بررسی اثربخشی تنوع کاربرد کارتهای عابر بانک در بانکداری الکترونیک بر بهبود عملکرد شعب بانک ها

بررسی اثربخشی تنوع کاربرد کارتهای عابر بانک در بانکداری الکترونیک بر بهبود عملکرد شعب بانک ها

ارزیابی عملکرد در بانک
شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها
شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک
تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتری
تاثیر تنوع کاربرد کارتهای ATM در بانکداری الکترونیک 
بهبود عملکرد شعب بانک ها با کارتهای ATM
پایان نامه بانکداری اینترنتی
پایان نامه در مورد بانکداری الکترونیک

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

بررسی اثربخشی تنوع کاربرد کارتهای عابربانک در بانکداری الکترونیک بر بهبود عملکرد شعب بانک ها

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی اثربخشی تنوع کاربرد کارتهای عابربانک در بانکداری الکترونیک بر بهبود عملکرد شعب بانک ها بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

چکیده
استفاده از کارت های ATM یکی از ابزارهای بانکداری الکترونیکی است که موجب تسهیل در ارائه وجوه نقد و سرعت انتقال وجوه و همین طور دقت و کاهش حجم عملیات مربوط به ارائه پول را فراهم می آورد. اصلاحات ساختاری در بخش های واقعی و مالی اقتصاد ایران و بانک های کشور دربر دارنده مؤلفه های گوناگونی است. به نظر می رسد  شناسایی عوامل بهبود عملکرد در نظام بانکی می تواند پیش نیازی برای ایجاد تحول در نظام بانکداری ایران باشد.

تحقیق حاضر به بررسی این سوال می پردازد که آیا تنوع کاربرد کارتهای ATM  بر بهبود عملکرد شعب بانک های دولتی و خصوصی تاثیرگذار است؟روش تحقیق از نوع توصیفی، تحلیلی از نوع علی است. جامعه آماری انتخاب شده مشتریان (دارندگان کارت ATM) بانک های دولتی و خصوصی استان گیلان می باشند که تعداد 400 نمونه از طریق روش نمونه گیری غیراحتمالی در دسترس به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از رگرسیون و تحلیل واریانس استفاده شد.با توجه به نتایج به دست آمده مشاهده شد تنوع کاربرد کارت های ATM  بر بهبود عملکرد شعب بانک های دولتی و خصوصی استان گیلان تاثیرگذار است و شدت رابطه بین تنوع کاربرد کارتهایATM   و بهبود عملکرد برابر 640/0 می باشد؛ از طرفی ضریب تعیین نیز برابر با 409/0 می باشد که بیانگر آنست که متغیر تنوع کاربرد کارتهایATM   در حدود 41 درصد متغیر بهبود عملکرد را تبیین می کند. همچنین تنوع کاربرد کارتهای ATM بر ابعاد  بهبود  عملکرد  بصورت جداگانه نیز تاثیرگذار است.

 

کلمات کلیدی: بهبود عملکرد، سودآوری، رضایت مشتری، احساس امنیت مشتری، کارت ATM

 

مقدمه
از ويژگي‌هاي قرن حاضر، توسعه اعجاب آور تكنولوژي  ارتباطات و اطلاعات و بكارگيري آن جهت افزايش سرعت و كيفيت در ارائه خدمات مي‌باشد ضمن این که بخش خدمات در حدود 20 درصد کل تجارت جهانی را تشکیل می دهد و در طی 15 سال گذشته، مانند تجارت کالا از رشد سریع 5/8 درصدی برخوردار بوده است. اين پيشرفت‌، بانكداري را نيز تحت تأثير شديد خود قرار داده و باعث تغييرات عمده‌اي در اين صنعت گرديده است. سرعت توسعه صنعت انفورماتيك باعث ايجاد تغييرات عمده‌اي در شكل پول و سيستم‌هاي انتقال منابع در عرصه بانكداري گرديده و مفاهيم جديدي از بانكداري تحت عنوان بانكداري الكترونيكي ظهور يافته است.

صنعت بانکداری ایران به عنوان یکی از پایه های تاثیر گذار در اقتصاد کشور نقش تعیین کنندهای در فعالیت های اقتصادی کشور ایفا می کند. شکاف موجود میان صنعت بانکداری ایران و بانکداری روز دنیا بیانگر فاصله معنی دار بانک های ایرانی با استاندارد های بین المللی  است. وجود چنین شرایطی لزوم تجدید نظر در روابط بین نظام  بانکداری و مشتریان به عنوان منبع اصلی درآمد و موفقیت سازمان را ضروری می سازد. مشتریان را باید دلیل وجودی سازمان به حساب آورد لذا نه تنها شناخت نیاز های آشکار آنان، پیش بینی، تعیین و هدایت نیاز های پنهان مشتریان، طراحی و اجرا ی برنامه های ارائه خدمات در جهت رفع این نیاز ها برای جذب مشتری از ارکان اساسی هرگونه فعالیت در سازمان می باشد. شعار معروف ”همیشه حق با مشتری است” اگر به درستی اجرا شود می تواند باعث کسب موفقیت در نظام بانکداری کشور شود. به کارگیری جدیدترین روشهای بازاریابی در زمینه مشتری مداری و کسب رضایت مشتری باعث موفقیت سازمان می گردد. زمانی که بتوانیم نیاز های مشتریان را نسبت به رقبای دیگر زودتر تشخیص داده و با ارائه راهکارهای مناسب مشتریانمان را زودتر از رقبا شناسایی و جذب نماییم؛ آنگاه سازمانی موفق خواهیم بود.

 

 تشریح و بیان مسئله
استفاده از کارت های ATM یکی از ابزارهای بانکداری الکترونیکی است که موجب تسهیل در ارائه وجوه نقد و سرعت انتقال وجوه و همین طور دقت و کاهش حجم عملیات مربوط به ارائه پول را فراهم می آورد. اصلاحات ساختاری در بخش های واقعی و مالی اقتصاد ایران و بانک های کشور در بر دارنده مؤلفه های گوناگونی است. به نظر می رسد شناسایی عوامل بهبود عملکرد در نظام بانکی می تواند پیش نیازی برای ایجاد تحول در نظام بانکداری ایران باشد. از آن جاییکه در سازمان ها به بهبود عملکرد و رشد آن، چندان پرداخته نشده و از طرفی استفاده از ابزار مناسب برای کاهش حجم کار و شناسایی و ارضاء نیازهای مشتریان به خوبی صورت نمی گیرد، چنین به نظر می آید که شناخت و بکارگیری ابزار مناسب در بانک ها با توجه به پولی شدن اقتصادها و پیشرفتهای علمی در زمینه تجارت الکترونیک می تواند گام مؤثری در این زمینه باشد. که با استفاده از آن بتوان در زمان های مختلف، تغییرات به وجود آمده در میزان رضایت و احساس امنیت مشتریان و همین طور سودآوری بانک ها را مورد بررسی و سنجش قرار داد ( براداران حسن زاده و همکاران، 1388، ص190 ).

بانکداری الکترونیکی را می توان استفاده و نمایش تکنولوژی های گوناگون و متفاوت خدمات و گسترش ماشین های خودپرداز و ارائه مستقیم صورت حساب، پرداخت اتوماتیک و انتقال الکترونیکی وجوه و بانکداری خانگی تعربف کرد. در انتقال الکترونیکی وجوه یک وظیفه مهم وجود دارد و آن امکان دسترسی سریع و پیوسته به وجوه می باشد. مطالعات زیادی جهت نشان دادن قسمت های سودآور و قابلیت سوددهی بانکداری پیوسته الکترونیکی صورت گرفته است (  Pikkarainen, 2004, p. 225). امروزه به لحاظ شرایط داخلی و موقعیت بین المللی نظام جمهوری اسلامی ایران ضرورت تحول در نظام بانک های دولتی کشور بیش از هر زمان دیگر ملموس و قطعی می باشد. لازم است با توجه به نقشی که این نظام بانکی شایسته و کارآمد در تحقق برنامه های توسعه دارد به عنوان یکی از اساسی ترین برنامه های توسعه کشور به آن توجه شود (الوانی و ریاحی، 1382، ص20). با پولی شدن اقتصادها اهمیت و نقش سیاست های پولی، ارزی در بانکداری کشورها روزافزون گردیده است، بانکداری به جهت نقشی که در هدایت نقدینگی و خلق اعتبار در جامعه دارد حائز اهمیت می باشد. بانک ها و برخی از مؤسسات مالی و اعتباری در سال های اخیر مبادرت به صدور کارت های اعتباری نموده اند که این کارت ها نیز به نوبه خود یک نوع پول آفرینی محسوب می شوند. 

از آنجاییکه که مردم علاقه مند به ذخیره پولی هستند که در مقابل خطرات مصون باشد و از طرف دیگر بانکدار؛ سلامت، راحتی، سهولت انتقال و خدمات دفترداری را با هزینه بسیار کم و یا بدون هزینه برای آن ها فرهم نماید. لذا کارت پول یا کارت بانکی از حدود 50 سال پیش متداول شد. و هدف اصلی و اولیه از ایجاد کارت پول، جایگزین کردن آن به جای سکه و اسکناس بوده تا امنیت جانی و مالی صاحبان آن فراهم شود و کاستن از هزینه های واحدهای تحویل و نگه داری و غیره در بانک ها بوده و است. بنابراین عملکرد مطلوب و مورد انتظار بانک منوط به ایجاد محیطی است که در خور آن بوده و مدیران متولی و مسئول آن می باشند. به کارگیری ابزار مناسبی همچون کارت های بانکی به دلیل مزایایی چون کاستن از زمان انتظار و سرعت در نقل و انتقال وجوه در کنار روند رو به رشد فن آوری، تشکیل مفهومی در برگیرنده پول مجازی با استفاده از ابزار الکترونیکی باعث پیدایش تحولی در صنعت بانکداری و گرایشی با عنوان تجارت الکترونیکی گردیده است. تجارت الکترونیک شامل تمام فرم های مبادلات تجاری و بازرگانی از قبیل خرید و فروش کالا و خدمات به کمک ابزار الکترونیکی همچون تلفن، تلویزیون، کامپیوتر و اینترنت و غیره می باشد ( Mazloumian, 2004, p. 2 ).

توسعه فزاینده سیستم مالی در کشورهای در حال توسعه و گسترش روزافزون بانک های تجاری و سازمانهای بیمه و مؤسسات پرداخت کننده مستمری فضای رقابتی خاصی را پیش روی سازمان ها قرار داده است ( بهمن پور، 2003، ص12 ). پس با شناخت نیازها و انتظارات مشتریان محیط کار و دیگر عوامل مؤثر بر رفتار مشتریان و کارکنان می توان کارایی و اثربخشی را معنا کرد و بهبود عملکرد را عینیت بخشید ( کردنائیج و دلخواه، 1383، ص4 ). با توجه به اینکه در هر بانکی سیستم بانکداری مسئول پیگیری و تخمین  بهره و سرمایه گذاری داراییهای مشتریان در یک مکان مطمئن می باشد به نحوی که بالاترین میزان رضایت مشتریان بانک را به دنبال داشته باشد. و چنین عملکردی مستلزم استفاده از ابزار مناسب می باشد (ابراهیمی، 2002، ص6). لذا آنچه در این تحقیق اهمیت دارد، ، بررسی تنوع کاربرد کارت های ATM بر بهبود عملکرد شعب بانک های دولتی و خصوصی می باشد

 

 

 

 

فهرست مطالب
چکیده1
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1) مقدمه    .3
1-2) تشریح و بیان مسئله    .3
1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق    .5
1-4) اهداف تحقيق    .6
1-5) چهارچوب نظری    .6
1-6) فرضیات تحقيق    .7
1-7) تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها    .7
1-8) قلمرو تحقیق    .9
1-9) جمع بندی    .9

فصل دوم: مبانی نظری تحقيق
2-1) بانکداری الکترونیک    .12
2-2) تاریخچه بانکداری الکترونیک    .14
2-3) اجزای بانکداری الکترونیک در ایران    .18
2-4) کارت های اعتباری    .18
2-5) تشریح مفهوم عملکرد    .26
2-6) عملکرد سازمانی     .28
2-7) ابعاد ارزیابی عملکرد    .28
2-8) انواع ارزیابی عملکرد     .29
2-9) فرآیند ارزیابی عملکرد    .31
2-10) اهداف ارزیابی عملکرد     .31
2-11) مدل های شناخته شده در زمینه ارزیابی عملکرد (فرایندها و چارچوبها)     .31
2-11-2) ماتریس عملکرد (1989)    .32
2-11-3) مدل نتایج و تعیین کننده ها (1991)    .32
2-11-4) هرم عملکرد (1991)    .33
2-11-5) کارت امتیازدهی متوازن (1992)    .33
2-11-6) فرایند کسب و کار  (1996)    .34
2-11-7) تحلیل ذی نفعان (2001)    .35
2-11-8) مدل تعالی سازمان    .36
2-11-9) چارچوب مدوری و استیپل (2000)    .36
2-12) سودآوری    .38
2-13) رضایت مشتری    .38
2-14) احساس امنیت مشتری    .42
2-15) پیشینه تحقیق    .43
2-16) جمع بندی52 

فصل سوم: روش اجرای تحقيق
3-1) مقدمه     .54
3-2 روش تحقیق    .54
3-3) جامعه و نمونه آماری تحقیق    .55
3-3-1) جامعه آماری تحقیق    .55
3-3-2) نمونه آماری تحقیق    .55
3-4) روش ها و ابزار گردآوری اطلاعات    .57
3-5) روایی و پایایی پرسشنامه    .58
3-5-1) روایی    .58
3-5-2) پایایی    .58
3-6) روش تجزیه و تحلیل داده ها    .59
 3-6-1) تجزیه و تحلیل با استفاده از آمار توصیفی    .59
3-6-2) تجزیه و تحلیل با استفاده از آمار استنباطی    .60
3-6-3 ) تحليل رگرسيون    .60
3-6-4) آزمون دوربین واتسون    .61
3-6-5) تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری    .61
3-6-6 ) آزمون کلموگروف –  اسمیرنف.62
3-6-7 ) آزمون t-value    .62
3-6-8 ) تحلیل عاملی تأییدی    .63
3-6-9 ) شاخص های برازندگی    .64
 3-6-9-1 ) آزمون خی –  دو    .64
3-6-9-2 ) شاخص RMSEA     .64
3-10) جمع بندی    .64

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های تحقيق
4-1) مقدمه:    .67
4-2) توصیف متغیر های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان:    .68
4-3)  توصیف متغیر های تحقیق:    .71
4-4) آزمون فرضیات تحقیق:    .73
4-5) یافته های جانبی تحقیق     .79

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1) مقدمه    .84
5-2) نتیجه گیری    .84
5-2-1 ) نتایج بررسی توصیفی داده ها    .84
5-2-2 ) نتایج آمار استنباطی    .85
5-3 ) پیشنهادات بر مبنای یافته های تحقیق    .86
5-4) محدودیت های تحقیق    .87
5-5 ) پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده    .88

 منابع و مآخذ    .89
پیوست ها    .96
چکیده انگلیسی109  

فهرست جداول  

جدول 2-1) ابعاد مدل سرکوال    42
جدول 2-2) پيشينه تحقيق    47
جدول 3-1) ضرایب آلفای کرونباخ  مربوط به متغیر ها    59
جدول 4-1)  توصیف متغیر جنسیت    68
جدول 4-2) توصیف متغیر سن    69
جدول 4-3) توصیف متغیر تحصیلات    70
جدول 4-4) توصیف متغیر  سودآوري    71
جدول 4-5) توصیف متغیر احساس امنيت مشتريان    71
جدول 4-6) توصیف متغیر  رضايت مشتریان    71
جدول 4-7) توصیف متغیر تنوع کاربرد کارتهاي ATM    72
جدول 4-8) توصیف متغیر بهبود عملکرد    72
جدول4-9) خلاصه وضعیت مدل رگرسیون بین تنوع کاربرد کارتهای  ATMو بهبود عملکرد    73
جدول4-10) تحلیل واریانس مدل رگرسیون بین تنوع کاربرد کارتهای ATM و بهبود عملکرد    73
جدول4-11) ضرایب مدل های رگرسیون بین تنوع کاربرد کارتهای  ATMو بهبود عملکرد    74
جدول4-12) خلاصه وضعیت مدل رگرسیون بین تنوع کاربرد کارتهای ATM و سودآوری    74
جدول4-13) تحلیل واریانس مدل رگرسیون بین تنوع کاربرد کارتهای  ATMو سودآوری    75
جدول4-14) ضرایب مدل های رگرسیون بین تنوع کاربرد کارت های  ATMو سودآوری    75
جدول4-15) خلاصه وضعیت مدل رگرسیون بین تنوع کاربرد کارتهای ATM و رضایت مشتریان    76
جدول4-16) تحلیل واریانس مدل رگرسیون بین تنوع کاربرد کارتهای ATM و رضایت مشتریان76
جدول4-17) ضرایب مدل های رگرسیون بین تنوع کاربرد کارتهای  ATMو رضایت مشتریان.77
جدول4-18) خلاصه وضعیت مدل رگرسیون بین تنوع کاربرد کارتهای  ATMو امنیت مشتریان77
جدول4-19) تحلیل واریانس مدل رگرسیون بین تنوع کاربرد کارتهای  ATMو امنیت مشتریان.    78
جدول 4-20) ضرایب مدل های رگرسیون بین تنوع کاربرد کارتهای ATM و امنیت مشتریان78
جدول4-21) آزمون تی وضعیت موجود متغیرهای تحقیق.    79
جدول4-22) آزمون تی وضعیت موجود متغیرهای تحقیق در دو بخش.    80
جدول4-23) آزمون تی مقایسه متغیرهای تحقیق در دو بخش    81
جدول 4-24) خلاصه مدل رگرسیون در دو بخش خصوصی و دولتی    82

فهرست نمودار و اشكال
شکل1-1) مدل مفهومی تحقیق    .7
شکل 2-1) مدل فورنل    .40
شکل2-2) مدل کانو     41
 

 

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب سازمان تامین اجتماعی با DEA

    پروپوزال ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب سازمان تامین اجتماعی با DEA ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی  با DEA ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها پروپوزال ارزیابی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد کارکنان ادبیات نظری تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان دانلود مبانی نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد کارآفرینی سازمانی 50 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد کارآفرینی سازمانی 50 صفحه کلمات کلیدی : کارآفرینی سازمانی مبانی نظری کارآفرینی سازمانی تاریخچه کارآفرینی سازمانی پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی پیشینه پژوهش کارآفرینی سازمانی مبانی نظری در مورد کارآفرینی سازمانی پیشینه تحقیق در…

  • تعیین رضایت شغلی كاركنان کتابخانه

    تعیین رضایت شغلی كاركنان کتابخانه پایان نامه رضایت شغلی پایان نامه رضایت شغلی کارکنان دانلود پایان نامه رضایت شغلی پایان نامه در مورد رضایت شغلی پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان دانلود پایان نامه رضایت شغلی كاركنان…

  • پروپوزال ارزیابی میزان رضایت زناشویی و عوامل همراه آن در پرستاران

    پروپوزال ارزیابی میزان رضایت زناشویی و عوامل همراه آن در پرستاران رضایت زناشویی رضایت زناشویی در پرستاران بررسی میزان رضایت زناشویی در پرستاران دانلود پروپوزال رضایت زناشویی دانلود پروپوزال رضایت زناشویی در پرستاران ارزیابی میزان رضایت زناشویی و عوامل همراه…

  • دانلود تحقیق درباره بهزیستی ذهنی word

    دانلود تحقیق درباره بهزیستی ذهنی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بهزیستی ذهنی با فرمت docx در قالب 56 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب…

  • پاورپوينت ساختار فایل ها 252 اسلاید کامل و جامع

    پاورپوينت ساختار فایل ها 252 اسلاید کامل و جامع دانلود پاورپوينت ساختار فایل ها دانلود پاورپوينت درمورد ساختار فایل ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت ساختار فایل ها جهت رشته نرم افزار در قالب 252 اسلايد و با فرمت…

  • پاورپوینت ارتقاء استراتژی رقابتی کسب و کار

    پاورپوینت ارتقاء استراتژی رقابتی کسب و کار دانلود پاورپوینت ارتقاء استراتژی رقابتی کسب و کار پاورپوینت ارتقاء استراتژی رقابتی کسب و کار ارتقاء استراتژی رقابتی کسب و کار تکميل انتخاب استراتژي رقابتي انتخاب‌هاي استراتژيک يک شرکت مجموعه انتخاب هاي استراتژيک…

  • پرسشنامه شخصیتی 5 عاملی نئو فرم کوتاه  60 سوالی با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه شخصیتی 5 عاملی نئو فرم کوتاه  60 سوالی با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه نئو فرم کوتاه pdf آزمون نئو 60 سوالی pdf تفسیر کامل ازمون نئو پرسشنامه شخصیتی نئو پرسشنامه شخصیتی neo فرم کوتاه…

  • دانلود پاورپوینت روش های صحیح مطالعه

    دانلود پاورپوینت روش های صحیح مطالعه پاورپوینت مطالعه مفید پاورپوینت روش مطالعه موثر پاورپوینت روش های مطالعه پاورپوینت مراحل مطالعه صحیح رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های صحیح مطالعه جهت رشته علوم پایه 58 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوينت خفگی ها 40 اسلاید

    پاورپوينت خفگی ها 40 اسلاید پاورپوینت در مورد خفگی ها دانلود پاورپوینت دستگاه تنفس خفگی ها ppt پاورپوینت در باره خفگی ها دانلود پاورپوینت در مورد خفگی ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت خفگی ها 40 اسلاید جهت رشته…

  • دانلود پاورپوینت معماری بادگیر

    دانلود پاورپوینت معماری بادگیر پاورپوینت در مورد معماری بادگیر پاورپوینت آشنایی با بادگیر پاورپوینت معرفی انواع بادگیر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری بادگیر جهت رشته معماری در 75 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…

  • زندگانی،فعالیت و فرایند شکل گیری سلسله مراتب روحانیت در عصر ساسانی

    زندگانی،فعالیت و فرایند شکل گیری سلسله مراتب روحانیت در عصر ساسانی روحانیون زرتشتی روحانیون عصر ساسانی فعالیت روحانیون عصر ساسانی نحوه شکل گیری روحانیون عصر ساسانی روحانیان زرتشتی در عصر ساسانی زندگانی،فعالیت و فرایند شکل گیری سلسله مراتب روحانیت در…

  • بررسی شاخص ها و مولفه های احساس امنیت و نظریه های روانشناسی مربوط به آن

    بررسی شاخص ها و مولفه های احساس امنیت و نظریه های روانشناسی مربوط به آن مولفه های احساس امنیت شاخص های احساس امنیت بررسی احساس امنیت در فضاهای عمومی بررسی احساس امنیت و عوامل موثر بر آن در کشور احساس…

  • دانلود پاورپوینت تحلیل و طراحی سقف های مشبک و سقف های پلیسه ای

    دانلود پاورپوینت تحلیل و طراحی سقف های مشبک و سقف های پلیسه ای پاورپوینت تحلیل و طراحی سقف های مشبک و سقف های پلیسه ای پاورپوینت طراحی سقف های مشبک و سقف های پلیسه ای پاورپوینت تحلیل و طراحی سقف…

  • دانلود پاورپوینت مفهوم ستاره ها در هتل

    دانلود پاورپوینت مفهوم ستاره ها در هتل پاورپوینت مفهوم ستاره ها در هتل پاورپوینت هتل ایرانی پاورپوینت هتل خارجی پاورپوینت هتل 5 ستاره رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفهوم ستاره ها در هتل در قالب 14 اسلاید و با…

  • پاورپوینت اثرات تغییر در نرخ های ارز خارجی

    پاورپوینت اثرات تغییر در نرخ های ارز خارجی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اثرات تغییر در نرخ های ارز خارجی جهت رشته ی حسابداری در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • دانلود پایان نامه بررسی استرس شغلی

    دانلود پایان نامه بررسی استرس شغلی کلمات کلیدی : دانلود پایان نامه استرس شغلی پایان نامه های استرس شغلی پایان نامه تاثیر استرس شغلی پایان نامه با موضوع استرس شغلی پایان نامه بررسی میزان استرس شغلی پایان نامه در مورد…

  • دانلود پاورپوینت طرح زودبازده و اقتصاد مقاومتی

    دانلود پاورپوینت طرح زودبازده و اقتصاد مقاومتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طرح زودبازده و اقتصاد مقاومتی جهت رشته مدیریت در 17 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       حدود…

  • پاورپوینت بررسی اصول عملکرد رله های الکترومغناطیسی (همراه با مثالهای تشریحی)

    پاورپوینت بررسی اصول عملکرد رله های الکترومغناطیسی (همراه با مثالهای تشریحی) پاورپوینت بررسی اصول عملکرد رله های الکترومغناطیسی اصول عملکرد رله های الکترومغناطیسی رله و حفاظت ساختار چندلايه اي سيستم قدرت زون حفاظتی المان هاي سيستم حفاظت اصول عملکرد رله…

  • تشکیل پوشش فسفات در فلزات و بررسی شتاب دهنده ها در آن

    تشکیل پوشش فسفات در فلزات و بررسی شتاب دهنده ها در آن مكانیسم‌های واكنش پوشش فسفات در فلزات شتاب دهنده ها عناصر شیمیایی تشکیل پوشش فسفات در فلزات و بررسی شتاب دهنده ها در آن دانلود پایان نامه پوشش فسفات…

  • پاورپوینت آمار و آمارگیری چیست

    پاورپوینت آمار و آمارگیری چیست دانلود پاورپوینت آمار چیست پاورپوینت آمار چیست و انواع آمارگیری آمار چیست پاورپوینت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آمار چیست جهت رشته گوناگون در قالب 64 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • دانلود تحقیق کارایی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق کارایی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کارایی با فرمت docx در قالب 47 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب مقدمه مفهوم…

  • نگرش به خشونت علیه زنان در مردان و بررسی رابطه آن با سرمایه فرهنگی

    نگرش به خشونت علیه زنان در مردان و بررسی رابطه آن با سرمایه فرهنگی کلمات کلیدی : خشونت علیه زنان در ایران خشونت علیه زنان تعریف عوامل خشونت علیه زنان ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان وعوامل موثر…

  • بررسی رویکردهای انگیزشی و نظریه های یادگیری در آموزش ریاضی

    بررسی رویکردهای انگیزشی و نظریه های یادگیری در آموزش ریاضی کلمات کلیدی : نظریه های یادگیری تأثیر انگیزش در یادگیری رویکردهای مختلف انگیزشی فنون ایجاد انگیزش در یادگیرندگان رویکردهای انگیزشی در آموزش ریاضی نظریه های یادگیری در آموزش ریاضی رفتن به…

  • پاورپوينت آشنایی با تناسبات طلایی

    پاورپوينت آشنایی با تناسبات طلایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با تناسبات طلایی جهت رشته هنری در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     ترکیب تناسب طلایی…

  • مبانی نظری تبیین رابطه توانمندسازها، عملکرد و پایداری زنجیره تامین

    مبانی نظری تبیین رابطه توانمندسازها، عملکرد و پایداری زنجیره تامین زنجیره تامین پایدار عملکرد زنجیره تامین پایداری زنجیره تامین توانمندسازهای زنجیره تامین اندازه گیری پایداری زنجیره تامین شاخص های عملکرد زنجیره تامین مدیریت زنجیره تامین پایدار و ضرورت بررسی آن مدیریت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی در سازمان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی در سازمان کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بی تفاوتی در سازمان مبانی نظری بی تفاوتی در سازمان پیشینه تحقیق بی تفاوتی در سازمان پیشینه داخلی بی تفاوتی در سازمان پیشینه خارجی بی…

  • دانلود تحقیق سیستم های اطلاعاتی و اجتماعی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سیستم های اطلاعاتی و اجتماعی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سیستم های اطلاعاتی و اجتماعی با فرمت docx در قالب 93 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • رویکردهای انگیزشی در انگیزش پیشرفت

    رویکردهای انگیزشی در انگیزش پیشرفت الگوهای انگیزش رویکردهای انگیزش تحقیق درباره انگیزش تحقیق درباره انگیزش پیشرفت دیدگاه های نظری انگیزش پیشرفت رابطه انگیزش پیشرفت  با پیشرفت تحصیلی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق رویکردهای انگیزشی در انگیزش پیشرفت…

  • پاورپوینت رضايت شغلي و پيامدهاي آن

    پاورپوینت رضايت شغلي و پيامدهاي آن کلمات کلیدی : پاورپوینت رضايت شغلي و پيامدهاي آن دانلود رایگان پاورپوینت رضايت شغلي رضايت شغلي و پيامدهاي آن تحقیق رضايت شغلي و پيامدهاي آن تعريف رضايت شغلي شغل رضايت‌بخش چيست نظريه‌هاي رضايت شغلي…

  • دانلود پاورپوینت معماری هند

    دانلود پاورپوینت معماری هند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری هند جهت رشته معماری در 47 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       واقع در ۴۰۰ کیلومتری شمال کراچی پاکستان…

  • بررسی موانع عدم شفّافیت بازار سرمایه ایران و ارائه راهکارها

    بررسی موانع عدم شفّافیت بازار سرمایه ایران و ارائه راهکارها بازار سرمایه شفافیت بازار كارایی بازار دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی بررسی موانع عدم شفّافیت بازار سرمایه ایران و ارائه راهکارها دانلود مقالات کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانلود…

  • شناسایی نیازهای معنوی بیماران و تاثیر آن بر بهشت فردی و روانی

    شناسایی نیازهای معنوی بیماران و تاثیر آن بر بهشت فردی و روانی کلمات کلیدی : تبیین سلامت معنوی تحقیق کامل سلامت معنوی تعاريف عملياتي سلامت معنوی تعاريف مفهومي و نظری سلامت معنوی  تاثير دين و باورهاي مذهبي در بهداشت رواني…

  • پاورپوينت بررسی عوامل موثر بر نوآوری تکنولوژیک در موسسات کوچک و متوسط

    پاورپوينت بررسی عوامل موثر بر نوآوری تکنولوژیک در موسسات کوچک و متوسط پاورپوينت نوآوری تکنولوژیک پاورپوينت عوامل موثر بر نوآوری پاورپوينت نوآوری تکنولوژیک در موسسات دانلود پاورپوینت بررسی نوآوری تکنولوژیک در موسسات پاورپوینت درباره بررسی نوآوری تکنولوژیک در موسسات رفتن…