شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما

شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما

کارکردهای رسانه
اثربخشی در رسانه
اثربخشی برنامه های فرهنگی
مدل های اثربخشی سازمانی
الگوی مدیریت رسانه صدا و سیما
عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان
رابطه بین اثربخشی و رشد یک سازمان
فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما
اثر بخشی مدیریت برنامه های صدا و سیما
اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما
پایان نامه اثربخشی
پایان نامه اثربخشی سازمانی
پایان نامه ارشد اثربخشی

رفتن به سایت اصلی

با توجه به اهمیت وسایل ارتباط جمعی و تاثیر آن بر زندگی افراد، این پژوهش با هدف بررسی  تاثیر مدیریت برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی بر میزان اثربخشی برنامه ها  انجام گرفت.

 

روش تحقیق این پژوهش پیمایشی، از نوع تحلیلی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیۀ اساتید رشته علوم ارتباطات و جامعه شناسی فعال در حوزه رسانه شهر مشهد تشکیل می دهند و از آنجا که صاحب نظران این حوزه جمعیت محدود و قابل شمارشی هستند و لیست کامل آنان در دسترس می باشد، بنابراین نمونه گیری به عمل نیامد و بر اساس روش کل شمار، پرسشنامه مورد نظر در بین تمام اعضای جامعه آماری توزیع گردید.

 

 

چرا که برای جمعیت های کوچک با پوشش کامل “سرشماری” بهترین گزینه است و حجم نمونه شامل کلیه اساتید رشته علوم ارتباطات اجتماعی ،جامعه شناسی دانشگاههای سراسری، پیام نور ،آزاد اسلامی ، علمی و کاربردی مشهد می باشد که شامل 70 نفر بوده  که 65  نفر همکاری نموده، پاسخگوی پرسشنامۀ تحقیق بودند و 5 مورد حاضر به همکاری نشدند.

 

 

ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامۀ محقق ساخته بوده که در قالب طیف لیکرت طراحی گردیده و برای توصیف و تحلیل داده ها از روشهای آماری استفاده شده است. در بخش توصیف از آماره های آمار توصیفی (مانند میانگین، میانه، انحراف معیار و واریانس) متناسب باسطح سنجش داده ها استفاده شده است. در بخش تحلیل داده ها به تناسب برای آزمون فرضیه ها از آزمونهای آمار استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه) استفاده شده است.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول
1-1- مقدمه     2
1-2- بیان مساله    2
1-3- اهمیت و ضرورت    4
1-4- چارچوب کلان نظری تحقیق    5
1-5-گزاره های تحقیق    6
1-5-1- اهداف پژوهش    6
1-5-1-1- هدف اصلی    6
1-5-1-2- اهداف فرعی     6
1-5-2- سوالات پژوهش    7
1-5-2-1- سوال اصلی     7
1-5-2-2- سوالات فرعی     7
1-5-3- فرضیه های تحقیق    8
1-5-3-1- فرضیه اصلی    8
1-5-3-2- فرضیه های فرعی     8
1-6- روش شناسی تحقیق    8
1-6-1- نوع و روش تحقیق    8
1-6-2- قلمرو تحقیق    9
1-6-2-1- قلمرو موضوعی تحقیق….9
1-6-2-2- قلمرو مکانی تحقیق9
1-6-2-3- قلمرو زمانی تحقیق    9
1-6-3- جامعه آماری. 9
1-6-4- روش نمونه گیری و تخمین حجم نمونه    9
1-6-5- روش و ابزار گرد آوری داده ها    9
1-6-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها    9
1-6-7- نقشه راه.10
1-7- شرح واژه ها10   

    

فصل دوم
2-1- مقدمه    14
2-2- مبانی نظری پژوهش    14
2-2-1- اثربخشی    14
2-2-1-1- مفهوم اثربخشی    15
2-2-1-2- تعاریف اثربخشی    16
2-2-1-3- اثربخشی و اهداف سازمان    18
2-2-1-3-1- هدف سازمانی    19
2-2-1-4- شایستگی مدیریت و اثربخشی    20
2-2-1-5- الگویی برای اثر بخشی    22
2-2-1-6- عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان    23
2-2-1-7- ویژگی  نظام های اثر بخش    24
2-2-1-8- مدل های اثربخشی سازمانی     25
2-2-1-9- ادغام معیارهای اثربخشی در مدیریت    28
-2-2-2- رسانه    28
2-2-2-1- تعریف رسانه    29
2-2-2-2- دیدگاه ها درباره نقش رسانه    30
2-2-2-2-1- دیدگاه افراطی     30
2-2-2-2-2- دیدگاه تفریطی    30
2-2-2-2-3- دیدگاه بینابینی یا معتدل    31
2-2-2-3- کارکردهای رسانه    31
2-2-2-3-1-کارکرد خبری و اطلاع رسانی رسانه    32
2-2-2-3-2-کارکرد آموزشی رسانه    33
2-2-2-3-3-کارکرد تفریحی و سرگرمی رسانه    34
2-2-2-4- ضوابط ساختاری برنامه سازی در رسانه    35
2-2-2-4-1- ایده برنامه    35
2-2-2-4-2- نام برنامه    36
2-2-2-4-3- آرم برنامه    37
2-2-2-4-4- لزوم تناسب برنامه37
2-2-2-5- تکنولوژی و مدیریت رسانه    38
2-2-2-5-1 انواع رویکرد مدیران رسانه به تکنولوژی     38
2-2-2-6- طبقه بندی برنامه های تلویزیون     41
2-2-2- 7- کیفیت برنامه های رسانه ای     42
2-2-2-8- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیرگذاری رسانه.43
2-2-2-8-1- نظریه استفاده و رضایتمندی    45
2-2-2-8-2- نظریه انتظارات اجتماعی    47
2-2-2-8-3- نظریه یادگیری اجتماعی یا مشاهده ای    49
2-2-3- مدیریت رسانه    50
2-2-3-1- مفهوم مدیریت رسانه    51
2-2-3-2- تعریف مدیریت رسانه    52
2-2-3-3- چهار وظیفه مدیریت برنامه در رسانه    53
2-2-3-4- مدیریت برنامه    54
2-2-3-4-1-  تعریف مدیریت برنامه.55
2-2-3-4-2- روش کار در مدیریت برنامه    55
2-2 -3-4-3-  مقوله های موضوعی و مواد برنامه    56
2-2-3-4-4 – برنامه ریزی نیروی انسانی سازمان صدا وسیما    58
2-2-3-4-5- مدیریت روابط کارکنان سازمان صدا و سیما    59
2-2-3-4-6- اهمیت مدیریت نیروی انسانی سازمان ها    60 
2-2-3-4-7- فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما    60
2-2-3-4-8- الگوی مدیریت رسانه(صدا و سیما)    61
2-2-3-4-9- اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما    63

2- 4- پیشینه پژوهش     65
2- 4- 1- پیشینه داخلی     65
2-4-1-1- پایان نامه های داخلی مرتبط    65
2-4- 1-1-1- بررسی ویژگی های سازمان های اثربخش     65
2-4-1-1-2- بررسی میزان اثربخشی سیستم اطلاعات مدیریت    66
2- 4-1-1-3- طراحی الگوی مدیریت اثر بخشی سازمانی بر اساس نظریه نظم در آشفتگی     67 
2-4-1-1-4- بررسی تأثیر ارتباطات رسمی و غیر رسمی سازمان بر اثربخشی واحدهای اداری     67
2-4-1- 1-5- بررسی عوامل موثر بر استفاده کنندگان اردبیلی از شبکه های ماهواره ای کشورها    68
2-4-1- 1-6- نقش شایستگی مدیران در اثربخشی مدیریت    70
2-4-1-1-7- بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اثربخشی در اداره کل ورزش و جوانان    70
2-4-1-2- مقالات داخلی مرتبط    70
2-4-1-2-1- مخاطب، وابستگی یا رضایتمندی     71
2-4-1-3- تحقیقات داخلی مرتبط     71
2-4-1-3-1- بررسی ارتباط بین سبک شخصیت و اثربخشی مدیریت در مدیران سازمان های دولتی    71
2-4-1-3-2- بررسی رابطه سلامت سازمانی با اثربخشی مدارس     72
2-4-1-3-3- بررسی رسانه های جمعی و تاثیر آن بر فرهنگ جامعه    72
2-4-1-3-4- ارتباط فرهنگ سازمانی با اثربخشی مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی     73
2-4-1-3-5- نقش و کارکرد وسایل ارتباط جمعی    73

2-4-2-پیشینه خارجی     74
2-4-2-1- مقالات خارجی مرتبط    74
2-4-2-1-1- سبک رهبری مدیران و اثربخشی    74
2-4-2-1-2- رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی    74
2-4-2-1-3- نقش مدیریت دانش اثربخش در عملکرد سازمانی    74
2-4-2-1-4- فرهنگ سازمانی و اثربخشی شخصی و رهبری    74
2-4-2-1-5- مدیریت اثر بخش    74
2- 4-2-1-6- تحقیقی از دانشگاه ایالتی میشیگان درباره کیفیت برنامه    76
2-4-2-1-7-  تحقیق از کشورهای شمالی اروپا درباره کیفیت برنامه    78
2-4-2-1-8-  دیدگاهی در انگلستان درباره کیفیت برنامه    79
2-5- جمع بندی مبانی و پیشینه تحقیق و ارایه الگوی مفهومی پیشنهادی    84

 

 

فصل سوم 
3-1- مقدمه    99
3-2- روش پژوهش 88
3-3- متغیر ها ،تعریف عملیاتی .89
3-3-1- متغیر وابسته تحقیق وتعریف عملیاتی…90 
3-3-2- متغیر مستقل مدیریت برنامه.91
3-3-3- متغیر مستقل )گروه بندی وسازماندهي نیروهای تخصصي (در مدیریت برنامه.92
3-3-4- متغیر مستقل )مهارتها و فنون ارتباطي کارکنان(در مدیریت برنامه 92
3-3-5- متغیر مستقل )تكنولوژی ساخت برنامه(در مدیریت برنامه.93
3-3- 6- متغیر مستقل )گرایش موضوعي برنامه ها(در مدیریت برنامه.94
3-3-7- متغیر مستقل )تنوع برنامه ها(در مدیریت برنامه94
3-3-8- متغیر مستقل )زمان ارائه برنامه ها(در مدیریت برنامه.95
3-4- جامعه آماری .95
3-5- تکنیک توصیف و تحلیل داده ها     96
3-5-1- آماره های توصیفی     96
3-5-2- آماره های استنباطی     96
3-6- ابزار ،روایی و پایانی     97
3-7-1- ابزار    97
3-7-2- روایی    97
3-7-3- پایایی یا قابلیت اعتماد ابزار سنجش    97

 

 

فصل چهارم
مقدمه101
4-1- توصیف گویۀ جنسیت پاسخگویان    101
4-2- توصیف گویۀ سن پاسخگویان    102
4-3- توصیف گویۀ رشتۀ تحصیلي پاسخگویان    103
4-4- توصیف گویۀ حوزۀ تخصصي پاسخگویان    104
4- 5- توصیف گویۀ میزان تحصیلات پاسخگویان    105
4-6- توصیف گویۀ سابقه خدمت پاسخگویان    106
4-7 – توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل”گروه بندی و سازماندهي نیروهای تخصصي”    108
4- 8- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل “مهارتها و فنون ارتباطي کارکنان”    110
4-9- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل”تكنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها”    113
4-10- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” گرایش موضوعي برنامه ها”    115
4-11- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” تنوع برنامه ها ”    118
4-12- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” زمان ارائه برنامه ها”    122
4-13- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل ” مدیریت برنامه ها ”    125
4-14- توصیف گویه های مربوط به متغیر وابستۀ پژوهش”میزان اثربخشی برنامه های صدا و سیما”     127
4- 15- آزمون نرمال بودن متغیرهای مستقل و وابسته    130
4- 16- تحلیل یافته های تحقیق)آزمون فرضیات(    131
4- 16-1- آزمون فرضیه اصلی تحقیق    131
4- 16-2- آزمون فرضیه اول    132
4- 16-3- آزمون فرضیه دوم     133
4- 16- 4- آزمون فرضیه سوم    134
4- 16- 5- آزمون فرضیه چهارم    136
4-16-6- آزمون فرضیه پنجم    137
4- 16-7- آزمون فرضیه ششم    138
4- 17- تحلیل رگرسیون چندگانه متغیر وابسته و متغیرهای مستقل    140
4-17-1- معادله رگرسیون    141

 

 

فصل پنجم 
5-1- مقدمه    144
5-2- خلاصه یافته    144
5-3-نتایج    145
5-3-1- نتایج حاصل از بررسي فرضیه های پژوهش    145
5-3-1-1- بررسي های حاصل از فرضیه اصلي پژوهش    145
5-3-1-2- بررسي های حاصل از فرضیه اول پژوهش    145
5-3-1-3- بررسي های حاصل از فرضیه دوم پژوهش    145
5-3-1-4- بررسي های حاصل از فرضیه سوم پژوهش    146
5-3-1-5- بررسي های حاصل از فرضیه چهارم پژوهش    146
5-3-1-6- بررسي های حاصل از فرضیه پنجم پژوهش    146
5-3-1-7- بررسي های حاصل از فرضیه ششم پژوهش    146
5-3-2- نتایج حاصل از بررسي متغیر وابستۀ پژوهش    146
5-4- بحث و نتیجه گیری147
5-5- پیشنهادات کاربردی     149
5-6- پیشنهادات برای پژوهش های آتی     149
5-7- محدودیت های تحقیق    149

منابع و مأخذ 
پیوست ها و ضمائم

 

 

فهرست جداول
جدول 1-1- نقشه راه    10 
جدول 2-1- مدل های مختلف اثر بخشی    27
جدول 2-2- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیر گذاری رسانه    50
جدول 2-3- توضیحات چهار مهارت اصلي مدیریت.54
جدول 2-4- جمع بندی پیشینه تحقیقات داخلی     79
جدول 2-5- جمع بندی پیشینه تحقیقات خارجي    83
جدول 3-1- معرف سازی متغیر وابسته(اثر بخشی برنامه های صدا و سیما بر مخاطبان)91
جدول 3-2- معرف سازی متغییر مستقل(گروه بندی و سازماندهی نیروهای متخصص).92  
جدول 3-3- معرف سازی متغییر مستقل(فنون ارتباطی کارکنان).93
جدول 3-4- معرف سازی متغیر مستقل(تکنولوژی ساخت برنامه).93
جدول 3-5- معرف سازی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه).94
جدول 3-6- معرف سازی متغیر مستقل(تنوع برنامه).94
جدول 3-7- معرف سازی متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)95
جدول 3-8- نوع آزمون فرضیات96
جدول 3-9- بررسی قابلیت اعتبار و اعتماد متغیرهای تحقیق98
جدول 4-1- توزیع فراوانی مربوط به دسته های جنسیت پاسخگویان101
جدول 4-2- توزیع فراوانی مربوط به (سن پاسخگویان102 
جدول 4-3- توزیع فراوانی مربوط به (رشته تحصیلی پاسخگویان)103
جدول 4-4- توزیع فراوانی مربوط به (حوزه تخصصی پاسخگویان)104
جدول 4-5- توزیع فراوانی مربوط به (میزان تحصیلات)105
جدول 4-6- توزیع فراوانی مربوط به (سابقه خدمت پاسخگویان).106
جدول4-7-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی).108
جدول4-7-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(میزان تاثیر گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی109
جدول 4-7-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل (گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی)109 
جدول 4-8-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(مهارتها و فنون ارتباطی.110
جدول 4-8-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل (میزان تاثیر مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان).111
جدول 4-8-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان112
جدول 4-9-1- توزیع فراوانی گویه های متغییر مستقل(تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)113
جدول 4-9-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(تاثیر تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)در یک نگاه
جدول 4-9-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)    114
جدول 4-10-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل (گرایش موضوعی برنامه ها)    116
جدول 4-10-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه ها )در یک نگاه    117
جدول 4-10-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه)    117
جدول 4-11-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    119
جدول 4-11-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل (تنوع برنامه ها) در یک نگاه    120
جدول 4-11-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    120
جدول 4-12-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)    122
جدول 4-12-2- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)در یک نگاه    123
جدول 4-12-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)    123
جدول 4-13-1- توزیع فراوانی مربوط به متغیر مستقل(مدیریت برنامه ها)در یک نگاه    125
جدول 4-13-2- شاخص های مرکزی متغییر مستقل(مدیریت برنامه ها)    126
جدول 4-14-1- توزیع فراوانی مربوط به گویه های متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه ها)    127
جدول 4-14-2- توزیع فراوانی مربوط به گویه های متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه ها) در یک نگاه    
جدول 4-14-3- شاخص های مرکزی متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه)    129
جدول 4- 15- آزمون نرمال بودن متغیر های مستقل و وابسته    130
جدول 4-16-1- ضریب همستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و مدیریت برنامه)    131
جدول 4-16-2- ضریب همبستگی(میزان اثربخشی شبکه استانی و گروه بندی وسازماندهی نیروهای تخصصی)    132
جدول 4-16-3- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و گرایش موضوعی برنامه ها)    133
جدول 4-16-4- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و فنون ارتباطی کارکنان)    134
جدول 4-16-5- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تکنولوژی ساخت برنامه ها)    136
جدول 4-16-6- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تنوع برنامه ها)    137
جدول 4-16-7- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و زمان ارائه برنامه ها)    138
جدول 4-16-8- جدول ترکیبي آزمون فرضیات تحقیق    139
جدول 4-17-1- آنالیز واریانس    140
جدول 4-17-2- ضرایب تاثیر استاندارد شده و غیر استاندارد در رگرسیون    141

 

 

فهرست نمودارها
نمودار 1-1- مدل مفهومی پژوهش    .6
نمودار 2-1- انواع تاثیرات داخلي تكنولوژی    .39
نمودار 2-2- نحوه تاثیر تكنولوژی بر مدیران رسانه    .40
نمودار 2-3- چهار مهارت اصلي مدیریت را برای دستیابي به اهداف سازماني    .54
نمودار 2-4- کیفیت از نظر برنامه و عوامل تولید    .77
نمودار 2-5- سنجش کیفیت فني    .77
نمودار 2-6-کیفیت از منظر تنوع)وسعت امكان انتخاب مخاطب (    .78
نمودار 2-7- کیفیت بر اساس سنجش واکنش مخاطب    .78
نمودار 2-8- مدل مفهومی پژوهش    85 
نمودار 4-1- توزیع پاسخگویان بر اساس جنسیت    102
نمودار 4-2- مربوط به سن پاسخگویان    103
نمودار 4-3- مربوط به رشته تحصیلی پاسخگویان    104
نمودار 4-4- مربوط به حوزه تخصصی پاسخگویان    105
نمودار 4-5- مربوط به میزان تحصیلات پاسخگویان    106
نمودار 4-6- مربوط به سابقه خدمت پاسخگویان    107
نمودار 4-7- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی)    110
نمودار 4-8- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان)    112
نمودار 4-9- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)    115
نمودار 4-10- مربوط به متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه ها)    118
نمودار 4-11- مربوط به متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    121
نمودار 4-12- مربوط به متغیر مستقل (زمان ارائه برنامه ها)    124
نمودار 4-13- مربوط به متغیر مستقل(مدیریت برنامه)    126
نمودار 4-14- مربوط به متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه های صدا و سیما)    129
نمودار 4-15-1- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و مدیریت برنامه ها)    132
نمودار 4-15-2- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و سازماندهی نیروهای تخصصی)    133
نمودار 4-15-3- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و گرایش موضوعی برنامه ها)    134
نمودار 4-15-4- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و فنون ارتباطی کارکنان )    135 
نمودار 4-15-5- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تکنولوژی ساخت برنامه ها)    137
نمودار 4-15-6- پراکنش (میزان اثربخشی شبکه استانی و تنوع برنامه ها)    138
نمودار 4-15-7- پراکنش (میزان اثربخشی شبکه استانی و زمان ارائه برنامه ها)    139

    

 

 

  • اهمیت و اصول اخلاق حرفه ای در علوم سلامت

    اهمیت و اصول اخلاق حرفه ای در علوم سلامت اهمیت و اصول اخلاق حرفه ای در علوم سلامت حمایت از حقوق بیمار Caring مراقبت Cooperation همکاری مفاهیم اخلاقی درپرستاری ارزش های اساسی اخلاقی در پزشکی ارزش های اساسی اخلاقی در…

  • مبانی نظری سلامت روانی

    مبانی نظری سلامت روانی مبانی نظری سلامت روان پیشینه پژوهش سلامت روان مبانی نظری سلامت روانی مبانی نظری سلامت روانی در پژوهش های روانشناسی دانلود مبانی نظری سلامت روانی مبانی نظری و پیشینه سلامت روانی بررسی نظریه های سلامت روانی…

  • فصل دوم پایان نامه امنیت در رایانش ابری

    فصل دوم پایان نامه امنیت در رایانش ابری کلمات کلیدی : پایان نامه امنیت در رایانش ابری مبانی نظری امنیت در رایانش ابری پیشینه تحقیق امنیت در رایانش ابری پیشینه داخلی امنیت در رایانش ابری پیشینه خارجی امنیت در رایانش…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت علوم بانکی بررسی عوامل موثر بر بحران های بانکی در ایران و اثرآن بر تقاضای پول ( طی دوره 82-1350)

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت علوم بانکی بررسی عوامل موثر بر بحران های بانکی در ایران و اثرآن بر تقاضای پول ( طی دوره 82-1350) تقاضای پول نرخ سود بانکها مدیریت علوم بانکی بحران های بانکی در ایران دانلود…

  • پاورپوینت مفهوم سود از دیدگاه اقتصادی و حسابداری

    پاورپوینت مفهوم سود از دیدگاه اقتصادی و حسابداری پاورپوینت سود و زیان در حسابداری صنعتی پاورپوینت خلاصه سود و زیان در حسابداری پاورپوینت تعریف سود و زیان در حسابداری پاورپوینت گزارش سود و زیان در حسابداری پاورپوینت سود و زیان…

  • مقایسه کارآمدی استراتژی های ترکیبی تحلیل تکنیکال با روش خرید و نگهداری برای خرید سهام

    مقایسه کارآمدی استراتژی های ترکیبی تحلیل تکنیکال با روش خرید و نگهداری برای خرید سهام استراتژی تحلیل تکنیکال استراتژی روش خرید و نگهداری روش خرید و نگهداری برای خرید سهام استراتژی تحلیل تکنیکال برای خرید سهام مقایسه استراتژی های تحلیل…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مکانیک و ریخته گری با عنوان تولید چدن با گرافیت فشرده با استفاده روش افزودن گوگرد به مذاب عملیات شده با منیزیم

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مکانیک و ریخته گری با عنوان تولید چدن با گرافیت فشرده با استفاده روش افزودن گوگرد به مذاب عملیات شده با منیزیم چدن با گرافیت فشرده مکانیزم تشکیل گرافیت فشرده ریز ساختاری و مورفولوژی چدن…

  • تاثیر بی قیدی و بدحجابی در بروز ناهنجاری های تربیتی خانواده

    تاثیر بی قیدی و بدحجابی در بروز ناهنجاری های تربیتی خانواده بدحجابی ناهنجاری های تربیتی خانواده تاثیر بدحجابی در تربیت خانواده تاثیر بدحجابی در بروز ناهنجاری های تربیتی خانواده دانلود مقاله بدحجابی دانلود مقاله ناهنجاری های تربیتی خانواده دانلود مقاله…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق- مخابرات با عنوان سیستم ارائه الگوریتم جدید برای همزمانی فریمی در سیستم OFDM

    پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق- مخابرات با عنوان سیستم ارائه الگوریتم جدید برای همزمانی فریمی در سیستم OFDM دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برقمخابرات همزمانی فریمی در سیستم OFDM دانلود پایان نامه همزمانی فریمی در سیستم OFDM سیستم…

  • صورتهای مالی و انواع متفاوتی از روشهای حسابداری مالی و صنعتی شرکت

    صورتهای مالی و انواع متفاوتی از روشهای حسابداری مالی و صنعتی شرکت دانلود پروژه مالی صنایع کاغذ سازی سیستم حقوق و دستمزد دانلود پروژه مالی صنایع کاغذ سازی نوظهور دانلود پروژه مالی رشته حسابداری صورتهای مالی و انواع متفاوتی از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی نوجوانان 77 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی نوجوانان 77 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی مبانی نظری سازگاری اجتماعی دانش آموزان پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی نوجوانان فصل دوم پایان نامه سازگاری اجتماعی…

  • پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف چارلز پی جونز ترجمه دکتر تهرانی و دکتر نوربخش با موضوع انواع اوراق بهادار(ویرایش جدید)

    پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف چارلز پی جونز ترجمه دکتر تهرانی و دکتر نوربخش با موضوع انواع اوراق بهادار(ویرایش جدید) پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع انواع اوراق بهادار…

  • آموزش علوم چهارم ابتدایی فصل پنجم مبحث مخلوط ها

    آموزش علوم چهارم ابتدایی فصل پنجم مبحث مخلوط ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث مخلوط ها در قالب 6 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های جامعه شناسی اخلاق

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های جامعه شناسی اخلاق مبانی نظری نظریه های جامعه شناسی اخلاق دانلود مبانی نظری نظریه های جامعه شناسی اخلاق پیشینه تحقیق نظریه های جامعه شناسی اخلاق ادبیات نظری نظریه های جامعه شناسی اخلاق فصل…

  • پاورپوینت داروی استامینوفن

    پاورپوینت داروی استامینوفن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت داروی استامینوفن جهت رشته ی پزشکی در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       استامینوفن یک داروی سنتتیک و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی، ارزشها، نگرشها و انگیزش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی، ارزشها، نگرشها و انگیزش مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت…

  • پاورپوینت مدیریت پروژه در RUP

    پاورپوینت مدیریت پروژه در RUP پاورپوینت مدیریت پروژه های RUP پاورپوینت مدیریت پروژه RUP پاورپوینت پروژه های RUP پاورپوینت درباره مدیریت پروژه درRUP رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت پروژه در RUP جهت رشته ی مدیریت در قالب 62…

  • پاورپوینت بررسی افسردگی در سالمندان

    پاورپوینت بررسی افسردگی در سالمندان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی افسردگی در سالمندان جهت رشته روانشناسی در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     افسردگی یک حالت خلقی شامل…

  • بررسی اثرات زن یا مرد بودن در حقوق کیفری ایران

    بررسی اثرات زن یا مرد بودن در حقوق کیفری ایران اثرات جنسیت در حقوق كیفری ایران بررسی اثرات زن بودن در حقوق کیفری ایران بررسی اثرات مرد بودن در حقوق کیفری ایران آثار جنسیت در عناوین مجرمانه آثار جنسیت در…

  • ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها

    ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها پایان‌نامه ارزیابی عملکرد مالی معیارهای ارزیابی عملکرد مالی ارزیابی عملکرد مالی سازمان پایان‌نامه ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها پایان‌نامه ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای بیمه ارزیابی عملکرد مالی و رتبه بندی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اخلاق کار

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اخلاق کار کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اخلاق کار مبانی نظری اخلاق کار پیشینه تحقیق اخلاق کار پیشینه داخلی اخلاق کار پیشینه خارجی اخلاق کار پیشینه پژوهش اخلاق کار پیشینه نظری اخلاق کار ادبیات…

  • پاورپوینت فایروال در شبکه

    پاورپوینت فایروال در شبکه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فایروال در شبکه جهت رشته ی کامپیوتر در قالب 18  اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       دیوارآتش واژه ای…

  • پاورپوینت آشنایی با کامپوزیت کربن کربن

    پاورپوینت آشنایی با کامپوزیت کربن کربن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با کامپوزیت کربن کربن جهت رشته مواد و متالوژی در قالب 58 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • ضمانت اجرای قرارداد اختیار معامله

    ضمانت اجرای قرارداد اختیار معامله پایان نامه قرارداد اختیار معامله تعریف قرارداد اختیار معامله قرارداد اختیار معامله چیست؟ مفهوم قرارداد اختیار معامله اجرای قرارداد اختیار معامله ضمانت اجرای قرارداد اختیار معامله در بازار بورس رفتن به سایت اصلی اجرای مفاد هر…

  • دانلود پاورپوینت آلودگی صوتی

    دانلود پاورپوینت آلودگی صوتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آلودگی صوتی جهت رشته محیط زیست در 73 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       کم شنوایی تنها چیزی است که…

  • پاورپوینت بررسی سیستم های حمل و نقل کشور مکزیک

    پاورپوینت بررسی سیستم های حمل و نقل کشور مکزیک پاورپوينت حمل و نقل پاورپوینت سیستم های حمل و نقل هوشمند its پاورپوینت سیستم های حمل و نقل هوشمند سیستم های حمل و نقل هوشمند ppt رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پرسشنامه نقش احساسات در مشتریان آنلاین

    پرسشنامه نقش احساسات در مشتریان آنلاین پرسشنامه استاندارد خرید مشتریان آنلاین پرسشنامه خرید آنلاین دانلود پرسشنامه خرید آنلاین پرسشنامه نقش احساسات در خرید دانلود پرسشنامه نقش احساسات در مشتریان آنلاین رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه نقش احساسات در…

  • بررسی تحولات و طرحهای شهری در شهر ری با نگاهی به کاربریهای ارضی و توسعه آن

    بررسی تحولات و طرحهای شهری در شهر ری با نگاهی به کاربریهای ارضی و توسعه آن ویژگیهای كالبدی شهر ری بافت و عناصر كالبدی شهر ری كلیات كاربری ارضی در شهر ری تقسیمات شهرداری شهر ری محدودیتها و موانع توسعه…

  • بررسی ویژگی ها و نظریه های شخصیت

    بررسی ویژگی ها و نظریه های شخصیت نظریه های شخصیت انواع نظریه های شخصیت ویژگی های شخصیت شاخص های شخصیت نظریه های شخصیت یونگ نظریه های شخصیت عاملی آیزنک نظریه های شخصیت عاملی شخصیتی نئو دانلود تحقیق نظریه های شخصیت…

  • جزوه آناتومی اندام - بخش فوقانی

    جزوه آناتومی اندام - بخش فوقانی جزوه آناتومی اندام بخش فوقانی رفتن به سایت اصلی جزوه آناتومی اندام - بخش فوقانی به تعداد 60 صفحه pdf مناسب اساتید و دانشجویان پزشکی   شامل مباحث زیر می باشد. کلیات استخوان زوایای…

  • پاورپوینت اقیانوس شناسی ماهواره ای

    پاورپوینت اقیانوس شناسی ماهواره ای پاورپوینت اقیانوس شناسی ماهواره ای رفتن به سايت اصلي پاورپوینت اقیانوس شناسی ماهواره ای به تعداد 50 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان   شامل مباحث زیر می باشد. 1- مفهوم سنجش از…

  • فصل دوم پایان نامه طراحی لباس

    فصل دوم پایان نامه طراحی لباس کلمات کلیدی : فصل دوم پروژه طراحی لباس فصل دوم پایان نامه طراحی لباس فصل دوم پایان نامه رشته طراحی لباس دانلودفصل دوم پایان نامه طراحی لباس نمونه فصل دوم پایان نامه طراحی لباس…

  • پاورپوینت آشنایی با شناخت نوجوانی

    پاورپوینت آشنایی با شناخت نوجوانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با شناخت نوجوانی جهت رشته تربیتی در قالب 10 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       دوره ي…

  • ویژگی ها و پیامدهای مهارتهای اجتماعی با تاکید در افراد نابینا

    ویژگی ها و پیامدهای مهارتهای اجتماعی با تاکید در افراد نابینا تحقیق مهارتهای اجتماعی پایان نامه مهارت های اجتماعی مهارت های اجتماعی چیست انواع مهارت های اجتماعی تعریف مهارت های اجتماعی دانلود پایان نامه مهارت های اجتماعی ویژگی های مهارتهای…

  • بررسی و تبیین مدیریت دانش و رابطه آن با عملکرد سازمانی در صنعت هتلداری

    بررسی و تبیین مدیریت دانش و رابطه آن با عملکرد سازمانی در صنعت هتلداری بهبود عملکرد سازمانی با مدیریت دانش بهبود عملکرد صنعت هتل داری با مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش صنعت هتل داری پیاده سازی مدیریت دانش صنعت هتل…