تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان

تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان

کلمات کلیدی :

اعتبار برند
پرستیژ برند
تصویر برند
قصد خرید مجدد
قصد خرید مجدد مشتریان
پایان نامه قصد خرید مجدد
تاثیر پرستیژ برند بر قصد خرید مجدد
تاثیر اعتبار برند بر قصد خرید مجدد
تاثیر تصویر برند بر قصد خرید مجدد

رفتن به سایت اصلی

شناسايي عوامل موثر بر تصميم خريد خريدار، يكي از موضوعاتي است كه بازاريابان به منظور شناخت سلايق و خواسته هاي مشتريان خود سعي در شناسايي اين عوامل و مورد توجه قرار دادن آنها درتوليد، بسته بندي و بازاريابي محصولات شان داشته اند. با وجود شناخت رو به افزايش اهميت اعتبار و پرستي‍ژ برند، مطالعات بسيار کمي به بررسي اينکه چگونه اعتبار و پرستيژ برند روي رفتار انتخاب مشتري تاثير مي گذارد، پرداخته اند.

 

 

درک مکانيزم ترکيبي اعتبار و پرستيژ برند در تشکيل تمايل خريد نام تجاري براي تبليغ کنندگان و بازاريابان بسيار مهم و موثر خواهد بود، چون راهنمايي لازم را در توسعه موقعيت نام تجاري، از طريق تبليغات مناسب تر و استراتژي هاي نام تجاري سازي، ارائه مي دهد. علاوه بر اين، اطلاعات محدودي راجع به اين موضوع وجود دارد که آيا شرايط موجود در مکانيزم ترکيبي اعتبار و پرستيژ برند در تصميم گيري مشتري در بين دسته هاي مختلف محصولات، قوي تر يا ضعيف تر است يا نه. 

 

 

براي بررسي دقيق تحت شرايطي که اعتبار و پرستيژ برند به طور مختلفي بر تمايل مشتري براي خريد نام تجاري اثر مي گذارند، اين تحقيق اثرات ترکيبي پرستيژ، اعتبار و تصوير برند را بر قصد خريدمجدد، باتوجه به ریسک و کیفیت درک شده بررسی مي کند. ويژگي مهم ساخت يک نام تجاري قوي وجود يک ارزش درک شده بالا در يک نام تجاري است. ابعاد بسيار مختلفي از ارزش درک شده محصول يا نام تجاري در مقالات تعريف شده است. همانطور که اعتبار برند ممکن است يک بخش مطلوبتر و محسوس تري از ارزش درک شده را نشان دهد، بررسي بخش رقابتي اما متفاوت ديگري از ارزش درک شده (مثل پرستيژ برند) به همراه اعتبار برند تصوير متوازن تر و بزرگتري از فرايند تصميم هاي مشتري را نشان خواهد داد. 

 

اين پژوهش به دنبال اين است تا تاثير نقش پرستي‍ژ، اعتبار و تصوير برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده را بر روي قصد خريد مجدد مشتريان بررسي كند.

 

 

 

 

 

 

 
فهرست مطالب
فصل اول) کلیات تحقیق
1-1) مقدمه    2
1-2)  بیان مسئله    3
1-3) اهمیت و ضرورت پژوهش    4
1-4) اهداف تحقیق    5
1-5) سوالات تحقیق    5
1-7) تعریف اصطلاحات تخصصی تحقیق    8
1-7-1 ) اعتبار برند     8
1-7- 2) پرستیژ برند    9
1-7-3) تصویر برند    10
1-7-4) کیفیت درک شده    10
1-7- 5) صرفه جویی در هزینه اطلاعات    11
1-7-6) ریسک درک شده    11
1-7-7) درگیری محصول    12
1-7-8) دانش محصول    12
1-7-9) قصد خرید مجدد    13
1-8 ) قلمرو تحقیق    13
1-8-1 ) قلمرو موضوعی    14
1-8-2 ) قلمرو مکانی    14
1-8-3 ) قلمرو زمانی    14
1-9 ) خلاصه و جمع بندی    14

 

 

فصل دوم) ادبیات تحقیق
2-1) مقدمه    16
2-2) مبانی نظری تحقیق    18
2-2-1) برند    18
2-2-2) خصوصیات برند    20
2-2-3) مفهوم پرستیژ برند    21
2-2-4) مفهوم اعتبار برند    26
2-2-5) مفهوم تصویر برند    28
2-2-6) مفهوم کیفیت درک شده    31
2-2-7) مفهوم ریسک درک شده    33
2-2-8 ) مفهوم صرفه جویی در هزینه اطلاعات    37
2-2-9) مفهوم درگیری محصول    38
2-2-9-1) درگیری ذهنی مصرف کننده    39
2-2-10) مفهوم دانش محصول    41
2-2-10-1) خصوصیات دریافت شده محصول    42
2-2-10-2) وي‍‍‍‍‍ژگي محصولات    42
2-2-11) مفهوم قصد خرید مجدد    46
2-2-11-1) تاثیر پنج بعد مختلف تصویر ذهنی قیمت روی قصد خرید    48
2-2-11-2) تاثيرطبقه اجتماعي بر تصميم خريد    53
2-2-11-3) فرایند خرید    54
2-2-11-4) پيش بين رفتار خريداران با استفاده از مدل مازلو    56
2-2-11-5) درك فرايند خريد    60
2-2-11-6) مدل های مرتبط با قصد خرید    62
2-2-11-6-1) مدل استفان زیلک    62
2-2-11-6-2) مدل لوی و گندل    66
2-3) پیشینه پژوهش    68
2-3-1) مطالعات انجام شده در داخل کشور    68
2-3-2) مطالعات انجام شده در خارج کشور    85
2-4) توسعه فرضیات    100
2-5) خلاصه و جمع بندی    111

 

 

فصل سوم) روش شناسی تحقیق
3-1) مقدمه    113
3-2) روش تحقیق    113
3-3) جامعه آماری پژوهش    115
3-4)حجم نمونه و روش نمونه گیری    116
3-5) روش و ابزارگردآوری اطلاعات    117
3-6) روایی و پایایی    119
3-6-1)روایی    119
3-6-2) پایایی    120
3-6-2-1) تحلیل عاملی    122
3-7) روش تجزیه و تحلیل داده ها    123
3-8) نرم افزارهای تجزیه و تحلیل داده ها    123
3-9) خلاصه و جمع بندی    123

 

 

فصل چهارم) تجزیه و تحلیل داده ها
4-1) مقدمه    127
4-2) آمار توصیفی    127
4-2) ویژگی های جمعیت شناختی    128
4-3) آمار استنباطی    129
4-3-1) تعیین نرمال و غیر نرمال بودن داده ها    129
4-3-2) بررسی برازش مدل پژوهش    130
4-3 -3) ارزیابی مدل اندازه‌گیری (مدل بیرونی)    131
4-3-3-1) بار عاملی شاخص ها یا سوال های پرسشنامه    131
4-3-3-2) پایایی مدل بیرونی    133
4-3-3-1-2) ضریب آلفای کرونباخ    133
4-3-3-1-1) پایایی ترکیبی (CR)    134
4-3-3-3) روایی مدل بیرونی    135
4-3-3-2) روایی همگرا    136
4-3-3-3) روایی واگرا    137
4-3-3-3-1) روش بارهای عاملی متقابل    137
4-3-3-3-2) روش فورنل و لاکر    141
4-3-4) ارزیابی مدل اندازه‌گیری (مدل بیرونی)    144
4-3-4-1) اندازه و معناداری ضرایب مسیر    144
4-3-4-1-1) ضرایب معناداری Z (مقادیر t- value)    144
4-3-4-1-2) ضریب رگرسیونی مسیرها    145
4-3-4-1-3) ضریب تعیین R2 (R Squars)    146
4-3-4-1-4) اندازه اثر f2    148
4-3-4-1-5) کیفیت پیش بینی کنندگی (Q2)    149
4-3-4-1-6) معیارRedundancy    150
4-4-3) بررسی مدل کلی پژوهش    151
4-5) نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها    152
4-6) اثر تعدیلگری    154
4-7) مدل اصلاح شده پژوهش    157
4-8) مقایسه شاخص های مدل اولیه و مدل اصلاح شده    158
4-9) خلاصه و جمع بندی    160

 

 

فصل پنجم) نتیجه گیری و پیشنهادها
5-1) مقدمه    162
5-2) خلاصه تحقیق    162
5-3) مدل نهایی پژوهش    164
5-4) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه های پژوهش    165
5-4-1) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه اول    165
5-4-2) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه دوم    165
5-4-3) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه سوم    166
5-4-4) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه چهارم    167
5-4-5) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه پنجم    168
5-4-6) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه ششم    169
5-4-7) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه هفتم    169
5-4-8) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه هشتم    170
5-4-9) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه نهم    171
5-4-10) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه دهم    172
5-4-11) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه یازدهم    173
5-4-12) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه دوازدهم    174
5-4-13) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه سیزدهم    174
5-4-14) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه چهاردهم    175
5-4-15) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه پانزدهم    176
5-5) نتیجه گیری کلی تحقیق    177
5-6) پیشنهادهای کاربردی و مدیریتی    178
5-7) پیشنهادهایی برای تحقیق های آتی    179
5-8) محدودیت و مشکلات پژوهش    180
5-9) خلاصه و جمع بندی    180
پیوست ها    183
منابع    197

 

فهرست جداول
جدول(2-1) خلاصه نتایج تحقیقات انجام شده در ارتباط با موضوع تحقیق در داخل کشور    49
جدول (2-2) خلاصه نتایج تحقیقات انجام شده در ارتباط با موضوع تحقیق در خارج کشور    55
جدول (3-1) ترکیب سؤالات پرسشنامه    72
جدول (3-2) منابع مقیاس های سنجش    73
جدول (3-3) بررسی پایایی با آلفای کرونباخ    74
جدول (4-1) ویژگی های جمعیت شناختی نمونه آماری    79
جدول( 4-2 ) نتایج آزمون کولموگروف – اسمیرنوف    80
جدول ( 4-3) بار عاملی سوال های پرسشنامه    81
جدول (4-4) ضریب آلفای کرونباخ    83
جدول (4-5) پایایی ترکیبی    84
جدول( 4-6) روایی همگرا    85
جدول(4-7) بارهای عاملی متقابل    86
جدول (4-8) داده های اولیه وارد شده در نرم افزار اکسل    88
جدول (4-9) جدول فورنل- لارکر پس از جایگذاری مقادیر ریشه دوم  AVE    89
جدول (4-10) ضرایب معناداری Z (مقادیر t- value)    90
جدول (4-11) ضریب رگرسیونی مسیرها    91
جدول(4-12) ضریب تعیین R2    92
جدول (4-13) اندازه اثر F2    93
جدول (4-14) کیفیت پیش بینی کنندگی   ( Q2 )    94
جدول (4-15) معیارRedundancy    95
جدول (4-16) نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها    96
جدول (4-17) بار عاملی مدل اصلاح شده تحقیق    97
جدول (4-18) مقایسه شاخص های مدل پیشنهادی اولیه و مدل اصلاح شده پژوهش    101

 

 

فهرست شکل ها
شکل (1-1) مدل پژوهش    6
شكل (2-1) مراحل فرآيند خريد كالا توسط  مشتري    36
شكل (2-2) سلسله مراتب اثرات در فرايند خريد    40
شکل (2-3) مدل استفان زیلک    41
شکل (2-4) مدل لوی و گندل    44
شکل (2- 5) مدل عملیاتی تحقیق    66
شکل (3-1) فرایند تحقیق    69
شکل (4-1) متغیر تعدیلگر درگیری محصول  بر کیفیت درک شده و قصد خرید مجدد    98
شکل (4-2) متغیر تعدیلگر دانش محصول بر ریسک درک شده و قصد خرید مجدد    99
شکل (4-3) مدل اصلاح شده تحقیق در حالت آماره های t    100
شکل(5-1) مدل نهایی پژوهش    105

  • پاورپوینت مبانی فلسفی تئوریهای سازمان و مدیریت

    پاورپوینت مبانی فلسفی تئوریهای سازمان و مدیریت کلمات کلیدی : پاورپوینت مبانی فلسفی تئوریهای سازمان و مدیریت مبانی فلسفی تئوریهای سازمان و مدیریت موانع فهم و نقد تئوريها تئوري و تئوري پردازي ارزيابي مدل چگونگی تئوري پردازي انواع تئوري ارزيابي…

  • ابعاد و مولفه های اساسی عزت نفس

    ابعاد و مولفه های اساسی عزت نفس کلمات کلیدی : ابعاد عزت نفس کوپر اسمیت ابعاد عزت نفس سازمانی بررسی ابعاد عزت نفس سطوح و ابعاد عزت نفس انواع نظریه های عزت نفس مولفه های اساسی عزت نفس نظریه های…

  • پاورپوینت بتن، بتن آرمه، بتن سبک و انواع آن در 71 اسلاید

    پاورپوینت بتن، بتن آرمه، بتن سبک و انواع آن در 71 اسلاید پاورپوینت بتن، بتن آرمه، بتن سبک و انواع آن رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت بتن، بتن آرمه، بتن سبک و انواع آن در 71 اسلاید به طور…

  • مبانی نظری ارائه الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه

    مبانی نظری ارائه الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه مبانی نظری ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد کارکنان معیارهای ارزیابی عملکرد شاخص های ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان عوامل کلیدی موفقیت ارزیابی عملکرد کارکنان الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی…

  • تعیین حقوق حاکم بر ماهیت دعوی در داوری های بین المللی

    تعیین حقوق حاکم بر ماهیت دعوی در داوری های بین المللی ماده ۵ بیانیه الجزایر دانلود مقاله داوری بازرگانی بین المللی دانلود مقاله حقوق حاکم بر ماهیت دعوی دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقاله تعیین حقوق حاکم بر ماهیت دعوی…

  • پاورپوينت گروه های خبری

    پاورپوينت گروه های خبری پاورپوينت گروه های خبری پاورپوینت گروه خبری دانلود پاورپوینت گروه های خبری پاورپوینت درباره گروه های خبری دانلود پاورپوینت در مورد گروه های خبری پاورپوینت در مورد گروه های خبری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت…

  • بررسی تصفیه فیزیکی و شیمیایی روغن ترانسفورماتور

    بررسی تصفیه فیزیکی و شیمیایی روغن ترانسفورماتور تصفیه روغن روغن ترانسفورماتور احیای شیمیایی روغن روغن در ترانسفورماتورها بررسی ویژگیهای روغن ترانسفورماتور نحوه تصفیه روغن ترانسفورماتور تصفیه فیزیکی روغن ترانسفورماتور تصفیه شیمیایی روغن ترانسفورماتور رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه مهندسی…

  • جستاری درگرایش و پیدایش شیعه

    جستاری درگرایش و پیدایش شیعه شیعه تشیع مسئولیت شیعه بودن تاریخچه پیدایش شیعه دانلود مقاله جستاری درگرایش و پیدایش شیعه سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پایان نامه خرید پایان نامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه رضایت شغلی و توسعه منابع انسانی 109 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه رضایت شغلی و توسعه منابع انسانی 109 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی مبانی نظری توسعه منابع انسانی پیشینه تحقیق توسعه منابع انسانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • دانلود پاورپوینت زمین شناسی مهندسی

    دانلود پاورپوینت زمین شناسی مهندسی دانلود پاورپوینت زمین شناسی مهندسی پاورپوینت درس زمین شناسی مهندسی پاورپوینت زمین شناسی و سازه های مهندسی پاورپوینت زمین شناسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زمین شناسی مهندسی در قالب 22 اسلاید و با…

  • دانلود پاورپوینت ضوابط انتخاب وانتصاب مدیران

    دانلود پاورپوینت ضوابط انتخاب وانتصاب مدیران دانلود پاورپوینت ضوابط انتخاب مدیران دانلود پاورپوینت ضوابط انتصاب مدیران دانلود پاورپوینت رشته مدیریت دانلود پاورپوینت مدیریت دانلود پاورپوینت ضوابط انتخاب وانتصاب مدیران دانلود پاورپوینت رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت رشته مدیریت ضوابط…

  • دانلود پاورپوینت استراتژی محتوا

    دانلود پاورپوینت استراتژی محتوا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استراتژی محتوا جهت رشته مدیریت در 42 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       استراتژی محتوا یعنی برنامه‌ریزی، توسعه و مدیریت…

  • پروپوزال و طرح تفصیلی تاثیر استقرار مدیریت دانش در صنعت فرش ایران

    پروپوزال و طرح تفصیلی تاثیر استقرار مدیریت دانش در صنعت فرش ایران پروپوزال مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش پیاده سازی سیستم مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در صنعت فرش پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان نقش پیاده سازی…

  • ارزش افزوده اقتصادی و فاکتورهای کلیدی مورد توجه آن

    ارزش افزوده اقتصادی و فاکتورهای کلیدی مورد توجه آن ارزش افزوده اقتصادی پایان نامه ارزش افزوده اقتصادی ظهور ارزش افزوده اقتصادی و تعاریف آن فاکتورهای کلیدی مورد توجه ارزش افزوده اقتصادی تاثير تحقيق و توسعه بر ارزش افزوده اقتصادي كشور…

  • پاورپوينت آشنایی با روش تحقیق با رويکردی به پايان نامه نویسی

    پاورپوينت آشنایی با روش تحقیق با رويکردی به پايان نامه نویسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با روش تحقيق با رويکردي به پايان نامه نویسی جهت رشته پایان نامه مقالات در قالب 355 اسلايد و با فرمت pptx…

  • بررسی تولید سنگ نمک و معادن فعال نمک با نگاهی به معادن گرمسار

    بررسی تولید سنگ نمک و معادن فعال نمک با نگاهی به معادن گرمسار ذخایر نمک ایران معادن نمکی ایران نحوه تولید سنگ نمک دانلود پایان نامه فرآوری نمک بررسی تولید سنگ نمک و معادن فعال نمک با نگاهی به معادن…

  • پرسشنامه بررسی اثربخشی تنوع کاربرد کارتهای عابر بانک در بانکداری الکترونیک بر بهبود عملکرد شعب بانک ها

    پرسشنامه بررسی اثربخشی تنوع کاربرد کارتهای عابر بانک در بانکداری الکترونیک بر بهبود عملکرد شعب بانک ها ارزیابی عملکرد در بانک شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتری تاثیر تنوع…

  • پاورپوینت مشکلات بهداشتی برای کودک

    پاورپوینت مشکلات بهداشتی برای کودک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مشکلات بهداشتی برای کودک جهت رشته ی پزشکی در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       دفع…

  • روابط و پیوندهای روستایی – شهری در ایران دکتر عباس سعیدی

    روابط و پیوندهای روستایی – شهری در ایران دکتر عباس سعیدی روابط و پیوندهای روستایی – شهری در ایران دکتر عباس سعیدی رفتن به سایت اصلی روابط و پیوندهای روستایی – شهری در ایران دکتر عباس سعیدی 51 صفحه پاورپوینت…

  • پاورپوینت بیماری های ناشی از قهوه برنج

    پاورپوینت بیماری های ناشی از قهوه برنج پاورپوینت بیماری لکه قهوه ای برنج پاورپوینت علائم بیماری لکه قهوه ای برنج پاورپوینت علت سیاه شدن برنج پاورپوینت علت سیاه شدن دانه برنج رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری های ناشی…

  • جزوه بیولوژی سلولی و مولکولی ( پرمخاطب ترین کتاب بیولوژی )

    جزوه بیولوژی سلولی و مولکولی ( پرمخاطب ترین کتاب بیولوژی ) جزوه بیولوژی سلولی و مولکولی پرمخاطب ترین کتاب بیولوژی رفتن به سایت اصلی جزوه بیولوژی سلولی و مولکولی ( پرمخاطب ترین کتاب بیولوژی ) به تعداد 49 صفحه pdf…

  • پاورپوینت کتاب حسابرسی 2 پیام نور پرویز گلستانی

    پاورپوینت کتاب حسابرسی 2 پیام نور پرویز گلستانی پاورپوینت دانلود کتاب حسابرسی 2 پرویز گلستانی پاورپوینت دانلود رایگان کتاب حسابرسی 2 پرویز گلستانی پاورپوینت حسابرسی 2 پیام نور پاورپوینت حسابرسی 2 نمونه سوال پاورپوینت حسابرسی 2 pdf پورپوینت اصول حسابرسی…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت نیروی انسانی و مدیریت دانش

    دانلود پاورپوینت مدیریت نیروی انسانی و مدیریت دانش پاورپوینت مدیریت منابع انسانی و مدیریت دانش پاورپوینت مدیریت نیروی انسانی دانشگاه ایران پاورپوینت ارتباط مدیریت منابع انسانی و مدیریت دانش پاورپوینت مدیریت دانش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت نیروی…

  • انواع سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا

    انواع سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا دانلود مقاله سیستم HVDC دانلود مقاله انواع سیستمهای HVDC سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا انواع سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا دانلود مقالات برق دانلود مقالات مهندسی برق رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس والدگری 24 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس والدگری 24 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه استرس والدگری مبانی نظری استرس والدگری پیشینه تحقیق استرس والدگری پیشینه داخلی استرس والدگری پیشینه خارجی استرس والدگری پیشینه پژوهش استرس والدگری پیشینه نظری…

  • پرسشنامه ارزیابی نقش ابعاد سرمایه های اجتماعی بر رضایت شغلی کارکنان

    پرسشنامه ارزیابی نقش ابعاد سرمایه های اجتماعی بر رضایت شغلی کارکنان پرسشنامه سرمایه ­های اجتماعی پرسشنامه رضایت شغلی پرسشنامه رضایت شغلی کارکنان پرسشنامه نقش ابعاد سرمایه ­های اجتماعی پرسشنامه ارزیابی نقش ابعاد سرمایه ­های اجتماعی پرسشنامه تاثیر سرمایه ­های اجتماعی…

  • تحلیل و شناسایی تغییرات نقوش در فرش ترکمن

    تحلیل و شناسایی تغییرات نقوش در فرش ترکمن نقوش در فرش ترکمن نقش مایه های فرش دستباف ترکمن تغییرات نقوش در فرش ترکمن تغییرات نقوش در فرش ترکمن پس از انقلاب بررسی دگرگونی نقوش در فرش ترکمن دگرگونی نقش مایه…

  • دانلود پاورپوینت آموزش مقدماتی پاورپوینت

    دانلود پاورپوینت آموزش مقدماتی پاورپوینت پاورپوینت آموزش پاورپوینت پاورپوینت آموزش مقدماتی پاورپوینت پاورپوینت برای یادگیری پاورپوینت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مقدماتی پاورپوینت جهت رشته کامپیوتر در 27 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت مجتمع مسکونی آلبیون ریورساید (Albion Riverside)

    پاورپوینت مجتمع مسکونی آلبیون ریورساید (Albion Riverside) رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مجتمع مسکونی آلبیون ریورساید (Albion Riverside) جهت رشته معماری در 66 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       یکی…

  • پاورپوینت اختلالات جنسی، تشخيص، درمان

    پاورپوینت اختلالات جنسی، تشخيص، درمان پاورپوینت اختلالات جنسی چیست پاورپوینت درمان اختلالات جنسی پاورپوینت تشخیص اختلالات جنسی پاورپوینت درمورد اختلالات جنسی پاورپوینت درباره اختلالات جنسی پاورپوینت انواع اختلالات جنسی پاورپوینت اختلال جنسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اختلالات جنسی،…

  • دانلود پاورپوینت کسب درآمد از طریق اینترنت

    دانلود پاورپوینت کسب درآمد از طریق اینترنت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کسب درآمد از طریق اینترنت جهت رشته کارآفرینی در 32 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        تعريف…

  • پاورپوینت فصل یازدهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی با موضوع فرایند تصمیم گیری

    پاورپوینت فصل یازدهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی با موضوع فرایند تصمیم گیری پاورپوینت فرایند تصمیم گیری پاورپوینت فصل یازدهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال…

  • پاورپوینت تجزیه و تحلیل بازار رشت

    پاورپوینت تجزیه و تحلیل بازار رشت پاورپوینت ساعت کاری بازار رشت پاورپوینت ساعت کار بازار رشت پاورپوینت عکس بازار رشت پاورپوینت بازار روز رشت پاورپوینت بازار محلی رشت چه روزی است پاورپوینت بازار شهرداري رشت پاورپوینت بازار طاقی بزرگ رشت…

  • پاورپوینت اختلال کمبود توجه و بیش فعالی

    پاورپوینت اختلال کمبود توجه و بیش فعالی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اختلال کمبود توجه و بیش فعالی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت آشنایی با چالش ‌های نظام اداری بررسی‌ موردی ایران

    پاورپوینت آشنایی با چالش ‌های نظام اداری بررسی‌ موردی ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با چالش ‌های نظام اداری بررسی‌ موردی ایران جهت رشته علوم اجتماعی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل…