

  • پاورپوينت زردآلو و خواص آن

    پاورپوينت زردآلو و خواص آن دانلود پاورپوينت زردآلو و خواص آن دانلود پاورپوينت درمورد زردآلو و خواص آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت زردآلو و خواص آن جهت رشته کشاورزی در قالب 19 اسلايد و با فرمت pptx به…

  • پاورپوینت شیوه‌های تأمین مالی در ایران

    پاورپوینت شیوه‌های تأمین مالی در ایران دانلود پاورپوینت شیوه‌های تأمین مالی در ایران انواع روش‌های تأمین مالی روش های تأمین مالی خارجی فاینانس یوزانس خطوط اعتباری وام های بین المللی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی سرمایه‌گذاری غیرمستقیم خارجی صکوک دلایل برتری سكه…

  • سببیت در قتل های موجب مجازات در قانون مجازات اسلامی جدید 1392 و مبانی فقهی آن

    سببیت در قتل های موجب مجازات در قانون مجازات اسلامی جدید 1392 و مبانی فقهی آن تسبیب در قتل تسبیب در حقوق مدنی قاعده تسبیب در حقوق ایران تسبیب در قتل در فقه امامیه تسبیب در قانون مجازات اسلامی سببیتدر…

  • پاورپوینت اصول مقاله نویسی ISI

    پاورپوینت اصول مقاله نویسی ISI دانلود پاورپوینت آموزش مقاله نویسی ( از ابتدا تا انتها) پاورپوینت مقاله نویسی چیست پاورپوینت آموزش مقاله نویسی برای مبتدیان پاورپوینت نمونه نگارش مقاله پاورپوینت صفر تا صد نوشتن مقاله isi رفتن به سايت اصلي…