ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • پاورپوینت آشنایی با مهندسی ارزش

    پاورپوینت آشنایی با مهندسی ارزش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مهندسی ارزش جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 31 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 3

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 3 مبانی نظری داده کاوی دانلود مبانی نظری داده کاوی پیشینه تحقیق در مورد داده کاوی مبانی نظری در مورد داده کاوی دانلود پیشینه تحقیق داده کاوی ادبیات نظری داده کاوی پیشینه داده…

  • پاورپوینت معرفی کامل ورزش شنا

    پاورپوینت معرفی کامل ورزش شنا ورزش شنا معرفی شنا آموزش شنا رشته شنا شیرجه استخر جکوزی تربیت بدنی مساحت استخر رفتن به سايت اصلي مختصری از توضیحاتی راجب رشته شنا و معرفی آن در قالب 36 اسلاید پاورپوینت با فرمت…

  • دانلود تحقیق صادرات و نظریات اقتصادی در رابطه با آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق صادرات و نظریات اقتصادی در رابطه با آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی صادرات و نظریات اقتصادی در رابطه با آن با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله مذهبی 28 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله مذهبی 28 صفحه فصل دوم پایان نامه راهبردهای مقابله مذهبی مبانی نظری راهبردهای مقابله مذهبی پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله مذهبی پیشینه پژوهش راهبردهای مقابله مذهبی پیشینه نظری راهبردهای مقابله مذهبی ادبیات نظری راهبردهای…

  • پاورپوینت مدیریت فایل مرتب سازی و ادغام فایلها

    پاورپوینت مدیریت فایل مرتب سازی و ادغام فایلها پاورپوینت مرتب سازی و ادغام فایلها دانلود پاورپوینت مرتب سازی و ادغام فایلها پاورپوینت درباره مرتب سازی و ادغام فایلها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت فایل مرتب سازی و ادغام…

  • استراتژی امنیتی ایالات متحده آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران

    استراتژی امنیتی ایالات متحده آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران استراتژی امنیتی آمریکا در قبال ایران سیاست خارجی آمریکا در برابر ایران دیدگاه دو کشور ایران و امریکا نسبت به یکدیگر اهداف استراتژی امنیتی آمریکا در قبال ایران جایگاه ایران…

  • پاورپوینت آموزش تدریس حرف حرف ﻛ  ک اول ابتدایی

    پاورپوینت آموزش تدریس حرف حرف ﻛ  ک اول ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس حرف حرف ﻛ  ک به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • دانلود پاورپوینت عایق های صوتی

    دانلود پاورپوینت عایق های صوتی دانلود پاورپوینت عایق صوتی پاورپوینت عایق کاری صوتی دانلود پاورپوینت عایق های صوتی پاورپوینت انواع عایق صوتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عایق های صوتی جهت رشته معماری در 24 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت ديدگاههاي برنامه ريزي درسي (دیدگاه انسانگرايانه)

    پاورپوینت ديدگاههاي برنامه ريزي درسي (دیدگاه انسانگرايانه) کلمات کلیدی : پاورپوینت ديدگاههاي برنامه ريزي درسي (دیدگاه انسانگرايانه) پاورپوینت ديدگاههاي برنامه ريزي درسي پاورپوینت دیدگاه انسانگرايانه انسان گرایی روانشناختی خود شکوفایی انسانگرایی اجتماعی برنا مه های انسانگرایانه خود پنداره شفاف ساختن…

  • پاورپوینت ترانسفورماتورهای الكتريكی

    پاورپوینت ترانسفورماتورهای الكتريكی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ترانسفورماتورهای الكتريكی جهت رشته ی مهندسی در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شار يا فلوی مغناطيسی: مجموعه…

  • پاورپوینت در مورد محصول شکلات

    پاورپوینت در مورد محصول شکلات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمورد محصول شکلات جهت رشته ی تغذیه و کارآفرینی در قالب 54 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت زبان نمادین رنگ ها

    پاورپوینت زبان نمادین رنگ ها دانلود پاورپوینت زبان نمادین رنگ دانلود پاورپوینت زبان نمادین رنگ های مختلف دانلود پاورپوینت رنگ ها در روان شناسی دانلود پاورپوینت اثر رنگ ها بر روان دانلود پاورپوینت درباره زبان نمادین رنگ ها رفتن به…

  • پاورپوینت تاریخ مصر باستان

    پاورپوینت تاریخ مصر باستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاریخ مصر باستان جهت رشته ی تاریخ در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       چه بسیار زمان…

  • پاورپوینت قانون مالیتهای مستقیم

    پاورپوینت قانون مالیتهای مستقیم پاورپوینت قانون مالیاتهای مستقیم 1398 پاورپوینت اصلاحیه قانون مالیاتهای مستقیم پاورپوینت ماده 2 قانون مالیاتهای مستقیم پاورپوینت ماده 92 قانون مالیاتهای مستقیم پاورپوینت ماده 84 قانون مالیاتهای مستقیم پاورپوینت قانون مالیات های مستقیم 97 رفتن به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق سازمانی 88 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق سازمانی 88 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اخلاق سازمانی مبانی نظری اخلاق سازمانی پیشینه تحقیق اخلاق سازمانی پیشینه داخلی اخلاق سازمانی پیشینه خارجی اخلاق سازمانی پیشینه پژوهش اخلاق سازمانی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت آشنایی با هتل کویری لوتوس

    پاورپوینت آشنایی با هتل کویری لوتوس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با هتل کویری لوتوس جهت رشته معماری در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • دانلود تحقیق تعهد سازمانی و فرآیند ایجاد آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تعهد سازمانی و فرآیند ایجاد آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تعهد سازمانی و فرآیند ایجاد آن با فرمت docx در قالب 37 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت لزوم استفاده از سیستم ارت و روشهای نصب آن

    پاورپوینت لزوم استفاده از سیستم ارت و روشهای نصب آن پاورپوینت لزوم استفاده از سیستم ارت پاورپوینت علت استفاده از سیستم ارت پاورپوینت دلایل استفاده از سیستم ارت پاورپوینت سیستم ارت چیست پاورپوینت سیستم ارت ساختمان رفتن به سايت اصلي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 6

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 6 مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی پیشینه داخلی…

  • پاورپوینت شرح و بررسی استراتژی های قیمت گذاری

    پاورپوینت شرح و بررسی استراتژی های قیمت گذاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شرح و بررسی استراتژی های قیمت گذاری جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 45 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • پاورپوینت زمین شناسی مهندسی هوا زدگی سنگ ها ، تشکیل خاک بر جا در 66 اسلاید کاربردی و آموزشی

    پاورپوینت زمین شناسی مهندسی هوا زدگی سنگ ها ، تشکیل خاک بر جا در 66 اسلاید کاربردی و آموزشی پاورپوینت زمین شناسی مهندسی هوا زدگی سنگ ها ، تشکیل خاک بر جا رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت زمین…

  • بررسی ویژگی های فردی و شغلی در درگیری شغلی و پیامدهای حاصل از کار

    بررسی ویژگی های فردی و شغلی در درگیری شغلی و پیامدهای حاصل از کار درگیری شغلی درگیری شغلی چیست درگیری شغلی کارکنان درگیری شغلی مقاله درگیری شغلی کانونگو درگیری شغلی و عملکرد سازمانی مدل درگیری شغلی مقالات درگیری شغلی فرآیند…

  • پاورپوینت آشنایی با رشته شهرسازی

    پاورپوینت آشنایی با رشته شهرسازی پاورپوینت شهرسازی دانلود پاورپوینت شهرسازی پاورپوینت درباره شهرسازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با رشته شهرسازی جهت رشته عمران و شهرسازی در قالب 38 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • مبانی و ادله دفاع مشروع در قانون و منابع اسلامی و پیشینه آن در حقوق ایران

    مبانی و ادله دفاع مشروع در قانون و منابع اسلامی و پیشینه آن در حقوق ایران پیشینه و تاریخچه دفاع مشروع دفاع مشروع در حقوق ایران دفاع مشروع در فقه پایان نامه دفاع مشروع دفاع مشروع قانون جدید دفاع مشروع…

  • دانلود پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال با روایی و پایایی

    دانلود پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سرمایه اجتماعی پرسشنامه سرمایه اجتماعی 28 سوالی دانلود پرسشنامه سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال پرسشنامه سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال (۱۹۹۸) پرسشنامه استاندارد سرمایه…

  • پروژه مالی رشته حسابداری شركت هدیه طلا

    پروژه مالی رشته حسابداری شركت هدیه طلا دانلود پروژه مالی دانلود پروژه مالی حسابداری دانلود پروژه مالی رشته حسابداری دانلود پروژه مالی شركت هدیه طلا دانلود پروژه مالی رشته حسابداری شركت هدیه طلا رفتن به سایت اصلی دانلود پروژه مالی…

  • پاورپوینت خصوصيات فيزيولوژيكی كپک ها

    پاورپوینت خصوصيات فيزيولوژيكی كپک ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خصوصيات فيزيولوژيكی كپک ها جهت رشته ی تغذیه در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بطوركلی…

  • پاورپوینت آشنایی با نماز جمعه 1

    پاورپوینت آشنایی با نماز جمعه 1 پاورپوینت نماز جمعه دانلود پاورپوینت نماز جمعه پاورپوینت درباره نماز جمعه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نماز جمعه 1 جهت رشته دین و مذهب در قالب 12 اسلايد و با فرمت…

  • پرسشنامه بررسی و تحلیل اسکان غیررسمی در منطقه 19 شهر تهران با رویکرد توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی

    پرسشنامه بررسی و تحلیل اسکان غیررسمی در منطقه 19 شهر تهران با رویکرد توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی کلمات کلیدی : پرسشنامه اسکان غیر رسمی پرسشنامه سکونتگاه های غیررسمی دانلود پرسشنامه اسکان غیر رسمی دانلود پرسشنامه سکونتگاه های غیررسمی پرسشنامه توانمندسازی…

  • مطالعه و بررسی انواع مدل های مدیریت دانش

    مطالعه و بررسی انواع مدل های مدیریت دانش مدل های مدیریت دانش مدل های مدیریت دانش چیست مدل های بلوغ مدیریت دانش مدل های ارزیابی مدیریت دانش مقایسه مدلهای مدیریت دانش مدل های اصلی مدیریت دانش انواع مدل های مدیریت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای اجتماعی نابینایان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای اجتماعی نابینایان مبانی نظری مهارتهای اجتماعی نابینایان دانلود مبانی نظری مهارتهای اجتماعی نابینایان پیشینه تحقیق مهارتهای اجتماعی نابینایان ادبیات نظری مهارتهای اجتماعی نابینایان فصل دوم پایان نامه مهارتهای اجتماعی نابینایان مبانی نظری و پیشینه…

  • پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد اقتصادی (کیفیت و کارآیی) بر رضایت مشتریان

    پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد اقتصادی (کیفیت و کارآیی) بر رضایت مشتریان پرسشنامه ابعاد اقتصادی پرسشنامه کیفیت و کارآیی پرسشنامه رضایت مشتری دانلود پرسشنامه رضایت مشتری پرسشنامه استاندارد رضایت مشتری پرسشنامه تأثیر ابعاد اقتصادی بر رضایت مشتریان پرسشنامه تأثیر کیفیت و…

  • یادگیری تقویتی و اجزای آن و اجرایی کردن یک مثال عامل

    یادگیری تقویتی و اجزای آن و اجرایی کردن یک مثال عامل یادگیری ماشین یادگیری تقویتی الگوریتم های یادگیری مسائل یادگیری تقویتی دانلود پروژه مطالعاتی درس یادگیری ماشین یادگیری تقویتی و اجزای آن و اجرایی کردن یک مثال عامل اجزا یک…

  • پاورپوینت مقدمه ای بر ایمن سازی

    پاورپوینت مقدمه ای بر ایمن سازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر ایمن سازی جهت رشته ی پزشکی در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …