ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد ارزش ویژه برند 57 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد ارزش ویژه برند 57 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مبانی نظری ابعاد ارزش ویژه برند دانلود مبانی نظری ابعاد ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق ابعاد…

  • پاورپوينت آموزشی سیستم ایمنی بدن

    پاورپوينت آموزشی سیستم ایمنی بدن پاورپوینت سیستم ایمنی بدن پاورپوینت دستگاه ایمنی بدن دانلود پاورپوینت ایمنی بدن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آموزشی سیستم ایمنی بدن جهت رشته پزشکی در قالب 21 اسلايد و با فرمت ppt به صورت…

  • چگونگی پیدایش و رشد دلبستگی و ثبات آن

    چگونگی پیدایش و رشد دلبستگی و ثبات آن انواع دلبستگي ثبات دلبستگی نظریه های دلبستگی انواع دلبستگي بزرگسالان دلبستگي از ديدگاه هاي متفاوت تحقیق کامل در مورد دلبستگی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی چگونگی پیدایش و…

  • فصل سوم پایان نامه مدیریت دانش و کارآفرینی

    فصل سوم پایان نامه مدیریت دانش و کارآفرینی کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش فصل سوم پایان نامه مدیریت فصل سوم پایان نامه ارشد مدیریت پایان نامه مدیریت دانش و کارآفرینی فصل سوم پایان نامه در مورد مدیریت دانش…

  • بررسی آبشویی خاک های شور و سدیمی و تعیین برنامه زراعی مناسب

    بررسی آبشویی خاک های شور و سدیمی و تعیین برنامه زراعی مناسب آبشویی برنامه زراعی خاك شور وسدیمی آبشویی خاک های شور آبشویی خاک های سدیمی تعیین برنامه زراعی مناسب بررسی آبشویی خاک های شور و سدیمی و تعیین برنامه…

  • دانلود تحقیق درباره سبک زندگی word

    دانلود تحقیق درباره سبک زندگی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سبک زندگی با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری ابرازگری هیجانی 76 صفحه

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری ابرازگری هیجانی 76 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ابرازگری هیجانی مبانی نظری ابرازگری هیجانی پیشینه تحقیق ابرازگری هیجانی پیشینه داخلی ابرازگری هیجانی پیشینه خارجی ابرازگری هیجانی پیشینه پژوهش ابرازگری هیجانی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت کتاب مباحث جاری در حسابداری از دکتر حسین کرباسی یزدی

    پاورپوینت کتاب مباحث جاری در حسابداری از دکتر حسین کرباسی یزدی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب مباحث جاری در حسابداری از دکتر حسین کرباسی یزدی جهت رشته حسابداری در قالب 206 اسلاید و با فرمت pptx به صورت…

  • دانلود تحقیق نوآوری گرایی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق نوآوری گرایی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی نوآوری گرایی با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب…

  • تحقیق کامل در مورد سازگاری اجتماعی فردی

    تحقیق کامل در مورد سازگاری اجتماعی فردی نظریه های سازگاری و ناسازگاری نظریه زیستی اجتماعی سازگاری نظریه های روانی اجتماعی سازگاری نظریه های روان پویایی سازگاری عوامل موثر بر سازگاری اجتماعی تعریف سازگاری فردی و اجتماعی سازگاری اجتماعی دانش آموزان…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش وضعیت مدیریت دانش 69 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش وضعیت مدیریت دانش 69 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش مبانی نظری وضعیت مدیریت دانش پیشینه تحقیق وضعیت مدیریت…

  • پاورپوینت بررسی رنگ در معماری

    پاورپوینت بررسی رنگ در معماری پاورپوینت بررسی رنگ در معماری بررسی رنگ در معماری رنگ در معماری مقاله بررسی رنگ در معماری تحقیق بررسی رنگ در معماری تناسب و تاسیر گذاری رنگ بر روند طراحی رنگ در معماری اسلامی رفتن…

  • پاورپوينت جغرافیای اقتصادی ایران 1 : کشاورزی

    پاورپوينت جغرافیای اقتصادی ایران 1 : کشاورزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت جغرافیای اقتصادی ایران 1 : کشاورزی جهت رشته جغرافيا قالب 208 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش      …

  • بررسی ساختار داراییها و بدهی ها، انواع مدلهای نقدینگی و ریسکهای حاکم بر بانک

    بررسی ساختار داراییها و بدهی ها، انواع مدلهای نقدینگی و ریسکهای حاکم بر بانک مدلهای نقدینگی ریسکهای حاکم بر بانک ساختار داراییها و بدهیها دانلود پایان نامه رشته اقتصاد دانلود پایان نامه اقتصاد دانلود پایان نامه مدلهای نقدینگی دانلود پایان…

  • پاورپوینت شرح مفصل هوش تجاری

    پاورپوینت شرح مفصل هوش تجاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شرح مفصل هوش تجاری جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 145 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ويرایش  …

  • ماهیت حقوقی تشکیلات شهرداری و بیان وظایف و اختیارات آنها

    ماهیت حقوقی تشکیلات شهرداری و بیان وظایف و اختیارات آنها مسئولیت شهرداریها وظایف و اختیارات شهرداری ماهیت حقوقی تشکیلات شهرداری مسئولیت مدنی شهرداری دانلود تحقیق مسئولیت شهرداری دانلود تحقیق اختیارات شهرداری دانلود تحقیق ماهیت حقوقی شهرداری رفتن به سایت اصلی…

  • دانلود تحقیق نظریه های ارتباطی و رسانه ها با فرمت ورد

    دانلود تحقیق نظریه های ارتباطی و رسانه ها با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی نظریه های ارتباطی و رسانه ها با فرمت docx در قالب 45 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی و توسعه دانش کاربردی در حیطه شناسی الگوی اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی ایرانی

    پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی و توسعه دانش کاربردی در حیطه شناسی الگوی اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی ایرانی شاخص اخلاق حرفه ای طراحی مدل اخلاق حرفه ای اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی اخلاق حرفه ای در مدیریت آموزشی…

  • پاورپوینت تهیه و تنظیم لیست حقوق

    پاورپوینت تهیه و تنظیم لیست حقوق پاورپوینت قانون سنوات وزارت کار پاورپوینت حقوق قانون کار پاورپوینت قوانین کارگری پاورپوینت آیا کارفرما میتواند حقوق کارگر را کاهش دهد رفتن به سايت اصلي  دانلود پاورپوینت تهیه و تنظیم لیست حقوق جهت رشته…

  • دانلود پاورپوینت روستای خاوه

    دانلود پاورپوینت روستای خاوه پاورپوینت روستای خاوه کجاست پاورپوینت درمورد روستای خاوه پاورپوینت درمورد آداب و رسوم روستای خاوه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روستای خاوه در قالب 70 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با…

  • دانلود تحقیق شخصیت و تیپ های شخصیتی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق شخصیت و تیپ های شخصیتی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی شخصیت و تیپ های شخصیتی با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت بررسی کاربرد کامپیوتر در اقتصاد

    پاورپوینت بررسی کاربرد کامپیوتر در اقتصاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی  کاربرد کامپیوتر در اقتصاد جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 75 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت معماری یونان باستان

    پاورپوینت معماری یونان باستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری یونان باستان جهت رشته ی معماری در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       هنردوره ی هندسی:به…

  • اصول و مبانی تربیت دینی و عوامل موثر بر آن با توجه به نیازهای دوره نوجوانی

    اصول و مبانی تربیت دینی و عوامل موثر بر آن با توجه به نیازهای دوره نوجوانی پایان نامه تربیت دینی مبانی تربیت دینی اصول تربیت دینی اصول و مبانی تربیت دینی عوامل موثر بر تربیت دینی نیازهای دوره نوجوانی مراحل…

  • پاورپوینت جزوه تنظیم و کنترل بودجه

    پاورپوینت جزوه تنظیم و کنترل بودجه پاورپوینت جزوه تنظیم و کنترل بودجه دولتی پاورپوینت دانلود جزوه تنظیم و کنترل بودجه پاورپوینت جزوه اصول تنظیم و کنترل بودجه پاورپوینت جزوه نحوه تنظیم و کنترل بودجه ریزی پیام نور رفتن به سايت…

  • پاورپوینت سیستم گرمایش تشعشعی از کف

    پاورپوینت سیستم گرمایش تشعشعی از کف پاورپوینت سیستم گرمایشی تابشی پاورپوینت سیستم گرمایشی تابشی برقی پاورپوینت سیستم گرمایش از کف پاورپوینت تنظیم دمای گرمایش از کف پاورپوینت سیستم گرمایشی از سقف رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم گرمایش تشعشعی…

  • پاورپوینت تهویه مکانیکی یا مصنوعی

    پاورپوینت تهویه مکانیکی یا مصنوعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تهویه مکانیکی یا مصنوعی جهت رشته ی پزشکی در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       زمانیکه…

  • پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی - فولاد

    پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی - فولاد رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی - فولاد در 33 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر اجرایی و فلوچارت طبق موارد زیر ارایه شده…

  • رویکرد مشاوره ای واقعیت درمانی و تشریح نظریه های آن

    رویکرد مشاوره ای واقعیت درمانی و تشریح نظریه های آن کلمات کلیدی : نظریه واقعیت درمانی گلاسر رویکرد مشاوره ای واقعیت درمانی زوج درمانی با رویکرد واقعیت درمانی نظریه های رویکرد مشاوره ای واقعیت درمانی تحول نظریه گلاسر از واقعیت…

  • مطالعه سیر تاریخی سیستمهای امنیتی تجربه شده در منطقه خلیج فارس

    مطالعه سیر تاریخی سیستمهای امنیتی تجربه شده در منطقه خلیج فارس طرحهای امنیتی منطقه خلیج فارس نظام امنیت ایرانی سیستم امنیتی خلیج فارس بررسی پیشینه و سرگذشت طرحهای امنیتی در منطقه خلیج فارس مطالعه سیر تاریخی سیستمهای امنیتی تجربه شده…

  • پاورپوینت فرضیه بازارهای کارا و الگوی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای

    پاورپوینت فرضیه بازارهای کارا و الگوی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای دانلود رایگان پاورپوینت فرضیه بازارهای کارآ و الگوی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای فرضیه بازارهای کارآ و الگوی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای ارتباط الگوی فیشر…

  • پاورپوینت آزمایشات آزمایشگاه شیمی معدنی 1

    پاورپوینت آزمایشات آزمایشگاه شیمی معدنی 1 پاورپوینت آزمایشگاه شیمی معدنی 1 دانلود پاورپوینت آزمایشگاه شیمی معدنی 1 پاورپوینت درباره آزمایشگاه شیمی معدنی 1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آزمایشگاه شیمی معدنی 1 جهت رشته شیمی در قالب 185 اسلايد…

  • پاورپوینت مهندسی و علم مواد

    پاورپوینت مهندسی و علم مواد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهندسی و علم مواد جهت رشته ی مهندسی شیمی در قالب 149 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • مدیریت پروژه

    مدیریت پروژه برنامه ریزی واکنش به ریسک مدیریت پروژه مدیریت ریسک پروژه ابزارها و تکنیک های برنامه ریزی مدیریت ریسک تحلیل کمی ریسک رفتن به سایت اصلی مدیریت پروژه     مفهوم مدیریت پروژه  پروژه ها و مدیریت در محیطی…

  • پاورپوینت سيستم امتيـازدهي و معـرفي منطق RADAR در مدیریت تولید

    پاورپوینت سيستم امتيـازدهي و معـرفي منطق RADAR در مدیریت تولید کلمات کلیدی : پاورپوینت سيستم امتيـازدهي و معـرفي منطق RADARدر مدیریت تولید منطقRADAR چيست چرخه دمینگ و مقایسه آن با منطق رادار ماتريس امتيازدهي RADAR عناصر و ويژگي‌هاي منطق RADAR…