ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان

ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان

کلمات کلیدی :

پایان نامه قصد خرید
پایان نامه تبلیغات موبایلی
قصد خرید مصرف کننده
قصد خرید در رفتار مصرف کننده
پایان نامه قصد خرید مصرف کنندگان
عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل
رابطه تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرف کنندگان
عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل

رفتن به سایت اصلی

هدف از این پایان نامه ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان فروشگاه های پوشاک مردانه می باشد که در آن رابطه تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرف کنندگان مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

 

افزایش شرایط رقابتی، سبب احساس نیاز روزافزون شرکت ها و سازمان ها به بازاریابی شده است. شرکت ها متوجه شده اند که تمرکز بر نیازهای مصرف کنندگان و شناسایی رفتار آنان، از مفروضات اصلی موفقیت شرکت ها می باشد. ادبیات بازار در سال های 1990 و 2000 مملو از توجه به محوریت مشتری بوده است و با وجود این محوریت مشتری، علمای علم بازاریابی و مدیران درخصوص ناشناخته ماندن فرآیند ذهنی مصرف کنندگان هشدار داده اند (Zaltman, 2003, 1).

 

 

در واقع، در دنياي رقابتي امروز مشتريان در كانون اصلي توجه شركت ها قرار دارند و رضايت مندي آنها عامل اصلي كسب مزيت رقابتي سازمان ها است . لازمه ی جلب رضايت مشتريان، برآورده ساختن كامل نيازهاي آنها و شناسايي دقيق خواسته ها ، انتظارات، تمايلات، تواناييها و محدوديت هاي آنها در خريد محصولات است . با دستيابي به چنين اطلاعاتي مي توان عوامل تاثيرگذار بر رفتار مصرف كنندگان را به خوبي تشخيص داد و در اتخاذ تصميمات بازاريابي شركت ها از آن استفاده نمود (سالار؛ 1389؛ 1).

 

 

 

از طرف دیگر، مشريان بايد از توليد شركتها و كيفيت آنها اطلاع يابند و شركتها نيز از خدمات مورد نياز مشتريان در آينده مطلع شوند. همچنين خريداران بايد براي خريدن برانگيخته شوند. برانگيختن بر پايه علم روانشناسي انجام مي‌گيرد و عملكرد آن، اين است كه در افكار مردم تأثير مي‌گذارد. اين عملكرد در موارد زير به تبليغات ياري مي‌كند:توجه حاصل كردن، توليد علاقه مندي، تأثيرگذاري بر آرزو ( اشتياق ايجاد كردن )، القاء كردن ( اطمينان )، تصميم گرفتن و عمل كردن و رضايتمندي. برای این منظور می توان از تبلیغات بهره گرفت. تبليغات، دانش مشتريان را درباره بهترين محصولات و خدمات افزايش مي‌دهد و ایشان را ترغیب به خرید محصولات و خدمات می نماید (Martínez, 2009, 306).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول:کلیات تحقیق    7
1-1)    مقدمه    9
1-2)    بیان مساله    11
1-3)    اهمیت و ضرورت تحقیق    12
1-4)    اهداف تحقیق    13
1-4-1) هدف اصلی تحقیق    13
1-4-1) اهداف فرعی تحقیق    13
1-5)    سوالات تحقیق    14
1-5-1) سوال اصلی تحقیق    14
1-5-2) سوالات فرعی تحقیق    14
1-6)    چارچوب نظری تحقیق    14
شکل 1-1) مدل مفهومی تحقیق (Zhang et al.., 2012)    20
1-7)    فرضیه های تحقیق    21
1-8) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق    21
1-8-2) تعریف عملیاتی    23
1-9) قلمرو موضوعی، زمانی و مکانی تحقیق    24

 

 

فصل دوم:مبانی نظری تحقیق    25

بخش اول: رفتار مصرف کننده    26
2-1-1) مقدمه    26
2-1-2) تعریف رفتار مصرف کننده    27
2-1-2-1) عوامل موثر در رفتار مصرف کننده    29
2-1-2-2) قوانین طلایی در رفتار مصرف کننده    30
2-1-3) انواع تصمیم گیری های مصرف کننده    33
2-1-3-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده    34
نمودار2-1) مراحل رفتار مصرف کننده (فیروزیان و همکاران؛ 1388)    36
شکل2-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده (لشکری و نجچیان؛ 1388)    39
2-1-3-2) تصمیم گیری درباره ی خرید    39
شکل 2-2) عوامل تأثیر گذار بین قصد و تصمیم خرید مصرف کننده (کاتلر و آرمسترانگ، 1991)    40
2-1-3-3) چهار عنصر تصمیم گیری خرید مصرف کننده    41
2-1-3-4) عوامل مؤثر بر تصمیم خرید مصرف کننده    42
2-1-3-5) خانواده و نقش آن در فرآیند تصمیم گیری خرید    43
2-1-4) تمایل مصرف کنندگان به خرید    44
2-1-4-1) عوامل مؤثر بر تمایل به خرید    47

بخش دوم: نیات رفتاری    50
2-2-1) تعریف نیات رفتاری    50
2-2-2) عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان    51
1.    انگیزه:    52
پنج عامل اساسی در یادگیری عبارتند از:    55
همه تلقیات دارای این ویژگی های مشترک هستند:    59
2-2-3) عوامل موقعیتی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان    61
2-2-4) عوامل آمیخته بازاریابی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان    62
2-2-5) بررسی انگیزه های اقدام به خرید مصرف کننده    62
•    چگونگی خرید:    62
2-2-6) رفتارهای گوناگون به هنگام خرید    64
شکل 2- 4) رفتارهای گوناگون خرید ( کاتلر و آرمسترانگ، 1388، ص323)    66
2-2-7) اقدام به خرید    67
2-2-8) نیات رفتاری در تبليغات موبایلی    70

 

بخش سوم: تبلیغات موبایلی    72
2-3-2) تاریخچه تبليغات در ايران    73
2-3-2-1) موسسات تبلیغاتی در ایران    73
2-3-2-2) رشد کانون های تبلیغاتی و تنوع روش های تبلیغاتی    74
2-3-2-3) موسسات تبلیغاتی پس از انقلاب اسلامی    76
2-3-3) آمیخته بازاريابي و تعيين جايگاه تبليغات    77
شکل 2-5 ) آمیخته بازاريابي وتعيين جايگاه تبليغات درآن (محمديان ،1388،ص 51 )    78
2-3-4) تبليغات موبايلي    78
برخي از تعاريف تبليغات موبايلي عبارت است از:    79
2-3-4-1) فعالیت های تبلیغات موبايلي    81
2-3-5) كانال هاي تبلیغات موبایلي    84
1.    کانال های تبلیغاتی آفلاین:    84
2.    تبلیغات موبایلی آنلاین    86
2-3-6) ویژگی های تبلیغات موبایلی    88
•    سودمندی ادراک شده    88
•    سهولت استفاده ادراک شده    90
•    شرایط تسهیلی    90
2-3-7) تاریخچه پیشرفت سرویس پیام کوتاه    91
2-3-8) انواع پيام كوتاه و پيام چند رسانه اي تبلیغاتی    93
2-3-8-1) نقاط قوت و ضعف پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي    94
2-3-8-2) مزایای پيام كوتاه به عنوان ابزار تبلیغاتی    94
2-3-8-3) معایب پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي    96
2-3-9)  خصوصیات موبايل به عنوان ابزار  تبليغاتي    98
2-3-10) عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل    100
4 عامل عمده بر شرکت ها برای استفاده از تبلیغات موبایل اثر دارند که شامل موارد زیر است:    100
2-3-11) عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل    101

 

بخش چهارم: پیشینه تحقیق    104
مطالعات خارج از کشور:    104
مطالعات داخل کشور:    108

 

 

 

فصل سوم:روش اجرای تحقیق    110
3-1) مقدمه    111
3-2) روش تحقيق    111
ب) نحوة گردآوري دادهها    112
3-3) جامعه آماري    113
3-4) نمونه و روش نمونه گيري    113
3-5) روش و ابزار جمعآوري داده ها    115
3-5-2) ابزار جمع آوري داده ها    116
3-5-2-1) تدوين پرسشنامه (عملياتي نمودن مدل)    117
جدول 3-1) شرح سوالات موجود در پرسشنامه    118
3-5-2-2) تعيين روايي (اعتبار) پرسشنامه    121
3-5-2-3) تعيين پايايي (قابليت اعتماد) پرسشنامه    122
جدول 3-2) درصد آلفای متغیرها    123
3-7) روش تجزيه و تحليل داده ها    124

 

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها    125
4-1) مقدمه    127
4-2) توصیف متغیرهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان    128
جدول4-1) توصیف جنسیت پاسخ دهندگان    128
نمودار4-1) نمودار دایره ای جنسیت پاسخ دهندگان    128
جدول4-2) سن پاسخ دهندگان    130
نمودار4-2) نمودار میله ای سن پاسخ دهندگان    130
جدول4-3) توصیف تحصيلات پاسخ دهندگان    132
نمودار4-3) نمودار میله ای تحصيلات پاسخ دهندگان    132
4-3) توصیف متغیرهای تحقیق    134
جدول4-4) توصیف متغیر قصد خريد    134
نمودار4-4) هیستوگرام  متغیر قصد خريد    134
جدول4-5) توصیف متغیر نيات رفتاري    136
نمودار4-5) هیستوگرام  متغیر نيات رفتاري    136
جدول4-6) توصیف متغیر سهولت استفاده    138
نمودار4-6) هیستوگرام  متغیر سهولت استفاده    138
جدول4-7) توصیف متغیرسودمندي    140
نمودار4-7) هیستوگرام  متغیرسودمندي    140
جدول4-8) توصیف متغیرشرايط تسهيلي    142
نمودار4-8) هیستوگرام  متغیرشرايط تسهيلي    142
جدول4-9) توصیف متغیرتبليغات موبايلي    144
نمودار4-9) هیستوگرام  متغیرتبليغات موبايلي    144
4-4)مدل های تحقیق    146
4-4-1)مدل پایه تحقیق درحالت استاندارد    146
4-4-2) مدل پایه تحقیق درحالت اعداد معنی داری    148
4-4-3) بررسی شاخص های معنی داری و برازش مدل    150
الف)معیار RMSEA    150
ب)معیارهای  CFI ،NNFI ،NFI    151
ج)معیارGFI    152
جدول 4-10) شاخص های معنی داری و برازش مدل    153
4-5) نتایج تحلیل مسیر    154
4-6) آزمون فرضیه های تحقیق    155

 

 

فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری    158
5-1) مقدمه    159
5-2) نتایج آمار توصیفی    159
5-2-1) توصیف متغیر های جمعیت شناختی    159
5-2-2) توصیف متغیرهای تحقیق    160
5-3) نتایج حاصل از آمار استنباطی    161
5-3-1) نتایج حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق    161
5-4) مقایسه نتایج حاصل از تحقیق حاضر با تحقیقات پیشین    163
5-5) نتیجه گیری، و پیشنهادات مبتنی بر یافته های تحقیق    164
5-6) محدوديت هاي تحقيق    167
5-7) ارايه پيشنهادات براي تحقيقات آتی    168

 

پیوست    170
پیوست شماره 1: منابع و مآخذ    171
منابع لاتین:    173
پیوست شماره 2: پرسشنامه تحقیق    177
پیوست شماره 3: آلفای کرونباخ متغیرها    181
پیوست شماره 4: خروجی های نرم افزار    184
پیوست شماره 5: خلاصه وضعیت    186

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شاخص توسعه انسانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شاخص توسعه انسانی مبانی نظری شاخص توسعه انسانی دانلود مبانی نظری شاخص توسعه انسانی پیشینه تحقیق شاخص توسعه انسانی ادبیات نظری شاخص توسعه انسانی فصل دوم پایان نامه شاخص توسعه انسانی مبانی نظری و پیشینه…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان بر مبنای رویکرد ترکیبی DEA و شبکه عصبی

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان بر مبنای رویکرد ترکیبی DEA و شبکه عصبی ارزیابی عملکرد با DEA مبانی نظری ارزیابی عملکرد در پالایشگاه گاز ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد پالایشگاه گاز با تحلیل پوششی…

  • جزوه درس خاورمیانه و روابط بین الملل دبیری مهر

    جزوه درس خاورمیانه و روابط بین الملل دبیری مهر کلمات کلیدی : جزوه درس خاورمیانه و روابط (سیاست) بین الملل استاد دبیری مهر رفتن به سایت اصلی جزوه درس خاورمیانه و روابط (سیاست) بین الملل استاد دبیری مهر به تعداد…

  • پاورپوینت عملكرد، شاخص ها و ارزيابي سازمانها بر اساس مدلهای تعالی سازمانی

    پاورپوینت عملكرد، شاخص ها و ارزيابي سازمانها بر اساس مدلهای تعالی سازمانی پاورپوینت عملكرد، شاخص ها و ارزيابي سازمانها بر اساس مدلهای تعالی سازمانی عملكرد سازمان و نحوه استخراج شاخص های آن برنامه استقرار مدل تعالی سازمانی در سازمانها مدل…

  • پاورپوینت روانشناسی ورزش و کاربرد آن

    پاورپوینت روانشناسی ورزش و کاربرد آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روانشناسی ورزش و کاربرد آن جهت رشته روانشناسی در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     مطالعه جنبه…

  • پاورپوینت مديريت عملكرد افزايش بوسيله اصول 5S ژاپنی

    پاورپوینت مديريت عملكرد افزايش بوسيله اصول 5S ژاپنی دانلود پاورپوینت 5s پاورپوینت آموزش 5s پاورپوینت آموزشی 5s پاورپوینت مدیریت عملکرد پاورپوینت مدیریت عملکرد کارکنان پاورپوینت مدیریت ارزیابی عملکرد پاورپوینت مدیریت و ارزیابی عملکرد رفتن به سايت اصلي دانلود مديريت عملكرد…

  • رویکردهای نظری و عوامل موثر بر ایجاد حس تعلق مکانی در میان ساکنین یک مکان

    رویکردهای نظری و عوامل موثر بر ایجاد حس تعلق مکانی در میان ساکنین یک مکان کلمات کلیدی : حس تعلق مکانی ابعاد حس تعلق مکانی مولفه های حس تعلق مکانی نظریه های حس تعلق مکانی عوامل موثر بر حس  تعلق…

  • پاورپوینت نشانه شناسی اختلالات روانی

    پاورپوینت نشانه شناسی اختلالات روانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نشانه شناسی اختلالات روانی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 137 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت آشنایی با استاندارد API

    پاورپوینت آشنایی با استاندارد API رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با استاندارد API جهت رشته گوناگون در قالب 68 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش     اين استاندارد موارد…

  • پروپوزال مرور زمان‌ كیفری‌ در حقوق ایران‌

    پروپوزال مرور زمان‌ كیفری‌ در حقوق ایران‌ تعریف مرور زمان مرور زمان چیست انواع مرور زمان مرور زمان‌ كیفری‌ در حقوق ایران‌ دانلود پروپوزال رشته حقوق دانلود نمونه پروپوزال رشته حقوق پروپوزال مرور زمان‌ كیفری‌ در حقوق ایران‌ رفتن به…

  • پایان نامه بررسی ابعاد و نظریه های کمال گرایی

    پایان نامه بررسی ابعاد و نظریه های کمال گرایی کلمات کلیدی : ابعاد کمال گرایی انواع کمال گرایی پایان نامه کمال گرایی نظریه های کمال گرایی عوامل موثر بر کمال گرایی رویکردهای مربوط به کمال گرایی نظریه هورنای درباره کمال…

  • پاورپوینت نقش چربیها در بدن

    پاورپوینت نقش چربیها در بدن پاورپوینت کلسترول خون چیست پاورپوینت کلسترول خون یعنی چه پاورپوینت کلسترول خون بالا چیست پاورپوینت کلسترول خون باید چند باشه پاورپوینت كلسترول خون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقش چربیها در بدن جهت رشته…

  • دیدگاه ها و مدل های مختلف در مورد هوش اخلاقی و تاثیر آن بر عملکرد سازمان

    دیدگاه ها و مدل های مختلف در مورد هوش اخلاقی و تاثیر آن بر عملکرد سازمان کلمات کلیدی : هوش اخلاقی کارکنان اصول هوش اخلاقی کارکنان اصول هوش اخلاقی در مدیریت اصول هوش اخلاقی در اسلام تعریف و ماهیت اخلاق…

  • پاورپوینت بررسی جایگاه بازار سرمایه در بانکداری تجاری

    پاورپوینت بررسی جایگاه بازار سرمایه در بانکداری تجاری کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی جایگاه بازار سرمایه در بانکداری تجاری تحقیق جایگاه بازار سرمایه در بانکداری تجاری تعریف کسادی و رکود ویژگی‌های دوران رکود افزایش جذابیت سرمایه‌گذاری ویژگی‌های سرمایه‌گذاران در دوران…

  • دانلود پاورپوینت نخاع و اعصاب نخاعی

    دانلود پاورپوینت نخاع و اعصاب نخاعی پاورپوینت درباره نخاع پاورپوینت مغز و نخاع پاورپوینت در مورد نخاع پاورپوینت درباره ی نخاع رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نخاع و اعصاب نخاعی جهت رشته پزشکی در 51 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت حقوق و دستمزد کارکنان سازمان

    پاورپوینت حقوق و دستمزد کارکنان سازمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حقوق و دستمزد جهت رشته ی حسابداری در قالب 131 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       دولت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشارکت محلی 68 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشارکت محلی 68 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مشارکت محلی پیشینه مشارکت محلی پیشینه تحقیق مشارکت محلی مبانی نظری پژوهش مشارکت محلی مبانی نظری و پیشینه مشارکت محلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشارکت…

  • پاورپوینت آشنایی با اقتصاد کلان و پیشرفت عدالت

    پاورپوینت آشنایی با اقتصاد کلان و پیشرفت عدالت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با اقتصاد کلان و پیشرفت عدالت جهت رشته اقتصاد در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • منبع تغذیه بدون وقفه

    منبع تغذیه بدون وقفه UPS منبع تغذیه باتری بک آپ نیروی الکتریکی Uninterruptible power supply منبع تغذیه بدون وقفه سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق برق رفتن به…

  • دانلود پاورپوینت آموزش SQL Server Full-Text Search زبان انگلیسی

    دانلود پاورپوینت آموزش SQL Server Full-Text Search زبان انگلیسی پاورپوینت آموزش sql پاورپوینت آموزش جستجوی Full-Text Search در sql رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش SQL Server Full-Text Search زبان انگلیسی جهت رشته کامپیوتر در 82 اسلاید و با…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 1 ( نحوه ارائه صورتهاي مالي)

    پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 1 ( نحوه ارائه صورتهاي مالي) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 1( نحوه ارائه صورتهاي مالي) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 1 استاندارد حسابداري شماره یک پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 1 پاورپوینت نحوه ارائه صورتهاي مالي…

  • پاورپوینت قوس های قائم و آیین نامه آمریکا برای محاسبه آن

    پاورپوینت قوس های قائم و آیین نامه آمریکا برای محاسبه آن پاورپوینت فرمول محاسبه قوس قائم در راهسازی پاورپوینت نحوه محاسبه قوس قائم پاورپوینت طراحی قوس قائم در راهسازی پاورپوینت پیاده سازی قوس قائم پاورپوینت قوس قائم رفتن به سايت…

  • رویکردهای اصلی رفتار شهروندی سازمانی و عوامل تاثیرگذار بر آن

    رویکردهای اصلی رفتار شهروندی سازمانی و عوامل تاثیرگذار بر آن کلمات کلیدی : پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی عوامل رفتار شهروندی سازمانی نظریه های رفتار شهروندی سازمانی مدل های رفتار شهروندی سازمانی پایان نامه رفتار شهروندی سازمانی…

  • پاورپوینت نظام ساماندهی و آراستگی محیط

    پاورپوینت نظام ساماندهی و آراستگی محیط پاورپوینت نظام ساماندهی محیط کار پاورپوینت ساماندهی نظام بانکی پاورپوینت ساماندهی نظام ارجاع پاورپوینت ساماندهی نظام سلامت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظام ساماندهی و آراستگی محیط جهت رشته مدیریت در قالب 55…

  • بررسی مخاطرات ایستگاه CNG به منظور تعیین آثار ناشی از حوادث محتمل بر روی افراد حاضر در محل استفاده

    بررسی مخاطرات ایستگاه CNG به منظور تعیین آثار ناشی از حوادث محتمل بر روی افراد حاضر در محل استفاده ایستگاه CNG ارزیابی ریسک گاز طبیعی فشرده ارزیابی ریسک ایستگاه CNG ارزیابی ریسک ایستگاه سوخت رسانی گاز طبیعی فشرده مخاطرات ایستگاه…

  • پروژه متره و برآورد ساختمان 3 طبقه

    پروژه متره و برآورد ساختمان 3 طبقه پروژه متره متره و برآورد متره ساختمان سه طبقه متره و برآورد ساختمان سه طبقه پروژه مهندسی عمران برآورد کامل ساختمان رفتن به سایت اصلی       این فایل شامل متره و…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر فصل دوم پایان نامه گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر مبانی نظری گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر پیشینه تحقیق گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر پیشینه پژوهش گروه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت شغلی 58 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت شغلی 58 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری امنیت شغلی پیشینه تحقیق امنیت شغلی پیشینه داخلی امنیت شغلی پیشینه خارجی امنیت شغلی پیشینه پژوهش امنیت شغلی پیشینه نظری امنیت شغلی ادبیات نظری امنیت شغلی…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته ادبیات با عنوان ﻃﺒﯿﻌﺖ ﮔﺮاﯾﯽ ﻫﻨﺮ ﺷﻌﺮ ﺷﻌﺮا (ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﻣﯿﺎن ﻧﻮع ﻧﮕﺎه دو ﺷﺎﻋﺮ ﻣﻨﻮﭼﻬﺮی و ﺻﻨﻮﺑﺮی ﺑﻪ ﻃﺒﯿﻌﺖ)

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته ادبیات با عنوان ﻃﺒﯿﻌﺖ ﮔﺮاﯾﯽ ﻫﻨﺮ ﺷﻌﺮ ﺷﻌﺮا (ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﻣﯿﺎن ﻧﻮع ﻧﮕﺎه دو ﺷﺎﻋﺮ ﻣﻨﻮﭼﻬﺮی و ﺻﻨﻮﺑﺮی ﺑﻪ ﻃﺒﯿﻌﺖ) ﻃﺒﯿﻌﺖ سرایی ﺷﺎﻋﺮ ﻃﺒﯿﻌﺖ ﮔﺮا ﻣﻨﻮﭼﻬﺮی و ﺻﻨﻮﺑﺮی ادبیات فارسی و عرب دانلود پایان نامه کارشناسی…

  • پاورپوینت آشنایی با کامپوزیت های FRP و کاربرد آنها

    پاورپوینت آشنایی با کامپوزیت های FRP و کاربرد آنها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با کامپوزیت های FRP و کاربرد آنها جهت رشته مواد و متالوژی در قالب 36 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • پاورپوینت بازاریابی بنادر

    پاورپوینت بازاریابی بنادر دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی بنادر پاورپوینت بازاریابی بنادر بازاریابی بنادر تحقیق بازاریابی بنادر تجزيه وتحليل وظايف و كاركردهاي مربوط به بازاريابي تعريف استراتژي بازاريابي قيمت گذاري در بندر هدايت ارزيابي ها و پيگيري فعاليت هاي بازاريابي جمع…

  • پاورپوینت شیمی فیزیک 2

    پاورپوینت شیمی فیزیک 2 دانلود پاورپوینت شیمی فیزیک 2 پاورپوینت فیزیک 2 مباحث شیمی 2 و کلیات آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شیمی فیزیک 2 جهت رشته شیمی در قالب 231اسلاید و با فرمت pptx  و با قابلیت ویرایش…

  • مبانی نظری تأثیر عملکرد مدیریتی و اطلاعاتی در محافظه کاری مشروط و بدون قید و شرط

    مبانی نظری تأثیر عملکرد مدیریتی و اطلاعاتی در محافظه کاری مشروط و بدون قید و شرط محافظه كاری شرطی محافظه كاری غیرشرطی عملکرد مدیریتی و اطلاعاتی تاثیر عملکرد مدیریتی بر محافظه كاری شرطی تاثیر عملکرد مدیریتی بر محافظه كاری غیرشرطی…

  • گروه درمانی در روانشناسی

    گروه درمانی در روانشناسی فواید گروه درمانی تحقیق در مورد گروه درمانی گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر مراحل تغییر گروه درمانی تاریخچه گروه درمانی تعریف گروه درمانی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق گروه درمانی در روانشناسی…

  • جزوه کامل معناشناسی دکتر پاکتچی

    جزوه کامل معناشناسی دکتر پاکتچی رفتن به سايت اصلي جزوه کامل معناشناسی دکتر پاکتچی به تعداد 12 فایل از مباحث دوازده جلسه کلاس در طول ترم مناسب اساتید و همچنین جمع بندی و مرور سریع ایام امتحانات   مقدمه بیان…