بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

ارزش ویژه برند کاله
ارزش ویژه برند در شرکت کاله
رابطه ارزش ویژه برند با تعمیم برند
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند
پایان نامه ارزش ویژه برند
پایان نامه بسط برند
پایان نامه ارزش ویژه برند در شرکت کاله

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

 

 

*** همراه با پرسشنامه

 

 

 

چکیده

در سال های اخیر،بحث و بررسی در خصوص برند جایگاه ویژه ای در محافل علمی و دانشگاهی و همچنین در حوزه کسب وکار یافته است.بسیاری از محققان ومدیران شرکت ها به این نتیجه رسیده اند که با ارزش ترین دارایی شرکت در جهت بهبود فرآیند بازاریابی،برند و دانش برندینگ است.بازاریابان اعتقاد دارند که محصول جدید با نام تجاری تعمیم یافته توسط مصرف کننده به طور مطلوب تری ارزیابی می شود زیرا مصرف کننده نگرش مثبت خود را از نام تجاری مربوط به محصول جدید منتقل می کند.مطالعه ی حاضر با هدف تأثیرات ارزش ویژه ی برند بر ارزیابی بسط برند صورت گرفته است.در تحقیق حاضر برند کاله که برند شناخته شده ای در سطح ایران است،جهت مطالعه انتخاب شده است.

 

تحقیق حاضر بر اساس روش گردآوری داده ها،تحقیق توصیفی واز نوع پیمایشی است.داده های 377 پرسشنامه مبنای تحلیل قرارگرفت.جهت تجزیه و تحلیل داده ها وتایید مدل نیز از روش آزمون تحلیل رگرسیون استفاده شده است ونتایج این پژوهش نشان می دهد که سه بعد از مدل ارزش ویژه برند آکر(وفاداری به برند،آگاهی از برند،تداعی ازبرند)بر ارزیابی از بسط برند تأثیرمعنا داردارد ولی بین کیفیت ادراک شده و ارزیابی از بسط برند رابطه ی معنا داری وجود ندارد.نوگرایی مصرف کننده و تناسب محصول دو متغیر ارزش ویژه ی برند و ارزیابی از بسط برند  را تعدیل می کنند.

 

 

 

 

واژه های کلیدی :

ارزش ویژه ی برند

ارزیابی از بسط برند

نوگرایی مصرف کننده

تناسب محصول

 

 

 

 

 

مقدمه 

دنیای پیرامون ما و محیطی که سازمان ها درآن قرار دارند هر روز پیچیده تر از گذشته می شود سازمان ها ناچارند برای ادامه ی حیات در این محیط در حال تغییر خود را با پیشرفت های روز افزون دانش و فن آوری انطباق دهند در جهان رقابتی امروز،سازمانی امکان بقا دارد که بتواند خود را پیوسته با تغییرات محیط پیرامونش وفق دهد(شیهالی، 1384).شرکت ها در بازار یابی جدید برای ایجاد تمایز بین محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگون استفاده می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز ، تصمیم د رمورد انتخاب نام تجاری برای محصولات و خدمات می باشد (Aaker & Keller, 1990).یک نام تجاری چکیده ای از هویت،اصالت،ویژگی وتفاوت یک نام تجاری،اطلاعات را که درکلمه یا علامت متمرکز شده است را برمی انگیزد به همین دلیل است که نام های تجاری برای تبادلات کسب و کار حیاتی اند. 

 

هر شرکت در هنگام معرفی یک محصول جدید به بازار، با سوالهای متعددی مواجه است.مهم ترین مساله ای که ذهن عرضه کننده را به خود مشغول می دارد این است که محصول جدید را با چه موضع گیری مشخصی وارد بازار کند تا بتواند تقاضای کافی ایجاد کند و یا به عبارت دیگر ، برای بازار جذابیت داشته باشد.در این باره موضعی که بنگاه برای محصول خود اتخاذ می کند باید با ویژگی های مختلف محصول،از جمله کیفیت محصول،نوع بسته بندی ، نام تجاری و نوع تبلیغات ، پشتیبانی می شود.ومعمولاً نام تجاری اصلی باعث کاهش هزینه های بازاریابی و احتمال افزایش موفقیت کلی شرکت می شود(Morrin , 1999).

تصور می شود که ارزش ویژه برند مزایای بسیاری برای شرکتها داشته باشد مثلاً سطوح بالای ارزش ویژه منجر به افزایش ترجیحات و تمایلات مصرف کننده و دلایل خرید او می شود.شرکت هایی که از ارزش ویژه برند بیشتری برخورداند ، بازده بالایی نیز خواهند داشت. برند سازی یکی از روش های قدرتمند در ایجاد تمایز و یکی از کلیدی ترین استراتژی های موضع یابی رقابتی است. 

 

برندها مزایای رقابتی پایداری را برای شرکتها به همراه دارند. به بیان دیگر اگر مصرف کنندگان برندی را خوب بدانند شرکت به یک مزایای رقابتی دست یافته است . 

ارزش ویژه برند با پشتیبانی از ارزش مشتریان به طور غیر مستقیم ارزش شرکت را افزایش می دهد . ارزش ویژه برند و ارزش مشتری از طریق بالا بردن اثر بخشی و کارآیی برنامه های بازاریابی وفاداری به برند ، قیمت و حاشیه سود ، توسعه برند،هرم تجاری و مزیت رقابتی شرکت ارزش ایجاد می کنند(آکر، 1991).بازاریابان معتقد هستند که تعمیم های برند،در اکثرموارد توسط مشتریان بسیار مطلوب ارزیابی می شوند ، زیرا مشتریان ، ویژگی ها و احساسات مثبتی را که از برند اصلی در ذهن دارند به محصولات تعمیم داده شده نیز انتقال می دهند(Bhat & Reddy, 2001).

از نقطه نظر رفتاری ارزش ویژه برند در ایجاد نقاط تمایزی که منجر به مزایای رقابتی در رقابت غیر قیمت می شود ، بسیار حائز اهمیت است لذا این تحقیق درصدد است تأثیرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی بسط برند از دیدگاه مصرف کنندگان شرکت ها و فروشگاه های عرضه کننده فرآورده های لبنی کاله درشهر کاشان بپردازد.در این فصل به بررسی و ارائه توضیحات در خصوص بیان مساله و اهمیت و ضرورت انجام تحقیق و اهداف و فرضیه های تحقیق و در آخر به تعریف واژه های کلیدی تحقیق پرداخته می شود. 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول

مقدمه 3

1-1بیان مساله 5

1-2 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 6

1-3 اهداف مشخص تحقیق 6

1-4 فرضیه های تحقیق 6

1-5 قلمرو تحقیق 7

1-5-1 قلمرو موضوعی 7

1-5-2 قلمرو زمانی 7

1-5-3 قلمرو مکانی 7

1-6 تعاریف واژگان 7

 

فصل دوم

مقدمه 10

1-2 نگرشی بر تحول نام تجاری در ایران 11

2-2 تعاریف برند 11

2-3 معانی نام و نشان تجاری 13

2-4 ارزش و اهمیت نام تجاری 14

2-4-1 ارزش نام یک نام تجاری خاص برای مصرف کننده 14

2-4-2 ارزش یک نام تجاری خاص برای سهامداران از نظر مالی 15

2-5 برندسازی 17

2-6 وجود برند 18

2-7 ارزش ویژه برند 18

2-8 دیدگاه ارزش ویژه نام و نشان تجاری کلر 19

2-9 استراتژی نام تجاری ، استراتژی کسب و کار 19

2-10 رویکردهای اندازه گیری ارزش ویژه برند 22

2-11 مدلهای ارزش ویژه برند 23

2-12 مدل ارزش ویژه آکر 29

2-13 تعریف مفاهیم و اجزای برند 30

2-14 بسط برند 35

2-15 ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش 37

2-16 تناسب درک شده از برند 39

2-16-1 فرآیند طبقه بندی و معیارهای تناسب 41

2-17 تناسب محصول با طبقه و ارزیابی بسط برند 43

2-17-1 ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط آن 45

2-18 تاثیرات متقابل بسط برندها و برند مادر 47

2-19 نوگرایی مصرف کننده نسبت به مصول 50

2-20 مزایای بسط برند 50

2-21 مروری بر تحقیقات پیشین 52

2-21-1 تحقیقات خارجی 52

2-21-2 تحقیقات داخلی 57

2-22 مدل مفهومی 61

2-23 شرکت فرآرده های لبنی کاله 62

 

فصل سوم 63

3-1مقدمه 64

3-2 روش تحقیق 66

3-3  جامعه آماری 66

3-4 نمونه و روش نمونه گیری 67

3-5 روش گردآوری داده ها و اطلاعلات 67

3-5-1 مطالعه کتابخانه ای 68

3-5-2 مطالعات میدانی 68

3-6 پرسشنامه 69

3-6-1 مقیاس و طیف ابزار اندازه گیری تحقیق 69

3-7 اعتبار و پایایی ابزار اندازه گیری پژوهش 70

3-7-1 روایی ابزار و پژوهش 70

3-7-2 پایایی ابزار پژوهش 71

3-8 روش تجزیه و تحلیل داده ها 72

 

فصل چهارم 74

4-1 مقدمه 75

4-2 آمار توصیفی 75

4-2-1 بررسی توصیفی ویژگیهای دموگرافیک 75

4-2-2 بررسی توصیفی متغیرها 79

4-3-1 نتایج آزمون کلموگروف اسیرنوف 81

4-4  نتایج بدست آمده از رگرسیون چند متغیره 84

 

فصل پنجم                                                                                                         93

5-1 یافته های تحقیق بر اساس نتایج آزمون تحقیقات 95

5-2 محدودیتهای تحقیق 95

5-3 پیشنهادهای کاربردی 97

5-4 پیشنهادهایی برای پژوهشهای آتی 98

منابع  و مآخذ                                                                                                    100

پیوست ها    106

 

  • بررسی سیستم بهای تمام شده و روش ABC در بیمارستان

    بررسی سیستم بهای تمام شده و روش ABC در بیمارستان هزینه یابی بر مبنای فعالیت هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بیمارستان امکان سنجی استقرار ABC پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بیمارستان اجرا هزینه یابی بر مبنای…

  • پاورپوینت استفاده از تصاویر در طراحی پیام

    پاورپوینت استفاده از تصاویر در طراحی پیام کلمات کلیدی : پاورپوینت استفاده از تصاویر در طراحی پیام پاورپوینت استفاده از تصاویر در طراحی پیام لل پاورپوینت استفاده از تصاویر در طراحی پیام لل لل پاورپوینت استفاده از تصاویر در طراحی…

  • دانلود پاورپوینت کسب و کار اینترنتی

    دانلود پاورپوینت کسب و کار اینترنتی پاورپوینت جامع درباره کسب و کار اینترنتی پاورپوینت معرفی کسب و کار اینترنتی پاورپوینت اصول کسب و کار اینترنتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کسب و کار اینترنتی جهت رشته مدیریت در 154…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هویت اجتماعی زنان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هویت اجتماعی زنان کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت اجتماعی زنان مبانی نظری هویت اجتماعی زنان پیشینه تحقیق هویت اجتماعی زنان پیشینه داخلی هویت اجتماعی زنان پیشینه خارجی هویت اجتماعی زنان پیشینه پژوهش…

  • پاورپوینت معرفی مسجد تاریخانه دامغان

    پاورپوینت معرفی مسجد تاریخانه دامغان پاورپوینت مسجد تاریخانه دامغان پاورپوینت پلان تاریخانه دامغان پاورپوینت تحلیل مسجد تاریخانه دامغان پاورپوینت اسم مسجد قدیمی دامغان پاورپوینت تاریخانه چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی مسجد تاریخانه ی دامغان جهت رشته تاریخ…

  • پاورپوینت سود و زیان در صورت های مالی

    پاورپوینت سود و زیان در صورت های مالی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سود و زیان در صورت های مالی جهت رشته ی حسابداری در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • نقش مالیات بر توسعه اقتصادی

    نقش مالیات بر توسعه اقتصادی توزیع درآمد نقش مالیات بر توسعه نقش مالیات بر توسعه اقتصادی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل خرید پایان نامه اقتصاد fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل…

  • دانلود تحقیق رشد حرکتی و تئوری های مربوط به آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق رشد حرکتی و تئوری های مربوط به آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رشد حرکتی و تئوری های مربوط به آن با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل…

  • اشکال اعتراض و نظارت قضایی بر رای داوری و بررسی نقض رای و آثار آن

    اشکال اعتراض و نظارت قضایی بر رای داوری و بررسی نقض رای و آثار آن نقض آراء داوری آثار طرح دعوای ابطال و نقض رای اشکال اعتراض به رای داور پایان نامه اعتراض به آراء داوری اعتراض به آراء داوری…

  • فصل دوم پایان نامه خودپنداره تحصیلی

    فصل دوم پایان نامه خودپنداره تحصیلی کلمات کلیدی : مبانی نظری خودپنداره پیشینه تحقیق خودپنداره مبانی نظری خودپنداره تحصیلی پیشینه تحقیق خودپنداره تحصیلی پیشینه داخلی خودپنداره تحصیلی پیشینه خارجی خودپنداره تحصیلی پیشینه پژوهش خودپنداره تحصیلی چارچوب نظری خودپنداره تحصیلی رفتن…

  • پاورپوینت راهنمای مبحث بیست ویکم - پدافند غیرعامل

    پاورپوینت راهنمای مبحث بیست ویکم - پدافند غیرعامل پاورپوینت مبحث بیست ویکم پاورپوینت مبحث بیست و یکم پدافند غیرعامل پاورپوینت پدافند غیرعامل پاورپوینت مبحث بیست و یکم پدافند غیرعامل پاورپوینت درمورد پدافند غیرعامل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت راهنمای…

  • دانلود تحقیق مناطق آزاد ایران و منطقه آزاد اروند با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مناطق آزاد ایران و منطقه آزاد اروند با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مناطق آزاد ایران و منطقه آزاد اروند با فرمت docx در قالب 43 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • مدلسازی میل مهارهای تزریقی با روش میخکوبی خاک و اثرات آن در بهبود مقاومت

    مدلسازی میل مهارهای تزریقی با روش میخکوبی خاک و اثرات آن در بهبود مقاومت میخکوبی خاک مسلح کردن خاک میل مهارهای تزریقی اندرکنش خاک و میل مهار جعبه برش مستقیم روش مسلح کردن خاک با میل مهار مقاومت برشی مدلسازی…

  • بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی

    بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی خرید آنلاین تجارت الکترونیکی اینترنت وتکنولوژِی دانلود مقاله بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه رشته…

  • پاورپوینت افشای اطلاعات در خصوص اشخاص وابسته در استانداردهای حسابداری

    پاورپوینت افشای اطلاعات در خصوص اشخاص وابسته در استانداردهای حسابداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت افشای اطلاعات در خصوص اشخاص وابسته جهت رشته ی حسابداری در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • تفسیر قانون اساسی ایران و آمریکا؛اصول،رویکردها و مراجع

    تفسیر قانون اساسی ایران و آمریکا؛اصول،رویکردها و مراجع تفسیر قانون اساسی شورای نگهبان قانون اساسی تفسیر قانون اساسی ایران تفسیر قانون اساسی ایران و آمریکا تفسیر قانون اساسی آمریکا رویکرد تفسیر قانون اساسی ایران و آمریکا مراجع تفسیر قانون اساسی…

  • جزوه نظام های اداری تطبیقی پیشرفته ( اسلامی ، ایرانی و غربی )

    جزوه نظام های اداری تطبیقی پیشرفته ( اسلامی ، ایرانی و غربی ) جزوه نظام های اداری تطبیقی پیشرفته رفتن به سایت اصلی جزوه نظام های اداری تطبیقی پیشرفته ( اسلامی ، ایرانی و غربی ) به تعداد 108 صفحه…

  • اندازه گـیری و پیش بینی تنش پسماند و آنالیز شکست در برخی از اتصالات جوشی و ارائه راهکارهایی جهت جلوگیری و کاهش تنش پسماند و بروز شکست در یک اتصال

    اندازه گـیری و پیش بینی تنش پسماند و آنالیز شکست در برخی از اتصالات جوشی و ارائه راهکارهایی جهت جلوگیری و کاهش تنش پسماند و بروز شکست در یک اتصال اندازه گـیری و پیش بینی تنش پسماند آنالیز شکست در…

  • پاورپوینت سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی erp

    پاورپوینت سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی erp رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی erp جهت رشته مدیریت در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت مقایسه سیستم های خرید داخلی و خارجی

    پاورپوینت مقایسه سیستم های خرید داخلی و خارجی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مقایسه سیستم های خرید داخلی و خارجی  جهت رشته ی علوم گوناگون درقالب 9 اسلاید و با فرمت ppt و با قابلیت ویرایش        …

  • قتل با اعتقاد به مهدورالدم بودن در قانون مجازات اسلامی 1370

    قتل با اعتقاد به مهدورالدم بودن در قانون مجازات اسلامی 1370 پایان نامه مهدورالدم مهدورالدم بودن مقتول اعتقاد به مهدورالدم بودن اعتقاد به مهدورالدم بودن مقتول مهدورالدم در قانون مجازات اسلامی مصادیق قتل به اعتقاد مهدورالدم احکام قتل به اعتقاد…

  • پاورپوینت فضای سبز و موارد طراحی آن در چند ساختمان

    پاورپوینت فضای سبز و موارد طراحی آن در چند ساختمان پاورپوینت آموزش طراحی فضای سبز پاورپوینت اصول طراحی فضای سبز پاورپوینت طراحی فضای سبز پارک پاورپوینت نمونه طراحی فضای سبز پاورپوینت فضای سبز چیست پاورپوینت اصول طراحی فضای سبز در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارت عابر بانک 55 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارت عابر بانک 55 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه کارت عابر بانک مبانی نظری کارت عابر بانک پیشینه تحقیق کارت عابر بانک پیشینه داخلی کارت عابر بانک پیشینه خارجی کارت عابر بانک…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری خودکارآمدی تحصیلی

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری خودکارآمدی تحصیلی فصل دوم پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی مبانی نظری خودکارآمدی تحصیلی پیشینه تحقیق خودکارآمدی تحصیلی پیشینه داخلی خودکارآمدی تحصیلی پیشینه خارجی خودکارآمدی تحصیلی پیشینه پژوهش خودکارآمدی تحصیلی پیشینه نظری خودکارآمدی تحصیلی ادبیات نظری خودکارآمدی…

  • پاورپوینت مبلمان شهری و تاثیرات آن

    پاورپوینت مبلمان شهری و تاثیرات آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبلمان شهری جهت رشته ی معماری و شهرسازی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت اختلال یادگیری خاص و درمان آن

    پاورپوینت اختلال یادگیری خاص و درمان آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اختلال یادگیری خاص و درمان آن جهت رشته روانشناسی در قالب 119 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • دانلود تحقیق درباره الگوهای متفاوت فرزندپروری  word

    دانلود تحقیق درباره الگوهای متفاوت فرزندپروری  word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی الگوهای متفاوت فرزندپروری با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد      …

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مهارت های مقابله ای

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مهارت های مقابله ای کلمات کلیدی : مبانی نظری مهارت های مقابله ای پیشینه تحقیق مهارت های مقابله ای پیشینه داخلی مهارت های مقابله ای پیشینه خارجی مهارت های مقابله ای پیشینه پژوهش مهارت های مقابله…

  • پاورپوینت فرهنگ و تأثیر آن در ارتقاء سلامت

    پاورپوینت فرهنگ و تأثیر آن در ارتقاء سلامت پاورپوینت فرهنگ و تأثیر آن در ارتقاء سلامت عناصر تشکیل دهنده فرهنگ انواع فرهنگ اصطلاحات متداول در فرهنگ پیشرفت فرهنگی و تمدن نظام فرهنگی زیر فرهنگ و مرز های فرهنگی پیدایش و…

  • پاورپوینت شناخت و طراحی معماری ترمینال شاهین شهر

    پاورپوینت شناخت و طراحی معماری ترمینال شاهین شهر پاورپوینت شناخت ترمینال شاهین شهر تاریخچه ترمینال شاهین شهر طراحی پایانه مسافربری شاهین شهر سایت پلان ترمینال شاهین شهر مقطع عرضی ترمینال شاهین شهر پلان طبقه همکف ترمینال شاهین شهر پلان طبقه…

  • مبانی نظری الگوی رضایت شغلی بر مبنا فرسودگی شغلی در زنان شاغل

    مبانی نظری الگوی رضایت شغلی بر مبنا فرسودگی شغلی در زنان شاغل کلمات کلیدی : تعارض کار و خانواده مولفه هاي فرسودگي شغلي مولفه هاي تعارض كار و خانواده تعارض کار - خانواده و مولفه های تاثیر پذیر از آن…

  • پاورپوینت بهداشت صنایع گوشت و فرآورده های آن

    پاورپوینت بهداشت صنایع گوشت و فرآورده های آن دانلود رایگان پاورپوینت رشته بهداشت دانلود رایگان پاورپوینت بهداشت صنایع گوشت و فرآورده های آن پاورپوینت بهداشت صنایع گوشت و فرآورده های آن بهداشت صنایع گوشت و فرآورده های آن تعريف گوشت…

  • ابهام و لزوم رفع آن از مورد معامله

    ابهام و لزوم رفع آن از مورد معامله غرر در معامله معاملات غرری ابهام در مورد معامله جهل به مورد معامله رفع ابهام در مورد معامله مجهول بودن مورد معامله مبانی لزوم رفع ابهام از مورد معامله نحوه رفع ابهام…

  • پاورپوينت معرفی آفات درخت انگور

    پاورپوينت معرفی آفات درخت انگور پاورپوينت آفات انگور دانلود پاورپوينت آفات انگور پاورپوینت درباره آفات انگور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت معرفی آفات درخت انگور جهت رشته کشاورزی و زراعت در قالب 27 اسلايد و با فرمت pptx به…

  • ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان

    ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان رضایت مشتری رضایت شغلی کارکنان عوامل موثر بر رضایت مشتری عوامل موثر بر رضایت شغلی رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان پایان نامه رضایت شغلی…