بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی

بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی

کلمات کلیدی :

برند و قصد خرید
پایان نامه قصد خرید
قصد خرید مصرف کننده
عوامل موثر بر قصد خرید
قصد خرید کالاهای تقلبی
عوامل موثر بر قصد خرید محصولات
عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی
قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر
قصد خرید کالاهای تقلبی به صورت آگاهانه

رفتن به سایت اصلی

برند به عنوان یک دارایی نا مشهود  می تواند ارزش بالایی را برای شرکت خلق کند. به طوری که برای کسب مزیّت رقابتی در دنیای کنونی کسب و کار، ایجاد یک برند قوی و معتبر باید به عنوان یکی از اهداف راهبردی شرکت در نظر گرفته شود. چرا که محصولات تولیدی عرضه شده، بسته بندی، طرّاحی، فن آوری و غیره در طی زمان تغییر نموده، ولی برند آن ثابت بوده و بواسطه شهرت آن می تواند محصولات جدیدی را وارد بازار نماید و با موفقیت آن را به فروش برساند.

 

 

بنابراین در عصر نوین بازاریابی، ایجاد، ارزیابی و مدیریت کارکردهای برند از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 

امروزه در بازار کشور ایران شاهد انواع کالاهای تقلّبی هستیم که مصرف کنندگان آگاهانه یا نا آگاهانه آن کالاها را خریداری می کنند. به عنوان مثال می توان به ساعت، لوازم آرایش، گوشی موبایل، عینک و مواردی از این قبیل اشاره کرد. از طرفی هم کالاهای تقلّبی ویژگی و استاندارد کالاهای اصلی را نداشته و ممکن است در بلند مدت اثرات سوء بر مصرف کنندگان آن کالاها وارد کنند، در ضمن اینکه منابع ارزی کشور صرف واردات بی رویه کالاها و بعضاً غیر ضروری می شود. البته دلایلی مختلفی را می توان برای استفاده از کالاهای تقلّبی بیان کرد.

 

 

 البته حوزه فعالیّت این پژوهش به بررسی تقاضای کالاهای تقلّبی به صورت آگاهانه  محدود می شود و متغیّرهایی که تبیین کننده رفتار مصرف کننده باشند در نظر گرفته شده اند. به هر حال امروزه بازار ایران از کالاهای تقلّبی اشباع شده است و از آنجایی که تا به حال پژوهشی در این زمینه در داخل کشور انجام نشده است،  ضرورت انجام تحقیقی در بعد تقاضا و رفتار مصرف کننده احساس می شود. 

 

 

 

 

فهرست مطالب

– فصل اول    1
1-1- مقدّمه    2    
1-2- بیان مسئله    3
1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق    4
1-4- اهداف تحقیق    6
1-5- سؤال تحقیق    6
1-6- فرضیه‌های تحقیق    6
1-7- روش تحقیق    7
1-8- روش گردآوری اطلاعات و داده‌ها    7
1-9- قلمرو مکانی و زمانی تحقیق    8
1-10- جامعه و نمونه آماری    8
1-11- واژه‌ها و اصطلاحات بکار گرفته شده در تحقیق    9

 

 

2- فصل دوم    11
2-1 مقدمه    12
2-2- فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده    14
2-3- عوامل مؤثر در فرایند تصمیم گیری خرید    15
2-3-1- عوامل فرهنگی، اجتماعی و گروهی    16
2-3-2- عوامل روانی و فردی    17
2-3-3- عوامل موقعیتی    19
2-3-4- عوامل آمیخته بازاریابی    20
2-4- تئوری‌های مربوط به رفتار مصرف کننده    20
2-5- مبانی نظری    23
2-5-1 تعریف برند    23
2-5-2- تعریف تقلب    24
2-6- تاریخچه کالاهای تقلبی    26
2-7- پیامدهای اقتصادی- اجتماعی تقلب    29
2-8- علل رشد کالاهای جعلی و تقلبی    30
2-8-1 فناوری بالا با هزینه کم    31
2-8-2- جهانی سازی و کاهش موانع تجاری    32
2-8-3- نقش مصرف کننده    33
2-8-4- گسترش کالاها و بازارها    34
2-8-5- برندهای قوی (معتبر) شناخته شده در سطح جهان    36
2-8-6- اراده ضعیف در سطح ملی و بین المللی    37
2-8-7- تعرفه و مالیات بالا    37
2-9- تعریف کالاهای با برند لوکس یا معتبر    38
2-9-1- مصرف کالاها با برند لوکس    39
2-9-2- کالاهای مبتنی بر برند لوکس و تقلبی    40
2-9-3- تأثیر برندهای لوکس تقلبی بر برندهای لوکس اصلی و مصرف کنندگان    41
2-9-4- عامل اولیه شکل دهنده نگرش یا نیّات مصرف کنندگان    42
2-10- نگرش مصرف کنندگان نسبت به تقلب    43
2-11- قصد خرید    45
2-12- تصویر برند    46
2-12-1- مؤلفه‌های تصویر ذهنی برند    47
2-13- شخصیت برند    49
2-13-1- چگونگی ساخت شخصیت برند    51
2-14- ویژگی‌های ادراک شده محصول    52
2-15- مزایای ادراک شده    52
2-16- درگیری محصول    53
2-16-1- آگاهی از رده محصول    53
2-16-2- تمایز میان برندهای موجود در یک رده از محصول    53
2-17- دانش محصول    54
2-18- ریسک ادراک شده    55
2-19- پیشینه تحقیق‌های انجام شده    56
2-19-1- تحقیقات داخلی    56
2-19-2- تحقیقات خارجی    57
2-19-2-1- تحقیقات موتینهو    57
2-19-2-2- تحقیقات شاهین    58
2-19-2-3- سایر تحقیقات    60
2-20- مدل مفهومی تحقیق    66

 

 

3- فصل سوم    67
3-1- مقدمه    68
3-2- روش شناسی تحقیق    68
3-3- افق زمانی پژوهش    69
3-4- جامعه آماری    69
3-5- حجم نمونه و روش نمونه برداری    70
3-6- منابع و روش های جمع آوری اطلاعات    72
3-7- متغیرهای تحقیق    73
3-7-1- متغیرهای مستقل    73
3-7-2- متغیر وابسته    77
3-8- طراحی ابزار اندازه گیری    77
3-9- روایی پرسشنامه    79
3-10- پایایی پرسشنامه    79
3-11- روش آماری    81
3-11-1- آزمون همبستگی پیرسون    81

 

 

4- فصل چهارم    83
4-1- مقدمه    84
4-2- آمار توصیفی    85
4-2-1- توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان    86
4-2-2- توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان    87
4-2-3- توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات پاسخ دهندگان    88
4-2-4- توزیع فروانی مربوط به درآمد پاسخ دهندگان    89
4-3- آمار استنباطی    91
4-4- آزمون همبستگی پیرسون    91
4-4-1- بررسی رابطه فرضیه اول    92
4-4-2- بررسی رابطه فرضیه دوم    93
4-4-3- بررسی رابطه فرضیه سوم    94
4-4-4- بررسی رابطه فرضیه چهارم    95
4-4-5- بررسی رابطه فرضیه پنجم    96
4-4-6- بررسی رابطه فرضیه ششم    97
4-5- خلاصه ای از آزمون همبستگی فرضیه ها    98
4-6- اولویت سنجی فرضیه ها بر اساس شدت ارتباط آن‌ها    98
4-7- یافته‌های جانبی تحقیق    99
4-7-1- آزمون t با دو نمونه مستقل    99
4-7-2- تحلیل واریانس یک طرفه    100

 

 

5- فصل پنجم    103
5-1- مقدمه    104
5-2- نتایج حاصل از اطلاعات جمعیت شناختی    105
5-3- تفسیر و نتیجه گیری از فرضیه های پژوهش    106
5-4- پیشنهادها    109
5-4-1- پیشنهاد های اجرایی    109
5-4-2- پیشنهاد به پژوهشگران آتی    111
5-5- محدودیت های پژوهش    112

 

فهرست منابع    113

 

پیوست 1: پرسشنامه پژوهش    119
پیوست 2: خروجی های نرم افزار SPSS    122
چکیده لاتین    132
    

 

 

فهرست جداول
جدول 2-1- پیشینه تحقیق‌های خارجی    60
جدول 3-1- جدول متغیرهای جمعیت شناختی و متغیرهای مستقل    74
جدول 3-2- جدول متغیر قصد خرید    77
جدول 3-3- متغیرهای جمعیت شناختی پرسشنامه    78
جدول 3-4- تعداد و ترکیب متغیرها در پرسشنامه    78
جدول 3-5- آلفای کرونباخ پیش آزمون    80
جدول 3-6- آلفای کرونباخ بعد از پیش آزمون و حذف سؤالات    81
جدول 4-1- توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان    86
جدول 4-2- توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان    87
جدول 4-3- توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات پاسخ دهندگان    88
جدول 4-4- توزیع فراوانی مربوط به درآمد پاسخ دهندگان    89
جدول 4-5- میانگین، انحراف معیار، حداقل و حداکثر نمره آزمودنی ها    90
 جدول 4-6- ضریب همبستگی بین متغیرهای قصد خرید و درگیری محصول    92
جدول 4-7- ضریب همبستگی بین متغیرهای قصد خرید و دانش محصول    93
جدول 4-8- ضریب همبستگی بین متغیرهای قصد خرید و ریسک ادراک شده    94
جدول 4-9- ضریب همبستگی بین متغیرهای قصد خرید و شخصیت برند    95
جدول 4-10- ضریب همبستگی بین متغیرهای قصد خرید و ویژگی های ادراک شده 
محصول    96
جدول 4-11- ضریب همبستگی بین متغیر قصد خرید و مزایای ادراک شده    97
جدول 4-12- خلاصه ای از آزمون همبستگی فرضیه ها    98
جدول 4-13- اولویت سنجی بر اساس شدت رابطه ها    98
جدول 4-14- آزمون t گروه های مستقل برای مقایسه میانگین قصد خرید در دو گروه
 مرد و زن    99
جدول 4-15- تحلیل واریانس یک راهه برای مقایسه میانگین قصد خرید افراد با
 گروه های سنی مختلف    100
جدول 4-16- تحلیل واریانس یک راهه برای مقایسه میانگین قصد خرید افراد با
 سطح تحصیلات متفاوت    101
جدول 4-17- تحلیل واریانس یک راهه برای مقایسه میانگین قصد خرید افراد با
 درآمد متفاوت    102


فهرست شکل‌ها و نمودارها
شکل2-1- مراحل تصمیم گیری خرید مصرف کننده    14
شکل 2-2- عوامل مؤثر در فرایند تصمیم گیری خرید    16
شکل 2-3- انواع تصمیم گیری مصرف کننده از دیدگاه آسل    21
شکل 2-4- مدل تحقیق موتینهو    58
شکل 2-5- مدل تحقیق شاهین    59
شکل 2-6- مدل مفهومی تحقیق    66
نمودار 4-1- نمودار فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان    86
نمودار 4-2-فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان    87
نمودار 4-3- توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات آزمودنی ها    88
نمودار 4-4- فراوانی مربوط به درآمد پاسخ دهنده ها    89

  • پرسشنامه ارزیابی رابطه آزردگی از محل کار، عملکرد و رفتار کارکنان

    پرسشنامه ارزیابی رابطه آزردگی از محل کار، عملکرد و رفتار کارکنان پرسشنامه آزردگی از محل کار پرسشنامه عملکرد کارکنان پرسشنامه رفتار کارکنان پرسشنامه بررسی ارتباط بین آزردگی از محل کار و رفتار کارکنان پرسشنامه بررسی ارتباط بین آزردگی از محل…

  • دانلود پاورپوینت حادثه طبیعی سیل

    دانلود پاورپوینت حادثه طبیعی سیل پاورپوینت در مورد سیل پاورپوینت خسارت های سیل پاورپوینت آشنایی با حادثه سیل پاورپوینت علت های به وجود آمدن سیل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حادثه طبیعی سیل جهت رشته زمین شناسی در 34…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرسودگی هیجانی 51 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرسودگی هیجانی 51 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فرسودگی هیجانی مبانی نظری فرسودگی هیجانی پیشینه تحقیق فرسودگی هیجانی پیشینه داخلی فرسودگی هیجانی پیشینه خارجی فرسودگی هیجانی پیشینه پژوهش فرسودگی هیجانی پیشینه نظری فرسودگی…

  • خلاصه کتاب قواعد روش جامعه شناسی امیل دورکیم

    خلاصه کتاب قواعد روش جامعه شناسی امیل دورکیم خلاصه کتاب قواعد روش جامعه شناسی امیل دورکیم رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب قواعد روش جامعه شناسی امیل دورکیم به تعداد 14 صفحه pdf   شامل مباحث: واقعه اجتماعی چیست قواعد…

  • پاورپوینت آسانسور، انواع، نحوه کارکرد همراه با دیتایل های اجرایی در 81 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور جامع همراه با شکل و تصاویر

    پاورپوینت آسانسور، انواع، نحوه کارکرد همراه با دیتایل های اجرایی در 81 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور جامع همراه با شکل و تصاویر پروژه پاورپوینت آسانسور انواع نحوه کارکرد همراه دیتایل های اجرایی‬‎ رفتن به سايت اصلي در این…

  • پاورپوینت آشنایی با تشخیص های پیش از تولد و ژنتیک تولید مثلی

    پاورپوینت آشنایی با تشخیص های پیش از تولد و ژنتیک تولید مثلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تشخیص های پیش از تولد و ژنتیک تولید مثلی جهت رشته ژنتیک در قالب 11 اسلايد و با فرمت pptx…

  • بررسی فقهی حقوقی معامله مسلمان با کفار

    بررسی فقهی حقوقی معامله مسلمان با کفار معامله با کافر در قران پایان نامه معامله مسلمان با کافر کاربرد قاعده نفی سلطه در حقوق ایران معامله مسلمان با کافر از دیدگاه فقه امامیه معامله مسلمان با کافر از دیدگاه حقوق…

  • بررسی سبک های مقابله ای و انواع مقابله های کارآمد

    بررسی سبک های مقابله ای و انواع مقابله های کارآمد کلمات کلیدی : تعریف نظری سبک های مقابله تعریف عملیاتی  سبک های مقابله تحقیق کامل سبک های مقابله انواع شیوه های مقابله ای انواع مقابله های کارآمد رفتن به سایت…

  • دانلود تحقیق منطقه آزاد و تاریخچه شکل گیری آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق منطقه آزاد و تاریخچه شکل گیری آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی منطقه آزاد و تاریخچه ی شکل گیری آن با فرمت docx در قالب 30 صفحه ورد بصورت کامل و…

  • رابطه بین الگوی تکراری هندسی منبرهای چوبی با مفاهیم سمبلیک در هنر اسلامی

    رابطه بین الگوی تکراری هندسی منبرهای چوبی با مفاهیم سمبلیک در هنر اسلامی بررسی هندسی نقوش بررسی نقوش منبر مساجد اصفهان بررسی نقوش هندسی منبرهای تاریخی بررسی نقوش اسلامی منبرهای مساجد اصفهان دسته بندی و گونه شناسی نقوش منبر مسجد…

  • پاورپوینت رابطه بین شیوه های تامین مالی و درصد

    پاورپوینت رابطه بین شیوه های تامین مالی و درصد دانلود پاورپوینت رابطه بین شیوه های تامین مالی و درصد تحقیق در مورد پاورپوینت رابطه بین شیوه های تامین مالی و درصد پاورپوینت رابطه بین شیوه های تامین مالی و درصد…

  • نقش سیمای جمهوری اسلامی ایران در افزایش آگاهی مخاطبان در كاهش آلودگی هوا(از نظر كارشناسان محیط زیست و رسانه)

    نقش سیمای جمهوری اسلامی ایران در افزایش آگاهی مخاطبان در كاهش آلودگی هوا(از نظر كارشناسان محیط زیست و رسانه) كاهش آلودگی هوا سیمای جمهوری اسلامی ایران نقش سیمای جمهوری اسلامی ایران در افزایش آگاهی مخاطبان در كاهش آلودگی هوا(از نظر…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نمایش خلاق کودکان 72 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نمایش خلاق کودکان 72 صفحه فصل دوم پایان نامه نمایش خلاق کودکان مبانی نظری نمایش خلاق کودکان پیشینه تحقیق نمایش خلاق کودکان پیشینه داخلی نمایش خلاق کودکان پیشینه خارجی نمایش خلاق کودکان پیشینه پژوهش نمایش…

  • پاورپوينت فرایند های قالب گیری

    پاورپوينت فرایند های قالب گیری پاورپوينت فرایند های قالب گیری پاورپوينت فرایند قالب گیری پاورپوينت در مورد فرایند های قالب گیری دانلود پاورپوينت فرایند های قالب گیری پاورپوينت در باره فرایند های قالب گیری دانلود پاورپوينت در مورد فرایند های…

  • پاورپوینت آموزش تدریس علوم دوم دبستان مبحث من رشد می کنم

    پاورپوینت آموزش تدریس علوم دوم دبستان مبحث من رشد می کنم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس علوم دوم دبستان مبحث من رشد می کنم به کودکان کلاس دوم ابتدایی در قالب 8 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت هدف نخستین مراقبت های نوزادی

    پاورپوینت هدف نخستین مراقبت های نوزادی پاورپوینت مراقبت های نوزاد پاورپوینت مراقبت های نوزاد در مرکز بهداشت پاورپوینت مراقبت های نوزاد بعد از تولد پاورپوینت مراقبت های نوزاد بعد از زایمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هدف نخستین مراقبت…

  • ارزیابی ارتباط سبکهای فرزند پروری مادران با انگیزش پیشرفت فرزندان در بین دانش آموزان سال سوم دبیرستان نظام جدید متوسطه شهر اردبیل

    ارزیابی ارتباط سبکهای فرزند پروری مادران با انگیزش پیشرفت فرزندان در بین دانش آموزان سال سوم دبیرستان نظام جدید متوسطه شهر اردبیل نظریه اتكینسون انگیزش پیشرفت شیوه های فرزندپروری سبکهای فرزند پروری مادران انگیزش پیشرفت فرزندان رابطه سبکهای فرزند پروری…

  • شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما

    شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما کارکردهای رسانه اثربخشی در رسانه اثربخشی برنامه های فرهنگی مدل های اثربخشی سازمانی الگوی مدیریت رسانه صدا و سیما عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان رابطه بین…

  • پروژه درس شبكه‌های كامپیوتری با عنوان پروتكل‌های مسیریابی

    پروژه درس شبكه‌های كامپیوتری با عنوان پروتكل‌های مسیریابی Routing مسیریابی متریك‌های Routing پروتكل‌های مسیریاب الگوریتم‌های Routing پروژه درس شبكه‌های كامپیوتری با عنوان پروتكل‌های مسیریابی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه…

  • پاورپوینت مسکن ها و تب بر ها

    پاورپوینت مسکن ها و تب بر ها پاورپوینت مسکن ها و ضد تب پاورپوینت مسکن ها و موارد دیگر دانلود پاورپوینت مسکن ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مسکن ها و تب بر ها جهت رشته ی دارو سازی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق معاملات اشخاص وابسته 82 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق معاملات اشخاص وابسته 82 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری معاملات اشخاص وابسته ادبیات نظری معاملات اشخاص وابسته فصل دوم پایان نامه معاملات اشخاص وابسته پیشینه تحقیق معاملات اشخاص وابسته پیشینه داخلی معاملات اشخاص وابسته…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی رضایت شغلی 77 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی رضایت شغلی 77 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت سیستم مدیریت ارزش کسب شده

    پاورپوینت سیستم مدیریت ارزش کسب شده پاورپوینت مدیریت ارزش کسب شده پاورپوینت مدیریت ارزش کسب شده در پروژه پاورپوینت محاسبات evm رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم مدیریت ارزش کسب شده جهت رشته مدیریت در قالب 69 اسلاید و…

  • تحقیق کامل در مورد مصالح ساختمانی و انواع آنها 80 صفحه

    تحقیق کامل در مورد مصالح ساختمانی و انواع آنها 80 صفحه تحقیق مصالح ساختمانی جدید تحقیق مصالح ساختمانی نوین مقاله مصالح ساختمانی تحقیق درباره مصالح ساختمانی موضوع تحقیق مصالح ساختمانی تحقیق درباره مصالح ساختمانی جدید تحقیق در مورد مصالح ساختمانی…

  • معادله مشخصه یك موجبر صفحه ای ساخته شده با مواد دستگردان

    معادله مشخصه یك موجبر صفحه ای ساخته شده با مواد دستگردان مقاله کارشناسی موجبر صفحه ای رفتن به سایت اصلی

  • پروپوزال شناسایی و بررسی عوامل موفقیت پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان

    پروپوزال شناسایی و بررسی عوامل موفقیت پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان پروپوزال ERP مراحل پیاده سازی erp پروپوزال پیاده سازی erp پیاده سازی erp در سازمان پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمان عوامل کلیدی موفقیت erp پروپوزال عوامل…

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن

    پرسشنامه ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن پرسشنامه کارت امتیاز متوازن دانلود پرسشنامه کارت امتیازی متوازن پرسشنامه کارت امتیازی متوازن رایگان نمونه پرسشنامه کارت امتیازی متوازن پرسشنامه ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن…

  • پاورپوینت فصل پنجم درس نظریه های مدیریت دولتی با عنوان نهضت بازآفرینی دولت

    پاورپوینت فصل پنجم درس نظریه های مدیریت دولتی با عنوان نهضت بازآفرینی دولت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل پنجم درس نظریه های مدیریت دولتی با عنوان نهضت بازآفرینی دولت جهت رشته مدیریت در قالب 21 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 علوم هشتم - دستگاه عصبی

    پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 علوم هشتم - دستگاه عصبی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 علوم هشتم - دستگاه عصبی به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx…

  • اصول حقوقی موجود بر تنگه های بین المللی

    اصول حقوقی موجود بر تنگه های بین المللی رژیم حقوقی تنگه هرمز پایان نامه رژیم حقوقی تنگه هرمز تنگه هرمز از دیدگاه كنوانسیون 1982 حقوق دریاها تنگه هرمز از دیدگاه كنوانسیون 1958 حقوق دریاها تنگه هرمز از دیدگاه كنوانسیون 1982…

  • پاورپوینت درباره ابومسلم خراسانی

    پاورپوینت درباره ابومسلم خراسانی دانلود پاورپوینت درباره ی ابومسلم خراسانی دانلود پاورپوینت ابومسلم خراسانی کیست؟ دانلود پاورپوینت ابومسلم خراسانی چه کرد؟ دانلود پاورپوینت درباره ی زندگی ابومسلم خراسانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره ی ابومسلم خراسانی جهت رشته…

  • بررسی رویکردها و نظریه های بلوغ حرفه ای و شغلی کارکنان

    بررسی رویکردها و نظریه های بلوغ حرفه ای و شغلی کارکنان جنبه های بلوغ حرفه‌ای ساختار بلوغ حرفه‌ای رویکرد تکاملی سوپر در مورد بلوع حرفه ای نظریه تصمیم‌گیری تیدمن در مورد بلوع حرفه ای تئوری جامع کریتیز در مورد بلوع…

  • پاورپوینت آشنایی با کلیات فصل اول کتاب روان درمانی با قرآن با عنوان اخلاق اسلامی

    پاورپوینت آشنایی با کلیات فصل اول کتاب روان درمانی با قرآن با عنوان اخلاق اسلامی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با کلیات فصل اول کتاب روان درمانی با قرآن با عنوان اخلاق اسلامی جهت رشته فقه و الهیات…

  • پاورپوینت درباره هوش تجاری

    پاورپوینت درباره هوش تجاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هوش تجاری جهت رشته ی روان شناسی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       هوشمندی، قابليت دنبال…

  • پاورپوينت آشنایی با مهندسی نرم افزار فصل دوازده مدل سازی تحليلی

    پاورپوينت آشنایی با مهندسی نرم افزار فصل دوازده مدل سازی تحليلی پاورپوينت مهندسی نرم افزار مدل سازی تحليلی دانلود پاورپوينت مهندسی نرم افزار مدل سازی تحليلی پاورپوینت درباره مهندسی نرم افزار مدل سازی تحليلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت…