بکارگیری روشهای داده کاوی جهت مدیریت دانش مشتریان

بکارگیری روشهای داده کاوی جهت مدیریت دانش مشتریان

داده کاوی در مدیریت دانش مشتریان بانک
مدیریت دانش مشتریان بانک با داده ‌کاوی
مدیریت دانش مشتریان بانک با تکنیکهای داده کاوی
مدیریت دانش مشتریان بانک با روشهای داده کاوی
پایان نامه مدیریت دانش مشتریان بانک
پایان نامه مدیریت دانش مشتری
دانلود پایان نامه ارشدداده کاوی
دانلود پایان نامه داده کاوی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته فناوری اطلاعات

بکارگیری روشهای داده کاوی جهت مدیریت دانش مشتریان

 

 

 

 

 

چکیده

افزایش روزافزون سطح رقابت در بازار، مدیران و تحلیل گران سازمان ها را وادار ساخته به دنبال راهکارهایی باشند که مزیت رقابتی را برای سازمان به ارمغان آورند. بر اساس مطالعات موجود، استفاده از دانش مشتری جهت اتخاذ استراتژی‌های لازم برای جلب رضایت مشتری می تواند سازمان ها را به سمت تحقق این هدف سوق دهد. از سوی دیگر گسترش بهره گیری از فناوری های بروز در زمینه اطلاعات و ارتباطات خصوصاً در بانک ها باعث بر جای ماندن حجم عظیمی از داده ها گشته که تحلیل و تصمیم-گیری بر اساس آن ها با روش های معمول گزارش گیری و روش-های آماری امکان پذیر نمی باشد. داده کاوی ابزار بروز و قدرتمندی است که در این پایان نامه جهت تحلیل داده ها به جهت استخراج دانش مشتری پیشنهاد می گردد.

 

هدف از این تحقیق با عنوان «مدیریت دانش مشتریان بانک مهر اقتصاد با استفاده از تکنیک های داده‌کاوی»، بخش‌بندی مشتریان بانک مهر اقتصاد، باهدف کشف ویژگی‌های رفتاری مشابه، برای کمک به مدیران این بانک جهت تسهیل اتخاذ استراتژی‌های متناسب با هر بخش و در نتیجه حفظ، تقویت و یا توسعه ارتباط با مشتریان و نهایتاً سودآوری برای این بانک می  باشد. داده‌های خام مورد نیاز جهت این مطالعه از پایگاه داده‌های بانک مهر اقتصاد استخراج شده است.

 

 

 

كلمات كلیدی :

داده کاوی

کشف دانش

مدیریت دانش مشتری

خوشه بندی مشتریان

 

 

 

 مقدمه

در سال های اخیر دانش  به عنوان منبعی ارزشمند در کنار منابعی چون کار، زمین، سرمایه قرار گرفت و به عنوان موتور تولیدکننده درآمد و یك دارایی مهم و راهبُردی برای سازمان شناخته شد. از طرفی به دلیل وجود رقابت شدید در بین کسب و کارهای امروزی از جمله صنعت بانکداری، مشتری و توجه به جایگاه او و ارتباط با او اهمیت ویژه ای یافته است. بنابراین مبحث بسیار مهم مدیریت دانش مشتری  مطرح گردید که امروزه مطالعات بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. مدیریت دانش مشتری با استفاده از راهکارهای مختلف مدیریت دانش نظیر روش‌های داده‌کاوی  زمینه بسیار خوبی را جهت استفاده مفید از گنجینه گران‌بهای دانش مشتری فراهم می آورد.

 

از سوی دیگر در عصر حاضر بهره گیری از فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات در عرصه های مختلف کسب وکار به امری گریزناپذیر مبدل گشته است. به طور خاص صنعت بانکداری از جمله صنایعی است که به‌کارگیری فناوری های روز دنیا در این صنعت می تواند مزیت رقابتی انکارناپذیری را برای آن ایجاد نماید. بنابراین این صنعت نیز از بهره گیری از بروزترین فناوری ها مستثنا نبوده و مواردی مانند بانکداری الکترونیک، سیستم‌های یکپارچه بانکداری ، دستگاه های خودپرداز، کارت های اعتباری، پایانه های خرید الکترونیک و… از مصادیق این امر می باشد.

ورود فناوری های جدید به سازمان سبب افزایش چشمگیر سرعت تولید اطلاعات و در نتیجه بر جای ماندن حجم عظیمی از داده‌ها گشته است. از آنجا که این داده‌ها اغلب حجیم و وسیع می-باشند، معمولاً به صورت خام قابل‌استفاده نیستند، بلکه دانش موجود در آن ها باید استخراج گردد. با این وجود که ارزش این داده‌ها بر کسی پوشیده نیست، حجم بسیار بالای داده‌های ارزشمند موجود، تحلیل و بهره گیری از آن ها را به امری چالش‌برانگیز مبدل ساخته است.

 

 چرا که تحلیل به واسطه روش‌های گزارش گیری سنتی در این مقیاس امکان پذیر نیست و روش‌های آماری موجود نیز از ظرفیت کافی جهت تحلیل این داده‌ها برخوردار نمی باشند. بنابراین باید به دنبال راهکاری بود که با غلبه بر این محدودیت، امکان انجام مطالعاتی جامع تر با نتایج دقیق تر و درصد خطای پایین تر را ممکن سازد. این مسئله گواهی بر لزوم به‌کارگیری روش‌های نوین تحلیل داده‌ها جهت حصول دانش، نظیر روش داده‌کاوی خواهد بود.دانش قابل توجهی که در زمان استفاده از خدمت یا مصرف کالا توسط مشتری، بین مشتری و سازمان تبادل می شود، به عنوان منبعی مهم برای سازمان شناخته می شود و کسب و بهره برداری از آن به یک مزیت رقابتی در سازمان ها تبدیل شده است.مدیریت دانش مشتری دربردارنده فرایندهایی ست که با شناسایی و اکتساب اطلاعات مشتری و نیز ایجاد و بهره برداری از دانش مشتریان، مربوط است [9]. چنین اطلاعاتی در ماورای محدوده های خارجی سازمان قرار دارند و دانشی که از آن ها استخراج می شود موجب ایجاد ارزش برای سازمان و مشتریان آن خواهد شد [32]. در این تحقیق مسئولیت کشف دانش بر عهده الگوریتم‌های داده‌کاوی خواهد بود. در ادامه از این دانش به عنوان راهنما در مسیر اتخاذ استراتژی‌های سازمان، بهره گیری می شود.

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول 1

1-1- مقدمه 2

1-2- تعریف مسئله 3

1-3- ضرورت انجام تحقیق 7

1-4- مراحل انجام تحقیق 8

1-5- محدوده تحقیق 9

1-6- اهداف تحقیق 9

1-7- ساختار پایان‌نامه 10

 

فصل دوم 12

2-1- مقدمه 13

2-2- مدیریت دانش 14

2-2-1- دانش چیست؟ 15

2-2-2- هرم دانش 15

2-2-3- انواع دانش 16

2-2-3-1- دانش صریح 16

2-2-3-2- دانش ضمنی 16

2-2-4- مدیریت دانش چیست؟ 17

2-2-5- استراتژی‌های مدیریت دانش 18

2-2-5-1- استراتژی اجتماعی سازی (تبدیل دانش پنهان به پنهان) 19

2-2-5- 2- استراتژی برونی سازی (پنهان به آشکار) 19

2-2-5- 3- استراتژی ترکیب سازی (آشکار به آشکار) 20

2-2-5- 4- استراتژی درونیسازی (آشکار به پنهان) 20

2-2-6-معایب عدم بهرهگیری از دانش در سازمان 20

2-2-7- اهداف مدیریت دانش 21

2-2-8- مدل های مدیریت دانش 21

2-3- مدیریت دانش مشتری 23

2-3-1- انواع دانش مشتری 24

2-3-2- مدل مدیریت دانش مشتری 28

2-4- مدیریت ارتباط با مشتری 29

2-4-1- مدیریت ارتباط مشتریان در نظام بانکی 32

2-4-2- مدیریت ارتباط با مشتری: اهداف، مزایا و چالش‌ها 33

2-5- مقایسه مفاهیم CKM و KM و CRM 34

2-6- تاریخچه‌ای از بانک و بانکداری 37

2-7-  سیر تحول فناوری اطلاعات در صنعت بانكداری 38

2-7-1 دوره اول: اتوماسیون پشت باجه 38

2-7-2- دوره دوم: اتوماسیون جلوی باجه 38

2-7-3- دوره سوم: اتصال مشتریان به حساب‌هایشان 38

2-7-4- دوره چهارم: یکپارچه‌سازی سیستم‌ها و مرتبط كردن مشتریان با تمامی عملیات بانكی 39

2-7-5- بانكداری الكترونیك 39

2-8- داده‌کاوی 40

2-8-1- مقایسه روش‌های آماری و داده‌کاوی 40

2-8-2- مفهوم داده‌کاوی 42

2-8-3- داده‌کاوی و کشف دانش 44

2-8-4- فرایند داده‌کاوی 45

2-8-5- معرفی روش‌های داده‌کاوی 51

2-8-5-1- دسته‌بندی 53

2-8-5-2- درخت تصمیم 53

2-8-5-3- شبکه‌های عصبی 55

2-8-5-4- پیش بینی 56

2-8-5-5- خوشه‌بندی 56

2-8-5-5- انواع خوشه‌بندی 57

2-8-5-5-2- معیارهای ارزیابی در خوشه‌بندی 59

2-8-5-6- تحلیل انحراف 60

2-8-5-7- قواعد وابستگی (انجمنی) 61

2-8-5-8- تحلیل توالی 61

2-8-6- نرم‌افزار داده‌کاوی 62

2-8-7- کاربردهای داده‌کاوی 63

2-8-7-1- داده‌کاوی در صنعت بانكداری 63

2-9- پیشینه تحقیق 65

2-9-1- کاربرد داده‌کاوی در بخش‌بندی و مدل‌سازی رفتاری مشتریان در صنعت بانکداری 66

2-9-2- کاربرد داده‌کاوی در ارزیابی اعتبار مشتریان 68

2-9-3- کاربرد داده‌کاوی در زمینه کشف تقلب 69

2-9-4- کاربرد داده‌کاوی در تحلیل روی‌گردانی مشتری 69

2-10- جمع‌بندی مطالب فصل 74

 

فصل سوم 76

3-1- مقدمه 77

3-2- روش پیشنهادی 77

3-2-1- چارچوب تحقیق 77

3-2-2- انتخاب متغیرها 79

3-2-3- آماده‌سازی و پیش‌پردازش داده‌ها 80

3-2-3-1- نرمال سازی داده‌ها 81

3-2-4- تعیین تعداد بهینه خوشه‌ها 81

3-2-5- خوشه‌بندی 82

3-2-5-1- انواع خوشه‌بندی 83

3-2-5-2- خوشه‌بندی به روش K-Means 84

3-2-5-1-1- مزایای استفاده از الگوریتم خوشه‌بندی K-Means 85

3-2-5-1-2-  محدودیت‌های الگوریتم K-Means 85

3-2-5-2- خوشه‌بندی به روش WK-Means 86

3-2-5-3- خوشه‌بندی به روش A-H-Means 87

3-2-6- ارزیابی خوشه‌ها به روش  مجموع مربع خطاها و انتخاب بهترین روش 88

3-2-7- به‌کارگیری دانش حاصل از خوشه‌بندی 90

3-3- روش‌های جمع آوری اطلاعات 90

3-4- جمع‌بندی مطالب فصل 90

 

فصل چهارم 92

4-1- مقدمه 93

4-2- معرفی بانک مهر اقتصاد 93

4-3- موضوع و فعالیت بانک 94

4-4- محاسبات تحقیق 94

4-4-1- گام انتخاب و جمع آوری متغیرهای ورودی 95

4-4-2- گام آماده‌سازی و پیش‌پردازش داده‌ها 96

4-4-3-گام تعیین تعداد بهینه خوشه‌ها 97

4-4-4- گام خوشه‌بندی داده‌ها 97

4-4-4-1- خوشه‌بندی به روش K-Means 98

4-4-4-2- خوشه‌بندی به روش WK-Means 100

4-4-4-3- خوشه‌بندی به روش A-H-Means 100

4-4-5- ارزیابی خوشه‌ها به روش  مجموع مربع خطاها و انتخاب بهترین روش 101

4-4-6-گام به‌کارگیری دانش حاصل از خوشه‌بندی 102

4-5- نتایج تحقیق 104

4-6- جمع‌بندی مطالب فصل 106

 

فصل پنجم 107

5-1- مقدمه 108

5-2- خلاصه تحقیق 108

5-3- نتیجه‌گیری 109

5-4- زمینه‌های پیشنهادی، راهکارها و پیشنهاد‌ات جهت پژوهش‌های آتی 110

منابع و مآخذ 126

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست جدول‌ها

جدول 2-1 انواع مختلف تبدیلات دانش 19

جدول 2-2 مقایسه مفاهیم مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش مشتری 35

جدول 2-3 مقایسه روش‌های تحلیل آماری و داده‌کاوی 41

جدول 2-4 فعالیت‌های مربوط به فازهای CRISP-DM و خروجی هر فعالیت 50

جدول 2-5 نمونه داده‌های مورد نیاز در یک مسئله مدل‌سازی به روش دسته‌بندی 54

جدول 2-6 معیارهای محاسبه شباهت در خوشه‌بندی 59

جدول 2-7 معیارهای محاسبه فاصله در خوشه‌بندی 60

جدول 2-8 پژوهش‌های انجام‌گرفته در زمینه کاربرد داده‌کاوی در صنعت بانکداری 71

جدول 3-1 متغیرهای تحقیق 80

جدول 4-1 نمونه ده‌تایی از داده‌های مربوط به مشتریان بانک مهر اقتصاد 95

جدول 4-2 متغیرهای نرمال شده 96

جدول 4-3 وزن نسبی متغیرهای تحقیق 100

جدول 4-5 مقادیر مجموع مربع خطاها در الگوریتم‌های مختلف خوشه‌بندی 101

جدول 4-6 دسته‌بندی مشتریان بر مبنای ویژگی‌های رفتاری مشابه 103

جدول 4-7 اطلاعات مربوط به خوشه‌بندی مشتریان بانک مهر اقتصاد به روش K-Means 104

 

 

 

فهرست تصاویر و نمودارها

شکل 2-1 سلسله‌مراتب دانش 16

شکل 2-2 دانش صریح فقط بخش کوچکی از دانش را تشکیل می‌دهد. 17

شکل 2-3 مدل مدیریت دانش پروبست و رمهارد 22

شکل 2-4 چارچوب خوشه انگور جهت نوع شناسی دانش مشتری 26

شکل 2-5 مدل مدیریت دانش مشتری 28

شکل 2-7 گام‌های فرایند تولید دانش از پایگاه داده‌ها 44

شکل 2-8 متدولوژی فرآیند استاندارد میان صنعتی داده‌کاوی (CRISP-DM) 47

شکل 2-9 دسته‌بندی کلی عملکردهای داده‌کاوی 52

شکل 2-11 نیروهای رقابتی پورتر 64

شکل 3-1 چارچوب تحقیق 78

شکل 4-1 خوشه اول، الگوریتم K-Means 98

شکل 4-2 خوشه دوم، الگوریتم K-Means 98

شکل 4-3 خوشه سوم، الگوریتم K-Means 99

شکل 4-4 خوشه چهارم، الگوریتم K-Means 99

شکل 4-5 خوشه پنجم، الگوریتم K-Means 99

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • علم نقشه برداری

    علم نقشه برداری نقشه نقشه برداری انواع نقشه برداری دستگاه مختصات جغرافیایی علم نقشه برداری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق رشته نقشه برداری رفتن…

  • فصل دوم پایان نامه درمان شناختی رفتاری گروهی

    فصل دوم پایان نامه درمان شناختی رفتاری گروهی فصل دوم پایان نامه درمان شناختی رفتاری گروهی مبانی نظری درمان شناختی رفتاری گروهی پیشینه تحقیق درمان شناختی رفتاری گروهی پیشینه پژوهش درمان شناختی رفتاری گروهی پیشینه نظری درمان شناختی رفتاری گروهی…

  • پاورپوینت و ارائه کامل ماشین بردار پشتیبان

    پاورپوینت و ارائه کامل ماشین بردار پشتیبان دانلود پاورپوینت SVM دانلود پاورپوینت ماشین بردار پشتیبان دسته بندی داده های جدید مسئله جداسازی غیر خطی ماشین بردار پشتیبان پاورپوینت ماشین بردار پشتیبان رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت و ارائه کامل…

  • دانلود پاورپوینت اقلیم شهر شیراز

    دانلود پاورپوینت اقلیم شهر شیراز پاورپوینت اقلیم شهر شیراز پاورپوینت مشخصات اقلیمی شهر شیراز پاورپوینت معرفی شهر شیراز پاورپوینت درباره ی شهر شیراز پاورپوینت درباره شهر شیراز پاورپوینت در مورد شهر شیراز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اقلیم شهر…

  • مدل سازی و حل مساله زمانبندی جاب شاپ جایگشتی

    مدل سازی و حل مساله زمانبندی جاب شاپ جایگشتی جریان کارگاهی جایگشتی حل مساله زمانبندی جریان کارگاهی جایگشتی مدلسازی مساله زمانبندی جریان کارگاهی جایگشتی مدل سازی و حل مساله زمانبندی جاب شاپ جایگشتی دانلود پایان نامه نرم افزار دانلود پایان…

  • بررسی عناصر تشکیل دهنده جرم محاربه

    بررسی عناصر تشکیل دهنده جرم محاربه تعریف محاربه جرم محاربه عناصر جرم محاربه دانلود تحقیق جرم محاربه عناصر تشکیل دهنده جرم محاربه مقاله در مورد محاربه ارکان جرم محاربه محاربه در قانون مجازات اسلامی 1392 محاربه در قانون مجازات اسلامی…

  • ضرورت برنامه تلفیقی در ایران و موانع موجود در سازماندهی تلفیقی برنامه های درسی

    ضرورت برنامه تلفیقی در ایران و موانع موجود در سازماندهی تلفیقی برنامه های درسی تلفیق در برنامه درسی برنامه‌های درسی تلفیقی سازمان دهی تلفیقی برنامه های درسی الگویی برای تدوین برنامه های درسی تلفیقی تلفیقی برنامه های درسی ضرورت برنامه…

  • پروژه طراحی غرفه نمایشگاه سونی

    پروژه طراحی غرفه نمایشگاه سونی طراحی غرفه طراحی غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه نمایشگاه سونی دانلود پروژه طراحی غرفه نمایشگاه سونی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل خرید پروژه و پایان نامه fileina…

  • بهبود عملکرد مدولاسیون فضایی تعمیم یافته در کانال های با محوشدگی چندمسیری

    بهبود عملکرد مدولاسیون فضایی تعمیم یافته در کانال های با محوشدگی چندمسیری کدگذاری کانال اطلاعات حالت کانال محوشدگی چندمسیری مدولاسیون فضایی تعمیم یافته کانال های با محوشدگی چندمسیری سیستم های چندورودی چندخروجی بهبود عملکرد مدولاسیون فضایی تعمیم یافته در کانال…

  • دانلود تحقیق رضایت مشتری با فرمت ورد

    دانلود تحقیق رضایت مشتری با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رضایت مشتری با فرمت docx در قالب 54 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • پاورپوینت مکانیک کوانتومی در فضای فاز

    پاورپوینت مکانیک کوانتومی در فضای فاز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مکانیک کوانتومی در فضای فاز جهت رشته مکانیک در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پس…

  • پاورپوینت بررسی مروی بر تجربیات پیاده سازی سیستم‌های برنامه ریزی منابع سازمان در ايران‎

    پاورپوینت بررسی مروی بر تجربیات پیاده سازی سیستم‌های برنامه ریزی منابع سازمان در ايران‎ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی مروی بر تجربیات پیاده سازی سیستم‌های برنامه ریزی منابع سازمان در ايران‎ جهت رشته مدیریت در قالب 78 اسلاید…

  • پاورپوینت بررسی مطالعات منطقه 6 شیراز

    پاورپوینت بررسی مطالعات منطقه 6 شیراز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی مطالعات منطقه 6 شیراز جهت رشته برنامه ریزی شهری در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پروپوزال بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش

    پروپوزال بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش پروپوزال ساختار سازمانی پروپوزال مدیریت دانش تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش رابطه ساختار سازمانی بر مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در شرکتها استقرار مدیریت دانش در شرکتهای فعال شهید رجائی پروپوزال…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی بل عنوان بررسی وضعیت رفاهی زنان سرپرست خانوار ومسائل حقوقی ان (باتاکید بروضعیت زنان شهر تهران )

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی بل عنوان بررسی وضعیت رفاهی زنان سرپرست خانوار ومسائل حقوقی ان (باتاکید بروضعیت زنان شهر تهران ) دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی بل عنوان بررسی وضعیت رفاهی زنان سرپرست خانوار…

  • پاورپوینت الزامات راه اندازی وب سایت

    پاورپوینت الزامات راه اندازی وب سایت پاورپوینت طراحی وبسایت حرفه ای پاورپوینت طراحی وب سایت رایگان پاورپوینت طراحی وب سایت چیست پاورپوینت طراحی وب سایت پاورپوینت طراحی وب سایت cms رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت الزامات راه اندازی وب…

  • پاورپوینت مقاله بررسی و ارزيابی پوشش kتایی در شبکه‌های حسگر

    پاورپوینت مقاله بررسی و ارزيابی پوشش kتایی در شبکه‌های حسگر پاورپوینت بررسی و ارزيابی پوشش kتایی در شبکه‌های حسگر دانلود پاورپوینت بررسی و ارزيابی پوشش kتایی در شبکه‌های حسگر پاورپوینت درباره بررسی و ارزيابی پوشش kتایی در شبکه‌های حسگر رفتن…

  • ارزیابی عملکرد سازمان با کارت امتیازی متوازن

    ارزیابی عملکرد سازمان با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد با استفاده از کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از تکنیک bsc شاخص…

  • پاورپوینت کتاب تئوری و طراحی سازمان از اعرابی و پارساییان

    پاورپوینت کتاب تئوری و طراحی سازمان از اعرابی و پارساییان پاورپوینت تئوری و طراحی سازمان ریچارد ال دفت پاورپوینت کتاب تئوری و طراحی سازمان اعرابی پاورپوینت کتاب تئوری و طراحی سازمان پارساییان پاورپوینت تئوری و طراحی سازمان رفتن به سايت…

  • مقاله رشته حقوق با عنوان اصل بیطرفی قاضی برای رسیدگی به امر حقوقی و طرق كشف واقع

    مقاله رشته حقوق با عنوان اصل بیطرفی قاضی برای رسیدگی به امر حقوقی و طرق كشف واقع دادرسی کشف واقع قضاوت بی طرفانه قاضی بی طرف سیستم قضایی ایران دانلود مقاله رشته حقوق با عنوان اصل بیطرفی قاضی برای رسیدگی…

  • پاورپوینت سقف های مرکب باعرشه فولادی

    پاورپوینت سقف های مرکب باعرشه فولادی پاورپوینت ضخامت سقف عرشه فولادی پاورپوینت سقف عرشه فولادی در سازه بتنی پاورپوینت اورلب ورق عرشه فولادی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سقف های مرکب باعرشه فولادی جهت رشته معماری در قالب 59…

  • ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده

    ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل…

  • پاورپوینت بررسی زخم و انواع آنها

    پاورپوینت بررسی زخم و انواع آنها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی زخم و انواع آنها جهت رشته پرستاری در قالب 64 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت رایانش ابری

    پاورپوینت رایانش ابری کلمات کلیدی : پاورپوینت رایانش ابری تحقیق رایانش ابری مقاله رایانش ابری رایانش ابری بررسی رایانش ابری پاورپوینت بررسی رایانش ابری پاورپوینت آشنایی رایانش ابری آشنایی رایانش ابری رایانش ابری +ppt رایانش ابری powerpoin پایان نامه رایانش…

  • پاورپوینت بهداشت دهان و دندان در افراد هموفیل و بیماران با اختلالات خونریزی دهنده ی ارثی

    پاورپوینت بهداشت دهان و دندان در افراد هموفیل و بیماران با اختلالات خونریزی دهنده ی ارثی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهداشت دهان و دندان در افراد هموفیل و بیماران با اختلالات خونریزی دهنده ی ارثی جهت رشته ی…

  • پاورپوینت بررسی بیماری های مادرزادی قلب

    پاورپوینت بررسی بیماری های مادرزادی قلب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی بیماری های مادرزادی قلب، در قالب ppt و در 59 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:   تعریف بیماری های مادرزادی قلب پری والانس اتیولوژی مشاوره ژنتیک…

  • دانلود پاورپوینت نگرش فرآیندی

    دانلود پاورپوینت نگرش فرآیندی پاورپوینت در مورد نگرش فرایندی پاورپوینت روش های نگرش فرآیندی پاورپوینت شیوه های مستندسازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نگرش فرآیندی جهت رشته مدیریت در 21 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت ویژگی های بازار از نظر چارچوب قانونی و عوامل اجتماعی و محیطی

    پاورپوینت ویژگی های بازار از نظر چارچوب قانونی و عوامل اجتماعی و محیطی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ویژگی های بازار از نظر چارچوب قانونی و عوامل اجتماعی و محیطی جهت رشته کسب و کار و پول…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارایی و انواع آن 50 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارایی و انواع آن 50 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری کارایی پیشینه تحقیق کارایی فصل دوم پایان نامه کارایی و انواع آن مبانی نظری کارایی و انواع آن پیشینه تحقیق کارایی و انواع آن…

  • روشی یکسان برای تجزیه و تحلیل هزینه ماشینهای کشاورزی

    روشی یکسان برای تجزیه و تحلیل هزینه ماشینهای کشاورزی ماشینهای کشاورزی تعمیر ماشینهای کشاورزی نگهداری ماشینهای کشاورزی هزینه های تعمیر و نگهداری ماشینهای کشاورزی روشی یکسان برای تجزیه و تحلیل هزینه ماشینهای کشاورزی دانلود پایان نامه رشته کشاورزی رفتن به…

  • پروپوزال تحلیل فقهی و حقوقی اذن ولی در نکاح دختر باکره

    پروپوزال تحلیل فقهی و حقوقی اذن ولی در نکاح دختر باکره کلمات کلیدی : پروپوزال نکاح دختر باکره اذن پدر در نکاح دختر باکره  اذن پدر در نکاح دختر باکره در حقوق ایران اذن پدر در نکاح دختر باکره از…

  • دانلود پرسشنامه استرس شغلی هلریگل و اسلوکام با روایی و پایایی معتبر

    دانلود پرسشنامه استرس شغلی هلریگل و اسلوکام با روایی و پایایی معتبر کلمات کلیدی : پرسشنامه استرس شغلی استاندارد بهترین پرسشنامه استرس شغلی کلید پرسشنامه استرس شغلی پرسشنامه های استرس شغلی انواع پرسشنامه های استرس شغلی دانلود پرسشنامه استرس شغلی…

  • مبانی نظری نقش فاصله قدرت در پیش بینی سبک رهبری معنوی

    مبانی نظری نقش فاصله قدرت در پیش بینی سبک رهبری معنوی فاصله قدرت در سازمان فاصله قدرت هافستد شاخص فاصله قدرت سبک رهبری معنوی پیش بینی سبک رهبری معنوی رابطه فاصله قدرت و سبک رهبری معنوی رهبری معنوی در سازمان…

  • بررسی نظریه های فرسودگی در زندگی زناشویی و عناصر دلزدگی از آن

    بررسی نظریه های فرسودگی در زندگی زناشویی و عناصر دلزدگی از آن کلمات کلیدی : تعریف فرسودگی زناشویی تاریخچه و پیشینه فرسودگی زناشویی پایان نامه فرسودگی زناشویی عوامل و دلایل فرسودگی زناشویی عناصر فرسودگی زناشویی نظریه های فرسودگی زناشویی راههای…

  • پاورپوینت تقاطع و انواع آن

    پاورپوینت تقاطع و انواع آن پاورپوینت تقاطع چیست پاورپوینت انواع تقاطع پاورپوینت معنی تقاطع در رانندگی پاورپوینت عکس تقاطع همسطح پاورپوینت تفاوت تقاطع با چهارراه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تقاطع و انواع آن جهت رشته حمل و نقل در…