ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان

ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان

رضایت مشتری
رضایت شغلی کارکنان
عوامل موثر بر رضایت مشتری
عوامل موثر بر رضایت شغلی
رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری
عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان
پایان نامه رضایت شغلی کارکنان
پایان نامه عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان
پایان نامه رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری

رفتن به سایت اصلی

وقتی شرکتها به دنبال یافتن راههای بهبود در ارائه خدمات به مشتری می افتند، معمولا سعی می کنند امکانات بیشتری در اختیار مشتری قراردهند و نیازهای آنان را سریعا برطرف سازند. اما سازمانهای هوشمند و آینده نگر قبل از هر اقدامی در نحوه رفتار و ارتباط با کارکنان تجدید نظر می کنند و در گام اول آنا را راضی نگه می دارند. مطالعات نشان می دهد رضایت کارکنان یعنی رضایت مشتری. تحقیقات ثابت می کند کارکنان خرسند تعهد بیشتری نسبت به سازمان و مشتریان احساس می کنند. کارکنانی که از کارشان راضی اند به احتمال زیاد برای کارفرما موفقیت به ارمغان می آورند. آنان برای رسیدن به موفقیت تلاش و جدیت بیشتری به خرج می دهند و سعی می کنند سطح کیفیت خدمت رسانی به مشتری را ارتقا دهند(ماهنامه انصار،1391،ص2).

 

 

در این پایان نامه رابطه میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان در شرکت های بیمه مورد بررسی قرار می گیرد.و به این سوال چه رابطه ای میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری وجود دارد؟ پاسخ خواهیم داد.

 

پژوهش حاضر از حيث هدف، پژوهشي كاربردي و از حيث نحوه گردآوري داده ها، پژوهشي توصيفي است. جامعه آماری ، شرکت های بیمه شهرستان رشت می باشد، از این رو پرسشنامه ای شامل 27 سوال تهیه و بین مشتریان شرکت های بیمه شهرستان رشت توزیع گردید در آخر تجزیه و تحلیل روی 384 پرسشنامه جمع آوری شده از مشتریان و 147 پرسشنامه جمع آوری شده از کارکنان انجام گرفت. جهت تجزيه و تحليل، از نرم افزارهای SPSS وLISREL استفاده شده است. نتایج حاصل از تحقیق نشان دادکه تعارض و ابهام نقش بر رضایت شغلی کارکنان تاثیرگذار است، رضایت شغلی بر تعهد درک شده کارکنان اثرگذار است و تعهد درک شده کارکنان نیز بر رضایت مشتریان اثرگذار است.

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول
1-1)  مقدمه    1
1-2) بیان مساله    2
1-3) ضرورت و اهمیت تحقیق    4
1-4) اهداف تحقیق    5
1-5) سوالات تحقیق    6
1-6)  چهارچوب نظری تحقیق    7
1-7) فرضیه های تحقیق    7
1-8-1)تعاریف نظری متغیرها    8
1-8-2) تعاریف عملیاتی متغیرها    8
1-9) قلمروتحقیق    10

 

 

فصل دوم
2-1) رضایت مشتری    14
2-1-1) تعاريف رضايت مشتري    16
2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني    19
2-1-3) مزاياي رضايت مشتري    20
2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری    22
2-2)اهمیت رضایت مشتری    24
2-3) اندازه گیری رضایت مشتری    25
2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری    29
2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی    29
2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا    30
2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    31
2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس    32
2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی    33
2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ    34
2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری    35
2-2) تعهد درک شده کارکنان    38
2-2-1) تعاریف تعهد    41
2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی    41
2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی    43
2-3) رضایت شغلی    46
2-3-1) مفهوم رضایت از شغل    47
2-3-2) تعاریف رضایت شغلی    48
2-3-3) رضایت و انگیزش    49
2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان    50
2-3-5) رابطه مدیر با کارمند    52
2-3-6) امنیت شغلی    53
2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد    54
2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری    54
2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی    54
2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا    55
2-4-3) شرایط مناسب کاری    55
2-4-4) همکاران مساعد    56
2-4-5) تناسب شغل بافرد    56
2-4-1)تعریف واژه تعارض    58
2-4-1-1) تعارض نقش    58
2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض    59
2-4-2-1) دیدگاه سنتی    59
2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض    60
2-4-2-2) دیدگاه تعامل    60
4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر    61
4-2-4) فرایند تعارض    61
2-5) ابهام نقش    69
2-6-1) پژوهش های داخلی    72
2-6-2)) پژوهشهای خارجی    73

 

 

فصل سوم
3-1) مقدمه    75
3-2) فرایند اجرای تحقیق    76
3-3) روش تحقیق    76
3-4-1) جامعه آماری و روش نمونه گیری    77
3-4-2)  حجم نمونه    77
3-5) ابزار گردآوری داده ها    78
3-6) روایی و پایایی پرسشنامه    80
3-7) روش تجزیه و تحلیل داده ها    82

 

 

فصل چهارم
4-1) مقدمه    90
4-2) آمارتوصیفی    90
4-2-1) تحلیل جمعیت شناختی نمونه    90
4-2-1-1) جنسیت مشتری    91
4-2-1-2) سطح تحصیلات مشتری    92
4-2-1-3) وضعیت تاهل مشتری    93
4-2-1-4) سن مشتری    94
4-2-2-1) جنسیت    95
4-2-3) توصیف متغیرهای اصلی تحقیق    99
4-2-3-1) ابهام نقش    99
4-2-3-2) تعارض نقش    100
4-2-3-3) رضایت شغلی    101
4-2-3-4) تعهدکارکنان    102
4-2-3-5) رضایت مشتری    103
4-4) آزمون فرضیه های تحقیق    104
4-4-1) آزمون مدل تحقیق    104
4-3-2) شاخص های برازش مدل    106

 

 

فصل پنجم
5-1) مقدمه    110
5-2-1) نتایج آمار توصیفی    110
5-2-2) بحث و نتایج آمار استنباطی    111
5-3) پیشنهادات کاربردی بر مبنای یافته های تحقیق    112
5-4) پیشنهادات برای تحقیقات آتی    116
5-6) محدودیت هاي تحقیق    116

 

 

پیوست ها
پیوست 1:سوالات پرسشنامه    127
پیوست 2: خروجی نرم افزار spss    134
پیوست3: خروجی نرم افزار lisrel    149

 

 

فهرست اشکال
شکل 2-1)  شش حالت ارتباط ميان رضايت و وفاداري    23
شکل2-2)چرخه رضایت    27


فهرست جداول
جدول2-1)مناطق مختلف نمودار چهار بخشی    28
جدول2-2) تکنیک های مدیریت تعارض.    65
جدول 3-1) صفات طیف پاسخی پرسشنامه محیطی    79
جدول 3-2)ترکیب سوالات پرسشنامه    79
جدول4-1) جدول فراوانی جنسیت    91
جدول4-2) جدول فراوانی سطح تحصیلات    92
جدول4-3) جدول فراوانی وضعیت تاهل    93
جدول4-4) جدول فراوانی سن    94
جدول 4-5) جدول فراوانی جنسیت کارکنان    95
جدول 4-6) جدول فراوانی سطح تحصیلات کارکنان    96
جدول 4-7) جدول فراوانی وضعیت تاهل کارکنان    97
جدول 4-8) جدول فراوانی سن کارکنان    98
جدول4-9) توصیف متغیرابهام نقش    99
جدول4-10) توصیف متغیرتعارض نقش    100
جدول4-11) توصیف متغیر رضایت شغلی    101
جدول4-12) توصیف متغیرتعهد کارکنان    102
جدول4-13) توصیف متغیررضایت مشتری    103
جدول4-14) شاخص های برازش مدل    107
جدول 4-15) نتایج آزمون فرضیه های تحقیق    107

فهرست نمودارها
نمودار1): مدل تحقیق بر اساس مدل ویلاریس و کولهو( 2001 ) و مدل  فوئن و چوی ( 2012)    7
نمودار2-1) تعریف مفهوم رضایت مشتری .    19
نمودار2-2) ارتباط بین کیفیت محصول/خدمات و رضایت مشتری و سودمندی شرکت    25
شکل2-2)چرخه رضایت    27
نمودار 2-3)مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا    31
نمودار 2-4) مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    31
نمودار 2-5) بخشی از مدل شاخص رضایت مشتری در سوئیس    33
نمودار 2-6) مدل شاخص رضایت مشتری در مالزی    34
نمودار 2-7) مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ.    35
نمودار 2 7) عوامل مؤثر بر تعهد    44
نمودار4-1) نمودار میله ای جنسیت مشتری    91
نمودار4-2) نمودار میله ای تحصیلات مشتری    92
نمودار4-3) نمودار میله ای وضعیت تاهل مشتری    93
نمودار4-4) نمودار میله ای سن مشتری    94
نمودار4-5) نمودار میله ای جنسیت کارکنان    95
نمودار 4-6) نمودار میله ای سطح تحصیلات کارکنان    96
نمودار4-7) نمودار میله ای وضعیت تاهل کارکنان    97
نمودار4-8) نمودار میله ای وضعیت سن کارکنان    98
نمودار4-9) نمودار هیستوگرام ابهام نقش    99
نمودار4-10) نمودار هیستوگرام تعارض نقش    100
نمودار4-11) نمودار هیستوگرام رضایت شغلی    101
نمودار4-12) نمودار هیستوگرام تعهددرک شده کارکنان    102
نمودار4-13) نمودار هیستوگرام رضایت مشتری    103
نمودار 4-15) مدل استاندارد تحقیق    105
نمودار 4-16) محاسبه آماره t    106

 
 

  • پاورپوینت اصول تنظیم شرایط محیطی(2) ( آشنائی با معماری اقلیم معتدل و مرطوب ( رشت ) )

    پاورپوینت اصول تنظیم شرایط محیطی(2) ( آشنائی با معماری اقلیم معتدل و مرطوب ( رشت ) ) پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی پاورپوینت اصول تنظیم شرایط محیطی پاورپوینت اقلیم معتدل و مرطوب رشت پاورپوینت معماری اقلیم معتدل و مرطوب رشت رفتن…

  • پاورپوینت بناهای تاریخی روم باستان

    پاورپوینت بناهای تاریخی روم باستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بناهای تاریخی روم باستان جهت رشته تاریخ و ادبیات در قالب 56 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        قدرت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تمرکز مالکیت

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تمرکز مالکیت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تمرکز مالکیت مبانی نظری تمرکز مالکیت پیشینه تحقیق تمرکز مالکیت پیشینه داخلی تمرکز مالکیت پیشینه خارجی تمرکز مالکیت پیشینه پژوهش تمرکز مالکیت پیشینه نظری تمرکز مالکیت…

  • عوامل مدیریتی موثر بر بهره وری سازمان و اولویت بندی آنها

    عوامل مدیریتی موثر بر بهره وری سازمان و اولویت بندی آنها بهره وری سازمان عوامل موثر بر بهره وری سازمان اولویت عوامل موثر بر بهره وری سازمان نقش رهبری در بهره وری سازمان نقش سازماندهی در بهره وری سازمان پایان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی 64 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی 64 صفحه فصل دوم پایان نامه بازاریابی ویروسی مبانی نظری بازاریابی ویروسی پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی پیشینه داخلی بازاریابی ویروسی پیشینه خارجی بازاریابی ویروسی پیشینه پژوهش بازاریابی ویروسی پیشینه نظری بازاریابی ویروسی ادبیات…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش شاخص های عملکردی بیمارستان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش شاخص های عملکردی بیمارستان مبانی نظری شاخص های عملکردی بیمارستان دانلود مبانی نظری شاخص های عملکردی بیمارستان پیشینه تحقیق شاخص های عملکردی بیمارستان ادبیات نظری شاخص های عملکردی بیمارستان فصل دوم پایان نامه شاخص های…

  • دانلود تحقیق نوشتن و انشا نویسی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق نوشتن و انشا نویسی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی نوشتن و انشا نویسی با فرمت docx در قالب 36 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پاورپوینت تقسیم بندی سیستم اعصاب انسان

    پاورپوینت تقسیم بندی سیستم اعصاب انسان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تقسیم بندی سیستم اعصاب انسان جهت رشته پزشکی در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در…

  • پروپوزال بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس متاثر از قدرتهای خارجی

    پروپوزال بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس متاثر از قدرتهای خارجی تحولات امنیتی خلیج فارس تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس تاثیر قدرتهای خارجی بر تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس متاثر از قدرتهای خارجی پروپوزال…

  • پاورپوینت معرفی GAC

    پاورپوینت معرفی GAC دانلود پاورپوینت معرفی GAC پاورپوینت معرفی GAC و اهداف آن پاورپوینت معرفی GAC و اعضا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی GAC جهت رشته ی گوناگون در قالب 15اسلاید و با فرمت pptx و با قابلیت…

  • پروپوزال طراحی روش نوینی در ارزیابی عملکرد بنگاه های اقتصادی

    پروپوزال طراحی روش نوینی در ارزیابی عملکرد بنگاه های اقتصادی پروپوزال ارزیابی عملکرد سازمان ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی روش های ارزیابی عملکرد سازمان شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها انواع مدل های ارزیابی عملکرد سازمان پروپوزال طراحی مدل ارزیابی…

  • پاورپوینت فصل سوم کتاب سازمانها: سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز تألیف ریچارد اسکات ترجمه دکتر حسن ميرزائي اهرنجاني

    پاورپوینت فصل سوم کتاب سازمانها: سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز تألیف ریچارد اسکات ترجمه دکتر حسن ميرزائي اهرنجاني کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل سوم کتاب سازمانها: سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز ریچارد اسکات ترجمه دکتر حسن ميرزائي اهرنجاني با موضوع…

  • تعیین دادگاه صالح برای اعمال نظارت قضایی در تابعیت رای داوری

    تعیین دادگاه صالح برای اعمال نظارت قضایی در تابعیت رای داوری تابعیت در داوری تعیین تابعیت در داوری تعارض در تابعیت رای داوری اهمیت تعیین تابعیت در داوری نظارت قضایی در تابعیت رای داوری پایان نامه تابعیت در داوری دادگاه…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته زراعت با عنوان اثر سطوح مختلف آبیاری و تراکمهای متفاوت بذر بر عملکرد و شاخصهای فیزیولوژیکی رشد گندم دوروم

    پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته زراعت با عنوان اثر سطوح مختلف آبیاری و تراکمهای متفاوت بذر بر عملکرد و شاخصهای فیزیولوژیکی رشد گندم دوروم رشد گندم دوروم گندم دوروم تراکم بوته پروتئین پرولین سطوح مختلف آبیاری تراکمهای متفاوت بذر…

  • پاورپوینت عوامل موثر برگسترش و شدت حریق

    پاورپوینت عوامل موثر برگسترش و شدت حریق پاورپوینت عوامل موثر بر گسترش و شدت حریق پاورپوینت عوامل موثر در ایجاد حریق پاورپوینت عوامل موثر بر حریق پاورپوینت عوامل موثر در گسترش حریق رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عوامل موثر…

  • پاورپوینت آشنایی با دیوار چین

    پاورپوینت آشنایی با دیوار چین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با دیوار چین جهت رشته تاریخ در قالب 13 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     ديوارها يکي از متداول ترين عناصر قائم…

  • دانلود تحقیق بازاریابی و مزایای آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق بازاریابی و مزایای آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بازاریابی و مزایای آن با فرمت docx در قالب 18 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • مبانی نظری افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

    مبانی نظری افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی تدوین برنامه بازاریابی مبانی نظری افزایش فروش مبانی نظری تدوین برنامه بازاریابی مبانی نظری افزایش فروش در شرکتها تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی رفتن…

  • تاثیر اجرای سامانه HRM در ارزشیابی عملکرد کارمندان سازمان

    تاثیر اجرای سامانه HRM در ارزشیابی عملکرد کارمندان سازمان مدیریت منابع انسانی ارزشیابی عملكرد كاركنان نقش اجرای سامانه HRM در ارزشیابی عملکرد تاثیر اجرای سامانه HRM در ارزشیابی عملکرد کارمندان سازمان نقش اجرای سیستم مدیریت منابع انسانی در ارزشیابی عملکرد…

  • موارد استثناء بر اصل لزوم رفع ابهام در معاملات

    موارد استثناء بر اصل لزوم رفع ابهام در معاملات ابهام در معامله ابهام در مورد معامله لزوم رفع ابهام در مورد معامله استثنائات لزوم رفع ابهام در مورد معامله موارد استثناء بر اصل لزوم رفع ابهام در معاملات دانلود پایان…

  • پاورپوینت محوطه سازی مکان های ورزشی

    پاورپوینت محوطه سازی مکان های ورزشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت محوطه سازی مکان های ورزشی جهت رشته ی معماری در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • بررسی دقیق چینه نگاری سنگی سازند جیرود و تحلیل رخساره ها، محیط های رسوبی، رسم ستون رخساره ای و بحث پیرامون مدل رسوبی آن

    بررسی دقیق چینه نگاری سنگی سازند جیرود و تحلیل رخساره ها، محیط های رسوبی، رسم ستون رخساره ای و بحث پیرامون مدل رسوبی آن سازند جیرود نهشته‌های دونین چینه نگاری سنگی شناسایی رخساره‌ها دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته جغرافیا…

  • پاورپوینت بررسی 6 اصل بوروکراسی وبر

    پاورپوینت بررسی 6 اصل بوروکراسی وبر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی 6 اصل بوروکراسی وبر جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • دانلود پاورپوینت طراحی محصول

    دانلود پاورپوینت طراحی محصول پاورپوینت طراحی ظاهر محصول پاورپوینت درمورد طراحی محصول پاورپوینت استانداردهای طراحی محصول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی محصول جهت رشته صنایع در 44 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با…

  • کارآفرینی در سازمان ها ، موانع آن و عوامل موثر بر ایجاد کارآفرینی

    کارآفرینی در سازمان ها ، موانع آن و عوامل موثر بر ایجاد کارآفرینی پایان نامه کارآفرینی پایان نامه کارآفرینی سازمانی دانلود پایان نامه کارآفرینی پایان نامه در مورد کارآفرینی روحیه کارآفرینی سازمانی نظریه های کارآفرینی نظریه های کارآفرینی سازمانی تئوری…

  • پاورپوینت مفاهیمی جدید در سازمان ها

    پاورپوینت مفاهیمی جدید در سازمان ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفاهیمی جدید در سازمان ها جهت رشته ی گوناگون در قالب 33 اسلاید و با فرمت ptx و با قابلیت ویرایش       مقدمه: هوشمندی کسب و کار…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تحقیق معنویت

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تحقیق معنویت مبانی نظری معنویت پیشینه معنویت دانلود مبانی نظری معنویت پیشینه تحقیق معنویت ادبیات نظری معنویت فصل دوم پایان نامه معنویت مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنویت ادبیات و مبانی نظری معنویت رفتن به…

  • پاورپوینت بیماری هاری

    پاورپوینت بیماری هاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری هاری جهت رشته ی پزشکی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       هاری یک بیماری عفونی حاد…

  • پاورپوینت ممیزی وضعیت

    پاورپوینت ممیزی وضعیت کلمات کلیدی : پاورپوینت ممیزی وضعیت ممیزی وضعیت تحقیق ممیزی وضعیت بررسی ممیزی وضعیت تحلیل ممیزی وضعیت مقاله ممیزی وضعیت دلایل انجام ممیزی های دقیق و مستمر جدول ارزيابي و مميزي بازار و محصول جدول ارزيابي رقبا…

  • پاورپوینت سيستم مديريت امنيت اطلاعات

    پاورپوینت سيستم مديريت امنيت اطلاعات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سيستم مديريت امنيت اطلاعات جهت رشته کامپیوتر و it در قالب 82 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        …

  • مدل ها و نظریه های فیزیولوژیکی استرس

    مدل ها و نظریه های فیزیولوژیکی استرس کلمات کلیدی : مدل های استرس پایان نامه استرس نظریه های مختلف در مورد استرس نظریه های روانشناسی استرس انواع استرس از لحاظ پیامدهای آن نقش سایکولوژی شناختی در مدل های استرس نظریه…

  • دانلود پاورپوینت تمدن سازی علوی

    دانلود پاورپوینت تمدن سازی علوی پاورپوينت تمدن سازي علوي دانلود پاورپوينت در مورد تمدن سازي علوي پاورپوینت تمدن سازي علوي چیست دانلود پاورپوينت در مورد تمدن سازي علوي رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت تمدن سازي علوي  قالب 25 اسلايد…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بازاریابی هوشمند

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بازاریابی هوشمند کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بازاریابی هوشمند مبانی نظری بازاریابی هوشمند پیشینه تحقیق بازاریابی هوشمند پیشینه داخلی بازاریابی هوشمند پیشینه خارجی بازاریابی هوشمند پیشینه پژوهش بازاریابی هوشمند پیشینه نظری بازاریابی…

  • تست های فصل 1 تا 7 سارافینو ویژه کنکور دکتری روانشناسی سلامت

    تست های فصل 1 تا 7 سارافینو ویژه کنکور دکتری روانشناسی سلامت تست های فصل 1 تا 7 سارافینو ویژه کنکور دکتری روانشناسی سلامت رفتن به سایت اصلی تست های فصل 1 تا 7 سارافینو ویژه کنکور دکتری روانشناسی سلامت…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد افسردگی

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد افسردگی مبانی نظری افسردگی چارچوب نظری افسردگی دانلود مبانی نظری افسردگی پیشینه تحقیق افسردگی پیشینه پژوهش افسردگی پیشینه نظری افسردگی پیشینه داخلی افسردگی پیشینه پژوهشی افسردگی پیشینه تحقیق افسردگی در ایران پیشینه تحقیق…